Playfull 97 Skrevet 3. April, 2014 De sidste par dage, er chatten da fuldstændig løbet løbsk, lige pludselig dukker der folk op, som tror de er inde på nationen på ekstrabladet. Man prøver at trolle, umiddelbart uden grund! Ihvertfald ikke dem der køber sex hos Lu......,alså ifølge dem selv, og de prøver at gøre nedgøre pigerne, velvidende at folk herinde prøver, at beskytte pigerne. Når man så har hørt på sådan et fjols, så er tålmodigheden måske mindre, end den burde være. Vi skal jo osse passe på, ikke at komme mellem pigerne, og deres kunder. Jeg vil gerne høre forslag til, om det kan styres, uden at Moderator og lignende behøver være her 24/7. Venlig hilsen Playfull 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2014 Jeg kommer der aldrig. Men skulle Admin, Moderator eller vicesherifferne overvåge mere, end de gør, ville det blive et frivilligt 48/7-job. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 3. April, 2014 Det har da heldigvis været super hyggeligt, de gange jeg har været på chatten, men jeg kan da næsten fornemme, at jeg er "gået glip" af et eller andet... Men min opfattelse er, at hvis disse personer, som du omtaler, ikke overtræder EG's regelsæt, så kan administrationen vel egentlig ikke gøre noget ved det, og det er uanset hvor usympatiske de så er. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 (edited) Admin har lige udelukket en person fra chatten, en som bl.a. var kommet med grove personangreb mod Playfull. Ellers har Nikita sådan set ret i det hun skriver i hendes sidste afsnit rent principielt. Grove personangreb accepters ikke på chatten og det er netop også en overtrædelse af vores regler. Chikanerier accepters heller ikke. Vi har også haft folk der har siddet om chatten og luret på hvad andre folk har skrevet, de har så kopieret hvad folk har skrevet og sendt det til vedkommende som nogen har måtte omtale på chatten, hvorefter hun har sendt små hysteriske pms til dem som har omtalt hende på chatten, og det var end ikke grove personangreb der var blevet skrevet på chatten. Han (luren) blev også udelukket fra chatten da chatten er et fristed hvor man har lov til at skrive hvad man vil uden at der sidder nogle og kopiere hvad man skriver og sender det til andre brugere og de så bagefter sender småhysteriske pms rundt til folk der har været på chatten. Det er selvfølgelig også fuldkommen uacceptabelt. Skriv til Administrator eller undertegnede eller en af de andre moderatorer hvis I oplever personangreb eller andet kritisabel opførsel på chatten. Redigeret 4. April, 2014 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. April, 2014 Ja der er underligt at der er så mange lurere på chatten, folk som er på chatten men de aldrig siger noget... nogle har åbenbart et beskidt ærinde derinde... Playfull mit råd er: Oplever man en troll på chatten så ignorer vedkommen, lad være med at hælde benzin på bålet....troll'ene sidder i deres ende og griner af folk som bliver ophidset og provokeret af dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 4. April, 2014 Er det muligt at lave en knap på chatten hvor man slet ikke ser indlæg fra de personer som man har valgt at ignorere? Hvis den allerede eksisterer undskylder jeg min uvidenhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 4. April, 2014 Jeg syntes nu altid jeg hygger mig når jeg er på chatten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 4. April, 2014 Vi har på tidligere versioner af chatten haft en "ignorer" knap, så man ikke kunne se en givens bruger beskeder i den åbne chat. Det var nyttigt, da nogel brugere loggede ind og skrev lange beskeder kun indeholdende det samme bogstav - kun for at sabotere chatten, men når alle satte ham på ignore, sad han i virkeligheden bare og skrev til sig selv Det ville hurtigt løse problemet med trolls i chatten, da vi alle blot ville sætte kendte trolls på ignore når de dukker op, og de ville derfor blot skrive ud i det blå uden at få nogen respons. Der har været en håndfuld brugere på det seneste hvis eneste ærinde har været at skabe dårlig stemning og provokere andre brugere. Så længe vi ikke har en ignorer knap, bør vi alle istedet for tilstræbe at ignore den slags ballademagere - selvom det kan være svært, også for mig selv sagde hunden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 4. April, 2014 Ja en enkelt har så galt lagt et udskrift af kommunikationen mellem brugere på sin hjemmeside for at skabe splid. Venligst landsbytossen - uden smartphone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 4. April, 2014 Jeg bemærker at der en som har ydret sig i denne tråd . Ikke holder sig tilbage med at modtager beskeder fra lurer på chatten . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Så jeg da glad for jeg sjældnes kommer der.....!! Havde en gæst for noget tid siden ( herfra eg) som kunne berette at der var blevet talt om mig på chatten, ikke decideret ond sladder men snakket... Han var hoppet af og har efter sigende ikke været på siden... Jeg tager det ikke tungt og har folk ikke andet at lave / gå op i end at snakke om folk der ikke er tilstede, jamen så pyt da med dem... Jeg har da også i min tidlige start her på eg, hvor jeg var noget fortørnet over en behandling fra tidligere arbejdsplads/ mutter, fået sendt en pm med uddrag fra chatten.... Så mon ikke det forekommer mere end vi lige tror... Eller gider ( for mit vedkommen) at tage sig af.. Sørgelige skæbner er jo over alt. Men uanset hvad så det godt at chatten er der, for der er mange der kan finde ud af det og hygger sig, som med alting er der jo en røv bagved og en fordel foran... Vrøvle Line siger god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9602 Skrevet 4. April, 2014 Kære Jura kyndige medlæsere På hvor sikker juridisk grund er en person der tager en kopi af en chat på et website, der kræver at du logger på som oprettet bruger, og som ikke en gang er synlig for andre oprettede brugere i forum for samme site, før de selv logger sig ind i chatten. Personen er vel klokkerent på den forkerte side, hvis han offentliggør fra privat chat i chatten, men kan Admin mon ikke forfølge vedkommende juridisk, hvis Admin vil det for at have offentliggjort uddrag på eget website af en kommunikation forbeholdt brugere under login værn? Jeg er så godt klar over at så meget kan lade sig gøre teknisk i chikane øjemed, men min interesse går mere på, hvilke stærkest mulige konsekvenser er det muligt juridisk at bestræbe sig på at det får for dem der gør det? Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. April, 2014 Der har heldigvis aldrig været skænderi de få gange jeg har været på chatten, men sladder m.m. er vist ikke kun forbeholdt chatten...der er bare flere er kan følge med i det. De fleste som er fast inventar på chatten er jo heldigvis også vellidte profiler generelt herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 5. April, 2014 Ja en enkelt har så galt lagt et udskrift af kommunikationen mellem brugere på sin hjemmeside for at skabe splid. Jeg mindes aldrig der er blevet delt en udskrift fra chatten på nogen hjemmeside. Men hvis jeg skulle tage fejl, er du velkommen til at sende mig et link. Personen er vel klokkerent på den forkerte side, hvis han offentliggør fra privat chat i chatten, men kan Admin mon ikke forfølge vedkommende juridisk, hvis Admin vil det for at have offentliggjort uddrag på eget website af en kommunikation forbeholdt brugere under login værn? Jeg er så godt klar over at så meget kan lade sig gøre teknisk i chikane øjemed, men min interesse går mere på, hvilke stærkest mulige konsekvenser er det muligt juridisk at bestræbe sig på at det får for dem der gør det? Sagen som Moderator omtaler er helt tilbage fra i december sidste år, og personen som havde delt udskrifter fra chatten, blev efterfølgende udelukket fra chatten. Jeg er ikke bekendt med der på noget tidspunkt skulle være delt en udskrift fra chatten, på nogen hjemmesider. Der blev på et tidspunkt skrevet en kommentar på en hjemmeside, med spekulationer om hvad der var foregået på chatten. Denne kommentar blev ikke skrevet af hjemmesidens ejer, og blev senere slettet fra hjemmesiden igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 5. April, 2014 Bemærker at samme person som modtaget beskeder fra lurer på chatten har lagt hjemmeside til en andens spekulationer på om hvad der var foregået på chatten . Det blev senere slettet som Administrator skrev. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg