Guest Star Man Skrevet 6. Marts Farvel og tak! Helt fint med advarsel for at svine folk til, eller på andre måder genere medlemmer. Men en advarsel for at anbefale en pige til oliemassage som ikke er Thai, det er nu for langt ude. Tak for denne gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigge 413 Skrevet 6. Marts (edited) Ærgerligt…er desværre enig i at mange admin er blevet kort i tonen, på grænsen til uvenlig til tider. Omvendt - hvad betyder en enkel advarsel? Ved det faktisk ikke. Admins er lige som os mennekser og kan lave enkelte fejl. Har set en hel del gennem årene men generellt syndes jeg de gør det ok, bortset fra den næsten uvenlige tone. Og vil nok betragte mig som en rimelig erfaren bruger med over 10 år i dette forum. Redigeret 6. Marts af Sigge 6 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hillarin 51 Skrevet 6. Marts (edited) Melder mig ind i koret, som synes at admins går i små sko. Selvfølgelig skal der være regler. synes bare at admins opfattelse af afsporing, er alt for stram. resultatet bliver med garanti at ingen gider kommentere, hvis der bare er en lille smule usikkerhed om man er indenfor admins tolerance, og så kommer aktivitetsniveauet i bund. Det er godt på vej derhen ad, hvis man kigger 1-2 år tilbage. Redigeret 6. Marts af Hillarin 11 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 534 Skrevet 6. Marts Jeg er for lang tid siden stoppet med at skrive anmeldelser af samme grund. Admin er for langt ude. 8 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrcunning 7 Skrevet 6. Marts Er også enig. det er nogle gange en meget tynd linje man skal holde sig på, når et emne kommenteres. Og ser oftere det kun er et enkelt skridt ved siden af så kommer “politiet” Det er trods alt et Forum, som i sin natur jo ligger op til snak. Ellers er dette bare en opslagstavle og intet andet. Og kan være dette opslag heller ikke følger det admins mener er inden for trådstarters ønsker ved opslaget. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naeem Harami 115 Skrevet 6. Marts Jeg synes nu admins herinde kører på et ustabilt niveau. Man ved sgu aldrig hvornår de har menstruationslignende humørsvingninger og hvor rigtigt meget kører meget tilfældigt. Har selv fået advarsler for at henvise en bruger herinde, som specifikt søgte en dansk milf til sex uden gummi, til en amatørkvinde jeg kender. Det bliver takseret som at jeg er en alfons og deraf en advarsel til evig tid. Altså hvis ikke man må henvise til en en kvinde som tilbyder det som søges af en bruger herinde, så er det vel det samme som at man ikke skal hjælpe folk med at finde det de leder efter? 10 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1198 Skrevet 7. Marts Jeg synes både de er gode og mindre-gode. Jeg er blevet banlyst er par gange, fordi nogle kommentarer som "det gad jeg godt prøve", var for irrelevant for tråden, og derfor mente de at jeg skulle banlyses en måned. Det er fordi det falder naturligt for mig at skrive hvad jeg kunne tænke mig, men jeg respekterer også hvis det er sket flere gange og med advarsler for at det ikke bidrager til noget i tråden. Så, egentlig er jeg ok tilfreds med admins 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 541 Skrevet 7. Marts here's something strange going on for sure. I made a post stating that I'm really happy that a girl is returning to Copenhagen after a very long absence, and it got deleted, no explanation. I even wrote and asked what was wrong with my post, and there's still no reply after 4 days. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 471 Skrevet 7. Marts (edited) Keaper skrev, for 1 time siden: here's something strange going on for sure. I made a post stating that I'm really happy that a girl is returning to Copenhagen after a very long absence, and it got deleted, no explanation. I even wrote and asked what was wrong with my post, and there's still no reply after 4 days. Maybe it was just moved, because it didn´t belong in the thread, since it was not a review or something. BTW, I think a warning should just be taken as a helpful hint and nothing too personal. I got one warning myself, but I kind of expected that because of what I wrote Being sent on temporary "vacation" is another issue... Redigeret 7. Marts af køb dansk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1699 Skrevet 7. Marts Jeg må i hvert fald for mit eget vedkommende konstatere at en enkelt advarsel jeg har fået på et, for mig, fejlagtigt grundlag - har nedsat min skrivelyst markant. Måske man skal gemme advarslerne til de slemme overskridelser og dermed give lidt mere luft til vidensdeling i trådene. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1202 Skrevet 7. Marts Det er nødvendigt med en stram kurs, men jeg forstår da godt, man kan føle sig lidt trådt over tæerne, når man får en advarsel for et harmløst indlæg som TS her har fået. De seneste par dage er der så også uddelt advarsler for ligegyldige kommentarer under Events. Et par kommentarer har været, Gid man boede i Odense, og Kom til Sjælland. Det er sgu da meningsløst venner, det gider vi da ikke, at EG skal fyldes med. Her synes jeg faktisk en advarsel er på sin plads. Der er også flere og flere indlæg, hvor en bruger søger en makker til trekant med en veninde. Det er jo ikke det, EG skal bruges til, den slags hører til på Scor eller tilsvarende side. Her er en advarsel også i orden. Deles der ikke advarsler ud for den slags indlæg, så er EG snart et gratis forum for alverdens søgninger, annoncer og reklamer. Hvis vi ikke havde moderatorer, ville det hele gå op i hat og briller, og alt ville ende i kaos med mudderkast og trusler, spam og falske anmeldelser, og brugerne ville til sidst forsvinde helt. Jeg har selv overtrådt reglerne engang, og fået en advarsel. Jeg blev irriteret, syntes det var urimeligt og en løftet pegefinger havde været nok. Jeg var klar til at forlade EG, men efter at være faldet til ro, kunne jeg godt se, det var på sin plads, og jeg lever egentlig fint med den advarsel. Husk så lige, at de advarsler der uddeles af moderatorerne, de sker på baggrund af rapportering fra andre brugere. Det er os selv, der gør moderator opmærksom på uhensigtsmæssige indlæg. Nogle brugere er måske nok mere emsige end andre, og så skal moderator selvfølgelig vurdere rimeligheden i rapporten, og handle ud fra vurderingen. Den advarsel jeg fik, den var på sin plads. Den TS her anker over, den er nok lidt tynd. Det er en svær balancegang for de frivillige moderatorer, men uden dem, ville EG ikke eksistere. 12 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1092 Skrevet 7. Marts Tak @Julius. Det er ærgerligt der regelmæssigt er folk der føler sig trådt over tæerne. Jeg synes det ville være fint hvis der kommer forklaringer ind i mellem, også gerne fra moderatorerne, på hvad fidusen er med moderation, sådan som du har givet et bud på. Synes det støjer at nogen ikke er med på det og det er som om der er blevet en anelse mere stille fornyligt. Moderation er vel også en slags service. Det havde været irriterende hvis man kom på EG og det ikke handlede om prostitution og GP besøg og sex men alle mulige underlige personangreb. Jeg har selv været moderator i en helt anden sammenhæng engang. Det er en ret utaknemmelig opgave. Jeg tænker at man ikke skal tage det personligt hvis man bliver modereret. Det er faktisk meget nemmere at være ligeglad som moderator og lade det sejle. Det er pigerne og købesex der er vigtigt. Jeg kommer fordi jeg har en interesse for sex og de søde piger. Derfor har jeg det ok med moderation. Det havde da været hyggeligt hvis man lige kunne smide en ikke helt seriøst frisk kommentar ind i mellem. Men det er måske også derfor vi har Hyggesnak? Det virker til at ordet er lidt mere frit der. Det ville være ærgerligt hvis folk føler sig trådt over tæerne og ikke bidrager. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1202 Skrevet 7. Marts latinas4ever skrev, for 2 timer siden: Det havde da været hyggeligt hvis man lige kunne smide en ikke helt seriøst frisk kommentar ind i mellem. Det tror jeg også, vi stadig kan. Jeg tror faktisk moderatorerne er rimelig large med sådan noget. Indenfor rimelighedens grænser selvfølgelig. Men ofte bliver en humoristisk kommentar fulgt op af flere, og de bliver så mere platte, og så er det pludselig en afsporing, som den første så risikerer at få straf for. Fordi en af os selv så rapporterer det. Husk på, som jeg skrev tidligere, så er det os selv, som fodrer moderator med rapporter og oplysninger om afsporinger og des lige. Så meget er op til os selv, hvad vi tolerer, og hvad vi rapporterer. Men igen, nogle brugere er mere emsige end andre. Vi er selv med til at forme EG, det er ikke kun moderatorerne, der er nogle banditter. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2080 Skrevet 13. Marts (edited) TAk for din kommentar i feedback. Jeg har lige fulgt op, for at se hvor fejlen bestod, @Jogge En bruger efterlyser en specifik ydelse i december. En anden bruger begynder at afspore med en tråd og ønsker input til hvorfor en bestemt befolkningsgrupper tilbyder den ydelse, mens en anden ikke gør. Den debat går du så også ind i. Du hjælper altså ikke trådsters efterlysning om en bestemt ydelse, men deltager i en afsporing og får derfor en henvisning om at lade være. At dette skulle "har nedsat din skrivelyst markent" kan jeg kun beklage, men ikke hjælpe dig med. Men jeg kan konstatere at det ikke skete på "fejlagtigt grundlag", som du skriver. Jogge skrev, den 7.3.2025 at 11:58: at en enkelt advarsel jeg har fået på et, for mig, fejlagtigt grundlag - har nedsat min skrivelyst markant. Redigeret 13. Marts af Stapler 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2080 Skrevet 13. Marts (edited) Jeg har sagt det til dig før. Vi taler i en høflig tone til hinanden herind. Du har igen, igen karantæne. Big3lover skrev, for 20 timer siden: Det er vel for satan i helvede også derfor Big3lover skrev, for 20 timer siden: Stapler.....Tråden her taler jo sit tydelige sprog. Så ta' nu dit tøj og gå, Redigeret 13. Marts af Stapler 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 13. Marts Måske man skulle gå lidt tilbage til at en tråd kan udvikle sig. sålænge folk dels skrive pænt og dels at ingen føler at tråd ødelægges så burde der være plads til at man i en tråd også sætter andre vikler og perspektiver på et oplæg 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1699 Skrevet 13. Marts TheVoice skrev, for 2 timer siden: Måske man skulle gå lidt tilbage til at en tråd kan udvikle sig.… Meget enig. Jeg har en kollega som kun kan tale om det emne dagsordenen på et møde omhandler. Det giver mange afbrudte samtaler og en masse møde indkaldelser. Selvfølgelig er vi forskellige, nogle har et stort behov for at kunne sætte alt på hylder med labels og skarp struktur, mens andre holder mere af den flydende samtale med øget kreativitet og videndeling. Intet er objektivt rigtigt eller forkert, men debatten her kan muligvis give anledning til lidt justeringer i gråzonerne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 396 Skrevet 14. Marts Jeg er enig i at der bliver gået i alt for små sko. Måske man lige skulle få sin morgenkaffe og få kontaktlinserne på før man begynder at tildele strafpoint 5:38 en fredag morgen. @JenniferRomantica har været yderst aktiv her inde, med nogen gode indspark & kommentarer til debatterne. Nu skriver hun decideret i sin annonce at hun ikke vil støtte op om denne side længere. No wonder why. Det ender med at de eneste aktive medlemmer der er tilbage, er de alfonser som pusher falske anmeldelser for at skabe interesse for deres piger. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2080 Skrevet 15. Marts (edited) Tak for din interesse i min morgenrutine, @McLovin. Du behøver dog ikke at være bekymret for min døgnrytme. Jeg har styr på det. McLovin skrev, for 23 timer siden: Jeg er enig i at der bliver gået i alt for små sko....at tildele strafpoint 5:38 en fredag morgen. Jeg er ikke i tvivl om, at du finder det "at gå i små sko" at du får en advarsel for at kalde andre folks præferencer for "decideret frastødende". Men folk skal stadigvæk opføre sig respektfuldt overfor andre, undlade at afspore samt holde sig til de respektive foras formål. At en tidligere bruger, som ( og vi er enige ) har bidraget med meget til forum, ikke vil støtte siden kan jeg godt forstå. Men nu blev hun hun altså smidt ud efter hun igen efter mange karantæner og advarsler ikke forstod, hvad der blev sagt og fordi hun slog rekorden for "den bruger, der har fået flest advarsler". Folk, der er blevet smidt ud forstiller jeg mig ikke er fans af siden. Specielt ikke, når de har erfaring for at deres særbehandling pludselig er forsvundet. Det kan vi desværre ikke gøre så meget ved. Vi laver ikke (længere) særregler for folk blot fordi de har en lang historik eller har bidraget med gode ting. Redigeret 15. Marts af Stapler 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1933 Skrevet 15. Marts (edited) Stapler skrev, for 3 timer siden: Jeg er ikke i tvivl om, at du finder det "at gå i små sko" at du får en advarsel for at kalde andre folks præferencer for "decideret frastødende". Men folk skal stadigvæk opføre sig respektfuldt overfor andre, undlade at afspore samt holde sig til de respektive foras formål. Her er jeg bare fuldstændig uenig. At folk har præferencer - og til tider nogle besynderlige nogen som jeg ikke skal gøre mig klog på - er helt naturligt. Men det at man finder noget "decideret frastødende" er vel for pokker da også en præference! Hvorfor bliver DET ikke respekteret? Af og til synes jeg det bliver alt for smalsporet og meget meget lavt til loftet. Stapler skrev, for 3 timer siden: At en tidligere bruger, som ( og vi er enige ) har bidraget med meget til forum, ikke vil støtte siden kan jeg godt forstå. Men nu blev hun hun altså smidt ud efter hun igen efter mange karantæner og advarsler ikke forstod, hvad der blev sagt og fordi hun slog rekorden for "den bruger, der har fået flest advarsler". Rekord eller ej er vel ikke det afgørende. Jeg synes det må være straf nok at få en karantæne hver gang en regel er overtrådt. Så kan man så diskutere om længden er karantænerne bør differentieres. Så har man som bruger selv et valg om hvor "længe" man vil blive ude. I det hele taget synes jeg ikke karantænereglerne er særlig transparente, men der kan selvfølgelig være noget jeg har overset. Lige frem at samle til bunke og smide folk ud permanent synes jeg ikke er OK og direkte skadeligt for et forum som dette. Det eneste man opnår er at der bliver oprettet en masse nye profiler - som igen og igen og igen bliver smidt ud og som skaber en masse fuldstændig unødig støj og forvirring. Kan i ikke se det - det må da også give jer som moderatorer en masse bøvl? Stapler skrev, for 3 timer siden: Folk, der er blevet smidt ud forstiller jeg mig ikke er fans af siden. Specielt ikke, når de har erfaring for at deres særbehandling pludselig er forsvundet. Er det ikke bare fordi linjen er lagt om? Det siger vel sig selv at en bruger med en meget lang historik, kan have svært ved at indordne sig når en moderatorpolitik ændres. Stapler skrev, for 3 timer siden: Det kan vi desværre ikke gøre så meget ved. Vi laver ikke (længere) særregler for folk blot fordi de har en lang historik eller har bidraget med gode ting. Og det synes jeg er ærgerligt. Folk med masser af erfaring inden for dette game og som gladeligt øser af deres viden til gavn for brugerne (særligt nye brugere) og som rejser vigtige debatter - er vel noget der bør belønnes og ikke straffes med en permanent udvisning. Her er historikken vel underordnet - eller det burde det ihvertfald være IMHO! Redigeret 15. Marts af Needy 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1202 Skrevet 15. Marts Needy skrev, for 2 timer siden: Her er jeg bare fuldstændig uenig. At folk har præferencer - og til tider nogle besynderlige nogen som jeg ikke skal gøre mig klog på - er helt naturligt. Men det at man finder noget "decideret frastødende" er vel for pokker da også en præference! Hvorfor bliver DET ikke respekteret? Nu ved jeg ikke, hvad det er for præferencer, som nogen har kommenteret som værende frastødende, men her på EG er der højt til loftet mht. folks forskellige lyster og interesser, og det respekteres ligesom hver enkelt brugers lyst og interesse bør respekteres. Finder man enkelte præferencer frastødende bør man tie stille af hensyn til den enkelte bruger, som nok i forvejen er en minoritet og måske har det svært med sin seksuelle lyst. Needy skrev, for 2 timer siden: I det hele taget synes jeg ikke karantænereglerne er særlig transparente, men der kan selvfølgelig være noget jeg har overset. Jeg synes egentlig, det er meget enkelt. Overholdelse af de regler som findes på skrift, og derudover almindelig anstændig og respektfuld adfærd og opførsel. Needy skrev, for 2 timer siden: Lige frem at samle til bunke og smide folk ud permanent synes jeg ikke er OK og direkte skadeligt for et forum som dette. Det synes jeg faktisk er helt OK! Og jeg synes også, det er glædeligt at enkelte ”hør mig, se mig” brugere, som dybest set kun er her for at gøre opmærksom på sig selv, udelukkes. Får de lov at blive, er det direkte skadeligt for et forum som dette. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 396 Skrevet 15. Marts @Stapler nu skrev jeg jo ud fra min personlige præference. Nu har du jo censureret mit svar, da jeg åbenbart udskammer folk som ønsker at sætte sit eget og sin partners helbred i fare. Men jeg bruger ordet “personligt”. Ligesom jeg også frastøder folk som er til mindreårige eller truer sig til sex. Ligesom der også er nogen kinks, hvor selv jeg som er ret åben for at afprøve, tænker “det er fandeme mærkeligt”. Og apropos særbehandling er det jo ret nemt at se i selv samme tråd, en glædespige bruge lang spalteplads om at hun og tråd starter i hvert fald ikke er kollegaer. Totalt afsporet fra det egentlige emne og totalt ligegyldig for debatten, men uden konsekvenser. Jeg må desværre sige, at jeg synes det er skrammende at du som administrator udlevere person sager og grunden til vedkommende ikke er ønsket på siden mere. Det virker næsten personligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1933 Skrevet 15. Marts (edited) Julius skrev, 1 time siden: Nu ved jeg ikke, hvad det er for præferencer, som nogen har kommenteret som værende frastødende, men her på EG er der højt til loftet mht. folks forskellige lyster og interesser, og det respekteres ligesom hver enkelt brugers lyst og interesse bør respekteres. Finder man enkelte præferencer frastødende bør man tie stille af hensyn til den enkelte bruger, som nok i forvejen er en minoritet og måske har det svært med sin seksuelle lyst. Det er ikke det der tale om i dette tilfælde - hvor det handler om sex med eller uden kondom - i Debatten. Lyst og interesser skal naturligvis respekteres, og særligt i anmeldelserne - men min grænse går ved at man bannes fordi man giver sin holdning til kende. Hvad er debat uden debat, spørger jeg bare - sådan lidt retorisk! Julius skrev, 1 time siden: Jeg synes egentlig, det er meget enkelt. Overholdelse af de regler som findes på skrift, og derudover almindelig anstændig og respektfuld adfærd og opførsel. Ja reglerne er soleklare Men det er karantæner og særligt længden af karantæner ikke. Herudover synes jeg heller ikke reglerne for udelukkelse er klare, da det i sidste ende handler om moderatorenes mavefornemmelser - som ikke kan betragtes som regler i sig selv. Julius skrev, 1 time siden: Det synes jeg faktisk er helt OK! Og jeg synes også, det er glædeligt at enkelte ”hør mig, se mig” brugere, som dybest set kun er her for at gøre opmærksom på sig selv, udelukkes. Får de lov at blive, er det direkte skadeligt for et forum som dette. Jeg køber simpelthen ikke præmissen! Hvis det du siger skal stå til troende, så skal ihvertfald de fleste af skribenterne og MINDST halvdelen af GP'erne udelukkes fra EG. I den pågældende debat tråd er der så en af GP'erne som frejdigt afslutter sit indlæg med hvad hun har lyst til og fortsætter med, helt uden tilsvarende konsekvenser. Lige DER hopper min kæde af! Og nej jeg gider ikke nævne navne - for det er ikke det, det her handler om. Det er principppet! Redigeret 15. Marts af Needy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 303 Skrevet 15. Marts (edited) Needy skrev, for 5 timer siden: Her er jeg bare fuldstændig uenig. At folk har præferencer - og til tider nogle besynderlige nogen som jeg ikke skal gøre mig klog på - er helt naturligt. Men det at man finder noget "decideret frastødende" er vel for pokker da også en præference! Hvorfor bliver DET ikke respekteret? Hello Is repulsive an opinion, a way of feeling about something and should it be respected? Yes…but saying that something is repulsive, this goes beyond having an opinion, this is disrespectful, is a direct attack on the person who practices it - in this case, unprotected sex (about the debate - uden kondom). I don't offer such a service, but I can't say that to someone who does…and Why can't I say? Well...then I'll have to explain the general rule of good conduct for the minimum respect for peaceful coexistence. There are ways to give an opinion without going into deep arguments because no one knows the reality and someone's motives… Have a good day Rafaela Redigeret 15. Marts af Rafaela 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1699 Skrevet 15. Marts (edited) Jeg synes denne tråd er interessant på et generelt niveau. Men nu er den begyndt at gå meget detaljeret ned i personlige synsninger og præferencer. jeg tror moderator har fået pointen om at der er en risiko ved at være for skarp - og vi brugere har også fået en indsigt i at der nogle gange ligger ting bag som vi ikke altid er helt enige i. jeg tror hvis vi stopper den her, kan begge sider komme ud med æren i behold - og måske faktisk tilpasse os lidt uden at tabe ansigt. Dette gælder på begge sider. Fortsætter vi for længe debatten bliver folk principfaste og så mødes vi ikke på midten. Så jeg vil opfordre til at vi stopper debatten her - og hvis den absolut skal fortsætte, så løfte den til et mere generelt niveau. Redigeret 15. Marts af Jogge 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg