Missetand 763 Skrevet 1. April, 2014 Hahaha... Jeg har 15!!! Overkill? Havde faktisk tænkt på - ved den sidste menu-udvidelse - at det måske var ved at være lige i overkanten, men jeg synes bare tingene har fortjent hver deres rubrik. Så kan man jo altid gå ind under det, som man gider at læse om. Men måske jeg lige skal se, om jeg kan koge det bare lidt ned. Tip Toe har ret. Set fra en gennemsnits brugers øjne. Men jeg er en geek og en nørd. Jo mere der er en pille ved jo bedre (som besøgende altså) Og forøvrigt Niki. Du må for min skyld gerne lave 20+ nye afsnit som kun handler om din "out of this world" numse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 2. April, 2014 Jeg er IT mongol og på ingen måde nørdet i den retning! Men min alarm har bimlet og bamlet de sidste mange dage, med jeg skulle ind og se Nikitas nye billeder. og jeg har adlydt Nu faldt jeg over nogle selfies og ting og sager ( ok kun billeder ) men det forstyrrede nu ikke min søgning at der var så mange valgmuligheder.... næh jeg var faktisk meget målrettet! Det havde da været meget værre, hvis jeg skulle have bladret det hele igennem, for at finde dem i en undermenu!!!!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2014 Der er såååå mange gyldne regler inden for markedsføring. Der er også sååå meget generalisering. Skriv kort er et af mantraerne: NIX, skriv så spændende at andre opfatter det som kort, og tørster efter mere. Masser af billeder er et andet: Ja, hvis de understøtter teksten, ellers er det bare forstyrrende Kun få menupunkter. Igen NIX, så mange menupunkter som sidens ejer (ikke webdesigneren) mener er relevant. Hellere 5 ekstra hoved menu punkter, end 5 færre, hvor man så under hvert af de få tilbageværenede hoved menu punkter tvinges gennem et hav af undermenuer og under-under punkter. Dette er især vigtigt hvor mange brugere idag ofte benytter mobile og til tider meget langsomme forbindelser. Gyldne regler er guld værd, men det er som med penge: De skal bruges med omtanke baseret på sund fornuft og omhyggelige overvejelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 2. April, 2014 Mht. design af hjemmesider, så vil jeg lige gøre opmærksom på såkaldt "responsiv design", dvs. at hjemmesiden automatisk tilpasser sig til lille/stor skærm, f.eks. når den bliver vist på en lille smartphone, tablet eller stor desktop-skærm. Man kan til de fleste CMS'er, som f.eks. wordpress, drupal mv. få tema'er der er responsive. Man skal iøvrigt være opmærksom på, at en hel del af gæsterne vil tilgå siden via en personlig smartphone, da gæsten formentligt ikke har mulighed for at surfe på sex-sider fra en fælles computer/tablet i hjemmet Mht. at få hjælp til hjemmesiden af brugere på EG/andre steder, så kan man jo bare lave samarbejdet online/via e-mail mv., og aldrig mødes IRL. På den måde, kan man forholdsvis let opretholde den fulde annonymitet hos både pigen og "hjælperen". Man skal bare altid huske på at have 100% kontrol over admin-adgang(brugernavne/adgangskoder) mv. til det web-hotel/server-hosting man har sin hjemmeside på. Dvs. en evt. "hjælper" bør ALDRIG få udleveret administrations-adgangskoder mv. hertil, men der skal derimod oprettes en seperat bruger/FTP-adgang til den pågældende bruger. Og når hjemmesiden så er oppe og køre, så er det en god idé at have en privat-backup af hjemmeside-programmeringen, så man kan reetablerer, hvis "hjælperen" pludselig får onde hensigter og sletter det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 2. April, 2014 Mht antal af valgmuligheder, tag en lille syretest med en anden hjemmeside som man ikke selv har skabt eller har nogen personlige relationer eller erfaringer med. Hvad overser man selv? Jeg var fornyligt inde på domeofvisions.dk for at se hvad det var for en tingest de bygger ved Diamanten. Jeg blev ikke så meget klogere. De har proppet siden med 13 hovedkategorier og en helvedes masse andre links på siden. Mange af valgmulighederne er ikke selvforklarene. "Buckminister" hvad et det? "Artikler, omtale, citater" er det ikke nærmest det samme? "Tak!" fører til en side som indeholder en overskrift og fire linjer. Skulle det virkelig op blandt hovedkategorierne? Kunne ikke lade være med at hidse mig op over denne hjemmeside. (Og ikke på den gode måde). :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2014 Sådant set ganske enig i dine betragtninger. Det betyder således også, at man skal være indstillet på, at det kræver ressourcer løbende at holde sådan en side kørende, specielt hvis man tilføjer funktioner som gæstebog m.v. Personligt synes jeg også det sender et signal om større seriøsitet, troværdighed, engagement m.v. når man har egen hjemmeside, omvendt er det så ikke mit indtryk at man skal regne med, at det giver mere forretning, men at man måske mere skal håbe på, at man bedre rammer flere fra sin primære målgruppe. Derved ikke sagt at "fjolserne" så ikke længere ringer, sådan fungere det sjældent - Desværre. Det er som sådan heller ikke for at få flere kunder i biksen at jeg ønsker en hjemmeside, i min optik er det måske bare lidt mere overskueligt og personligt end en side6, og så ved mine gæster hvor de kan holde sig opdateret, en side6 koster omkring 12.000 kr årligt, og uanset om det min egen hjemmeside eller side6 så kan jeg få linket i ekstrabladet... Så vil jeg hellere spare de penge og derved holde mine priser nede, -det i mænder jo fan af ;) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vagn 176 Skrevet 2. April, 2014 (edited) Slettet da jeg bagefter så, at det allerede var skrevet af en anden. Synes i øvrigt at de kunne være rart hvis man helt kunne slette et indlæg Redigeret 2. April, 2014 af Vagn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2014 Det er som sådan heller ikke for at få flere kunder i biksen at jeg ønsker en hjemmeside, i min optik er det måske bare lidt mere overskueligt og personligt end en side6, og så ved mine gæster hvor de kan holde sig opdateret, en side6 koster omkring 12.000 kr årligt, og uanset om det min egen hjemmeside eller side6 så kan jeg få linket i ekstrabladet... Så vil jeg hellere spare de penge og derved holde mine priser nede, -det i mænder jo fan af Lyder som du har gjort dig en del ganske fornuftige og velovervejede tanker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklook 43 Skrevet 8. April, 2014 Har molly fået en hjemmeside nu? Glæder mig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 8. April, 2014 Hvorfor en hjemmeside ? De kan jo ikke læse en salgsannonce ordenligt alligevel, så det gør dem bare mere forvirret når Molly præsentere sig på en hjemmeside. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 8. April, 2014 Hvorfor en hjemmeside ? De kan jo ikke læse en salgsannonce ordenligt alligevel, så det gør dem bare mere forvirret når Molly præsentere sig på en hjemmeside. Det var dog en mærkværdig kommentar at komme med........... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 9. April, 2014 Det var dog en mærkværdig kommentar at komme med........... Hvorfor er den mærkværdig, den er skrevet ud fra hvad andre piger fortæller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. April, 2014 Hvorfor en hjemmeside ? De kan jo ikke læse en salgsannonce ordenligt alligevel, så det gør dem bare mere forvirret når Molly præsentere sig på en hjemmeside. Sådan kunne man jo godt tænke. Jeg er enig i, at ganske mange købere slet ikke gør sig den ulejlighed at læse hvad pigen har skrevet. Viser der lidt hud, og pikken ikke skvatter sammen i et akut anfald af præstationsangst, så gribes knoblen og man er allerede på vej til fisseland. Disse køber kan man ikke slippe for, uagtet om man får lavet en seriøs hjemme side eller blot smider A Baal xxxx i Ekstrabladet. Jamen jamen, så er der jo bare tale om spildt arbejde. Nej, for dens slags tillægges værdi hos mænd der måske søger en farvoritpige eller blot mænd der søger en pige der tager det hele seriøst, udstråler intelligens via sit sprog m.v. .Synes også det udstråler at man har styr på tingene, gerne bruger ressourcer på at tiltrække de "Rigtige" osv. Skal selvfølgelig lige tilføje der findes mange fine annoncer, imellem yderpunkterne med hjemmeside eller "A Baaal- ring og få fisse" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Juli, 2014 En sød sjæl herinde, satte mig i kontakt med en webmand, og jeg bombaderede ham med alle mulige ideer til hvad jeg kunne lide.... Der mangler lidt korrektur, småjusteringer og billeder, -i know.... Den kommer først officielt op og køre, når det er blevet rettet. Men her får i det midlertidige resultatet www.kysseglademolly.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Juli, 2014 Den side viser dig, som jeg tror du er. Glæder mig til billeder. Tillykke med en side det matcher den du er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 14. Juli, 2014 God side med brugbar information. Glæder mig til det færdige resultat og billeder. :-p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Juli, 2014 Tillykke med den, søde Molly! Det er rart at man kan gå på din hjemmeside fra mobilos, uden at skulle zoome ind/ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 14. Juli, 2014 elegant Molly... meget let at overskue, fint med dine valg af tema undersider, giver god info...evnt peppet op med dine personlige billeder, samt lidt stemnings billeder af din hybel...så sidder den lige i skabet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Juli, 2014 Jep, der skal lige rettes lidt på indholdet og billeder og lidt mere personlighed kommer -Glæder mig til at sidde og lege lidt med det og navigere rundt og blive fortrolig med siden..... Det er jo helt nyt for mig Men er glad for resultatet, det var det jeg gik efter, så syntes han har ramt det spot-on Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Juli, 2014 Jep, der skal lige rettes lidt på indholdet og billeder og lidt mere personlighed kommer -Glæder mig til at sidde og lege lidt med det og navigere rundt og blive fortrolig med siden..... Det er jo helt nyt for mig Men er glad for resultatet, det var det jeg gik efter, så syntes han har ramt det spot-on Han har ramt rigtig fint. Giv ham et par kyssersssss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 14. Juli, 2014 (edited) Ser altså ikke godt ud på min iPhone 5 S Smalle spalter med tekst og svær at navigere i menuen. Og hvor er grafik og brug af billeder? Er mere til www.polskepiger.mono.net og www.guldpiger.mono.net der er mere enkle og intuitive. Redigeret 14. Juli, 2014 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Juli, 2014 (edited) Jep, den er lidt dum fra smartphone, har sagt det videre, det ser lidt mærkeligt ud, -kan man ikke slå den platform fra? Så man kun ser den ala' pc' style? I øvrigt er jeg ikke meget fan af grafik og billeder, vil gerne holde den enkelt og simpelt (for min egen skyld), -så de eneste billeder der kommer bliver af mig under galleriet. Syntes den er meget brugervenlig, så selv en blondine som mig kan hitte ud af det Redigeret 14. Juli, 2014 af Kysseglade Molly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 15. Juli, 2014 Nårh ja, hostingen! Alle kan se navn osv. der er registreret på domænenavnet... Det skal du lige tænke over. Der findes en service som skjuler de oplysninger. Søg på google på engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 15. Juli, 2014 (edited) Ser altså ikke godt ud på min iPhone 5 S Smalle spalter med tekst og svær at navigere i menuen. Og hvor er grafik og brug af billeder? Er mere til www.polskepiger.mono.net og www.guldpiger.mono.net der er mere enkle og intuitive. Kan godt se jeg lyder lidt negativ... Det er lidt dårlig stil... Det var ikke tilsigtet... Undskyld Molly. Redigeret 15. Juli, 2014 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg