Hop til indhold
Frodige Ida

Blokering af profil p Annoncelight.

Recommended Posts

Jeg er nysgerrig på at høre om jer herinde fra som har anmeldt en profil på Annoncelight.

Hvad skal der til af beviser? 

Jeg har i dag fået lukket min konto derinde da jeg er anmeldt for at “ sælge” videoer.

Jeg sælger kun videoer som gæsten selv optager ved fremmøde. Dvs ingen salg online.

Jeg har også en profil på anden site dog ikke købesex men hvor der også ligger videoer.

Tænker der sidder en afvist lille mandsperson eller en sørgelig konkurrent der ikke har synlig meget at lave. 
Supporten kontaktes straks i åbningstiden i morgen.

er bare nysgerrig på hvad der skal til af beviser.

God aften:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sikkert en af administratorenes venner der har anmeldt dig, her behøves ingen beviser, du bliver lukket ned

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miza skrev, for 1 minut siden:

Tjah. Til gengæld har det været nemt nok og få fjernet blokeringen når jeg har klaget. 

Jo jo så kræver det jo bare at det opdages i supportens åbningstid mellem 09-15. 
Jeg betaler for mine annoncer derinde og det går jo fløjtende når man blokeres. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
reknas skrev, for 2 minutter siden:

Det er sikkert en af administratorenes venner der har anmeldt dig, her behøves ingen beviser, du bliver lukket ned

Mon dog.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik også lukket min første profil før jul :( Jeg havde ellers snart haft den i 2 år og alderen på profilen betyder jo altså også en del, så det var træls. Den jeg har nu hedder næsten det samme, så jeg tror ikke der er tvivl om at det er mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Massage er godt
Miza skrev, for 46 minutter siden:

Tjah. Til gengæld har det været nemt nok og få fjernet blokeringen når jeg har klaget. 

Selvfølgelig er det ikke ok, tænk hvis samfundet generelt var sådan , man kan jo ikke handle på anmeldelser eller formodninger 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 2 minutter siden:

Jeg fik også lukket min første profil før jul :( Jeg havde ellers snart haft den i 2 år og alderen på profilen betyder jo altså også en del, så det var træls. Den jeg har nu hedder næsten det samme, så jeg tror ikke der er tvivl om at det er mig.

Jeg har haft samme profil på Annoncelight i nok 10 år uden problemer. Så kan jo kun tænke der er nogen der keder sig . 
Det er jo mange penge der ligges på den site.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har haft samme profil på Annoncelight i nok 10 år

Det er træls når en profil med solid baggrund ryger. De var flinke til at overføre mine point til den nye profil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, Lige nu:

Det er træls når en profil med solid baggrund ryger. De var flinke til at overføre mine point til den nye profil. 

Jeg vil ikke have en ny profil men forstår ikke at der ikke er en form for dialog inden den bare blokeres. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 12 minutter siden:

Jeg vil ikke have en ny profil men forstår ikke at der ikke er en form for dialog inden den bare blokeres. 

Du ender nok som minimum med nyt annonce nummer da de kan åbne profilen. Men alt indhold er væk. I sig selv træls da omtaler ofte linker til ens annonce nummer. 

Sådan gik det i hvert fald mig den ene gang det er sket. 
Dialog eller knap så ødelæggende nedlukning i ventetiden til man får svaret ville være rart. Men tænker de bare er konsekvente. For ikke at skulle huske på hvem der skal slettes hvis man ikke brokker sig. 

Det kræver vist ikke mange beviser. Men op til dig (os piger) at modbevise påstanden. Hvis man kan åbnes der op igen. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 15 minutter siden:

form for dialog inden

Det forstår jeg heller ikke. Jeg var bare presset til at oprette en ny, da profilen var væk 2 timer før en vagt. Der fik jeg travlt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Ja, det lyder lidt underligt. - men det samme her på eroguide, her deler de også advarsler og giver en ferie - som det passer dem

helt uden dialog - eller svar når man spørger dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 2 timer siden:

Jeg ser ingen forskel på om det er en ny profil eller en gammel profil  - hvis du er kendt og du har en god omtale - så vender folk jo tilbage, og nye kommer til 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 33 minutter siden:

men det samme her på eroguide, her deler de også advarsler og giver en ferie - som det passer dem

Det er lidt en simplificering at sammenligne. 
Der er væsentlig forskel på en gratis debat profil, hvor man måske i et svagt øjeblik taler grimt osv. Og vores betalte annoncer. Vi er deres kunder. Deres indtægt. 
Og forstår bestemt godt hvis Ida undrer sig extra. Hvis teksten i annoncen er samme som altid og det pludseligt er et problem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Jeg har i dag fået lukket min konto

Det er på ingen måde okay, som du selv skriver så kunne de starte med en dialog. 

Et godt råd vil være tage dialogen med dem i en god tone, man kommer sjældent lang med at fortælle dem hvad man synes om dem (SÅDAN NOGLE IDIOTER :mad:) så er der størst chance for at du får det som du gerne vil have det.

Og ret teknisk set så kan de åbne din profil og annonce som du har brugt de sidste mange år, du skal selvfølgelig ikke hen og lave en ny profil og annonce fordi at de klokker rund i det.

Jeg er sikker på at de nok skal åbne din profil og annonce igen, ellers mister de jo en indtægt også dumme er de vel trods alt heller ikke...................

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 2 timer siden:

Ja, det lyder lidt underligt. - men det samme her på eroguide, her deler de også advarsler og giver en ferie - som det passer dem

helt uden dialog - eller svar når man spørger dem

Denne tråd omhandler IKKE Eroguide, men Annoncelight. Det er to vidt forskellige ting.

Det er som at blande pærer og æbler sammen.

Dette er et gratis forum, hvor imod Annoncelight hvis pigerne har VIP, er betalende kunder, ergo er det at skade sin egen forretning.

Denne tråd skal ikke blive ligesom de andre vedr. Admins herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville mene at når man er betalende kunde, så bør Annoncelight kræve bevis for at du som kunde hos dem, skal bruge beviser for at man sælger videoer.

Virker lidt hovedløst at bare slynge en blokering/ban.

Også er det lidt mærkeligt at man ikke skal indsende beviser på:
"Salg af billeder/videoer/camshows eller telefonsex"
"Mindreårig bruger eller indhold"

Mens resten der kræves det. (bortset fra Andet)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen du får da altid forklaring: Som regel når du afsporer - får du at vide at du afsporer - som hér.

Du har karantæne igen.

fræk6 skrev, for 6 timer siden:

et lyder lidt underligt. - men det samme her på eroguide, her deler de også advarsler og giver en ferie - som det passer dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, den 28.2.2025 at 01:25:

ting.

Det er som at blande pærer og æbler sammen.

Dette er et gratis forum, hvor imod Annoncelight

Nå men det endte med at min profil blev lukket op efter den var blevet anmeldt .

Må indrømme jeg havnede misforstået at jeg IKKE måtte skrive at de kære gæster ved fremmøde kunne filme et blow til eget brug. Jeg læste betingelserne som online salg og ikke ved fremmøde.

Profilen blev lukket op og annoncen er rettet. 

Så hvis der sidder nogen derude med trangen til at anmelde min profil igen så kan jeg oplyse at der intet er at komme efter.

God weekend 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 17 timer siden:

Hvis du nu bruger lidt tid på at læse ts - så prøver jeg at give et respons på ts indlæg

hvordan kan du så få mit svar til at afspore ?..

jeg kan kun undlade at du er meget smalsporet i dine bedømmelser 

Stop nu hellere, inden det løber helt af sporet. Der spørges om erfaring med blokering af profil på Annoncelight, og du svarer med noget om, hvad du mener om forholdene på EG.

Tilbage til @Frodige Idas spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...