Hop til indhold
sexrevy

Daniella - pur-ung og mild

Recommended Posts

Så blev det min tur til at besøge den sagnomspundne Daniella - en god anmeldelse herinde og det faktum at jeg fangede hende i chatten betød at jeg fik sat en aftale op. Jeg fik lavet aftalen en lille uges tid inden mødet skulle ske - det betød at jeg fik mig selv kørt godt og grundigt forventningsmæssigt og mentalt op til besøget. Jeg glædede mig, var spændt og måske en anelse nervøs. Men også kun en anelse - det er ikke første gang jeg gør mig erfaringer med glædespiger.

 

Et par dage før besøget bekræftede jeg min ankomst, så Daniella var sikker på, at jeg dukkede op, og så jeg var sikker på, at hun ikke foretog dobbeltbookinger eller antog mig for at være useriøs. Netop denne dag var jeg i omegnen af det sted, hvor hun holder til i et lejet hus på landet, så det var en chance, jeg ikke ville misse.

 

Der gik for mit vedkommende lidt forberedelser i besøget - de nedre dele blev trimmet så de fremstod så delikat som muligt (havde læst om blowjob uden gummi, så jeg ville gerne gøre mit for at oplevelsen blev så god som mulig), neglene blev klippet og jeg hørte også Daniella om hvorvidt hun kunne iføre sig min favorittype trusser. Hun ville se hvad hun kunne gøre :smile:

 

Morgenen oprandt hvor jeg skulle afsted - jeg havde et forretningsmøde jeg først skulle have overstået inden jeg kunne få min treat. Jeg kørte forbi en pengeautomat som ikke kunne få kontakt til min bank(!!) og måtte således køre mod Randers uden kontanter. Daniella tager (ikke så mærkeligt) ikke imod Mobilepay, så jeg var lykkelig da jeg på vej til hende om eftermiddagen stødte på ikke mindre end to pengeautomater lige i nabolaget af hvor hun holder til.

 

1000 kr blev hævet til betaling for den halve times samvær vi havde aftalt.

 

Så var der 5 minutter til jeg var hos Daniella, og jeg vil mene at det var adrenalin for fuldt drøn der fik mig til at ryste snarere end nervøsitet - selvom de to reaktioner faktisk kan være svære at skelne.

 

Jeg ankom til det lille sted, fik parkeret bilen diskret bag en af bygningerne, og blev modtaget af Daniella, der øjnede mig ud af vinduet.

 

En absolut smuk pige og det der slog mig mest af alt var: Hun er pur-ung og har en krop og et udtryk derefter.

 

Jeg fik et brusebad og her kunne jeg have gjort mig selv færdig helt gratis for jeg var efter den lange opvarmning i dagene op til besøget nu godt og grundigt liderlig. Der er i øvrigt et eller andet frækt ved at benytte det badeværelse hvor pigen har sine private ting stående fremme. Du føler at du er trådt ind i hendes private hjem - hvilket da også er tilfældet selvom det er midlertidigt og lejet. Illusionen om at du har mødt en pige du er kommet hjem til og kan få lov til at have sex med uden betaling svæver i hjernens bølger. Det er og bliver dog en illusion :smile:

 

Vi skulle op på loftsetagen til Daniellas hyggelige soveværelse. Efter badet var jeg nu engang nøgen og jeg valgte at forblive sådan. En lille specialitet ved stedet er at der er panoramavinduer i stueetagen som giver 100% udsyn ud til landevejen der kører forbi. Så hvis du er meget genert kan du overveje at tage tøjet på efter badet for så at lade Daniella (evt i samarbejde med dig selv) tage det af igen når I når op på øverste etage. Håndklæderne er så små at de ikke kan nå rundt om livet på dig - og det er uanset dit udstyr er meget småt eller helt slapt. Jeg vil dog gætte på at du hverken er genert eller har slapt udstyr på dette tidspunkt, så lad du trygt tøjet ligge på badeværelset.

 

I de øvre gemakker foregik så en aldeles god oplevelse. Kys, kærtegn og jeg fik lov til at slikke.

 

Daniella er som sagt meget ung (selvoplyst 21 år) og det bærer hendes krop præg af: Absolut perfekt hud, små, efter min mening, topfrække bryster, en fisse som er i topklasse hvad angår form, helt glatbarberet, stram, perfekt, glat, smuk - og så ville jeg skrive velduftende, men det passer ikke. Mere korrekt ville det være at sige totalt duft-fri og det er ment i positiv forstand. Jeg kunne have købt en time og ikke lavet andet end at slikke den fisse - det er simpelthen en fornøjelse som er svær at beskrive men som bare skal opleves.

 

Daniella fik også suttet min pik godt og jeg synes hun gjorde en god og ikke mindst langvarig indsats. Flere gange i scenancen blev jeg så liderlig og var så tæt på at komme at jeg måtte lade hende slippe pikken med hendes mund eller hånd - for at trække det hele lidt ud. Alt andet lige synes jeg det er surt at have betalt for en halv time og så kun få 10 minutters fornøjelse ud af det. Det er sket før i historien.

 

På Daniellas opfordring kom kondomet på, og en efter en kort rejse igennem et par positioner kom jeg til min store tilfredsstilelse. Jeg fornemmede inden skiftet til slutpositionen på Daniellas diskrete blik på væguret, at tiden nok var ved at være gået. Jeg havde ingen problemer med at få afsluttet, da jeg var på bristepunktet af liderlighed.

 

Efter sådan en scenance, “girl friend experience” eller ej rammer den totale ligegladhed mig altid - alt hvad der er bygget op er brændt af i en stor forløsning og jeg synes egentlig ikke der er noget interessant at snakke om overhovedet. Det er for mig at se en af de store forskelle på at købe sig til sex og så på at score sig til det. Handlen er afsluttet og transaktionen er gennemført. Illusionen, som er bygget op, er pludselig effektivt revet ned og du fik, hvad du kom efter. Nu er der bare tilbage at gå. Jeg mindes om at samtalerne, uanset hvor hyggelige de kan have været, trods alt var lidt kunstige og primært havde det effektive formål at bygge stemningen op til en god omgang sex.

 

Tilbage var der blot at tage et hurtigt bad og køre hjem. Jeg havde lyst til en meget stor og kold fadøl men der var andre planer på programmet umiddelbart.

 

Det var en oplevelse, som du forhåbentligt kan fornemme på denne anmeldelse, der absolut var i topklasse. Der er tale om en pige der er meget ung, hendes krop er efter det og hun gør sit arbejde godt. Hun virker jomfruelig men flere anmeldelser her på sitet peger på at det nok er en lidt forkert beskrivelse af hende. Imidlertid er der forskel på at være jomfru og jomfruelig - Daniella er måske ikke det førstnævnte, men hun er sgu det sidstnævnte. Hun virker tilmed sød og meget tiltalende. Jeg kunne fantasere om at besøge hende sammen med min makker - vi har førhen med held tilfredsstillet samme pige på én gang.

 

Daniella spurgte mig til sidst, hvor gammel jeg var (midt i 30'erne) hvortil hun responderede: "så holder du dig godt". Ved lidt eftertanke i bilen på vejen hjem måtte jeg konkludere at det betyder, at jeg virkelig er ved at blive gammel. I hvert fald i en 21-årig piges øjne.

 

Jeg synes det må kræve en stor selvstændighed, mod og selvsikkerhed for så ung, smuk og sød pige fra Sjælland på udvalgte dage at leje sig et hus på en landevej i Randersområdet for så at få fremmede mænd forbi for at dyrke sex mod betaling. Jeg kan kun håbe at det vil give udelukkende gode oplevelser og jeg vil opfordre alle til at være god ved hende.

 

Pigen: 10

Oplevelsen: 10

Stedet: Fint for mig - pænt, rent, gode faciliteter

 

Link: http://www.voksenlisten.dk/daniella

Redigeret af sexrevy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt at læse andre har samme herlige oplevelser med Dani :)

Jomfruelig er en rigtig god beskrivelse af Dani. Men det er den profesionelle Dani. Der gemmer sig meget mere lige under overfladen på denne herlige person ;)

Tak for en fed anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så blev det min tur til at besøge den sagnomspundne Daniella - en god anmeldelse herinde og det faktum at jeg fangede hende i chatten betød at jeg fik sat en aftale op. Jeg fik lavet aftalen en lille uges tid inden mødet skulle ske - det betød at jeg fik mig selv kørt godt og grundigt forventningsmæssigt og mentalt op til besøget. Jeg glædede mig, var spændt og måske en anelse nervøs. Men også kun en anelse - det er ikke første gang jeg gør mig erfaringer med glædespiger.

 

Et par dage før besøget bekræftede jeg min ankomst, så Daniella var sikker på, at jeg dukkede op, og så jeg var sikker på, at hun ikke foretog dobbeltbookinger eller antog mig for at være useriøs. Netop denne dag var jeg i omegnen af det sted, hvor hun holder til i et lejet hus på landet, så det var en chance, jeg ikke ville misse.

 

Der gik for mit vedkommende lidt forberedelser i besøget - de nedre dele blev trimmet så de fremstod så delikat som muligt (havde læst om blowjob uden gummi, så jeg ville gerne gøre mit for at oplevelsen blev så god som mulig), neglene blev klippet og jeg hørte også Daniella om hvorvidt hun kunne iføre sig min favorittype trusser. Hun ville se hvad hun kunne gøre :smile:

 

Morgenen oprandt hvor jeg skulle afsted - jeg havde et forretningsmøde jeg først skulle have overstået inden jeg kunne få min treat. Jeg kørte forbi en pengeautomat som ikke kunne få kontakt til min bank(!!) og måtte således køre mod Randers uden kontanter. Daniella tager (ikke så mærkeligt) ikke imod Mobilepay, så jeg var lykkelig da jeg på vej til hende om eftermiddagen stødte på ikke mindre end to pengeautomater lige i nabolaget af hvor hun holder til.

 

1000 kr blev hævet til betaling for den halve times samvær vi havde aftalt.

 

Så var der 5 minutter til jeg var hos Daniella, og jeg vil mene at det var adrenalin for fuldt drøn der fik mig til at ryste snarere end nervøsitet - selvom de to reaktioner faktisk kan være svære at skelne.

 

Jeg ankom til det lille sted, fik parkeret bilen diskret bag en af bygningerne, og blev modtaget af Daniella, der øjnede mig ud af vinduet.

 

En absolut smuk pige og det der slog mig mest af alt var: Hun er pur-ung og har en krop og et udtryk derefter.

 

Jeg fik et brusebad og her kunne jeg have gjort mig selv færdig helt gratis for jeg var efter den lange opvarmning i dagene op til besøget nu godt og grundigt liderlig. Der er i øvrigt et eller andet frækt ved at benytte det badeværelse hvor pigen har sine private ting stående fremme. Du føler at du er trådt ind i hendes private hjem - hvilket da også er tilfældet selvom det er midlertidigt og lejet. Illusionen om at du har mødt en pige du er kommet hjem til og kan få lov til at have sex med uden betaling svæver i hjernens bølger. Det er og bliver dog en illusion :smile:

 

Vi skulle op på loftsetagen til Daniellas hyggelige soveværelse. Efter badet var jeg nu engang nøgen og jeg valgte at forblive sådan. En lille specialitet ved stedet er at der er panoramavinduer i stueetagen som giver 100% udsyn ud til landevejen der kører forbi. Så hvis du er meget genert kan du overveje at tage tøjet på efter badet for så at lade Daniella (evt i samarbejde med dig selv) tage det af igen når I når op på øverste etage. Håndklæderne er så små at de ikke kan nå rundt om livet på dig - og det er uanset dit udstyr er meget småt eller helt slapt. Jeg vil dog gætte på at du hverken er genert eller har slapt udstyr på dette tidspunkt, så lad du trygt tøjet ligge på badeværelset.

 

I de øvre gemakker foregik så en aldeles god oplevelse. Kys, kærtegn og jeg fik lov til at slikke.

 

Daniella er som sagt meget ung (selvoplyst 21 år) og det bærer hendes krop præg af: Absolut perfekt hud, små, efter min mening, topfrække bryster, en fisse som er i topklasse hvad angår form, helt glatbarberet, stram, perfekt, glat, smuk - og så ville jeg skrive velduftende, men det passer ikke. Mere korrekt ville det være at sige totalt duft-fri og det er ment i positiv forstand. Jeg kunne have købt en time og ikke lavet andet end at slikke den fisse - det er simpelthen en fornøjelse som er svær at beskrive men som bare skal opleves.

 

Daniella fik også suttet min pik godt og jeg synes hun gjorde en god og ikke mindst langvarig indsats. Flere gange i scenancen blev jeg så liderlig og var så tæt på at komme at jeg måtte lade hende slippe pikken med hendes mund eller hånd - for at trække det hele lidt ud. Alt andet lige synes jeg det er surt at have betalt for en halv time og så kun få 10 minutters fornøjelse ud af det. Det er sket før i historien.

 

På Daniellas opfordring kom kondomet på, og en efter en kort rejse igennem et par positioner kom jeg til min store tilfredsstilelse. Jeg fornemmede inden skiftet til slutpositionen på Daniellas diskrete blik på væguret, at tiden nok var ved at være gået. Jeg havde ingen problemer med at få afsluttet, da jeg var på bristepunktet af liderlighed.

 

Efter sådan en scenance, “girl friend experience” eller ej rammer den totale ligegladhed mig altid - alt hvad der er bygget op er brændt af i en stor forløsning og jeg synes egentlig ikke der er noget interessant at snakke om overhovedet. Det er for mig at se en af de store forskelle på at købe sig til sex og så på at score sig til det. Handlen er afsluttet og transaktionen er gennemført. Illusionen, som er bygget op, er pludselig effektivt revet ned og du fik, hvad du kom efter. Nu er der bare tilbage at gå. Jeg mindes om at samtalerne, uanset hvor hyggelige de kan have været, trods alt var lidt kunstige og primært havde det effektive formål at bygge stemningen op til en god omgang sex.

 

Tilbage var der blot at tage et hurtigt bad og køre hjem. Jeg havde lyst til en meget stor og kold fadøl men der var andre planer på programmet umiddelbart.

 

Det var en oplevelse, som du forhåbentligt kan fornemme på denne anmeldelse, der absolut var i topklasse. Der er tale om en pige der er meget ung, hendes krop er efter det og hun gør sit arbejde godt. Hun virker jomfruelig men flere anmeldelser her på sitet peger på at det nok er en lidt forkert beskrivelse af hende. Imidlertid er der forskel på at være jomfru og jomfruelig - Daniella er måske ikke det førstnævnte, men hun er sgu det sidstnævnte. Hun virker tilmed sød og meget tiltalende. Jeg kunne fantasere om at besøge hende sammen med min makker - vi har førhen med held tilfredsstillet samme pige på én gang.

 

Daniella spurgte mig til sidst, hvor gammel jeg var (midt i 30'erne) hvortil hun responderede: "så holder du dig godt". Ved lidt eftertanke i bilen på vejen hjem måtte jeg konkludere at det betyder, at jeg virkelig er ved at blive gammel. I hvert fald i en 21-årig piges øjne.

 

Jeg synes det må kræve en stor selvstændighed, mod og selvsikkerhed for så ung, smuk og sød pige fra Sjælland på udvalgte dage at leje sig et hus på en landevej i Randersområdet for så at få fremmede mænd forbi for at dyrke sex mod betaling. Jeg kan kun håbe at det vil give udelukkende gode oplevelser og jeg vil opfordre alle til at være god ved hende.

 

Pigen: 10

Oplevelsen: 10

Stedet: Fint for mig - pænt, rent, gode faciliteter

 

Link: http://www.voksenlisten.dk/daniella

 

Hej

 Som skrevet andet sted, så er jeg helt enig med dig. Du skriver tilsidste, at når du er kommet, så vil du helst bare afsted. Sådan har jeg også haft det før, men af en eller anden grund, synes jeg det er så nem, at falde i snak med hende, at jeg også nød badet, og den efterfølgende Knus og farvel:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 Som skrevet andet sted, så er jeg helt enig med dig. Du skriver tilsidste, at når du er kommet, så vil du helst bare afsted. Sådan har jeg også haft det før, men af en eller anden grund, synes jeg det er så nem, at falde i snak med hende, at jeg også nød badet, og den efterfølgende Knus og farvel:)

 

Hvorfor vil I "flygte" ud af døren efter I er kommet (en dårlig vane eller hva') ? Efterspillet er da vigtig... især hvis man vil ses med pigen igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil gerne se Dani igen men det er bare den fornemmelse jeg får. Jeg betragter det delvist som noget ret basalt. Instinktet styrer - handyret har fået sædafgang - videre til næste befrugtning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker det i øvrigt ikke så drastisk som en flugt. Men ingen lyst til decideret at hænge ud :smile:

 

Ok det lyder som en dårlig vane... jeg ved godt dette er købesex,

men piger "hader" generelt at du tager dit gode tøj og går, ligeså snart du er kommet,

lidt nus og kys og kærlige ord til efterspillet som afslutning er altså dejlig, prøv det næste gang... det behøver ikke at vare længe hvis tiden er løbet ud...

 

 

 

Hvad siger pigerne ? Har jeg en smule ret eller helt galt på den ? :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

God pointe, Nille, og jeg tænker nu også at jeg forlader sådan et sted stille og roligt og med en fin snak inden jeg går ud af døren. Også et kram og så farvel. Det ændrer dog ikke på, at det, der beskæftiger hjernens celler før og efter udløsningen virkelig er to forskellige verdener :-) Sådan opfører min hjerne sig i hvert fald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok det lyder som en dårlig vane... jeg ved godt dette er købesex,

men piger "hader" generelt at du tager dit gode tøj og går, ligeså snart du er kommet,

lidt nus og kys og kærlige ord til efterspillet som afslutning er altså dejlig, prøv det næste gang... det behøver ikke at vare længe hvis tiden er løbet ud...

 

 

 

Hvad siger pigerne ? Har jeg en smule ret eller helt galt på den ? :D

Aaah det er fiktion Nille !

Vi ved alle godt det udelukkende går ud på at knalde en ***** , smide klatten og så ud af klappen :D

Ironi/sarkasme kan forekomme !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken gentleman anmeldelse at læse. Virkelig galant at omtale hende som jomfruelig, fremfor at rode sig ud i noget med stramhed - det var der andre der kunne lære af :) (måske knap så galant at omtale hvor pigen kommer fra, selvom Daniella nu ikke selv gør meget for at hemmeligholde det)

 

Og virkelig lækkert at hun har skrottet mobil alarmen og opsat et væg ur i stedet for :) (måske en anden farve end hvid, havde passet bedre ind i rummet øvrige interiør)  

 

Pigen er nu ikke alene på stedet, hun har selskab af et par diskrete venner, som er klar til at hjælpe hende hvis det skulle blive nødvendigt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Prinz

 

måske knap så galant at omtale hvor pigen kommer fra, selvom Daniella nu ikke selv gør meget for at hemmeligholde det

Jeg tænkte godt på det bagefter, men "Sjælland" synes jeg er en tilpas bred betegnelse, trods alt!

 

Pigen er nu ikke alene på stedet, hun har selskab af et par diskrete venner, som er klar til at hjælpe hende hvis det skulle blive nødvendigt 

Vildt nok! Det havde jeg slet ikke fattet. Men det er nu også lige meget for mig :)

 

PS: og tak for "roserne"

Redigeret af sexrevy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Sexrevy for en anmeldelse helt i en klasse for sig :!:

 

Jeg mindes sjældent at have læst en anmeldelse hvor formidlingen af den oplevelse du kom for, og beskrivelsen af den pige du nød samværet med, på den ene side i sin egen ret kommer både dig selv og pigen til gode på meget troværdig vis, mens du på den anden side på sublim vis viser hvordan forventningen før mødet fik dig til at forberede dig, og sætte dig op til mødet, mens din bevidsthed om præmissen for de 30 betalingsminutter, fik dig til at sige farvel og tak på en måde der viste både hende og dig selv at den præmis er du både indforstået med og bevidst om.

 

Jeg tror det er det bedste udgangspunkt for at gentage succesen - det at hverken du selv eller pigen tror at du betaler 1000 kr hver gang, for bare at komme i nærheden igen af en i hjertet uopnåelig udkåren.

 

Pigen og hendes service er til låns og bliver aldrig andet for os i midt-tredverne og sidst fyrrerne, hvilket jeg sørme må huske, skulle jeg nogen sinde komme i betalt nærkontakt af Daniella, der er en af den slags ungpige brand, der ikke er mange af, der brænder så godt igennem i forum på nettet som Daniella har gjort på meget kort tid.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen og hendes service er til låns og bliver aldrig andet for os i midt-tredverne og sidst fyrrerne, hvilket jeg sørme må huske, skulle jeg nogen sinde komme i betalt nærkontakt af Daniella, der er en af den slags ungpige brand, der ikke er mange af, der brænder så godt igennem i forum på nettet som Daniella har gjort på meget kort tid.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk!!!!

 

 Det kunne jo være en hentydning til mig. Vil bare sige, at jeg udmærket er klar over, at når jeg går ud af døren, kommer der en ind. Og medmindre tingene går helt galt, så får denne kunde nok også, en helt fantastisk oplevelse med Dani. Hvis jeg troede, det var den helt store kærlighed, havde jeg nok heller ikke lagt en anmeldelse, ind i dette forum, men holdt det for mig selv:) Det der er med Daniella, er at man føler sig speciel, fra man kommer, til man går. Også her i chatten, virker hun meget opmærksom, og prøver at forstå, hvad det er man siger, samtidlig med at hun spreder godt humør herinde. Som der bliver skrevet i denne anmeldelse, havde jeg også god tid, fra jeg bestilte tiden, og besøget foregik, måske det osse gør oplevelsen speciel, men det er Daniella der ligger krop til, og det gør hun med smil og tilsynedladende glæde! Jeg tror ikke pigerne nyder sex,  12 timer om dagen, men måske nyder de, at se vi mænd nyder det, men det må pigerne selv svare på!

                                             Med venlig hilsen Playfull

Redigeret af Playfull

Del dette indlæg


Link til indlæg

dejligt at læse den anmeldelse igen :) .. 

jeg måtte lige skrive en lille kommentar til at jeg syntes at det var en super oplevelse for mig også :) .. 

tak for de pæne ord.. 

 

 

Hilsen Daniella. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af gode anmeldelser besluttede jeg i dag at besøge Daniella. Det var en rigtig beslutning, og anmeldelser på eorguide tegner et billede jeg kan nikke genkendende til.

 

De sidste par erfaringer har jeg gjort udi elendig Escort, som jeg ellers tidligere har gode, sjove og mindeværdige oplevelser med. Men de sidste par stykker var altså træls - derfor besluttede jeg at hoppe i bilen.

 

Jeg skal en del år tilbage i de udekørende erfaringer for at finde noget der kan leve op til Daniella. Faktisk har jeg kun oplevet noget der kommer i nærheden i Aalborg for 3-4 år siden - og hun fik mere end ét besøg. Det gør Daniella også :-) 

 

Skøn ung afslappet pige i behagelige omgivelser. Hun har styr på sig selv og det hun gør, og det giver en ro der bringer det bedste frem i alle.

 

Hvis du er stresset og skal i bad bør du gå efter en time

Jeg kom lige fra badet derhjemme og oplevede 30 skønne minutter - det fungerede skønt

Hvis tid og penge er ligegyldigt anbefaler jeg længere aftaler. Daniella har overblik og går efter "god oplevelse" 

 

Gode hilsner til alle :-)

 

Klaadette

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal - skal ikke - skal - skal ikke.

 

Jeg er jo langt fra så rutineret som I fantastisk inspirerende brugere herinde, så jeg var noget usikker på hvordan det ville være at besøge en pige i området.

Efter at have læst en masse fantastiske omtaler og rosende ord om Daniella, blev jeg absolut nød til at besøge hende i onsdags her i Randers.

Jamen for hulen da. Jeg tilbragte en halv time hos en smadder dejlig og helt vildt fantastisk ung kvinde, hvor er vi dog heldige her i Østjylland at hun har lyst til at tage den lange rejse fra Sjælland og hertil. Det var den skønneste oplevelse for mig, og jeg er stadigvæk helt rundtosset og tænker tilbage i glimt fra en dejlig eftermiddag. Om jeg har lyst til at besøge Daniella igen? 100% - helt sikkert. Vil blot prøve på at være lidt mere udholdende, for det strakte sig ikke over mere end 10 minutter. Resten af tiden lå vi og nød musikken fra anlæg, mens den vedvarende sitren i kroppen tog langsomt af.

 

Så Daniella får topkarakter fra mig i alle kategorier.

 

Stedet er helt fint, diskret og rent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Chatname.

 

Lige så mange spørgsmål du stiller. Ligeså mange svar vil der komme.  :-P

 

Ja, jeg vil skyde på hun har et rundt ansigt. Med, en hage, 2 læber, en næse to næsebor, to flotte øjne mener de er blå.  :-P

 

Dani er vel lige så uskyldig. Indtil det modsatte er bevist.  :-P Porno hmmmmm. tja se ved ikke om, hun deltager i dette  :-P

 

Dani er vel alle tre ting. ifht alle de mænd der har besøgt hende. 

 

Meget ironi, kan forkomme i dette indlæg  :-P

 

God dag.

 

KK

 

P.s

Besøg hende. Så får du selvsyn, for alle dine spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er ansigtet?

 

Uskyldigt? Porno?

Alm., flot, gudesmukt?

Beauty is in the eyes of the beholder :)

Men et par key words om ansigtet (har selv besøgt hende). Meget ung. Uskyldig. Naboens pige. Naturlig køn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Griner .... den er meget go'.

 

 

Eftersom jeg skal køre en længere tur for at få fingerne i pigen, så havde det min interesse, da ansigtet er vigtigt for mig!

 

 

 

 

Nedenstående 2 links viser billeder af Daniellas krop.

Voksenlisten viser en almindelig pigekrop, og escort2night viser en ualmindelig flot pigekrop.

Jeg antager, at fotografen har hjulpet naturen på vej i escort2night, hvorimod voksenlisten er retvisende.

 

Med andre ord. Jeg vil ikke køre lang efter pigen på voksenlisten, med mindre, at hun er et ualmindelig flot ansigt.

 

 

http://www.escort2night.dk/Ungpige-fra-jylland/

 

http://www.voksenlisten.dk/daniella/Galleri

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...