Where2 195 Skrevet søndag klokken 15:10 https://nympho.dkn25631/8596/scandinavian-girl I dag mødte jeg pigen fra Finland og havde 30 minutters session sammen. Aftalen kom i hus uden vanskeligheder. Hun er en ung og har petit krop.. wow hendes alder passer nok med hvad skriver i sit profil og desuden hendes billeder er retvisende. Hvis jeg får tid vil gerne besøge hende igen. Hun nævnte at hun bliver i København et par dage mere. God aften. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselvXXX 116 Skrevet mandag klokken 10:52 https://nympho.dk/n25631/8596/scandinavian-girl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FookMiFookYu 273 Skrevet mandag klokken 11:06 https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n25631/8596/scandinavian-girl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 833 Skrevet mandag klokken 12:09 Jeg kan, på nympho, læse at hun bliver kaldt Alisa. Det lyder ikke specielt finsk, men kan selvfølgelig være et kunsternavn. Er hun ægte finsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9529 Skrevet mandag klokken 14:26 (edited) Where2 skrev, for 23 timer siden: God aften. God eftermiddag. Hun skriver, at tungekys, megafransk og deepthroat er inkl., mens anal er +200. Kan du bekræfte det? Redigeret mandag klokken 14:35 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 199 Skrevet mandag klokken 17:57 Jeg kan bekræfte, har været forbi, men anal er med forbehold, jeg var for veludrustet, sagde hun, så det blev ikke til anal, denne gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Lover Boy 154 Skrevet mandag klokken 18:10 Meget sød, utrolig smuk, fit, stram ung kvinde, meget behageligt selskab, ingen tidsstress. Uha er du til meget smuk fit ung kvinde findes det ikke bedre, meget smuk krop og den flotteste fisse jeg har set. She make my day. Kan nemt blive et genbesøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1201 Skrevet mandag klokken 18:28 hotshot skrev, for 28 minutter siden: Jeg kan bekræfte, har været forbi, men anal er med forbehold, jeg var for veludrustet, sagde hun, så det blev ikke til anal, denne gang Fick du megafransk? Jag Fick anal men ingen super eller mega. Kan bekräfta att hon är som den unga versionen av Barbara Smile, fast med ett flottare ansikte + fina mjuka siliconbröst. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 199 Skrevet mandag klokken 18:47 Jep, jeg fik megafransk, som skrevet, ingen anal, var for stor som hun sagde, men ok fra min side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet mandag klokken 19:52 hotshot skrev, 1 time siden: Jep, jeg fik megafransk, som skrevet, ingen anal, var for stor som hun sagde, men ok fra min side Og var det til 1000kr for 30 min Eller 2000kr for en time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 199 Skrevet tirsdag klokken 09:19 Havde bestilt en time, (2000 dkk)hun fik mig til at sprøjte 2 gange, begge i ansigtet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 223 Skrevet tirsdag klokken 10:40 hotshot skrev, 1 time siden: Havde bestilt en time, (2000 dkk)hun fik mig til at sprøjte 2 gange, begge i ansigtet. Det lyder så frækt..! Hvordan er hendes BJ? Dybt og vådt med øjenkontakt? Eller mere mekanisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 199 Skrevet tirsdag klokken 11:38 Udmærket blow, lige som jeg fortrækker det, dybt og op til hovedet og masser opmærksom omkring, og ja hun kigger dig i øjrne, imens 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1209 Skrevet tirsdag klokken 17:06 Hr Lille Niels skrev, den 9.6.2025 at 14:09: Jeg kan, på nympho, læse at hun bliver kaldt Alisa. Det lyder ikke specielt finsk, men kan selvfølgelig være et kunsternavn. Er hun ægte finsk? Selvfølgelig er det et kunstnernavn. Medmindre der er en finsk sproget bruger som besøger hende, er det nok lidt svært at verificere. Er det vigtigt om hun er det ene eller andet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hankypanky888 188 Skrevet tirsdag klokken 17:46 What er megafransk inkl? men er superfransk også inkl? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 833 Skrevet tirsdag klokken 18:40 (edited) Ebden_jj skrev, for 1 time siden: Selvfølgelig er det et kunstnernavn. Medmindre der er en finsk sproget bruger som besøger hende, er det nok lidt svært at verificere. Er det vigtigt om hun er det ene eller andet? Ja, den finske accent gør noget godt for mig i agten. Redigeret tirsdag klokken 18:44 af Hr Lille Niels Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svenskt Stål 6 Skrevet i går klokken 05:56 Hr Lille Niels skrev, den 9.6.2025 at 14:09: Jeg kan, på nympho, læse at hun bliver kaldt Alisa. Det lyder ikke specielt finsk, men kan selvfølgelig være et kunsternavn. Er hun ægte finsk? Tycker det är underligt att en Finska skulle marknadsföra sig som "scandinavian" då finland inte är skandinaviskt. Speciellt i ett skandinaviskt land där de flesta vet vad som ingår i skandinavien. Finländare brukar heller inte gilla att bli kallade för skandinaver då de har en egen identitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 559 Skrevet for 20 timer siden (edited) Selvfølgelig er hun ikke fra Finland. Bare prøv spørge hende hvordan "Merry Christmas" siges på Finsk. Eller "Yesterday was a good day". Så det er lidt mindre smart af hende at reklamere med Finsk her i DK så tæt på Finland. Men hun kan stadig give god service. Vi er ikke der for at snakke og diskutere. Redigeret for 20 timer siden af Rushton 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curious000 0 Skrevet for 20 timer siden Ok, sort of private questions here but those of you rejected anal, how big are your cocks? And those who made it, what’s your size? Planning to go, but would reconcider if anal is not going to work ( i am 16cm midsize i guess) Don’t be shy. Feel free to share your dickpics here or in pm :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 199 Skrevet for 19 timer siden Curious000 skrev, for 27 minutter siden: Ok, sort of private questions here but those of you rejected anal, how big are your cocks? And those who made it, what’s your size? Planning to go, but would reconcider if anal is not going to work ( i am 16cm midsize i guess) Don’t be shy. Feel free to share your dickpics here or in pm :-D Sent you a Pb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curious000 0 Skrevet for 19 timer siden Is it prohibited to share dickpics in public here btw? The dick i just saw is quite big, I guess anal is rarely on the table in this case anyways haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 199 Skrevet for 18 timer siden Curious000 skrev, for 17 minutter siden: Is it prohibited to share dickpics in public here btw? The dick i just saw is quite big, I guess anal is rarely on the table in this case anyways haha Yes, and you now just saw, why she said, No way Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg