Hop til indhold
nylonlover

Geizhaus Hamburg, Gloryhole, Entsafter deluxe

Recommended Posts

Men er da lidt tamt, at man sådan udvælger pigen først og går derind sammen?!

Ville det sjove ikke være bare at stikke den ind til blow af en ukendt pige, man måske kun kan se igennem en sprække max?

Som de gamle peepshows på 42nd Street i NY....hvor lågen gik op og man så først der kunne se, hvem der nu var derinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er da lidt tamt, at man sådan udvælger pigen først og går derind sammen?!

Ville det sjove ikke være bare at stikke den ind til blow af en ukendt pige, man måske kun kan se igennem en sprække max?

Som de gamle peepshows på 42nd Street i NY....hvor lågen gik op og man så først der kunne se, hvem der nu var derinde...

Hvis du nu studerer konceptet på GeizHaus lidt nøjere vil du også kunne se at muligheden du efterlyser foreligger - endda til en billigere penge € 20,- - eller HJ kun € 12,50

http://www.geizhaus.com/content-7-Der_Geizhaus_Entsafter.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu et besøg på Geizhaus. Jeg ankom en aften ca. kl. 20.00. Jeg kom ind og der var 7-8 piger til stede. Jeg startede med en kop kaffe i baren (ca. 4 EUR) og kiggede lidt på pigerne på afstand. De fleste er flotte på hver sin måde. 

Entsafter Deluxe 20 EUR.
Det var så tid at vælge en pige, jeg går hen og alle pigerne rejser sig op. Jeg giver hånd til alle og vælger en let buttet blondine. Jeg går hen til den venlige modne dame bag bardisken og siger, hvem jeg har valgt og bestiller "Entsafter deluxe" ( fransk med gummi i gloryhole, delux betyder at man kan se hende gennem glas, i modsætning til det anonyme gloryhole som de ikke tilbyder for tiden). Jeg betaler 10 EUR til baren. Pigen får en polet. Vi går afsted. Jeg giver hende 10 EUR så prisen ialt er 20 EUR. Hun åbner døren til en kabine, jeg går ind og hun smider poletten i. Der er flere af den slags kabiner samlet om en "scene" i midten, hvor pigerne kan sidde på knæ på en pude foran hver kabine. Jeg kan dog se at der desværre ikke er gang i de andre kabiner. Jeg stikker pikken gennem det dertil indrettede hul. Hun sætter gummi på. Jeg kan se ikke bare ind, men også ned på hende igennem en lille vandret rude. Hun sutter i 30 sek. og da hun åbenbart synes, det går for langsomt, spiller hun den derefter af med hånden indtil jeg kommer hurtigt. Meget maskinelt, Men OK hun så også lidt prof ud med mange tatoveringer mv. Men flot var hun og OK oplevelse til prisen. Nå men tilbage til baren. Jeg bestiller en øl (ca. 6 EUR). Jeg tænker lidt på om det i virkeligheden ikke er en bedre taktik at vælge den "grimmeste" pige, det kan være at blowjobbet så bliver bedre :)

Handjob im Entsafter 12,50 EUR.
Jeg da jeg kan se at "Jill" er kommet tilbage. Utrolig smuk blondine, og meget naturlig. Jeg vil prøve "Handjob im Entsafter", pris 5 EUR til baren og 7,5 EUR til hende. Dels fordi jeg godt kan lide svensk, dels fordi det reelt var det, jeg fik ved den første pige, og dels for sportens skyld at få det så billigt som muligt. Og ikke mindst fordi at bardamen havde oplyst at det nok var uden gummi. Jeg småsnakker lidt med hende på vej til kabinerne, hun virker mere naturlig og uspoleret. Jeg giver hende galant en 5 EUR seddel og 2,5 EUR i mønter. Desværre viser det sig at den kabine jeg kommer ind i er en af de kabiner, der hører til "spannerbox" (der er blødt gummi med huller i forneden til pik og arme i stedet for en fast væg så man kan kneppe pigen og holde hende om røven ialt 28,50 EUR). Det skulle man tro var en fordel, men det er en ulempe fordi disse kabiner mangler den nedadvendte vandrette rude. Dvs. jeg kan faktisk ikke se hende ret meget. Ikke engang i spejlet på "scenen" idet det ikke vender mod denne kabine. Hun sidder nærmest inde under et stykke gummi man ikke kan se igennem. Desuden kan jeg mærke hun kommer kondom på, i betragtning af den lave pris protesterer jeg ikke over dette. Handjobbet er fint og ikke for hastigt og med dejligt lange træk. Frækt at se hende spille den af med et lidt mopset og ligegyldigt ansigstudtryk som om hun keder sig. Det viste sig at jeg kunne lige fange et glimt af hende via et spejl på siden af en af de andre kabiner, tror ikke hun vidste jeg kunne se hende. Meget frækt med et handjob af en superflot blondine til 12,50 EUR ( under 100 kr.). 

http://www.geizhaus.com/girls-445-Jill.html

Det er en god ide at checke priser hjemmefra idet de (bortset fra drikkevarer) ikke fremgik umiddelbart af skilte eller lign. på stedet.
Men ellers er bardamen meget flink til at fortælle om koncepter og priser. 

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu et besøg på Geizhaus. Jeg ankom en aften ca. kl. 20.00. Jeg kom ind og der var 7-8 piger til stede. Jeg startede med en kop kaffe i baren (ca. 4 EUR) og kiggede lidt på pigerne på afstand. De fleste er flotte på hver sin måde.

Må nok indrømme, at jeg ikke fortryder at jeg kun brugte Euro 5,- på det sted.

Jeg skal på en tur forbi Hamburg til oktober

https://www.eroguide.dk/forum/topic/40820-rejsekammerat-søges/#comment-327240

og havde overvejet at besøge Flatt99 om onsdagen, hvor de kører med et ægte flattrate-koncept til € 99,-, men ligesom på Geizhaus, forlanger de så ekstra - og overpriser på drikkevarerne - derfor har jeg igen valgt at besøge Fantasy Lounge, hvor man ikke bliver bonnet for hver kop kaffe eller alkoholfrie drink :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
jakob904 skrev, den 8/4/2014 at 08:53:

Fedt koncept det kunne jeg sgu godt tænke mig at prøve - er der nogen af jer der kender noget lignende i Berlin???

Jeg skal derned igen i påsken

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, den ‎13‎-‎08‎-‎2015 at 10:51:

Men er da lidt tamt, at man sådan udvælger pigen først og går derind sammen?!

Ville det sjove ikke være bare at stikke den ind til blow af en ukendt pige, man måske kun kan se igennem en sprække max?

Som de gamle peepshows på 42nd Street i NY....hvor lågen gik op og man så først der kunne se, hvem der nu var derinde...

 

McQueen skrev, den ‎13‎-‎08‎-‎2015 at 10:51:

Men er da lidt tamt, at man sådan udvælger pigen først og går derind sammen?!

Ville det sjove ikke være bare at stikke den ind til blow af en ukendt pige, man måske kun kan se igennem en sprække max?

Som de gamle peepshows på 42nd Street i NY....hvor lågen gik op og man så først der kunne se, hvem der nu var derinde...

Jooooo.... hvis man kan være sikker på at det ikke er den mandlige vicevært som mangler 10 EURO til barregningen :huh:

Jeg vælger at kigge pigen i øjnene først og pirre mig selv lidt på vej til "hullet" ved at forestille mig min pik i hendes mund. Men sådan er vi jo så forskellige

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, Lige nu:

 

Jooooo.... hvis man kan være sikker på at det ikke er den mandlige vicevært som mangler 10 EURO til barregningen :huh:

Jeg vælger at kigge pigen i øjnene først og pirre mig selv lidt på vej til "hullet" ved at forestille mig min pik i hendes mund. Men sådan er vi jo så forskellige

Man ser hende jo i fuld figur i rummet. Men ikke nær så frækt hvis man først skal følges med hende derind...

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 7 minutter siden:

Man ser hende jo i fuld figur i rummet. Men ikke nær så frækt hvis man først skal følges med hende derind...

Jeg forstår hvad du mener McQueen. Hvis jeg kunne være sikker på at det var pkt. 1: en kvinde, pkt. 2: hun var mellem 18 og 40 år og pkt. 3: ikke havde mundherpes, ville jeg nyde en gloryhole oplevelse. Derudover mener jeg at der er fantastiske muligheder for at være sammen med smukke unge piger i Geizhaus for meget billig penge :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

McQueen:

Jeg har gennem længere tid "smuglæst" her på sitet. Jeg har en meget stor erfaring fra Tyskland som jeg gerne vil bidrage med. Derfor har jeg nu meldt mig ind i "klubben". Jeg håber ikke min skrivestil provokerer jer gamle medlemmer. Ellers må I give mig et spark... Jeg ønsker kun at bidrage til vores fælles bedste oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, den 20/12/2016 at 23:25:

McQueen:

Jeg har gennem længere tid "smuglæst" her på sitet. Jeg har en meget stor erfaring fra Tyskland som jeg gerne vil bidrage med. Derfor har jeg nu meldt mig ind i "klubben". Jeg håber ikke min skrivestil provokerer jer gamle medlemmer. Ellers må I give mig et spark... Jeg ønsker kun at bidrage til vores fælles bedste oplevelser.

Glæder mig til at læse om dine oplevelser :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, den 20/12/2016 at 23:12:

Derudover mener jeg at der er fantastiske muligheder for at være sammen med smukke unge piger i Geizhaus for meget billig penge :D

Geizhaus i Hamburg er - sorry to say - efter min mening røven af 2. eller toppen af 3. division. 

Lønnen til pigerne er lav, og pigerne virker generelt trætte af deres arbejde/livet.

Jeg har været forbi tre gange, og de to sidste gange gik jeg igen, fordi stedet og stemningen simpelthen er for trist :-) 

Steven: Det med at du mener, at der er "fantastiske muligheder" i Geizhaus, hvad bygger du det på? Har du været der ?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 37 minutter siden:

Geizhaus i Hamburg er - sorry to say - efter min mening røven af 2. eller toppen af 3. division. 

Lønnen til pigerne er lav, og pigerne virker generelt trætte af deres arbejde/livet.

Jeg har været forbi tre gange, og de to sidste gange gik jeg igen, fordi stedet og stemningen simpelthen er for trist :-) 

Steven: Det med at du mener, at der er "fantastiske muligheder" i Geizhaus, hvad bygger du det på? Har du været der ?

Venligst

French

Hej French,

Jeg har været i Geizhaus fire-fem gange. Sidste gang var godt nok for et års tid siden, så tingene kan selvfølgelig have ændret sig?

Først og fremmest vil jeg give dig ret i at der ikke er stemning som i f.eks Harmony. Jeg ser stedet som et bordel hvor man møder pigen og afvikler "forretningen" og går igen. Jeg hænger ikke ud der.

Derefter vil jeg give dig ret i at lønnen til pigerne er latterlig lav. Derfor er jeg også meget rundhåndet når jeg giver drikkepenge. Jeg tror aldrig jeg har betalt mindre end 80 EURO for en halv time, hvilket svarer til det pigerne på andre bordeller får. Set i bakspejlets klare lys vil jeg nok mene deres løn tangerer kraftig underbetaling.

Jeg kan dog ikke huske pigerne som uengagerede eller trætte af arbejdslivet. Jeg tror måske også at man "liver" dem lidt op ved at bestille ydelser til mere end deres standard 20 EURO? Jeg kan selvfølgelig ikke tale for alle pigerne, men jeg husker især Ginnie (eller var det Gina) som en sjov, humørfyldt og dejlig pige. Hende har jeg besøgt to gange, og vil gerne besøge hende igen hvis hun stadig arbejder der.

Summa summarum: Med "fantastiske muligheder" mener jeg blot at jeg kun har mødt søde og dejlige piger i Geizhaus. Præcis som på de andre store bordeller jeg har besøgt i Hamborg eller resten af Tyskland. Selve stedet er dog ikke specielt attraktivt.

Jeg håber det besvarede dit spørgsmål French?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Steven: Super, tak for svar :-)

Mit indtryk bygger bl.a. på, at jeg blev ret trist, sidste gang jeg var forbi.

Der mødte jeg en pige, der har arbejdet i Harmony.

Hun er normalt en fantastisk glad pige, en tophumørspreder. Men fordi en anden pige på H lignede hende meget og var en smukkere og havde nyhedsværdi, havde hun på det tidspunkt ikke så let ved at få kunder på H. Derfor forsøgte hun sig på GH.

Aldrig før har jeg set hende så trist.

Hun fortalte, at mange af kunderne var grove og meget mere krævende på GH. Og at hun tjente betydeligt mindre pr. kunde på GH end på H. Og pigernes forhold på GH var meget ringere.

Hun er tilbage på H, hvor jeg siden har mødt hende - i tophumør igen.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 9 timer siden:

Steven: Super, tak for svar :-)

Mit indtryk bygger bl.a. på, at jeg blev ret trist, sidste gang jeg var forbi.

Der mødte jeg en pige, der har arbejdet i Harmony.

Hun er normalt en fantastisk glad pige, en tophumørspreder. Men fordi en anden pige på H lignede hende meget og var en smukkere og havde nyhedsværdi, havde hun på det tidspunkt ikke så let ved at få kunder på H. Derfor forsøgte hun sig på GH.

Aldrig før har jeg set hende så trist.

Hun fortalte, at mange af kunderne var grove og meget mere krævende på GH. Og at hun tjente betydeligt mindre pr. kunde på GH end på H. Og pigernes forhold på GH var meget ringere.

Hun er tilbage på H, hvor jeg siden har mødt hende - i tophumør igen.

Venligst

French

 

Hej French :)

At gå fra H til GH er efter min mening også et kraftigt skridt tilbage. Godt at hun er tilbage på H og er glad igen :)

Udsagnet med at kunderne er grovere og mere krævende, kan jeg sagtens forestille mig. Jeg har også på fornemmelsen at mange af de "lokale" som kommer i GH udelukkende vil have mest muligt for færrest mulige penge. Det er sgu' synd for pigerne og kan efter min mening heller ikke skabe en god stemning mellem dem og kunden. Men så er det godt vi svinger forbi ind imellem og lægger lidt flere penge end Hansi og Udo, og ikke mindst viser pigerne den respekt de fortjener :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har åbnet igen som Geizhaus.02 - men det ser ud som om de har ændret konceptet en del:

https://geizhaus.com/

Så vidt jeg kan forstå det - er det nærmest en slags FKK - eller natklub efter barpriserne at dømme ;-)

De omtaler ikke Entsafteren eller Gloryhole konceptet længere - ser mere ud som om man kun kan købe individuelle seancer med pigerne i japansk inspirerede rum med papirsvægge - og madrasser på gulvet.

Nogen, der har en IRL up-date?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud som om  navnet nu også ændret https://charlieshamburg.de/ det ligner et alm. bordel. Derudover er der en ryger lounge hvor man kan lade op med en god cigar og et glas sekt evt. i selskab med en pige. Corona har smadret mange gode koncepter. Den oprindelige ide var nok baseret på mængde, at håndværkerne skulle vælte ind, og der skulle være gang i alle gloryholes samme tid. Hvis man tænder på billig sex er https://www.spafrivol.de/  en mulighed, dog ikke så god som det var tidligere. Lokalerne er blevet mindre. De reklamerer med party med flere piger, men sidst jeg var der var der kun en enkelt uattraktiv kvinde som til gengæld jævnligt lagde sig på madrassen til rådighed for de få mænd der var der. Jeg sprang dog over den dag og holdt mig til de gratis øl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...