Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Claire

Hahahaha fantastisk historie og du er en modig mand. Tænk nu hvis det var en eller anden mandehader med en hækkesaks, at flere her bekymre sig mere om at det evt. var en mand, fatter jeg slet ikke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej drenge

Ja, jeg vil ny sige det grænser til en smule naivt... Eller dum god;) tænk at tage chancen!

Der er sku ikke en kinamands chance i helvede for at jeg hopper på den roulette,

 det er da nærmest respektløs at behandle sin bedste ven sådan'tilfældighedernes spil'

Nu kontaktede jeg 'damen' og skrev om han kurtage den dybt.. Lettere fornærmet JA...

det der kan nå igennem brevsprækken.... Og så kastede jeg da opmaf grin...!!

Skrev at det er der sku da ikke nogen der er dumme nok til at risikere ....Wupti 

retur kam billeder af en hel stribe dillere der bare var smidt in af sprækken ;(;( 

Der kan sku ikke være meget blod tilbage i det store hoved på dem det tager chancen;)

nb

Jeg har sku haft den oppe i mange sprækker... Men ik den slags lotteri sprækker ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

retur kam billeder af en hel stribe dillere der bare var smidt in af sprækken ;(;( 

 

LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der annonceres stadig på annoncelight, så måske er der "bid" en gang i mellem :grin:

Haha, bid? Det kan være, at brevsprækken har mest ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer til at grine hver gang jeg læser denne tråd, nogen der har været der siden? :D

Du overvejer måske at åbne en konkurrerende brevsprække på Asminderødvej og tilbyde sutteslaver at de mod betaling kan få lov at sidde vagt - vil så anbefale dig at montere brevsprækken lodret og i passende højde, så den passer til de flestes manddom, lave en slags lås, så den ikke pludselig klapper i og fore den lidt rundt i kanterne med noget blødt nappa e.lign. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du overvejer måske at åbne en konkurrerende brevsprække på Asminderødvej og tilbyde sutteslaver at de mod betaling kan få lov at sidde vagt - vil så anbefale dig at montere brevsprækken lodret og i passende højde, så den passer til de flestes manddom, lave en slags lås, så den ikke pludselig klapper i og fore den lidt rundt i kanterne med noget blødt nappa e.lign. :)

og holde hunden i kort snor  .... He he 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du overvejer måske at åbne en konkurrerende brevsprække på Asminderødvej og tilbyde sutteslaver at de mod betaling kan få lov at sidde vagt - vil så anbefale dig at montere brevsprækken lodret og i passende højde, så den passer til de flestes manddom, lave en slags lås, så den ikke pludselig klapper i og fore den lidt rundt i kanterne med noget blødt nappa e.lign. :)

Fjederen skal da bare pilles af. :) Kan jo være det lille hvide pus sætter pris på osterejer.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...