Hop til indhold
Max Power

En undren omkring HJ også kendt som handjob..

Recommended Posts

Som overskriften antyder har jeg igennem noget tid undret mig over at man(d) vil betale for noget som man selv kan gøre (efter min mening) ganske udemærket selv.

Selv besøger jeg pigerne for noget som jeg ikke kan klare selv, det værende sex med penetration osv.
Til jer mænd som som søger/“nøjes” med at hun afslutter seancen med hånden, hvad får jer til at vælge den løsning?

P.s jeg blev én gang ved et besøg spurgt om jeg ville have et HJ som afslutning, hvortil det røg ud af mig “nej hvorfor det kan jeg jo selv gøre derhjemme” det grinede vi begge lidt af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, 1 time siden:

Som overskriften antyder 

Til jer mænd som som søger/“nøjes” med at hun afslutter seancen med hånden, hvad får jer til at vælge den 

Jeg går også udenom dem som bare hiver i banditten op og ned.  Så der er langt imellem 

men gennem tiderne har der været nogle få som Kan en teknik du ikke kan selv

og er pigen samtidig smuk og fræk så er det jo klart bedre en man kan selv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, 1 time siden:

Til jer mænd som som søger/“nøjes” med at hun afslutter seancen med hånden, hvad får jer til at vælge den løsning?

Jeg havde det tidligere som dig indtil jeg mødte Jane (nu Fredericia, dengang i Herning).  Hun åbnede en ny verden for mig.   Jeg opnår på ingen måde samme grad af opstemthed via blowjob/penetrering.

I dag vil jeg hellere en omgang erotisk massage (tantra-ish og eventuelt med b2b) end sex.   Jeg er tilfredsstillet på en helt anden måde når pigen kan dit kram.

Opbygningen via blide berøringer kan få en helt op at ringe...  :)

/ Western

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du ikke har modtaget et godt HJ kan jeg kun sige,synd for dig.

Lise W i Lyngby gav det mest fantastiske HJ ,kun hendes Blowjob var bedre.

Hun havde en fantastisk måde at oliere pikken og pungen på,så knyttede hun hånden som en stram fisse og kørte ned af skaftet, når hun nåede bunden af skaftet tog hun blidt om nosserne og massegerede dem.Det gentog hun i 25 min indtil jeg var ved at gå ud af mit gode skind da jeg var ved at komme helt uventet  deep throated hun mig hvilket resulterede i at jeg skød spermen langt ned i halsen på hende,så godt at jeg næsten besvimede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 4 timer siden:

Nogen gange foretrækker jeg bare at nyde intimiteten i en gang massage, og der kan lysten godt melde sig, uden at jeg egentlig gider have sex. Måske fordi pigen har pirret nok til, at jeg ved, at jeg nok ikke ville kunne holde så længe alligevel. Måske fordi jeg egentlig ikke gider give 1000 kr for en udløsning, men 300 kr er OK i situationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sliksen skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan også lave mad selv, alligevel går jeg ud og spiser. 

Jeg kan lide det du skriver :)  lad os prøve at lege lidt med eksemplet.

Når du nu går ud og spiser vælger du så en ret som du er rigtig god til at lave hjemme, eller vælger du noget fra menukortet som du ikke kan lave derhjemme?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 2 timer siden:

Når du nu går ud og spiser vælger du så en ret som du er rigtig god til at lave hjemme, eller vælger du noget fra menukortet som du ikke kan lave derhjemme?

Man kan godt vælge noget man selv kan lave hjemme, for ude er det måske med et tvist, med kant, måske kræset mere om det, måske brugt længere tid på det, og måske er det bare fedt, ikke at skulle lave det selv.

Og så er der altså også forskel på en hurtig spiller og et langsomt og pirrende HJ med øjenkontakt og måske en fisse på låret….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 6 minutter siden: og måske en fisse på låret….

Og helt seriøst, fuck det er frækt med en fugtig fisse på låret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 48 minutter siden:

Fordi et kvalificeret HJ er 100 gange bedre end en hurtig spiller derhjemme. 

Hvem siger at man ikke kan give sig selv en kvalificeret spiller derhjemme?

Jeg giver altid mig selv topkarakter  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Og så er der altså også forskel på en hurtig spiller og et langsomt og pirrende HJ med øjenkontakt og måske en fisse på låret….

Helt enig i det du skriver, men personligt vil jeg gerne i nærkontakt med fissen på låret og det er grundlæggende derfor jeg besøger jer skønne kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget simpelt. Man er i kontakt med et andet menneske og hun er i kontakt med mig. Uanset hvis hun giver mig en spiller eller jeg giver hende en. Eller hvis vi knalder eller kun kærtegner hinanden. 

Den intime kontakten med et andet menneske er noget andet og mere end den intime kontakten med sig selv - der har du svaret.

Men det forhindrer jo ikke at man også tager en spiller når pungen er tung.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Den intime kontakten med et andet menneske er noget andet og mere end den intime kontakten med sig selv - der har du svaret.

Men det forhindrer jo ikke at man også tager en spiller når pungen er tung.

Mange tak for din vinkel på mit spørgsmål, det belyser mit spørgsmål ganske godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...