Hop til indhold

Annoncer uden priser?

Featured Replies

Skrevet

Nu er udenlandske kvinder stort set ikke aktive på siden her. Men måske nogen med branche genskab kan forklare mig fidusen i at, priserne bliver undladt i annoncen? Jeg synes, at jeg ser det mere og mere.  
Samtidig er timewasters jo branchens ondskab :D  

Så er det noget kulturelt, kvinden kan svinge i priserne alt efter humøret på dagen eller er det blot for at ha nogen oplysninger på en potentiel kunde? 

Personligt, så synes jeg at begge parter spilder hinandens tid ved ikke bare at være transparent med priser / ekstra ydelser. For jeg står alligevel af hvis priserne er mere end hvad jeg vil give eller der kommer en kilometer lang liste tilbage med ekstra ydelser. 

Skrevet

Jeg kontakter stort set aldrig annoncer uden priser. Det virker useriøst for mig.

Skrevet
McLovin skrev, for 4 timer siden:

Nu er udenlandske kvinder stort set ikke aktive på siden her. Men måske nogen med branche genskab kan forklare mig fidusen i at, priserne bliver undladt i annoncen? Jeg synes, at jeg ser det mere og mere.  

Så er det noget kulturelt, kvinden kan svinge i priserne alt efter humøret på dagen eller er det blot for at ha nogen oplysninger på en potentiel kunde? 

Personligt, så synes jeg at begge parter spilder hinandens tid ved ikke bare at være transparent med priser / ekstra ydelser. For jeg står alligevel af hvis priserne er mere end hvad jeg vil give eller der kommer en kilometer lang liste tilbage med ekstra ydelser. 

En annonce uden priser lægger bare op til forhandling af prisen. Den er ikke meget længere end det. Så det kræver du har en ide om hvad du vil betale. 

Skrevet
Elprebsi skrev, for 39 minutter siden:

Jeg kontakter stort set aldrig annoncer uden priser. Det virker useriøst for mig.

Fuldstændig enig springer også bare alle dem over. Men måske de har held med, at tiltrække en masse, som skriver tvivler dog men skulle det være tilfældet ville der godt nok gå meget, af deres arbejdstid med det. 

Skrevet

Tja, jeg kan sagtens forstå frustrationen - jeg vil naturligvis også gerne kende prisen på forhånd, og siger i givet fald også fra når priser stikker af ...

- men på den anden side: En kort mail / SMS bør løsne problemet, vi skal jo i forvejen spørge om det ønskede tidspunkt passer ...

Det har været en del tilfælde, hvor jeg har haft glædelige oplevelser netop med piger der ikke oplyser prisen i annoncen - og der var ikke tale om udenlandske piger ... så i mon optik er det ikke på forhånd useriøst.

/sydvinden

Skrevet

GP annoncer uden pris er som regel spild af tid. Det er dog noget andet med thai'er, der er som regel et fast prisleje for området, så de undlader at skrive priser på annoncen. Normalt kan du bare skrive til deres nummer, hvis du er interesseret. Hyppigst er priserne: 

30 minutter: 800 kr.

45: 12-1300 kr. 

60: 1500 kr. 

Skrevet
Mime skrev, 1 time siden:

En annonce uden priser lægger bare op til forhandling af prisen. Den er ikke meget længere end det. Så det kræver du har en ide om hvad du vil betale. 

Den måde havde jeg sku ikke tænkt på det.
Men så vil jeg da prøve næste gang, at jeg ser en annonce hvor pigen er en, som kunne være noget for mig.
Så få skrevet noget i stil med om hun har tid kl. x f.eks. 30 min til 1000 kr. 
Tak for konstruktivt indspark i denne tråd!

Skrevet

Til alle jer som skriver useriøst og jeg kontakter aldrig….hahaha kan jeg kun sige :) Så er der mere plads i kalenderen til os andre…

Jeg har da haft utallige super oplevelser, med piger som ikke oplyste priser i deres annonce….hvor svært kan det være lige at skrive og spørge om den slags ;) 

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
dhnmdst skrev, for 3 timer siden:

Til alle jer som skriver useriøst og jeg kontakter aldrig….hahaha kan jeg kun sige :) Så er der mere plads i kalenderen til os andre…

Jeg har da haft utallige super oplevelser, med piger som ikke oplyste priser i deres annonce….hvor svært kan det være lige at skrive og spørge om den slags ;) 

Det lyder sku godt, at I så har mere plads tillykke med det. Hvis jeg skulle gå glip, af noget så overlever jeg nok.
Jeg vil dog fremover tage fremover, som jeg skrev til Mime tage det med i mine overvejelser. Da jeg egentlig aldrig havde tænkt over den, som på den måde hun fremstiller det. Så for mit vedkommende kunne jeg måske blive positivt overrasket..

Redigeret af Anders2023

Skrevet
Anders2023 skrev, for 10 timer siden:

Så få skrevet noget i stil med om hun har tid kl. x f.eks. 30 min til 1000 kr. 

Synes måske nok at man må lade sælger spille ud med pris. Det kunne jo være at 30 min koster 800 kr… ;-)

Jeg tænker at man ud fra annoncen (hendes menu) må give udtryk for hvad man gerne vil have og hvad tid (udspil)

Så siger hun hvad hendes pris så er (måske varierer den meget ift kombinationen af ønsker inkl tidspunktet…) og den må man så forholde sig til. Du vil kun give xxx og siger derfor nej tak. Så må hun forholde sig til om hun give lidt på prisen

Skrevet
McLovin skrev, for 20 timer siden:

En halv time ligger omkring 600 til 1200. Som regel skal man lægge et sted mellem 300 til 500 kr hvis man vil have nogle ekstra ydelser som kys. Du har ret i der er kommet flere af dem uden pris

Redigeret af Jacn1989

Skrevet
GlJens71 skrev, for 6 timer siden:

Synes måske nok at man må lade sælger spille ud med pris. Det kunne jo være at 30 min koster 800 kr… ;-)

Jeg tænker at man ud fra annoncen (hendes menu) må give udtryk for hvad man gerne vil have og hvad tid (udspil)

Så siger hun hvad hendes pris så er (måske varierer den meget ift kombinationen af ønsker inkl tidspunktet…) og den må man så forholde sig til. Du vil kun give xxx og siger derfor nej tak. Så må hun forholde sig til om hun give lidt på prisen

Ja der er jo den mulighed, at man kunne have sparet et par hundrede.
Jeg ville dog kun svare på annoncer, som jeg finder interessante også sys jeg, at 1000 kr. er et godt bud.
Man risikerer jo også, at snakken stopper med det samme hvis man tilbyder for lidt og dermed går glip, af hvad der kunne være en god oplevelse med pigen

Skrevet

Jeg er heller ikke til de pris løse annoncer, men hvis jeg er nok interesseret så starter jeg med at spørge om de har et menukort med priser, også tager jeg den der  fra

Skrevet
McLovin skrev, den 27.3.2025 at 18:14:

Personligt, så synes jeg at begge parter spilder hinandens tid ved ikke bare at være transparent med priser / ekstra ydelser.

Jeg har aldrig oplevet at priserne ikke var transparente, ud over med ganske få piger. Det er nok at skrive ”Prices?” i en SMS og så har man en pris.  Det tager ikke ret lang tid. Mange af pigerne har en standard SMS med en menu. Jeg så engang en pige en del. Jeg gjorde hende opmærksom på at hun manglede priser i hendes annonce. Hun svarede no no no, det var med vilje fordi hun kører med individuelle og tilpassede priser. Det er vel som med forsikringer, en tilpasset pris er en billigere pris. Ellers skal man altid betale for anal og CIM og golden shower selv hvis man kun vil have dansk og superfransk.

kvinden kan svinge i priserne alt efter humøret på dagen

Jeg tænker ikke det handler om humør men om salg. I virkeligheden tror jeg dog det for nogen handler mest om at de ikke er så super proffe. Det er lidt som med dem der skriver 24/7 og ikke arbejder 24/7.

eller der kommer en kilometer lang liste tilbage med ekstra ydelser. 

Så kan man måske ringe og spørge? Jeg vil gerne have 1 time hvor alt er inkluderet, hvad koster det?

Jeg foretrækker også at der står priser. Men jeg kan ikke rigtig undlade at kontakte dem alligevel. Ellers bliver udbuddet alt for lille.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.