Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen kan lide store piger, nogen kan lide små piger, nogen kan lide unge piger og nogen kan lide de mere modne.

Jeg kom til at tænke på hvilke GP’er jeg oftest tænker tilbage på og mærker lysten stige - tænder på og det er sjovt nok voksne damer i 40-55 års alderen. Især piger hvor alderen er ret tydelig. Piger hvor bryster og køn bærer præg af alder - jeg kan så også godt lide at der er lidt hår på missen og dufter den af kvinde er det bare toppen.

Yngre kvinder kan være gude smukke uden at være særlig sexede. Man kan nærmest tænke urørlige og fine, mens modne piger er lige til at “tage på” og begrave sig i om man så må sige.

Det er naturligvis meget individuelt. Men jeg har det indtryk at mange mænd, både unge og ældre gerne nyder at have sex med modne kvinder.

Er det anderledes med mænd? Eller det samme - lækre mennesker er sexede uanset alder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 10 timer siden:

Er det anderledes med mænd? Eller det samme - lækre mennesker er sexede uanset alder?

For mig er lækre mænd sexede uanset alder. 
Men mht de helt unge, er min tanke mere, “hvis jeg havde mødt vedkommende da jeg selv var xx år, kunne vi ha haft fræk sex”. 

Men for mig sexuelt. Jo det er da dejligt med øje guf. Men personlighed, stemningen i rummet, deres evner med tunge, fingre, pik er mere afgørende for om jeg bliver tændt ved at tænke på personen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt emne. Enig i, at der kan være mere gang i modne kvinde der ved hvad de vil have, fremfor en ung pige der er ny i gamet og som man gerne vil passe på fordi hun måske ikke selv kender sine grænser endnu 

jeg vil dog sige at mine bedste oplevelser ligger sådan midt i mellem. Jeg foretrækker kvinder i 25-35 års alderen.. her er de rimelig afklaret og nyder som oftest det de laver. 
De er stadig “unge og sprøde” med lidt mere erfaring end “debuterende og 21 år” 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kommer mere an på modenhed end alder.

Jeg er klart mere til kvinder end piger.

De kvinder jeg føler mig magisk sammen med er fra 29 til 49...

Jeg er 50.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamder-anders skrev, for 23 timer siden:

eg foretrækker kvinder i 25-35 års alderen.. her er de rimelig afklaret og nyder som oftest det de laver. 

Jeg har det på præcis samme måde.
De fleste jeg har besøgt er danske piger i den aldersgruppe.

Slowman skrev, den 14.5.2025 at 23:20:

Yngre kvinder kan være gude smukke uden at være særlig sexede. Man kan nærmest tænke urørlige og fin

Sådan har jeg det mærkeligt nok ikke ... og det undrer mig, jeg synes jeg burde skamme mig lidt mere, i betragtning af min alder (og statur)
Men det har måske noget med de piger, jeg besøger - efter min bedste overbevisning er de i stand til at passe på sig selv, og sige til og fra ... 

Slowman skrev, den 14.5.2025 at 23:20:

Især piger hvor alderen er ret tydelig.

Det er desværre netop et turn-off for mig ...
Og det er jeg også noget flov over.
Det har et par gange sat mig i et ærgerligt dilemma ...
Og det afholder mig fra at besøge piger i den mere modne alder ..
Men jeg ville gerne besøge en pige i start fyrrerne - også af flere af de grunde du nævner.

SweettieDK skrev, den 15.5.2025 at 10:10:

Men personlighed, stemningen i rummet, deres evner med tunge, fingre, pik er mere afgørende for om jeg bliver tændt ved at tænke på personen

Det får mig til at tænke på, noget jeg har læst om "spontan lyst" vs "modtagelyst" ...
Men det er lidt et sidespor ...

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...