Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle

 

tak for den positive respons på min anmeldelse. 

 

Jeg kan virkeligt godt forstå at nogen finder min historie yderst utroværdig, omend morsom. 

 

Men, det er i al stilfærdighed den skinbarlige sandhed. Og det var også, med al respekt for alle de andre gode blowjobs jeg har fået før, det bedste og mest grundige af slagsen en mand kunne ønske sig.

 

Var det dumt af mig? Bestemt! At stikke sin pik ind, der, stående i en opgang, på Amager....jeg havde grint min røv i læser havde jeg hørt denne historie fra en anden.....

 

Men hvor intet vover......som mottoet til min fodboldklub lyder....

 

Dørens tykkelse, var tynd, efter hvad jeg kunne bedømme....

 

Brevsprækken; var 20 cm bred og 7-8 cm høj. Den sad ca. 50-60 cm oppe.....

 

Men som sagt, er det en sand oplevelse, hvor usandsynligt det end lyder. 

 

Og til sidst, spørgsmålet om det var en mand, en trans, eller noget helt tredie....? Se, det vil jeg nok aldrig få vished om.

 

Med mindre jeg endnu engang opsøger damen i brevsprækken :-P

 

Wranglerman 

Del dette indlæg


Link til indlæg

50-60 cm oppe. Det er 5-10 cm over knæskallen. For pokker det ville jeg godt have set.

Venligst

Frenchlover1

PS: Tror måske vi spiller på samme hold. Mit fodboldhold har også mottoet 'hvo intet vover' :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dørens tykkelse, var tynd, efter hvad jeg kunne bedømme....

 

Brevsprækken; var 20 cm bred og 7-8 cm høj. Den sad ca. 50-60 cm oppe.....

 

Måske var der fjernet noget af dørpladen indefra og hun/han havde vel lagt en pude eller hynde ud til dig? Men OK - det var da en rimelig stor brevsprække  :wink:

 

Nå - OK I får lige en vits mere fra en ½ humørtime:

 

Det var en jyde, der var ude at gå tur på stranden ved Vesterhavet, så kommer der en mand gående nøgen med en pik, der er vind og skæv. Jyden spørger så: "Hva´ er det sket ve´", hvorpå manden svarer: "Deutschsprechen". Jydens ansigt lyser nu forstående op - "Nåeh i Dørsprækken"  :blink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men som sagt, er det en sand oplevelse, hvor usandsynligt det end lyder. 

 

Og til sidst, spørgsmålet om det var en mand, en trans, eller noget helt tredie....? Se, det vil jeg nok aldrig få vished om.

 

Med mindre jeg endnu engang opsøger damen i brevsprækken :-P

 

Wranglerman 

 

Kan du uddybe lidt mere, nu bliver jeg nysgerrig :D

Der står vel et navn på brevsprækken ?

Forgik betalingen gennem brevsprækken ? Jeg går ud fra du stak penge gennem brevsprækken eller lagde dem i en kuvert markeret med ordene "Sut mig nu !" :D

Er det ikke risikable at smide penge ind i fremmed folks brevsprække...?

 

Du har taget en kæmpe chance imod alle odds, godt det gik godt... er det noget du vil dele af så  andre kan prøve samme tur :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Wranglerman

Det er en fyr må jeg skuffe dig med. Søg mobilnr på facebook og du vil se hvad jeg mener. Har snakket med ham på scor hvor han også husere. Tæt på sundbyvester plads. 500kr. Brevsprække eller blindfolded i mørke og må ikke røre. Jeg lurede ham hurtigt så det skulle jeg ikke nyde noget af...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Wranglerman

Det er en fyr må jeg skuffe dig med. Søg mobilnr på facebook og du vil se hvad jeg mener. Har snakket med ham på scor hvor han også husere. Tæt på sundbyvester plads. 500kr. Brevsprække eller blindfolded i mørke og må ikke røre. Jeg lurede ham hurtigt så det skulle jeg ikke nyde noget af...

 

Nu skal du ikke ødelægge en illusion !

 

Jeg gentager lige mig selv:

 

Er det ikke lige meget, hvad man ikke ved har man ikke ondt af :P

 

Det er jo hele ideen med Gloryholes/brevsprække blow :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Wranglerman, super fortælling jeg kan levende følge det hele, men jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad du havde forstillet dig der skulle se hvis der var kommet nogen ind i opgangen :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også godt bekræfte at den person har været ganske aktiv

på superchatten gennem et godt stykke tid. 

 

Jeg blev dog afskrækket at netop ikke at måtte røre, se eller mærke om det

nu var en mand eller kvinde.

 

Du får virkelig en stor thumps up for at du gjorde det. Jeg har også gennem tiderne gjort en

del ting som virkelig vil være så gode historier omkring lejrbålet at INGEN vil tro på dem.

 

Og når alt kommer til alt er en mund vel en mund :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bx, skulle du ikke overveje at genoptage din nøglehulsfabrikation? Jeg tror, at der er gode muligheder for en profitabel

nicheproduktion, hvis du øger nøglehullets dimensioner tilstrækkeligt. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Hallo drenge og piger (if any).

 

Nu skal i ikke ødelægge hans fantasi. Hvis han reelt mener det var en kvinde, så, lad ham dog det, for ingen her ved med 100% sikkerhed om det er reelt eller ej. Derudover, fik han vist det han kom efter, så, klage behøves der vel ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er god nok. Altså at fyren har stukket den ind i sprækken og fået et blow.

Om det er en mand, trans eller kvinde der suttede er nok svært at sige med sikkerhed.

Det er da frækt synes jeg. Kigger måske ud forbi sprækken en aften :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan hermed verificere historien som 100% sand!! i og med jeg sidste aar ogsaa fik den suttet af, samme sted, gennem spraekken. Jeg var i samme baad....liderlig, skeptisk og ret saa nysgerrig. Som det blev sagt var frygten for opdagelse ikke naer saa stor som frygten for fjederen paa bvrevspraekken... og ja. den sidder rimeligt lavt. det er en akavet stilling men sammen med syren i benene og hendes sutteri er det helt fantastisk. har heller aldrig proevet saa dejligt et sut :) jeg var ogsaa overbevist om det var en kvinde, og hvis ikke, hva saa? :) vi far hvad vi tager, og om ikke andet er det en sjov historie at fortaelle....folk tror ikke paa det og der kan man saa sidde med et lille smil... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil super gerne opleve gloryhole...

Men har et par krav.

Det skal være en pige på den anden side, tænder slet ikk på mænd.

Og jeg besøger ikke klubber.

Men vil meget gerne høre om hvor man kan opleve gloryholes henne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil super gerne opleve gloryhole...

Men har et par krav.

Det skal være en pige på den anden side, tænder slet ikk på mænd.

Og jeg besøger ikke klubber.

Men vil meget gerne høre om hvor man kan opleve gloryholes henne.

 

Er det ikke lige meget om det er en mand eller kvinde bagved, ideen er at du ikke ved hvem der står bag.

Mænd kan give bedre BJ end kvinder :P

 

Du kan lave dit eget gloryhole med en krydsfinerplade eller brug et badeforhæng eller bruge din brevsprække, som i denne tråd :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ha, ha, ha. Hvor er det en fed historie og fed tråd. Jeg har selv en del erfaring med gloryholes og har gamblet mere end en gang. jeg har helt sikkert fået en sutter af mænd indtil flere gange.. but who cares?? Det fede ved gloryholes er at der sidder præcis den pige man forestiller sig på den anden side. Det væsentlige er at han/hun sutter godt.. og mænd sutter ofte bedre end kvinder - så længe de ikke har skæg :D :D .... for så ryger illusionen :D

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gloryhole Hamburg 20€

http://www.geizhaus.com/content-7-Der_Geizhaus_Entsafter.html

 

Omtale her

eller søg på Geizhaus
 
Nu også Glory Hole hos Monis sexkino i Berlin, 25€ Incl. entre, drikkevare og fransk med gummi
Dieses Angebot beinhaltet
*Eintritt   *Softdrink/Kaffee
*Zufalls Girl, du wirst nie erfahren wer es war
*Eine ausgedehnte französische Unterhaltung
ALL SAFE
 
 
 

 

105869206.jpg

En fræk retro gloryhole pige

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Langt ude men sjovt. Turde aldrig selv gøre det. Får mig til at tænke på termer som "hånden i hvepsereden" og "hårdet i postkassen" hvilket i begge tilfælde ikke er lykkelige situationer. Hvad hvis han/hun står klar med en kødhakker ved døren..? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...