MissMelanie 39 Skrevet 13. Marts Hej derude, piger såsom mænd! jeg oplever en stigende efterspørgsel fra mænd der vil uden kondom! ikke fordi det genere mig at de spørger, men er nu kommet til at tænke over, at hvor må der være mange sygdomme i omløb… Hvordan tør I(piger) og hvordan i søren tør I (mænd) ? Det har ikke ændret på min forretning at jeg kun er til sikker sex(så derved har jeg ikke et problem ved det) men altså ved at mange andre piger siger det er super ukollegialt. da sygdomme spredes på mange mærkelige måder. I må ikke se mit post som negativt, men bare spørgende knus Melanie. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange_mand 10 Skrevet 13. Marts Det er på ingen måde fedt med kondom og vil helle undvære hvis det skulle komme dertil. Det føles forkert med kondom og for mit vedkommende kan jeg ikke komme med gummi på.. jeg har enormt mange gange gjordt det uden og er aldrig blevet testet positiv for noget men er altid lidt bange for det kan ske og dog. jeg spørg altid om hvornår de sidst er blevet tjekket også tager jeg mine mavefornemmelse en beslutning . god dag til jer og tak for dette skønne sted. Jeg er ny her. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 788 Skrevet 13. Marts Det er de absolut færreste gange jeg har været sammen med en gp uden kondom.. nogle af jer ved at jeg rejser en del.. i nogle af de lande, jeg rejser i er risikoen for hiv ca. 100 gange større end i Danmark.. det er muligvis et billede på at der også er rigtig meget andet på menuen - som nok kan behandles... Jo, det er sgu dejligt uden - og det er kun ved uheld, det er sket for mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1262 Skrevet 13. Marts Hvis erektionen ikke er stabil….. Altså fx falder ifbm skift af stillinger eller en lille pause - man skal lige have lidt luft. Hvis man gerne vil kunne skifte mellen forskellige aktiviteter er det bare ret bøvlet og for mig ret umuligt med kondom. Jeg synes det er ret ucharmerende, i mangel på bedre udtryk, når man får kondom på for nu skal der kneppes indtil man får udløsning bum. Men ok hvis man vil kneppe, er det jo så betingelsen for mig og det virker i ny og næ, men somme tider virker det bare ikke. Oralsex til mig siger mig ikke noget med kondom. Og jeg siger med vilje oralsex for det er ikke bare lidt nussen med pikhovedet i munden på damen men grundig slik og kys af “det hele”. Så hvis kondom er et must, vælger jeg bj fra og prøver at kneppe med kondom. Hvis det ikke fungerer den dag, bliver det hj - Lingam massage, mens jeg meget gerne nyder udsigte, smage og dufte. Det er jo også dejligt. Så ja, jeg tager en chance for sex og oralsex uden kondom, hvis det er muligt og jeg er tryg ved det. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 583 Skrevet 13. Marts Jeg har det som dig @MissMelanie Jeg er absolut en pivskid når det kommer til ubeskyttet sex i det her univers. Jeg har derfor aldrig efterspurgt det og de gange, hvor jeg er blevet det tilbudt eller hvor det har været lige ved at ske på pigens initiativ, har jeg pænt stoppet legen og forladt festen og i øvrigt aldrig besøgt pågældende pige igen. Forstå mig ret, det er helt op til hver enkelt pige og gæst, hvad de ønsker at tilbyde, efterspørge og modtage. Jeg er selvfølgelig ikke naiv, jeg er udmærket klar over, at der sandsynligvis nok, er flere af de piger jeg har besøgt, som har tilbudt / tilbyder ubeskyttet hygge, til nogen udvalgte stamkunder eller for nogens vedkommende måske for det rette beløb. Og her må man jo gå efter princippet hvad man ikke ved kan man ikke have ondt af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 145 Skrevet 13. Marts Slowman skrev, for 19 minutter siden: Hvis erektionen ikke er stabil….. Altså fx falder ifbm skift af stillinger eller en lille pause - man skal lige have lidt luft. Hvis man gerne vil kunne skifte mellen forskellige aktiviteter er det bare ret bøvlet og for mig ret umuligt med kondom. Jeg synes det er ret ucharmerende, i mangel på bedre udtryk, når man får kondom på for nu skal der kneppes indtil man får udløsning bum. Men ok hvis man vil kneppe, er det jo så betingelsen for mig og det virker i ny og næ, men somme tider virker det bare ikke. Oralsex til mig siger mig ikke noget med kondom. Og jeg siger med vilje oralsex for det er ikke bare lidt nussen med pikhovedet i munden på damen men grundig slik og kys af “det hele”. Så hvis kondom er et must, vælger jeg bj fra og prøver at kneppe med kondom. Hvis det ikke fungerer den dag, bliver det hj - Lingam massage, mens jeg meget gerne nyder udsigte, smage og dufte. Det er jo også dejligt. Så ja, jeg tager en chance for sex og oralsex uden kondom, hvis det er muligt og jeg er tryg ved det. Jeg har også problem med at bruge kondom, fyren som er ret lille i forvejen, har slet ikke lyst hvis der skal gummi på, så tit er det slet ikke en mulighed, og andre gange er det bare en begrænsning når fyren bliver pakket ind. Det er også vildt dejlig at fornemme spermen oppe i fissen, det er ikke det samme med gummi. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kammer 9 Skrevet 13. Marts Hvis du mener du ikke kan hvis du har gummi på, så er du ikke ophidset nok, en god kæletur, den gør underværker, og hvis du også ligger og fokuserer på du ikke kan, så er det et selvmål, du skal selv nyde og nyde kvinden der er sammen med dig, ellers duer det ikke 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1372 Skrevet 13. Marts (edited) MissMelanie skrev, for 3 timer siden: I må ikke se mit post som negativt, men bare spørgende Er lidt svært at se det som kun spørgende. Når du samtidig lige smider “super ukollegialt” Du antager noget mht til mængden af sygdomme i omløb. Har ikke problemer her. Og man kan ikke være ukollegial når man ikke har kollegaer. Jeg arbejde alene, at kalde de andre konkurrenter er for stort et ord. For i branchen er vi så forskellige at vi tiltrækker forskellige målgrupper. Men kollager nej. Til dit spørgsmål jeg tør fordi 1 har sjældent haft problemer. Og den lille bekymring der er bliver den opvejet af glæden ved at tilgodese dem som virkelig ikke kan med kondom. Tilføjelse: Hvis du og de andre piger som kun har sikker sex og tænker det er ukollegialt lige tænker tanken til ende. Så vil I se, at valget fra os som tilbyder uden ikke påvirker jer ret meget. Der vil være et minimalt overlap af kunder. Dem som kommer hos mig fordi de ikke kan / vil bruge kondom. Ville aldrig besøge en hvor det er påkrævet. Så det eneste overlap der kan være er dem som besøger mig og bruger kondom. Ved godt du prøver at vinkle dit indlæg som “ønsker svar på din undren”. Men dit skriv i din helhed om åbner i min optik for andre kommentarer. Sprængfarligt emne du bringer op, som virkeligt deler vandene. kammer skrev, for 41 minutter siden: så er du ikke ophidset nok Gælder måske for dig ikke alle. Alderen har betydning, nogen sygdomme bl.a. sukkersyge spiller ind osv. Redigeret 13. Marts af SweettieDK 15 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedthår 32 Skrevet 13. Marts (edited) Nok fordi flere og flere piger tilbyder alle ydelser uden kondom....og alle moralprædikere kan sutte på en sten, de aner ikke hvad der sker bag den lukkede dør. Helt naturligt et emne fra efterspørgslen side. Redigeret 13. Marts af fedthår 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1099 Skrevet 13. Marts Jeg må erklære mig enig - ubeskyttet sex er hellere ikke mig Men hvad andre gør, er op til dem hvis de spille russisk roulette med deres helbred… jeg er ryger, det er også lidt russisk roulette Vil man tage chancen i branchen, så må man bare være klar på konsekvenserne… derudover anser jeg andre piger for kollegaer - og vil gerne spare med dem etc. - så der deler jeg ikke helt din holdning Sweetie Men enig i vi er forskellige, derfor kan vi jo godt se hinanden som kollegaer sorry for afsporing… 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 190 Skrevet 13. Marts SweettieDK skrev, for 1 time siden: Tilføjelse: Hvis du og de andre piger som kun har sikker sex og tænker det er ukollegialt lige tænker tanken til ende. Så vil I se, at valget fra os som tilbyder uden ikke påvirker jer ret meget. Der vil være et minimalt overlap af kunder. Dem som kommer hos mig fordi de ikke kan / vil bruge kondom. Ville aldrig besøge en hvor det er påkrævet. Så det eneste overlap der kan være er dem som besøger mig og bruger kondom. Ved godt du prøver at vinkle dit indlæg som “ønsker svar på din undren”. Men dit skriv i din helhed om åbner i min optik for andre kommentarer. Sprængfarligt emne du bringer op, som virkeligt deler vandene. Hello… I only offer protected sex but I completely understand what you mean. Good day Rafaela 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1372 Skrevet 13. Marts SiaUngQ skrev, for 54 minutter siden: derudover anser jeg andre piger for kollegaer - og vil gerne spare med dem etc. - så der deler jeg ikke helt din holdning Sweetie Men enig i vi er forskellige, derfor kan vi jo godt se hinanden som kollegaer sorry for afsporing… Ja lige den del er nok mere “afsporing”, men knytter lige en sidste kommentar til det. Vi kan sagtens være uenige, og du / andre må gerne se os/hinanden som kolleger. Gradbøjer man ordet kræver det, reelt at være kollegaer, dog at man er ansat i samme firma. Men virksomheder i samme branche, som vi er, kan også sagtens sparre med hinanden. Er jeg sikker på også sker i andre brancher. Og piger på klinik er jo nok i kortere eller længere perioder reelt kollegaer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1080 Skrevet 13. Marts MissMelanie skrev, for 5 timer siden: Hvordan tør I(piger) og hvordan i søren tør I (mænd) ? Det er rent Russisk roulette 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 39 Skrevet 13. Marts Tak for svar, alle sammen! Sweetie, det er slet ikke negativt ment - så tag det ikke på den måde, blot et spørgsmål, da jeg er lidt uvidende overfor hvordan mænd og kvinder tør det i denne branche vi kan aldrig vide os sikker på hvem der har sygdomme, syfilis er svær at opdage, men let at få. Og kan give mange varige men… Jeg bekymre mig blot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 39 Skrevet 13. Marts SweettieDK skrev, for 5 timer siden: Er lidt svært at se det som kun spørgende. Når du samtidig lige smider “super ukollegialt” Du antager noget mht til mængden af sygdomme i omløb. Har ikke problemer her. Og man kan ikke være ukollegial når man ikke har kollegaer. Jeg arbejde alene, at kalde de andre konkurrenter er for stort et ord. For i branchen er vi så forskellige at vi tiltrækker forskellige målgrupper. Men kollager nej. Til dit spørgsmål jeg tør fordi 1 har sjældent haft problemer. Og den lille bekymring der er bliver den opvejet af glæden ved at tilgodese dem som virkelig ikke kan med kondom. Tilføjelse: Hvis du og de andre piger som kun har sikker sex og tænker det er ukollegialt lige tænker tanken til ende. Så vil I se, at valget fra os som tilbyder uden ikke påvirker jer ret meget. Der vil være et minimalt overlap af kunder. Dem som kommer hos mig fordi de ikke kan / vil bruge kondom. Ville aldrig besøge en hvor det er påkrævet. Så det eneste overlap der kan være er dem som besøger mig og bruger kondom. Ved godt du prøver at vinkle dit indlæg som “ønsker svar på din undren”. Men dit skriv i din helhed om åbner i min optik for andre kommentarer. Sprængfarligt emne du bringer op, som virkeligt deler vandene. Gælder måske for dig ikke alle. Alderen har betydning, nogen sygdomme bl.a. sukkersyge spiller ind osv. Og igen, i og med de mener det er ukollegialt. er netop, at sygdomme sagtens kan fåes, trods kondom bruges. det kan sprænge ved en fejl, mm. ligesåvel som man sagtens kan blive gravid med kondom. men beklager hvis du tager mit indslag som negativt, det var slet ikke ment sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1372 Skrevet 13. Marts MissMelanie skrev, for 1 time siden: at sygdomme sagtens kan fåes, trods kondom bruges. det kan sprænge ved en fejl, mm. Enig. Men siger: 1. Der er minimalt overlap mellem kunder 2. Nogen piger annoncerer med “kun sikker sex” og laver undtagelser, viden fra kunder der fortæller om deres oplevelser. 3. Du kan ikke vide om din kunde har haft ubeskyttet sex i privat sammenhæng, date, one noget stand fra tur i byen etc. Du gør det bedste du kan for at passe på dig selv og fuld respekt for det. Men du kan ikke ændre på vores andres valg. Sex er aldrig 100% sikkert så må man vælge om man vil være i branchen eller ej. Go dag til dig 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 430 Skrevet 13. Marts Jeg er måske sådan lidt at når jeg hiver en kvinde med hjem fra tinder eller byen så bruger jeg ikke kondom ( respektere selvfølgelig hvis hun vil bruge kondom) men når jeg en sjældent gang besøger en gp så skal det være med kondom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tomaten80 18 Skrevet 13. Marts Jeg tør ikke (lige bortset fra den ene gang, hvor det skete i kampenshede i nogle minutter), men forstår godt at nogle gør det alligvel. Forskellen er som nat og dag og nogle lever mere risikofyldt og tager derfor flere chancer eller lidt mere let på tilværelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 972 Skrevet 13. Marts (edited) tomaten80 skrev, for 36 minutter siden: Jeg tør ikke Kender det.. Vil gerne, men tør ikke. Kysser ikke en GP og gør det ikke uden kondom, uanset hvad..Også selvom jeg er tændt og ønsker det når hun tilbyder det. Jeg har lært at nyde det med kondom Kan se der er en der er en hellig i tråden her, selvom det ikke helt passer Redigeret 13. Marts af John41 Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 13. Marts MissMelanie skrev, for 13 timer siden: Hvordan tør I(piger) og hvordan i søren tør I (mænd) ? Jeg anser risikoen for at være minimalt og jeg gambler langt mere med hele mit liv ved bare at tage på arbejde. Jeg vil langt hellere have en kønssygdom, end jeg vil have 800 ampere gennem kroppen - det sker jævnligt på arbejde at jeg arbejder med anlæg hvor en fejl ville kunne stege mig på sekunder, så når jeg sammenligner ser jeg risikoen for at være minimal. 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1768 Skrevet 13. Marts Eventyrmanden skrev, for 4 minutter siden: Jeg anser risikoen for at være minimalt og jeg gambler langt mere med hele mit liv ved bare at tage på arbejde. Ja - det er farligt at leve. Man dør som regel af det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 39 Skrevet 13. Marts SweettieDK skrev, for 4 timer siden: Enig. Men siger: 1. Der er minimalt overlap mellem kunder 2. Nogen piger annoncerer med “kun sikker sex” og laver undtagelser, viden fra kunder der fortæller om deres oplevelser. 3. Du kan ikke vide om din kunde har haft ubeskyttet sex i privat sammenhæng, date, one noget stand fra tur i byen etc. Du gør det bedste du kan for at passe på dig selv og fuld respekt for det. Men du kan ikke ændre på vores andres valg. Sex er aldrig 100% sikkert så må man vælge om man vil være i branchen eller ej. Go dag til dig Jeg forstår fuldt ud hvad du mener! jeg prøver heller ikke at ændre på jeres valg, nu har jeg været i branchen et godt stykke tid, og kan bare se at tiderne har ændret sig gevaldigt! og flere og flere tilbyder uden kondom, jeg kommer ikke til at forstå hvorfor, men jeg respekterer jer der gør, og håber i passer på jer selv alligevel. tak og i lige måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1939 Skrevet 14. Marts Det var ikke det trådstarter spurgte om, @McLovin McLovin skrev, for 7 timer siden: Personligt finder jeg decideret frastødende at dyrke sex med en prostitueret uden kondom. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1939 Skrevet 14. Marts Du skal opføre dig respektfuldt, @snoopy007 snoopy007 skrev, for 7 timer siden: er nogle skvattede tabere. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheProdigalDaughter 13 Skrevet 14. Marts Jeg kan godt finde det spøjst når nogle mænd "SiMPeLtHeN BaRe IkKe KaN kNaLdE uDeN kOnDoM" imens andre "slet ikke kunne mærke at kondomet var faldet af".. Tror måske endda nogle mænd i tråden før har forsvaret "at det kan være svært at mærke i kampens hede" dog uden at have tjekket i dybden.. Kondommærke osv har en kæmpe betydning.. Jeg bruger Durex - Feel thin - og få faktisk rigtig meget ros for dem.. Dem kan jeg anbefale.. Jeg har aldrig med min vilje knaldet uden kondom eller suttet en pik på arbejdet uden.. Det kommer ALDRIG nogensinde til at ske heller.. Jeg har næsten altid de gæster jeg vil have på en dag og føler bestemt ikke at jeg mangler gæster pga mine valg om at passe på mig selv.. Bare tanken om at have suttet pik på 4-5 forskellige mænd og så gå hjem og kysse mine børn finder jeg dybt frastødende.. Hvilket så også er en af mine begrundelser for det valg.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg