Hop til indhold

Im back!

Featured Replies

Skrevet

jaja så blev man blokeret en måned...og hvorfor?

Jo, jeg havde såmænd skrevet i en tråd at "hun er ikke min type"....fyyyha da

kan i ha en god dag

Skrevet

Jamen Tillykke, hvad skal vi bruge informationen til? :rolleyes:

Nok ikke første gang du har gjort det, siden du fik en månedspause ;) 

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 1 minut siden:

Jamen Tillykke, hvad skal vi bruge informationen til? :rolleyes:

Nok ikke første gang du har gjort det, siden du fik en månedspause ;) 

så hvad er der forkert i at skrive det?

Skrevet
Jankanda skrev, for 5 minutter siden:

så hvad er der forkert i at skrive det?

'at når du skriver får alle en notifikation om at er er nyt i en tråd.' Så klikker vi og ser en totalt ligegyldig bemærkning. Det rager da os en høstblomst om noget er din smag eller ej. Du larmer simpelthen, og det er irriterende
Sad du nede på det brune værtshus og sagde samme sætning, ville det ikke forstyrre så meget, som det gør på et forum. 
Kan du se det nu? 

Skrevet
  • Author
Voiggodrengen skrev, for 1 minut siden:

'at når du skriver får alle en notifikation om at er er nyt i en tråd.' Så klikker vi og ser en totalt ligegyldig bemærkning. Det rager da os en høstblomst om noget er din smag eller ej. Du larmer simpelthen, og det er irriterende
Sad du nede på det brune værtshus og sagde samme sætning, ville det ikke forstyrre så meget, som det gør på et forum. 
Kan du se det nu? 

nøø....næææ...sgu dejligt at irritere lidt...hvorfor behøver du spilde tid på det? Iøvrrigt rager det mig en høstblomst hvad du synes

Skrevet
Jankanda skrev, for 38 minutter siden:

nøø....næææ...sgu dejligt at irritere lidt...hvorfor behøver du spilde tid på det? Iøvrrigt rager det mig en høstblomst hvad du synes

Det er jo nok den attitude der gør du får tænke pauser. :rolleyes:

Skrevet
Jankanda skrev, for 1 time siden:

Jeg tænker måske den måned ikke var nok til dig.

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Det er jo nok den attitude der gør du får tænke pauser. :rolleyes:

altså....hvem startede? ....skal jeg bare sige ja herre, jeg skal nok....jeg gør alt hvad du siger

Skrevet
Jankanda skrev, for 2 minutter siden:

altså....hvem startede? ....skal jeg bare sige ja herre, jeg skal nok....jeg gør alt hvad du siger

Tjaaa - det kunne jo være en start? :rolleyes:

Skrevet
Jankanda skrev, for 1 minut siden:

Tja du startede tråden. Som er dybt urelevant. Vi kan selvfølgelig bare klikke videre. 
Men hvor om alt er du spørger hvad der er galt i at skrive det. En vælger at svare og du svarer uhøfligt.

Når du laver et indlæg må du forvente kommentarer, også som er uenige med dig. Kan du ikke tåle det uden at blive irriteret må du lade være at starte indlæg. 

Du skal ikke nødvendigvis bøje dig for en anden brugers gode råd/vejledning/forklaring. Men at følge EG’s regler og holde den gode tone er jo et godt sted at starte hvis du ønsker at være her.  

Kan kun se dit indlæg som et forsøg på at få medynk. Eller igen opildne debatten om “uretfærdige” straffe. Men din pause var nok helt gyldig og begrundet. 
Din kommentar var ikke nyttig for ts (eller andre) i den oprindelige tråd. Og som en skrev med så lang ban må der ha været for tilfælde. Så hvis du med vilje vil irritere og være på tværs må du jo tage de straffe der giver. 

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 5 minutter siden:

Tja du startede tråden. Som er dybt urelevant.

- hyggesnak er altså kun til såkaldte relevante indlæg? Og hvad er det så ? 

Skrevet
Jankanda skrev, for 3 timer siden:

Så fik jeg dig pisset af :D 
I grunden sidder du jo bare og troller, og som sådan burde jeg ignorere dig. 
MEN jeg fornemmer tydeligt at der sidder en lille ulykkelig dreng som ikke kan finde ud af at navigere i en voksen verden. 
Det er ikke din skyld at du er blevet curlet i din opvækst og derfor aldrig har lært almindelig omgangstone. At du aldrig har mødt modstand i din opvækst giver sig så udtryk i at du flejner ud når du møder den. 
Fortvivl ikke, der er hjælp. Læst indlæg her på forum i nogle måneder og bemærk nøje hvordan hovedparten af medlemmerne taler til hinanden. Lad være med at poste i den periode. Hvis du er en smule kvik, så vil du hurtigt finde melodien. 

Held og lykke på dannelsesrejsen :)

Skrevet
Jankanda skrev, for 2 timer siden:

- hyggesnak er altså kun til såkaldte relevante indlæg? Og hvad er det så ? 

tja stort set alt andet end “se mig”, “opmærksomhed på mig”, egoisme indlæg.
Altså relevant for mere end en person “TS”. Tænker fint folk havde fundet ud af du var tilbage uden dette indlæg. 

Skrevet

Du fik IKKE en karantæne, for at have støjet i en tråd, med en ligegyldig kommentar, @Jankanda.

Du fik karantæne fordi du flere gange tidligere har fået flere advarsler for afsporinger og nedladende tale.

Vi slynger altså ikke bare karantæner ud til folk efter forgodtbefindende.

Om dette er "hyggesnak" vil jeg stille stort spørgsmåltegn ved, men du har tidligere fået en advarsel for at forsøge på at fjerne hyggen fra hyggesnak. Hvis dit formål er at lægge op til debat omkring det rimelige i de straffe, der bliver udmålt så vil jeg anbefale 2 mere relevante fora: Feedback og Generel debat.

Jankanda skrev, for 14 timer siden:

jaja så blev man blokeret en måned...og hvorfor?

Jo, jeg havde såmænd skrevet i en tråd at "hun er ikke min type"....fyyyha da

kan i ha en god dag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.