McLovin 396 Skrevet 9. April Nå kunne ikke holde mig selv tilbage og var lige et smut forbi Emma. Stedet er ikke super diskret og slet ikke på høj lys dag. Hvis du er sart, så er der et busstoppested foran hvor passagerne der venter på bussen kan sende dig udskammende blikke. Jeg trak i bremsen efter at være kommet i tvivl ved at ha' læst mig igennem her og valgte en halv times massage inkl. blowjob. Jeg forventede under middel massage, da jeg tidligere har erfaret at hvis der er noget seksuelt involveret træder massagen i baggrunden. Her var det næsten helt omvendt. Emma gav en super god hård massage hvor der virkelig blev trykket til. Lå faktisk og tænkte og hun forstod jeg kun bedte om en 30 min. Kunne ikke se noget ur men det virkede som om hun gav sig god tid uden at det sprang tiden. Hvilket jeg først fandt ud af efterfølgende. Hun bedte mig om at vende mig. Der var ikke nogen pirring, men blot at hun tog min ven direkte i munden efter at ha vasket den. Blowjobbet var over gennemsnit. Hun vidste godt hvilket knapper hun skulle trykke på med små klynke lyde osv. Der blev ikke gjort noget signal til at jeg ikke måtte komme hende i munden. Ej forinden havde hun nævnt det. Og hun var ikke i tvivl lft mine støn. Men hun så nu alligevel ret overrasket ud og spyttede ud i papiret. Er ingen super size (ret gennemsnitlig). Ved ikke om det er under B2B at der er chance for at hun byder op til dans eller min manglende charme og/eller størrelse. Men der var ikke antydningen af det kom på tale. Men overordnet set en super positiv oplevelse, hvor der hverken blev snydt med aftalte ydelser eller tiden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spinden 9 Skrevet 10. April Jeg synes,Emma gjorde ikke noget dåligt,hun gjorde sit bedste..Og jeg synes,vi også skal respekt Emma .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg