Hop til indhold

Hjælp Molly med en hjemmeside...

Featured Replies

Skrevet

Kan godt se jeg lyder lidt negativ... Det er lidt dårlig stil... Det var ikke tilsigtet... Undskyld Molly.

Du behøver skam ikke undskylde, -vi har alle hver vores forskellige smage, det tager jeg ikke så ilde ;)

Har i øvrigt sagt det videre med at det ser dumt ud fra mobilos, så den platform bliver slået fra, så det mere overskueligt, -tager det ikke negativ, men som konstruktiv kritik ;) 

• Svar 75
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ja og jeg vil straks lege djævlens advokat....   Husk nu at du får hjælp, fra en du kender, ikke en gæst, men en du kender privat, uden om dette forum, Drengene, kan være nok så søde og pålidelige,

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Selvom man er paranoid, kan man jo godt være forfulgt.   Ej... Med al det som jeg personligt har oplevet i min tid i branchen, så vil jeg også hellere råde Molly til at være paranoid end til at sto

• Gentleman   Jeg kører et system der hedder better safe then sorry, (det var sikket ikke stavet rigtigt)   Så kan du håne det eller grine af det...eller kalde det parnoia   For mig kan du kalde d

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.