Hop til indhold
nylonlover

Geizhaus Hamburg, Gloryhole, Entsafter deluxe

Recommended Posts

For nyligt besøgte jeg Geiz-haus i Hamburg. Jeg var fristet af muligheden for at prøve et "glory-hole" som de kalder for "entsafter". De havde som noget nyt to entsafter-koncepter. En hvor man ikke kan se pigen, og man ikke ved hvem det er og en hvor man kan se pigen. Faktisk synes jeg som udgangspunkt det er mest frækt når man ikke kan se pigen og ikke ved hvem det er, men jeg lod mig alligevel friste af "deluxe" modellen.
 
Jeg ankom hen på aftenen. Hele etablissementet er meget nyt og lækkert i modsætning til de nedkørte steder omkring Reeperbahn. Det ligger i et industrikvarter og umiddelbart tror jeg der er mest gang i den om dagen. Jeg blev lukket ind af en af bardamerne. Hun gav en kort introduktion til stedet. Understøttet af opsatte plakater med priser i foyeren.
Jeg startede med at slappe lidt af i baren. Der var ret tomt bortset fra en gammel fyr der talte med to piger ved et bordene. Jeg satte mig ved baren og gav 6,5 EUR for en lille cola. Pigerne kontaktede mig ikke i baren. Man er ikke under noget pres. Barpigen forklarede mig yderligere lidt om konceptet. Og jeg kiggede lidt på skærmen ved baren med beskrivelse og billeder af pigerne og forventet evt. ventetid.
Pigerne sidder i et rum for sig selv ved siden af baren, adskilt af glasruder. Jeg drikker ud og går ind i glasrummet. Pigerne er bag en disk. Der er ialt ca. 6-8 piger. Alle med godt udseende. De rejser sig alle høfligt og giver endda hånd. det er svært at vælge, de er flotte synes jeg. Jeg vælger en ikke helt ung hausfrau agtigt type, der minder lidt om Paprika St. Hun går vrikkende foran mig igennem deres labyrintagtige nattetomme gange. Vi kommer til en række døre med møntindkast. Hun kaster en jeton ind. Jeg bliver lukket ind i en lille peep show agtigkabine. Jeg ved ikke om jetonen indikerer at tiden udløber på et tidspunkt, fx. 10 min.
 
Jeg står nu inde i kabinen. Der er en stor rude i kabinen og og man kan se ind i det lyserøde "pude" rum, der er omgivet af lignende kabiner. Når der er gang i den efter fyraften er ideen at man så kan betragte andre få den suttet af i de andre kabiner. Desværre var jeg den eneste på dette tidspunkt. På højde med de ædlere dele er der et aflangt hul. Hun kommer ind og finder en lille knæpude frem. Hun roder i den for prostituerede så karakteristiske taske og finder et kondom. Hun er meget smilende og sød. Jeg dirigerer moppedrengen ind igennem sprækken - aaah - forventningens glæde. Hun spiller den lidt med hånden. Den er godt stiv da hun ruller kondomet på. Hun kigger og smiler og jeg kan se hendes mund nærme sig. Shit det er frækt når hun sutter. Og frækt at se hendes hausfraufrisure bevæge sig rytmisk frem og tilbage. Jeg mangler kun lige en fadøl, for at det er helt perfekt :). Hun trækker den lidt ud og spiller frækt tungen på pikhovedet imens hun spiller den med sine frække neglelakfingre. Efter ca. 5 min. fyrer jeg den af i hendes frække læbestift-mund. Vi småsnakker lidt gennem sprækken. Hun siger hun kommer selv fra Hamburg.
 
Jeg husker ikke hvor meget, jeg kom af med, da deres priser er lidt indviklede, og jeg betalte noget til baren og noget til hende, men det var vist 20-30 EUR ialt.
 
Jeg kan se at Entsafter standard ikke længere inkluderer fransk men kun handjob. Jeg gætter på at det er fordi de vil give pigerne mulighed for at sælge lidt op. Men ellers er et handjob til 12,50 EUR jo heller ikke dårligt. De sælger også "alm." sex i private værelser.
Ligger i Hamburg i den nordsøtlige del.
Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende koncept :) Du ser pigen, men ser hun også dig?

 

 weder die Girls noch die anderen Gäste wissen wer in den anderen Entsafter Deluxe Kabinen steht.

 

 

Hverken pigerne eller de andre gæster, ved hvem der står i de andre saftpresser deluxe kabiner.

 

Dvs. at pigen ikke kan se dig heller, men I har jo mødt hinanden forud og kommer der andre gæster, kan de ikke se dig, du kan heller ikke se dem og deres piger kan heller ikke se dig og vice versa. Du kan kun se pigerne og hvordan de forkæler de andre gæsters genitialer  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt, når man ser hjemmesiden, at priserne er lidt skæve. Efter hvad der står, betaler man et beløb til baren og et beløb til damen.

http://www.geizhaus.com/content-12-Geizhaus_Preise.html

 

Forsøger de aktivt at sælge drikkevarer? På samme side som nævnt ovenfor, står der med store røde bogstaver "Bitte vergiß nicht, dir und deiner auserwählten Dame ein Getränk mit auf das Zimmer zu nehmen"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende koncept :) Du ser pigen, men ser hun også dig?

 

Jeg havde indtryk af at hun godt kunne se mig. Jeg kan ikke huske om ruderne er så gennemisgtige at man også kan se de andre gæster, jeg tror de er halvgennemigtige og lyset er således at man ikke kan se meget ind i de andre kabiner. Men der er en lille extra rude forneden, der vender nedad som et lille bord, der hvor man kan stille fadøllen  ), den kan hun kan se igennem.

 

Jeg var ikke udsat for noget pres til at købe drikkevarer. Man kan også gå igen uden at skulle købe nogen ydelser af pigerne. Det er ikke en skummel St. Pauli bar hvor du bliver ribbet. Det er et halvstort etablissement i et industrikvarter.

Man betaler noget til baren først og der mener jeg også at jeg betalte beløbet til pigen, men hun bad om 10 extra da jeg skulle ind i kabinen. Jeg ved ikke om det bare var fordi hun regnede med at jeg ike havde styr på det, ikke vidste at jeg allerede havde betalt det fulde beløb, eller måske jeg bare havde misforstået priserne. Men det var så billigt at jeg ikke gad brokke mig. Men næste gang kunne jeg godt finde på at prøve handjobbet for de 12,50 EUR ialt bare for at se hvor langt prisen kan komme ned. Desuden tænder jeg på handjob og gloryhole. 

 

Jeg ved ikke hvordan det er hvis man skal have en pige med på værelset. Om man skal købe en drink eller det bare er en opfordring. Jeg ville nok hellere give fx. 5-10 EUR extra direkte til pigen idet det får de mere ud af og i forvejen er pigens "andel" ikke høj. Jeg kom der i første omgang på grund af deres lidt anderledes koncepter.

 

Her er en grundig anmeldelse på tysk

http://forum.6profi.com/forum/showthread.php?t=2829

En forretningsmand i hamburg beskriver hvordan han tager u-bahnen og stedet er meget pænere end på Reeperbahn. Han bestiller to piger på værelset. Han skal dog betale 2xværelsesgebyr fordi det er to piger selvom det kun er et værelse. Pigerne skal have 20 EUR hver. Han giver dem 30 hver. Selvom han har købt en halv time og givet drikkepenge, må han kun komme en gang. 

Han fortæller så et der kom en gruppe som skulle i entsafteren og alle piger var så beskæftiget :)

Han bestilte så en cola til 5EUR (de er åbenbart også steget)

Så en gang til på værelse med en ny pige. De gik bedre.

Han skriver til sidst at alderen på pigerne er kun lidt korrigeret, Han skriver at konceptet er godt hvis man søger gloryhole eller en halv time med en pige, men prispolitikken er ikke lagt an på  2 piger længere tid etc.

 

http://www.roemerforum.com/forum/showthread.php/24744-Geiz-ist-nicht-immer-geil

Wolfgang skriver at han gerne ville undgå at blive taget ved næsen på Reeperbahn og i det hele taget gener bruge lidt mindre penge og derfor tog han i Geizhaus.

Pigen han tager med på værelset er han skuffet over, idet der er en masse ting man ikke må. Han har åbenbart købt en time og må godt komme flere gange, men da hun er meget uengageret sker det ikke selvom hun forsøger.De fremgår at han åbenbart skal give pigen karakter bagefter, og giver hende af høflighed bedre point end fortjent.

På trods af den ikke helt gode oplevelse har han dog tænkt sig at komme igen fordi han kan lide konceptet og priserne.

 

Det fremgår af anmeldelserne at der er mulighed for bad. 

 

Apropos at blive taget ved næsen på Reeperbahn her er en der beskriver hvordan det kan foregå

http://www.erotikforum.at/europa.74/abzocke-auf-der-reeperbahn.43198

Han betaler ca. 200 EUR for dyr champagne idet det inkluderer en pige på værelset, men værelset er pludseligt optaget og tilsidst kommer en 2m høj fyr og smider ham ud da han ikke vil købe mere champagne.

 

Søg på "geizhaus Bericht" for flere tyske anmeldser

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, så er det også prøvet - sgu en noget anderledes oplevelse som nok lige skal fordøjes...

 

Stedet er pænt, som tidligere beskrevet, men virker kunde tomt. Jeg havde besluttet mig for en entsafter - 10 € til baren og 10 € til pigen og fik først en kop kaffe til 3,5 €. Godt nok billigt. Efter kaffen, meddelte jeg, at være klar og barmutter guidede mig til entsafter rummene - værsgo ar vælge mellem 1,2,3 - vælgte numme 3 og i med mønten.

 

En lille luge bliver åbnet, 10 € bitte, jeg aflever pengene og derefter pikken gennem lugen, nå ja resten kan i jo selv forstille jer... god og real service og nej jeg kunne ikke se pigen. En helt igennem mærkelig/speciel oplevelse  - og jeg som troede jeg allerede havde prøvet det meste, tog mig selv i, at stå på parkeringspladsen efterfølgende, med et underligt drengede smil...

Redigeret af Fordi jeg fortjener det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, så er det også prøvet - sgu en noget anderledes oplevelse som nok lige skal fordøjes...

 

Stedet er pænt, som tidligere beskrevet, men virker kunde tomt. Jeg havde besluttet mig for en entsafter - 10 € til baren og 10 € til pigen og fik først en kop kaffe til 3,5 €. Godt nok billigt. Efter kaffen, meddelte jeg, at være klar og barmutter guidede mig til entsafter rummene - værsgo ar vælge mellem 1,2,3 - vælgte numme 3 og i med mønten.

 

En lille luge bliver åbnet, 10 € bitte, jeg aflever pengene og derefter pikken gennem lugen, nå ja resten kan i jo selv forstille jer... god og real service og nej jeg kunne ikke se pigen. En helt igennem mærkelig/speciel oplevelse  - og jeg som troede jeg allerede havde prøvet det meste, tog mig selv i, at stå på parkeringspladsen efterfølgende, med et underligt drengede smil...

Spændende...

 

Du skriver at det virker kundetomt, hvad tid var du der? jeg kunne godt tænke mig at komme på et tidspunkt hvor der er mange.

Var der kun én "entsafter" eller skulle du vælge mellem alm. og deluxe. Såvidt jeg kan se kan du få delux for 5 EUR extra

12,5 EUR = gloryhole handjob, kan ikke se pigen

20 EUR = gloryhole blowjob, kan ikke se pigen

25 EUR = gloryhole blowjob, kan se pigen

Die Qual der Wahl...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende...

 

Du skriver at det virker kundetomt, hvad tid var du der? jeg kunne godt tænke mig at komme på et tidspunkt hvor der er mange.

 

Jeg har også været der tidligt på aftenen, hvor jeg var eneste kunde og der var et par enkelte piger, som pænt kom og hilste på mig, så jeg drak en enkelt € 5,- cola og gik igen, da jeg ikke fik en forventet rundvisning, selvom jeg spurgte lidt ind til der Entsafter osv.. Fik dog at vide at ud på aftenen kunne der godt være gang i den og at der af og til kom grupper (busfulde ?) fra Scandinavien og slog sig løs.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, så er det også prøvet - sgu en noget anderledes oplevelse som nok lige skal fordøjes...

 

Stedet er pænt, som tidligere beskrevet, men virker kunde tomt. Jeg havde besluttet mig for en entsafter - 10 € til baren og 10 € til pigen og fik først en kop kaffe til 3,5 €. Godt nok billigt. Efter kaffen, meddelte jeg, at være klar og barmutter guidede mig til entsafter rummene - værsgo ar vælge mellem 1,2,3 - vælgte numme 3 og i med mønten.

 

En lille luge bliver åbnet, 10 € bitte, jeg aflever pengene og derefter pikken gennem lugen, nå ja resten kan i jo selv forstille jer... god og real service og nej jeg kunne ikke se pigen. En helt igennem mærkelig/speciel oplevelse  - og jeg som troede jeg allerede havde prøvet det meste, tog mig selv i, at stå på parkeringspladsen efterfølgende, med et underligt drengede smil...

er du sikker på at det var en pige  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

er du sikker på at det var en pige  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

 

Nej, ikke helt sikker, da der holdt en KNALLERT udenfor...  :eek:

 

God morgen til jer alle!

 

NB.: Jeg var der omkring kl. 14.00, men den med busser fuldt med kunder tror jeg ikke på,  da der også kun var 5-6 piger på stedet - og når ja, så han med knallerten...  :oops:

Redigeret af Fordi jeg fortjener det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt koncept det kunne jeg sgu godt tænke mig at prøve - er der nogen af jer der kender noget lignende i Berlin???

Jeg skal derned igen i påsken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Ja, så er det også prøvet - sgu en noget anderledes oplevelse som nok lige skal fordøjes...

 

Stedet er pænt, som tidligere beskrevet, men virker kunde tomt. Jeg havde besluttet mig for en entsafter - 10 € til baren og 10 € til pigen og fik først en kop kaffe til 3,5 €. Godt nok billigt. Efter kaffen, meddelte jeg, at være klar og barmutter guidede mig til entsafter rummene - værsgo ar vælge mellem 1,2,3 - vælgte numme 3 og i med mønten.

 

En lille luge bliver åbnet, 10 € bitte, jeg aflever pengene og derefter pikken gennem lugen, nå ja resten kan i jo selv forstille jer... god og real service og nej jeg kunne ikke se pigen. En helt igennem mærkelig/speciel oplevelse  - og jeg som troede jeg allerede havde prøvet det meste, tog mig selv i, at stå på parkeringspladsen efterfølgende, med et underligt drengede smil...

​lyder til at være en fed oplevelse - jeg skal snart til hamborg og overvejer en tur forbi der :-) Er det blow med eller uden gummi? eller kan man selv vælge

Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende læsning om et sted jeg selv har plottet, men som tidligere har fået en meget negativ anmeldelse.

Måske stedet udvikler sig til det bedre over tid, jeg vil med interesse følge de beretninger der måtte komme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

tak fordi jeg fortjener det - vil det sige ca 30 euro for BJ uden gummi? jeg kan ikke helt gennemskue det

betaler med at først 10 til baren og så 20 til hende eller hvordan er det lige det er skruet sammen

selvom det er billigt er der jo ikke nogen grund til at betale to gange til pigen - så hellere købe hende to gange :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke du kan bestille "uden" (Französisch Natur = FN) det er noget du måske kan håbe på at aftale med pigen når I kommer til boksen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg tror ikke du kan bestille "uden" (Französisch Natur = FN) det er noget du måske kan håbe på at aftale med pigen når I kommer til boksen.

 

​Ok tak

jeg må se hvad der sker :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Hvordan er det gået? :-)

 

Det er i denne uge jeg skal afsted - kører onsdag eller torsdag efter arbejde :-) så det bliver super spændende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i denne uge jeg skal afsted - kører onsdag eller torsdag efter arbejde :-) så det bliver super spændende

Fedt!

Vil glæde mig til af læse en beretning!

Ser man pigen først (hvilket måske ødelægger lidt af spændingen), er der andre i gang samtidig, kan man se pigen i mens, se de andre gæster, er det uden gummi (evt mega?), hvordan afregnes, hvilken pris.... Og blev du fristet til andre ydelser (i boksen) end blow ???

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var der i sommer

 

du kommer ind, betaler xx antal euro, man får en rundvisning, så følger man pænt med manden hen til tøserne, man peger en ud, går med hende hen til bar'en, betaler xx antal til bar manden, og xx antal til hende, mener det var total ca. 30-35euro

Hun tager en i hånden og vi går sammen ud til det her gloryrum/hul. hun går ud og kommer ind igen på den anden side, der efter gav hun den SATME gas, for satan da, helt klart det bedste blow jeg har fået i mit liv, men nu syns jeg os hun var piv fræk og konceptet var cool

Jeg havde svært ved at komme, men hun blev sq ved, jeg var lidt nervøs, nok derfor jeg havde svært ved at komme, men kom da med et brav ud over det hele.

 

Kan godt anbefale stedet, kommer ihvertifald igen næste gang jeg kommer til Hamburg,

 

Ps. nemt at finde og nem parkering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...