Captain 585 Skrevet 26. Marts Vi har i husstanden 2 biler, en lille og en stor….. Den store bil er tilknyttet en app som vi har adgang til fra vores telefoner, og i denne app kan man se hvor bilen befinder sig. Den lille bil, en ganske almindelig lille benzin bil uden app eller smarte funktioner. Uden at tænke mig om har jeg nu solgt den lille bil og købt en som også findes på den samme app som beskrevet øverst. Det er jo på ingen måden gennemtænkt, nu risikerer jeg jo at blive opdaget på lang afsted hvis jeg gør et stop hos en af de dejlige piger !!!! Findes der en smart løsning på dette udover at sælge den ene bil eller smide konen ud ??? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 212 Skrevet 26. Marts Sige til konen, at du knepper dem, du har lyst til at kneppe. Så løser problemet måske også sig selv 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 375 Skrevet 26. Marts Det kunne også være dig og konen skulle sætte ord på jeres sexliv. Eller åbne jeres forhold. Så I begge ikke behøver at ha dårlig samvittighed og hun også kan være ærlig omkring, at hun fra tid til anden også får en ruske tur af postbudet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1621 Skrevet 26. Marts Det må da være en funktion der kan skjule bilen i perioder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3311 Skrevet 26. Marts Det kan næsten blive for "smart" alt det elektronik......jeg har hørt at man godt kan slå trackingen fra men i så fald får alle brugere af bilen besked om at det er slået fra.....så er man jo lige langt....eller ikke . 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 840 Skrevet 26. Marts Du kunne også bare sige du har krise og gerne vil købe en motorcykel. Ellers så tror jeg desværre du skal have gang i cyklen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 270 Skrevet 26. Marts Pianistinden skrev, for 11 minutter siden: men i så fald får alle brugere af bilen besked om at det er slået fra ....og så kan alle bruger af bilen vel også aktiverer den igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1340 Skrevet 26. Marts Offentlig transport, cyklen med i bus/tog, så kan du nå lidt længere væk end cykelafstand fra hjemmet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 26. Marts (edited) McLovin skrev, for 2 timer siden: hun også kan være ærlig omkring, at hun fra tid til anden også får en ruske tur af postbudet. Det er så også snart ved at være slut: https://www.postnord.dk/postnord-i-danmark/presse-og-medier/nyheder/2025/ved-arsskiftet-leverer-postnord-sit-sidste-brev-tager-stort-skridt-mod-at-blive-danskernes-foretrukne-pakkeleverandor/ Men hvis du begynder at undre dig over hun modtager mange pakker fra China - så har du nok forklaringen Du må bare til selv at bestille nogle pakker med sexet undertøj og stimulerende apparater - men hold dig lige fra børnesexdukker Redigeret 26. Marts af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 760 Skrevet 26. Marts migigen skrev, 1 time siden: ....og så kan alle bruger af bilen vel også aktiverer den igen.. Det kan slås til og fra i bilen ikke i spo, men ja, alle brugere af bilen får beskeden når indstillingen ændres. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 760 Skrevet 26. Marts Captain skrev, for 3 timer siden: Findes der en smart løsning på dette udover at sælge den ene bil eller smide konen ud ??? Måske en generel snak om at overvågning tager overhånd, og så blive enige om at deaktivere overvågning på begge biler? Men hvis konen synes det er en god ide med tracking, så er du jo lige vidt. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robby 21 Skrevet 26. Marts Jeg bruger altid offentlig transport eller taxi da jeg skal på et af de hyggelige besøger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toesen1993 28 Skrevet 26. Marts I min bil kan man godt slå det fra, og der er det kun hovedbrugeren (i dette tilfælde mig selv) som får besked omkring det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Camilla sexy milf 59 Skrevet 26. Marts Kan det passe i har en app til bilen… nogen a mine kunder slår den fra og slår til igen når de er hjemme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 46 Skrevet 26. Marts Camilla sexy milf skrev, 1 time siden: Kan det passe i har en app til bilen… nogen a mine kunder slår den fra og slår til igen når de er hjemme Forsigtighed tilrådes. Det er ikke sikkert de apps i virkeligheden slås fra. Det kan være at data ikke umiddelbart er tilgængelig men stadig kan tilgås fra skyen. Prøv med en søgning, nok afhængig af mærke, om data stadig kan gøres tilgængelig senere. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 302 Skrevet 26. Marts Vi har lige købt en brugt bil, hvor funktionen kan tilkøbes, det må jeg hellere lade være med. Mon ikke sådan noget "kan udløbe" "Holde op med at fungere" eller i hvert fald kræve et alt for dyrt besøg på værkstedet for at få det igang igen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1275 Skrevet 26. Marts Vær opmærksom når du køber ny cykel! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 121 Skrevet 26. Marts Køb en Volvo Amazon son bollobil. Billig, passende driftssikker efter alder, ingen gider stjæle den, og med garanti fri for al elektronik! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 417 Skrevet 26. Marts (edited) Kør motorcykel - man kan altid lige få lyst til en tur. Faren er, at man finder ud af, at det er bedre end sex Redigeret 26. Marts af køb dansk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1275 Skrevet 26. Marts køb dansk skrev, Lige nu: Kør motorcykel - man kan altid lige få lyst til tur. Faren er, at man finder ud af, at det er bedre end sex I så fald skal man øve sig lidt i sex! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1724 Skrevet 26. Marts Captain skrev, for 9 timer siden: Uden at tænke mig om har jeg nu solgt den lille bil og købt en som også findes på den samme app som beskrevet øverst. Det er jo på ingen måden gennemtænkt, nu risikerer jeg jo at blive opdaget på lang afsted hvis jeg gør et stop hos en af de dejlige piger !!!! Du er sgu da også et ......! Altså du gør det, at du kører ned til mekkeren og beder ham om at fjerne gps-senderen i bilen. Når så konen spørger om du ikke kan få det fikset - siger du: Det skal jeg nok. Men det gider du i virkeligheden ikke 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ana_nass89 97 Skrevet 26. Marts Needy skrev, for 2 timer siden: Du er sgu da også et ......! Altså du gør det, at du kører ned til mekkeren og beder ham om at fjerne gps-senderen i bilen. Når så konen spørger om du ikke kan få det fikset - siger du: Det skal jeg nok. Men det gider du i virkeligheden ikke Det er jo typisk ægteskabet.... Men jeg synes han skulle bare sige, at det er bare for dyrt at lade det ordne og enlige ikke nødvendigt før han siger ja ja, det skal jeg nok. Det kan give chancen for at hun give slip i at på stå at han skal ordne det eller lade det selv ordne.... En kvinde er sagtens selv i stand at køre til værkstedet hvis manden ikke gå den bøn efter. Men faktisk en godt idee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 923 Skrevet 26. Marts Du skal vel også snart til at begynde i fitness center? Altså et der ligger tæt på hvor de dejlige piger holder til, . Nogle fitness kæder har centre mange steder, så kan du komme lidt vidt omkring, og samtidig tage bad der efter besøg ved pigerne. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1724 Skrevet 26. Marts Ana_nass89 skrev, for 2 minutter siden: Det er jo typisk ægteskabet.... Men jeg synes han skulle bare sige, at det er bare for dyrt at lade det ordne og enlige ikke nødvendigt før han siger ja ja, det skal jeg nok. Ja det er nok bedre - det er hundedyrt at få det lavet - det kan sleeet ikke betale sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timmer 253 Skrevet 27. Marts I Tesla kan man slå det fra midlertidigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg