Hop til indhold
Gæst

Hjælp Molly med en hjemmeside...

Recommended Posts

Gæst

Jeg går lidt med en ide om at få lavet en hjemmeside, så det er nemmere for mine søde gæster at holde sig opdateret på hvad Molly går og foretager sig ;) Er der nogen som kender nogen som kender nogen? -Hvor de evt har noget på nettet jeg kan lurer af først? Er meget fascineret af Nikita's hjemmeside, ikke at den skal kopieres, vil have mit helt eget univers, men ku gerne tænke mig nogenlunde de samme funktioner som hende, og det er vigtigt for mig at jeg selv kan gå ind og rette efter den er lavet, så jeg ikke skal have fat i en it-mand hver gang vagtplanen skal opdateres ;) Håber der er nogen der kan hjælpe?

Redigeret af Molly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan ser Nikitas hjemmeside ud?

Ofte skal man blot vælge en tjeneste, f.eks One.com, Wix, Mono.net eller WordPress, og så ellers bare bruge løs af de indbyggede templates som tilbydes. Kun en tåbe vil lave det selv fra bunden af. :-D

Hvis det er ren "online visitkort" med billeder, menu, kontaktinfo, på separate sider, så kan det laves på en dags tid. (Effektiv arbejdstid). Mere avancerede funktioner, som mail-formularer og chat, kræver muligvis mere tid, afhængig af hvilken tjeneste man vælger.

Start med at vælge en tjeneste. De nemme tjenester er ofte lidt mere restriktive i designet, men de mere avancerede løsninger også giver flere frie muligheder. Det kommer an på gejsten.

Edit: fandt så Nikita Darlings hjemmeside. Det er slet ikke avanceret. Noget som f.eks. mono nemt kan efterleve.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min side er lavet i Wordpress. :)

Nemt at opdatere osv. Go' plan, Molly. Held og lykke med det, og så glæder jeg mig til at se det færdige resultat. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Min side er lavet i Wordpress. :)

Nemt at opdatere osv. Go' plan, Molly. Held og lykke med det, og så glæder jeg mig til at se det færdige resultat. :)

Tak, søde Nikita, det bliver vældigt spændende med et nyt tiltag i min lille "enkeltmandsvirksomhed" , -syntes en hjemmeside kunne blive langt mere personlig end en side6 som jeg f.eks har nu...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og jeg vil straks lege djævlens advokat....

Husk nu at du får hjælp, fra en du kender, ikke en gæst, men en du kender privat, uden om dette forum, Drengene, kan være nok så søde og pålidelige, og du kan slet ikke ved nogen af dem sige at ved ham her, han kan hjælpe mig, uden nogen som helst problemer, der er bare den der lille hage, der er nogen piger der får problemer, der er de drenge, der overhovede ikke har nogen som helst problemer med at afkræve penge for at hjælpe, eller opdatere hjemmesiden, eller misbruge dine personlige oplysninger eller kræves sex, for hjælpen!

Aldrig aldrig oplyse dit navn og adresse til din "webhjælp/master Kan være lidt svært at undgå ved hosting, brug en webmaster du tør betro din bedstemor til.

Du har selvfølig en adresse, der kan sendes regninger til fra Dk hostmaster? (god ide, da du ikke bor i fælledeparken) bruger du din hjemadresse, er det et hit at din webhjælp ikke ved det...igen webhjælp, bedstemor!

Koder på hjemmeside og opdatering,....det er ofte set at en webmaster forlanger penge for at afgive koderne til hjemmesiden eller at opdatere hjemmesiden mod flere penge....igen....webhjælp...bedstemor

Så Mit råd til dig er....at finde en ven, du totalt kan stole på, som du tør invitere hjem til din bedstemor eller Købe dig til en hjemmeside som du selv kan rette til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow, paranoia længe leve Cherie.

Du har selvfølig en adresse, der kan sendes regninger til fra Dk hostmaster? (god ide, da du ikke bor i fælledeparken) bruger du din hjemadresse, er det et hit at din webhjælp ikke ved det...igen webhjælp, bedstemor!

Med hensyn til DK-Hostmaster så er der flere måder at ordne den på. Hvis man har navne- og adressebeskyttelse i CPR registret kan man have domæneoplysningerne skjulte.

Alternativt kan man få en ekstern stråmand til at købe domænet og holde det for en. Sådanne services findes i rigt mål.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom man er paranoid, kan man jo godt være forfulgt. ;)

Ej... Med al det som jeg personligt har oplevet i min tid i branchen, så vil jeg også hellere råde Molly til at være paranoid end til at stole på den første og bedste.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med hensyn til DK-Hostmaster så er der flere måder at ordne den på. Hvis man har navne- og adressebeskyttelse i CPR registret kan man have domæneoplysningerne skjulte.

Alternativt kan man få en ekstern stråmand til at købe domænet og holde det for en. Sådanne services findes i rigt mål.

Gentleman

Jeg kører et system der hedder better safe then sorry, (det var sikket ikke stavet rigtigt)

Så kan du håne det eller grine af det...eller kalde det parnoia

For mig kan du kalde det hvad som helst.

Det er ikke længe siden der var en streg herinde, hvor det kom frem at der var nogen der havde fået adgang til nogle af pigernes private oplysninger...tror du ærligt talt den slags er sjovt?

Jeg har selv prøvet at få alle mine private oplysninger med hjem adresse osvcpr nummer osv lagt ud på nettet på en film...tror du jeg væltet rundt af grin?

Man kan sagten sidde og kalde sig gentleman...for hvem er det, men jeg er Cherie og er en person, du er en eller anden fiktiv person bag en skærm!

Opfør dig!...(jow jeg nåede lige at blive vred på dig! )For vi er desværre nød til at gå med seler og livrem!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og jeg vil straks lege djævlens advokat....

Husk nu at du får hjælp, fra en du kender, ikke en gæst, men en du kender privat, uden om dette forum, Drengene, kan være nok så søde og pålidelige, og du kan slet ikke ved nogen af dem sige at ved ham her, han kan hjælpe mig, uden nogen som helst problemer, der er bare den der lille hage, der er nogen piger der får problemer, der er de drenge, der overhovede ikke har nogen som helst problemer med at afkræve penge for at hjælpe, eller opdatere hjemmesiden, eller misbruge dine personlige oplysninger eller kræves sex, for hjælpen!

Aldrig aldrig oplyse dit navn og adresse til din "webhjælp/master Kan være lidt svært at undgå ved hosting, brug en webmaster du tør betro din bedstemor til.

Koder på hjemmeside og opdatering,....det er ofte set at en webmaster forlanger penge for at afgive koderne til hjemmesiden eller at opdatere hjemmesiden mod flere penge....igen....webhjælp...bedstemor

Så Mit råd til dig er....at finde en ven, du totalt kan stole på, som du tør invitere hjem til din bedstemor eller Købe dig til en hjemmeside som du selv kan rette til.

Har tidligere forklaret her på forum hvad man som ejer bør sikre sig når man får lavet en hjemmeside. Herunder rettigheder osv. Orker ikke at poste det igen :)

Som tidligere prof web designer/hoster har jeg en fornuftig viden om det. Der er masser af "fælder" men også tilsvarende antal metoder at undgå dem på.

Har meldt min assistance i en pm til Molly. Jeg har ikke været hendes gæst. Men er bruger her på siden ja. Og vil gerne på det kraftigste tage afstand fra den generalisering af folk du her laver. No pun intended :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Var engang ved noget der hed Royalpigerne, en gruppe piger som havde splejset om en hjemmeside, det gik der fuldstændig kaos i, så Cherie har ret, vi fik en mand til at stå for designet og det praktiske, en dag byder vi en ny pige velkommen, men hun var lidt kukkuk vidste det sig, græd ude hos gæsterne osv, så vi afbrød samarbejdet med hende, da vi andre piger jo var afklaret med vores valg, så fik hun på en eller anden måde slettet os piger som faktisk havde betalt for siden og så var der kun hende tilbage, hun fik drejet sandheden fuldstændig for ham der stod for det, og så stod vi der og tænkte "hva dælen skete der lige der"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså. Man laver ganske enkelt en kontrakt der klart beskriver hvem der har rettighederne til både domænenavn, design og indhold. I det her tilfælde skal alt jo tilhøre Molly. Det er sole klart

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Puha jeg tror også lige jeg skal have kontaktet nogen i morgen... Der er SÅ mange fælder og ting man skal huske / vide for at kunne passe på sig selv her... Og jeg tænker hvis " nogen"vil finde en, ja så kan de til hver tid... Men de forholds regler man ved og kan, synes jeg man skal tage... Tak for gode råd og held og lykke molly knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men Cherie, det er jo bare lidt svært at få hjælp fra familie, venner og min bedstemor, når ingen ved at jeg har et frækt dobbeltliv ;) Det derfor jeg prøver og snuse lidt rundt herinde om der kunne være lidt muligt hjælp, har fået brændt nallerne et par gange både af veninder og gæster (det har vi vel alle) , så det her skal kun være professionelt samarbejde og intet andet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hør nu her "tøsser".  Et eller andet sted er man altså nødt til at have tillid til en leverandør af en hjemmeside, specielt hvis man ønsker et stykke professionelt arbejde.

Når det så er sagt, vil mit råd være "lav en ren økonomisk aftale, og drop af det fis med sex som modydelse - Betal hvad det koster og lad være med at tage de små nærrige sko på". 

Personligt ville jeg finde en mindre virksomhed med specielle i dette og købe et såkaldt "CMS" (system hvor man selv efterfølgende kan vedligeholde siden) Jeg ville ligeledes sikre mig, at jeg fik en ægte faktura med moms og hele svineriet.

Rent skattemæssigt ville jeg trække udgifterne fra i mit skatteregnskab, og tage kampen med skat, hvis der eventuelt skulle komme lidt ballade.

Afslutningsvis vil jeg blot tilføje "Ja man skal passe på når man sælger sex og ingen i ens normale liv må vide hvad man foretager sig bag nedrullede gardiner, men det betyder ikke at man nødvendigvis skal har have mistro til alle profiler på EG. Det vil desværre nok blot udvikle sig til et generelt kedeligt syn på mænd, og det burde ens liv være for vigtigt til, så hellere drop legen i tiden, hvis man mere eller mindre render rund i evig angst for afslørring m.v."

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...