Hop til indhold

Hvor udbredt er stoffer i branchen?

Featured Replies

Skrevet

Hvor udbredt er stoffer i branchen? 

Jeg ser det går begge veje. Både kvinder som beskriver sig selv som “party girl” efterfyld af snefnug emoji’en. Måske jeg overfortolker. Måske er kvinde blot i ekstremt godt humør. :D 

Ligeså ser jeg kvinder som skriver i deres annoncer, at de frabeder besøg af mænd som er høje/skæve eller fulde.

Hvor ofte har du set stofferne ligge og flyde eller at det er nemt at se, at kvinden eller (hvis du er glædespige) at din gæst er høj/skæv?

Skrevet

Jeg har aldrig oplevet det åbenlyst være fremme hverken på de danske klinikker eller ved de få besøg på mindre etablerede etablissementer jeg har været på, så jeg tror det er noget man decideret skal spørge ind til hvis det er det man ønsker.

Jeg er en enkelt gang blevet spurgt om jeg var på stoffer (det er jeg aldrig) og det gav en virkelig mærkelig stemning indtil hun pludselig sagde at det var fordi hun havde et princip om ikke at kysse med mænd der er påvirket,  hvorefter hun kastede sig ind i de lækreste dybe kys med mig! :wub:

Men jeg har hørt en del historier fra de piger jeg har lært at kende og kan forstå at der er rigtig mange kvinder i branchen inkl. på de danske klinikker der er påvirkede på vagt og har også hørt et par direkte skræmmende historier om det...

Jeg har nu kun enkelte gange oplevet piger, hvor jeg var i tvivl om de var påvirkede og den ene fortalte at de havde delt en flaske champagne fordi den anden pige havde fødselsdag og at hun nok var lidt småsnaldret. Det ødelagde nu på ingen måde oplevelsen, hun var faktisk rigtig sød og småfnisende.

Min ledetråd er at kigge efter hvor ofte de har vagt. Min opfattelse er at de piger der nærmest bor på klinikkerne og konstant har vagt enten det ene sted eller det andet, højst sandsynligt har det lidt svært og eller kører 100% med fuld gas party style.

Skrevet

Jeg har oplevet en del piger der brugte poper eller lige tog lidt ‘cola’ med til et GB. 

Det giver måske meget god mening hvis de lige skal op i gear og løftes lidt ….:

Skrevet

Jeg er nogen gange blevet tilbudt stoffer, tager det ikke og har heller ikke planer om at prøve det.

Jeg havde en kunde inde, det tog mig desværre for lang tid at opdage hvor skæv han var.

Troede først det var fordi han var nervøs.

Først da han sad på mig og jeg virkelig kiggede ham i øjnene kunne jeg se han var helt væk.

Jeg har ikke noget imod at man har taget lidt. Så længe man opfører sig ordentligt. Men når man som den pågældende kunde er nedladende, spytter mig i hovedet, så kommer man ikke til mig igen. 

Skrevet

Jeg har aldrig besøgt nogen piger, hvor jeg mistænkt dem for at være påvirket, og hvis der står partygirls mv. Ville jeg aldrig bestille tid.

Skrevet
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 17 minutter siden:

Først da han sad på mig og jeg virkelig kiggede ham i øjnene kunne jeg se han var helt væk.

Jeg har ikke noget imod at man har taget lidt. Så længe man opfører sig ordentligt. Men når man som den pågældende kunde er nedladende, spytter mig i hovedet, så kommer man ikke til mig igen. 

Ubehagelig oplevelse, og det er langt fra i orden at du skulle udsættes for vold.

Der ses desværre en tydelig sammenhæng mellem indtag af rusmidler og personfarlig kriminalitet. Jeg forstår sagtens de piger, der frabeder sig påvirkede kunder.

Skrevet

Har oplevet 2 tilfælde.

1 Engang ude i Agruppen den gang den fandtes på østerbro. Der var jeg godt igang med glædes pigen da en bandetype ligepludslig brassede ind og ville snakke med pigen jeg var gæst hos. 

Hun fik ham ud af lokalet og snakkede godt med ham. Hun sagde han var kunden forinden og at han ikke havde kunne få den op og stå fordi han havde taget for meget coke, og nu ville han have sine penge igen.

2 Jeg besøgte en GP ude i området omkring roskilde, da jeg ankom var hun lige lidt for glad. Lige i dette tilfælde brokkede jeg mig ikke, Hun var tydligvis fuld og det blev til kærstesex om jeg ville det eller ej. udover stanken af sprut var det virkelig godt. Selv om var lidt "bestemmer agtig" og vist var mere obs på selv at komme end på at få mig til det.

Hun indrømmede da også at hun vist havde drukket lidt for meget, og undskyldte at hun havde været lidt egoistisk. Jeg syntes nu det var meget sjovt denne ene gang. Men jeg ville nok gå igen hvis jeg oplevede den slags en anden gang. 

Skrevet

Har oplevet det med to shemale poper de bruger det som smertestillende. Jeg tror det er ret udbredt blandt de udenlandske piger/ shemale's. 

Skrevet
skunken skrev, den 29.3.2025 at 19:11:

Selv om var lidt "bestemmer agtig" og vist var mere obs på selv at komme end på at få mig til det.

Hun indrømmede da også at hun vist havde drukket lidt for meget, og undskyldte at hun havde været lidt egoistisk. Jeg syntes nu det var meget sjovt denne ene gang. Men jeg ville nok gå igen hvis jeg oplevede den slags en anden gang. 

Jeg er nu ikke så meget aktiv og det er kun lidt hobby for mig. Men jeg fik da ne sms engang med tilbud af at jeg kan købe forskellige stoffer med pris informationer. Man ser jo, når man klikker de annoncer igennem, at da reklamer jo nogen med at de tag stoffer... men har også haft ideen om at de også mæske i det skjulte reklamer med at sælger selv stoffer når de har den snefnug emoti der

Jeg holder mig langt væk fra stoffer og drikker kun meget sjældent alkohol, dermed er en enkelt glad vin absolut nok for at jeg blev tippsi og har hovedpine næste dag. 

Men egoistisk...... Er jeg faktisk også nogengange under et møde og da behøver jeg ikke at være på virket af alkohol kun måske lige påvirket af for mange endorfiner .hahaa...

Hvis jeg har lyst så kan jeg godt bare tag mig hvad jeg vil... Og har aldrig oplevet at en person synes det var træls at var der min ,,Dildo,, ,,,offer,, eller ,, sexlegetøj,, og har udnyttet ham til min fornøjelse. 

Hvis han så synes han fik ikke noget ud af det så skal han komme i kampen og tag sig hvad da mangler. 

Da findes alt for mange mander som har potent og orgasme problemer at jeg derfor faktisk ikke tag ansvar på mig og giver garanti for at han få orgasme.

Det minder mig på et sjovt møde... Men det er ikke emner nu, tilbage til emnet.

Jeg ville Ikke være sammen med en som er på virket af den ene eller anden måde. Når jeg optager det er aftalt forbi med det samme. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.