Hop til indhold

Råd fra piger søges efter uheldigt møde

Featured Replies

Skrevet

Kære piger

For at fatte mig i korthed, så besøgte jeg For 5 år siden en sød glædespige for første gang. Det var min første pige. Oplevelsen var egentlig meget god selvom jeg  dog fortrød, da jeg ser en pige. 

Jeg har siden besøget for 5 år siden flere gange skrevet til hende, men hver gang er det blevet aflyst. Da vi ik kunne få det til at passe  eller fordi jeg fik kolde fødder. 

Men for to dage siden lykkedes  det at lave en aftale. Som så mange gange før var jeg tæt på at aflyse pga. Dårlig samvittighed, og faktisk besluttede jeg mig først 45 minutter før mødet at dukke op. 

Det skal siges hun er den eneste glædespige jeg har besøgt. 

Jeg gjorde det fra begyndelsen klart, at det skulle være med kondom. Alligevel tog hun den pludselig i munden uden kondom. Jeg stoppede hende selvfølgelig og fortsatte med kondom, men i mit hoved kunne skaden sådan set allerede være sket. 

Jeg er utrolig paranoid omkring kønssygdomme og er skrækslagen for at få en sygdom, både af hensyn til mig selv, men også af hensyn til den pige jeg ser. 

Jeg skrev- synes jeg  selv - en høflig mail til pigen og spurgte om hun ville give besked, hvis hun blev testet Inden for nær fremtid, da hun selv gav udtryk for at hun ofte bliver testet. 

Det tog hun desværre ikke så pænt imod og mente jeg forhørte hende, og at det var risikoen npr man besøgte en glldespige. Det var absolut ikke min intention at forhøre hende og selvom jeg udmærket kendte til risikoen havde jeg ikke selv bedt om at hun tog den i munden uden kondom. 

Jeg har ikke lyst til at sætte forholdet til den pige på standby i 3-4 måneder indtil jeg selv kan blive testet for alle sygdomme. Samtidig kan jeg ikke være sammen med hende, da jeg ikke kan løbe en risko  og udsætte hende. 

Mit spørgsmål er derfor. Hvordan kan jeg på en høflig måde spørge hende om hun vil lade sig teste for at give mig ro i sindet.

Jeg vil gerne betale hende 500 kr for at gøre mig den tjeneste og lade sig teste.

Hvad tænker I. Kan jeg tillade mig at skrive det til hende uden at fornærme hende. Og i så fald hvordan skriver jeg det. 

Jeg ved godt jeg ser spøgelser, men det er noget der sker I mit hoved. Det har intet med hende at gøre. 

Jeg har ikke selv mulighed for at lade mig teste ved egen læge. Da pigen jeg ser har en søster ansat i klinikken som sygeplejeskolen. Selvom hun har tavshedspligt, tør jeg ikke løbe nogen risiko.

Redigeret af fortrydelse

Skrevet

Jeg er godt nok ikke en kvinde, men vil komme med et svar.

Du kan ikke tillade dig det. Hvis du allerede er sammen med en, hvorfor så udsætte dig selv og ikke mindst hende du ser.

Skrevet

Jeg synes, du skulle teste dig selv - du ved jo alligevel ikke, om du kan tro på, hvad hun fortæller dig. Hvis hun skulle være smittet, ville hun så fortælle dig det?

Det tager vel ikke længere tid for dig at blive testet, end det gør for hende?

Og så er sandsynligheden, for at du skulle være smittet af, at hun lige havde den i munden, altså meget meget lille. Det er du ikke!

Hvis du fortrød det, hvorfor skrev du så igen, i øvrigt?

Du har ikke fortrudt en skid. Du vil bare ikke stå ved, hvad du selv har gjort!

Redigeret af køb dansk

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 15 minutter siden:

Jeg synes, du skulle teste dig selv - du ved jo alligevel ikke, om du kan tro på, hvad hun fortæller dig. Hvis hun skulle være smittet, ville hun så fortælle dig det?

Det tager vel ikke længere tid for dig at blive testet, end det gør for hende?

Og så er sandsynligheden, for at du skulle være smittet af, at hun lige havde den i munden, altså meget meget lille. Det er du ikke!

Hvis du fortrød det, hvorfor skrev du så igen, i øvrigt?

Du har ikke fortrudt en skid. Du vil bare ikke stå ved, hvad du selv har gjort!

Fordi jeg faktisk stoler på hun taler sandt. Hun kunne ikke finde på at lyve om det. Men havde egentlig tænkt mig at møde op personligt, så jeg kunne betale for det. 

Skrevet
fortrydelse skrev, for 47 minutter siden:

Fordi jeg faktisk stoler på hun taler sandt. Hun kunne ikke finde på at lyve om det. Men havde egentlig tænkt mig at møde op personligt, så jeg kunne betale for det. 

Jeg mente, at hvis du fortrød besøget for 5 år siden, hvorfor opsøgte du så hende igen?

Nå, men det har du måske også fortrudt :?:

Jeg synes, du skal gå ud fra, du ikke er smittet - for det er du nok ikke!!

Selv hvis hun skulle være smittet, er der lille risiko for, at du er det...

Redigeret af køb dansk

Skrevet
fortrydelse skrev, 1 time siden:

Jeg har ikke selv mulighed for at lade mig teste ved egen læge.

Så må du jo finde et andet sted at blive testet. Det nytter ikke noget, at du forsøger at tørre den af på hende, du var sammen med.

Hvis man beder andre om at lade sig teste, skal det være for deres egen skyld. Ikke for din.

Skrevet

Misforstår jeg, eller er der ikke kun tale om et kortvarigt blowjob uden kondom ?

omkring test, så er min mening meget klar. Det er tæt på usmageligt at møde op og betale for at hun skal lade sig teste. Bare det, at du kan få den ide…… 

Hvis der er tale om oral sex uden kondom. Skal du alligevel være meget uheldig for at rage noget til dig. 
Jeg har personligt aldrig fået nogen sygdomme efter mere end 200 gensidig omgange oral sex uden kondom. Men chance for sygdomme eksistere da bestemt. Jeg ville bare ikke være bekymret i den grad du får det til. Som du selv skriver er du lidt paranoid. 

Hvis du så endelig ikke kan slippe frygten, så er det jo ikke “gode” råd herinde du kan bruge til noget.

Der er jo kliniker du kan blive testet hos uden egen læge bliver involveret. Og umiddelbart er det jo ikke 3-4 måneder du skal vente for at teste for de gænse kønssygdomme. 

Skrevet

Du skal tage ansvar for egne handlinger. Lad dig evt teste og fokuser lidt mere på dine egne handlinger hvad andre skal gøre. Du lyder altså ret umoden og paranoid. Find en anden klinik og bliv testet på. Og lad så vær med at knalde udenom hvis du ikke kan tåle konsekvensen. Og som andre siger - din risiko er altså åndssvagt lille for at du skulle være blevet smittet. 

så unge mand - tag dig sammen. ;-)

Skrevet

Lad dig teste et andet sted, du kan simpelthen ikke tørre den af på pigen.

Og så kommer det her måske til at lyde som voksen skældud, men

1. det her er en kontaktsport, så der altid en risiko for det, og lyder til du ikke kan håndterer den risiko i hovedet.

2.Du aflyser flere gange aftaler hos den samme GP og er stadigvæk i tvivl 45 min før, hallo respektere lige hendes tid også. 

3. Du skriver du fortryder igen og igen, men det gør du jo ikke, du bliver jo bare ved, så stop dig selv. Brug din energi på kæresten i stedet for, for denne her hobby bliver du jo ikke glad i hovedet af. 

Skrevet
fortrydelse skrev, for 8 timer siden:

Jeg ved godt jeg ser spøgelser, men det er noget der sker I mit hoved.

Helt rigtigt!

Frygter du også andre sygdomme? Corona, kræft og så videre. Alle mulige ulykker. Er du plaget af angst eller depression?

Du skal ikke svare her!

Men måske kunne du få et bedre liv, hvis du forsøgte at få styr på dit hovede.

Og det kan du godt gå til læge med, eller psykolog. Jeg tror, dine omgivelser vil forstå.

Det ville nok også være godt for din pik ;)

Skrevet
  • Author

Jeg hører hvad I siger, og må konstatere jeg ikke er enig. 

Jeg tager ansvar for mine handlinger, men når jeg fra begy gør det klart for hende at hun ikke må røre mig uden kondom og hun så pludselig  begynder at sætte på den uden kondom, så mener jeg faktisk det er hende der overskridermine grænser og ikke respekterer de rammer jeg har sat. 

Havde jeg selv valgt at deltage uden kondom kunne det aldrig falde mig ind at spørge hende om hun vil lade sig teste. 

Og jo, man kan faktisk godt fortryde selvom man gør det 2 gange på 5 år.  Hvis ikke jeg fortrød havde jeg nok gjort det flere gange. 

Man kan også godt gøre noget dumt og fortryde og så alligevel gøred er igen. Nogen gange tager lysten over og så træffer man denne beslutninger. Netop derfor har jeg kunnet stoppe mig selv de måske 30 gange hvor jeg havde forsøgt at lave en aftale men alligevel aflyst dagen før. 

Skrevet
fortrydelse skrev, 1 time siden:

Jeg tager ansvar for mine handlinger, men når jeg fra begy gør det klart for hende at hun ikke må røre mig uden kondom og hun så pludselig  begynder at sætte på den uden kondom, så mener jeg faktisk det er hende der overskridermine grænser og ikke respekterer de rammer jeg har sat. 

Havde jeg selv valgt at deltage uden kondom kunne det aldrig falde mig ind at spørge hende om hun vil lade sig teste. 

Og jo, man kan faktisk godt fortryde selvom man gør det 2 gange på 5 år.  Hvis ikke jeg fortrød havde jeg nok gjort det flere gange. 

Man kan også godt gøre noget dumt og fortryde og så alligevel gøred er igen. Nogen gange tager lysten over og så træffer man denne beslutninger. Netop derfor har jeg kunnet stoppe mig selv de måske 30 gange hvor jeg havde forsøgt at lave en aftale men alligevel aflyst dagen før. 

Det er muligt du ikke er enig, men hvis du tog ansvar for dine handlinger, så havde du fortalt hende du er sammen med sandheden, 

du er en løgner, der benægter gang på gang at du har gjort noget forkert.

Skrevet
fortrydelse skrev, for 10 timer siden:

Jeg har ikke selv mulighed for at lade mig teste ved egen læge

Så må du tage på en af de testklinikker der er rundt i landet. 
Det er selvfølgelig uheldigt pigen ikke respekterede dit ønske om med kondom, men uanset om du betaler hende eller ej kan du ikke være sikker på hun har været ved lægen eller bare giver dig et svar for at får fred for du henvender dig om det. 
Du må læse det uden gp’s hjælp

Skrevet
frisk fyr skrev, for 51 minutter siden:

Hvis du fortryder, og så fortryder, at du har fortrudt, og så... 30 gange.

Så er det ikke fortrydelse, så er det ubeslutsomhed, i ekstrem grad!

Det er ikke rart for hverken dig selv eller andre...

Skrevet
køb dansk skrev, for 13 minutter siden:

Hvis du fortryder, og så fortryder, at du har fortrudt, og så... 30 gange.

Så er det ikke fortrydelse, så er det ubeslutsomhed, i ekstrem grad!

Det er ikke rart for hverken dig selv eller andre...

Det var altså ikke mig der skrev det der

Skrevet

Tænker du venter i 14 dage og tester dig selv, ved lægen. Har hun bare haft den en hurtig tur i munden er du ikke smittet 99,99%

Derefter anbefaler jeg at holder du dig fra at besøge GP, for med den med den form for angst over at kunne være smittet er det ikke sundt for dit hovede. 

Skrevet
frisk fyr skrev, for 11 minutter siden:

Det var altså ikke mig der skrev det der

Sorry, kom til at citere fra dit svar

Skrevet
fortrydelse skrev, for 11 timer siden:

… er utrolig paranoid omkring kønssygdomme…

Når det fylder så meget for dig, skulle du hellere helt lade være. Jeg tror, at det helt tager glæden fra dig.

Jeg forstår også godt pigen, du har godt mon over lang tid været en tidsrøver for hende.

Skrevet
fortrydelse skrev, for 12 timer siden:

Jeg gjorde det fra begyndelsen klart, at det skulle være med kondom. Alligevel tog hun den pludselig i munden uden kondom.

Du er født mindst 30 år for sent - for 30 - 40 år siden var det nærmest utænkeligt at en glædespige tog den i munden uden kondom - og slet ikke CIM - Spansk og svensk var stort set det eneste man kunne få uden kondom - så det var mere populært end idag, hvor jeg sjældent ser pigerne annoncere med det, selvom man skulle tro at det var for netop at kunne tilbyde spansk at pigerne får brysterne pumpet op.

Men find en anden pige næste gang og nøjes med spansk eller svensk - eller hold dig til Web-cam - det er 100% sikker sex  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
fortrydelse skrev, for 3 timer siden:

Jeg tager ansvar for mine handlinger,

De to ting er meget modsætningsfulde det er fair nok ikke at være enig Men som du godt kan fornemme lige nu så er det kun dig og dit hovede der mener at du tager ansvar for dine handlinger ved at ville opsøge pigen og bede hende om at lade sig teste men hvad nytte gør det hvis hun som @SweettieDK skriver stikker dig en løgn for at blive fri for dig ?

Teoretisk set kan hun sagtens få en positiv test men fra et besøg efter det med dig og du stadig er negativ i en test så det eneste brugbare er at få dig selv testet og få endelig og klar besked. 

Lad os nu teoretisk set sige at hun var positiv i testen og havde en kønssygdom hvad har du så opnået ? nu skal du alligevel selv testes og muligvis i medicinsk behandling og det sker kun igennem egen læge så der ryger muligheden alligevel for at holde egen læge ude af det. Hvad opnår du ved det hvis slutresultatet er to gange tests først hende og så dig selv inden du alligevel skal stå ansigt til ansigt med egen læge for at blive behandlet ?

½angel skrev, for 9 timer siden:

Lad dig teste et andet sted, du kan simpelthen ikke tørre den af på pigen.

Og så kommer det her måske til at lyde som voksen skældud, men

1. det her er en kontaktsport, så der altid en risiko for det, og lyder til du ikke kan håndterer den risiko i hovedet.

2.Du aflyser flere gange aftaler hos den samme GP og er stadigvæk i tvivl 45 min før, hallo respektere lige hendes tid også. 

3. Du skriver du fortryder igen og igen, men det gør du jo ikke, du bliver jo bare ved, så stop dig selv. Brug din energi på kæresten i stedet for, for denne her hobby bliver du jo ikke glad i hovedet af. 

Det her er stadig selv om du nok er uenig dagens bedste svar og råd og det rigtige at lytte til og rette ind efter. 

fortrydelse skrev, for 12 timer siden:

Alligevel tog hun den pludselig i munden uden kondom. Jeg stoppede hende selvfølgelig og fortsatte med kondom

fortrydelse skrev, for 3 timer siden:

men når jeg fra begy gør det klart for hende at hun ikke må røre mig uden kondom og hun så pludselig  begynder at sætte på den uden kondom, så mener jeg faktisk det er hende der overskridermine grænser og ikke respekterer de rammer jeg har sat. 

Det her er bizart,  de to svar går fra første udgave der tager GPen kort din pik i munden uden kondom til efterfølgende at hun begynder at sætte sig på pikken uden kondom altså vaginal penetration( uden beskyttelse).  

Hvorfor ændrer din historie sig undervejs ?

Enten løj du i dit første skriv ved at udelade at der også var vaginal penetration ( hvilket er en dum ting at udelade), eller også så var første udlægning sandheden men da du så ikke fik de svar du ønskede eller den opbakning du troede så lyver du så i anden udgave af historien for at få harme og sympati på din side. Så hvad er nu op og ned og sandheden ? 

Hvis der er tale om at hun satte sig på din pik så er risikoen noget større for smitte og så er det først virkeligt uansvarligt at du spilder tiden herinde med spørgsmål hvor du udelader relevante detaljer i stedet for at se og komme afsted og blive testet inden du smitter kæresten og gud ved hvem ellers du kan smitte da du åbenbart kun kan styre dig selv og din pik enkelte gange når lysten rammer dig. 

Skrevet

Vi kender dig jo ikke - men jeg kommer også til at tænke på at du måske har et billede af dig selv som du ikke kan leve op til. Med andre ord - skal du måske bare acceptere dig selv som du er. Vi er mange umoralske mænd herinde - og nogle lever dårligt med det - andre ved godt at vi ikke er perfekte. Hvis vi acceptere at vi alle har et indre monster får man det ofte bedre med sig selv. Så accepter at du er sådan en mand som gør ting som du fortryder - ligesom os andre. Og så håber vi bare at hende derhjemme ikke opdager noget. I en ideel verden vil hun forstå dig. Men verdenen er ikke ideel. 

Så ro på - det går nok - og jeg tror ikke det er sidste gang du er hos en gp. Men næste gang så præsicer lidt mere tydeligt at al bedring af pik er med kondom. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 3 timer siden:

at hun begynder at sætte sig på pikken

Tror du overser en stavefejl - og hvis du læser teksten igen - så står der: "sætte den" - og ikke noget med at sætte sig ;-)

Skrevet

Jeg er helt enig med de andre debattører - du kan ikke tillade dig at bede GP'en om at lade sig teste pga. dine bekymringer. 

Du bør selv lade dig teste. Hvis din partners søster som er sygeplejerskestuderende i din egen læges praksis sladrer, vil det betyde enden på hendes karriere inden den er begyndt. Brud på tavshedspligten tages særdeles alvorligt i sundhedssektoren, også for studerende og elever. Er det stadig en bekymring for dig, så lad være med at vente 3-4 mdr. med test, men book i stedet en undersøgelse på en af landets 4 afdelinger for hud -og kønssygdomme. 

Du skriver ikke hvor i landet du bor, men der er følgende muligheder:

Bispebjerg: https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/dermato-venerologisk-afdeling/klinik-for-koenssygdomme/Sider/default.aspx

Odense: https://ouh.dk/til-patienter-og-parorende/odense/klinikker/klinik-sos

Aarhus: https://www.auh.dk/afdelinger/hud--og-konssygdomme/klinik-for-hud--og-konssygdomme/

Aalborg: https://aalborguh.rn.dk/da/Afsnit-og-ambulatorier/Ambulatorium-for-Hud-og-Koenssygdomme/Afsnit/Ambulatorium-for-Hud-og-Koenssygdomme-9-Vest/Undersoegelse-for-koenssygdomme

Redigeret af Bigstok

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 22 timer siden:

De to ting er meget modsætningsfulde det er fair nok ikke at være enig Men som du godt kan fornemme lige nu så er det kun dig og dit hovede der mener at du tager ansvar for dine handlinger ved at ville opsøge pigen og bede hende om at lade sig teste men hvad nytte gør det hvis hun som @SweettieDK skriver stikker dig en løgn for at blive fri for dig ?

Teoretisk set kan hun sagtens få en positiv test men fra et besøg efter det med dig og du stadig er negativ i en test så det eneste brugbare er at få dig selv testet og få endelig og klar besked. 

Lad os nu teoretisk set sige at hun var positiv i testen og havde en kønssygdom hvad har du så opnået ? nu skal du alligevel selv testes og muligvis i medicinsk behandling og det sker kun igennem egen læge så der ryger muligheden alligevel for at holde egen læge ude af det. Hvad opnår du ved det hvis slutresultatet er to gange tests først hende og så dig selv inden du alligevel skal stå ansigt til ansigt med egen læge for at blive behandlet ?

Det her er stadig selv om du nok er uenig dagens bedste svar og råd og det rigtige at lytte til og rette ind efter. 

Det her er bizart,  de to svar går fra første udgave der tager GPen kort din pik i munden uden kondom til efterfølgende at hun begynder at sætte sig på pikken uden kondom altså vaginal penetration( uden beskyttelse).  

Hvorfor ændrer din historie sig undervejs ?

Enten løj du i dit første skriv ved at udelade at der også var vaginal penetration ( hvilket er en dum ting at udelade), eller også så var første udlægning sandheden men da du så ikke fik de svar du ønskede eller den opbakning du troede så lyver du så i anden udgave af historien for at få harme og sympati på din side. Så hvad er nu op og ned og sandheden ? 

Hvis der er tale om at hun satte sig på din pik så er risikoen noget større for smitte og så er det først virkeligt uansvarligt at du spilder tiden herinde med spørgsmål hvor du udelader relevante detaljer i stedet for at se og komme afsted og blive testet inden du smitter kæresten og gud ved hvem ellers du kan smitte da du åbenbart kun kan styre dig selv og din pik enkelte gange når lysten rammer dig. 

Der skulle stå sutte.  Hvis du nu læser hele tråden kan du se der aldrig er nævnt noget om sex. Det er en tastefejl. Burde egentlig være ret tydeligt.  Man kan ikke  sætte på den uden kondom. Men man kan sutte på den uden kondom. 

Skrevet

Man kan sidde på den uden kondom. Derfor misforståelse. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.