Gæst Skrevet 31. Marts, 2014 (edited) http://www.eroguide.dk/forum/topic/19961-årets-slagtilbud/ Jeg plejer jo at leve efter "Hvad der lyder for godt til at være sand, er sjældent sandt". Men jeg må sgu indrømme, at hjernecentret for ønsketænkning skulle langt ned i annoncen før realismen igen tog over. Tak for et skønt grin. Redigeret 31. Marts, 2014 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 31. Marts, 2014 jeg syntes det er en ond aprilsnar 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2014 jeg syntes det er en ond aprilsnar Måske, på den anden side behøver man jo så ikke pjække fra arbejde, og finde på lidt for gennemskuelige søforklaringer for, at komme forrest i køen, og så skuffet opdage at der allerede er kommet 100 før en der ligger og små fryser i deres medbragte soveposer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 31. Marts, 2014 Der var jeg da lige ved at få godnat-drinken galt i halsen. Et fantastisk tilbud og en rigtig god aprilsnar fra spøgefuglen Nikita. Har I forresten set på Politikens hjemmeside, at Danmark har en chance for at komme med til VM i fodbold? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 737 Skrevet 1. April, 2014 Forestil jer lige en telefon og mail storm den stakkels Nikita ville få Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 1. April, 2014 Forestil jer lige en telefon og mail storm den stakkels Nikita ville få det får hun jo nok alligevel, der er jo mange der ikke læser hele annoncen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 737 Skrevet 1. April, 2014 Haha. Det ville være en velfortjent straf 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 1. April, 2014 Ja jeg pissede næsten i bukserne af grin over den. Loool... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 (edited) http://www.eroguide.dk/forum/topic/19961-årets-slagtilbud/ Jeg plejer jo at leve efter "Hvad der lyder for godt til at være sand, er sjældent sandt". Men jeg må sgu indrømme, at hjernecentret for ønsketænkning skulle langt ned i annoncen før realismen igen tog over. Tak for et skønt grin. Hæ,hæ, jeg nåede også helt ned til Muhahahaha. Ja, verden vil bedrages :P Redigeret 1. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. April, 2014 Kanon grineren. Det er fandme et godt grin. Den pige, har jo stor humor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 (edited) Kanon grineren. Det er fandme et godt grin. Den pige, har jo stor humor .... eller også er hun en stor kender af den mandlige tankegang og psyke Redigeret 1. April, 2014 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. April, 2014 .... eller også er hun en stor kender af den mandlige tankegang og psyke Hahahahahaha BX det er selvfølgelig, nok rigtigt. Damn vi er så nemme, at gennemskue. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 Hahahahahaha BX det er selvfølgelig, nok rigtigt. Damn vi er så nemme, at gennemskue. Jeg har jo et vist kendskab til frk. Darling, så jeg ved, at ingen af de her foreslåede ting er helt hen i vejret :P . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. April, 2014 Fy ha.... Den var næsten ond :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 1. April, 2014 Vidste I ikke det? Jeg har da booket en tid idag forlængst :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. April, 2014 Vidste I ikke det? Jeg har da booket en tid idag forlængst Det er jo ren "insider" viden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2631 Skrevet 1. April, 2014 http://www.eroguide.dk/forum/topic/19961-årets-slagtilbud/ Jeg plejer jo at leve efter "Hvad der lyder for godt til at være sand, er sjældent sandt". Men jeg må sgu indrømme, at hjernecentret for ønsketænkning skulle langt ned i annoncen før realismen igen tog over. Tak for et skønt grin. He he den var god, selv om jeg ikke troede på den Men numsen er da stadig utrolig lækker Med venlig hilsen fra en gammel livsnyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. April, 2014 Men numsen er da stadig utrolig lækker Ja, når enden er god, er alting godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. April, 2014 (edited) lækre billeder af Nikita Nikitas tilbud er slet ikke et slagtilbud, jeg kender en som tager 50kr/timen, og det er kun græsk og blow. Redigeret 1. April, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4141 Skrevet 1. April, 2014 Ja jeg pissede næsten i bukserne af grin over den. Loool... Der er knibeøvelser svaret! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 1. April, 2014 Øv øv troede lige at der blev åbnet for baggården så der kunne prøves et par tricks af øv øv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 1. April, 2014 Ja, jeg er pisse sur over den slags vildledende reklame. Så jeg påtænker, at anmelde hende til forbrugerombudsmanden. Måske kan han påtvinge Nikita, at levere hendes fristelser til den lovede pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. April, 2014 lækre billeder af Nikita Nikitas tilbud er slet ikke et slagtilbud, jeg kender en som tager 50kr/timen, og det er kun græsk og blow. Jeg ved ikke med i andre, men jeg vil helst ikke høre mere om det Nille. Please !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 737 Skrevet 1. April, 2014 lækre billeder af Nikita Nikitas tilbud er slet ikke et slagtilbud, jeg kender en som tager 50kr/timen, og det er kun græsk og blow. Jeg kender en der kun koster 5kr/timen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg