Hop til indhold

Jennifer - stadig i god form

Featured Replies

Skrevet

jeg fik det dejligste  besøg hos Jennifer - på Sjælland

JenniferRomantica - Annoncelight

Jennifer tilbyder nærvær, tid, professionel service med et indlevende væsen

Efter at være fulgt på plads og hun havde taget en skyller og skiftet til sexet tøj til lejligheden, fik man fuld til med fri leg inden for de tilbydte rammer

Især ved god kemi og men også gensidig respekt, er Jennifer på og du får den ønskede tid

Den halve time var virkelig et godt besøg og et god minde - indtil næste gang.

Jennifer tilbyder nærvær, tid og professionel service med et indlevende væsen

Hvis ikke du har lyst til at besøge hende, så er der mere til mig en anden gang

Skrevet

Ja @JenniferRomantica er skøn. 
Jeg har dog ikke oplevet en professionel distance de gange jeg har besøgt hende. Selvfølgelig hvis du mener at hendes service niveau er tårn højt ift. branchens gennemsnit, så ja. 
Hun er ret chill, åben og nem at snakke med, så jeg har aldrig oplevet en kold og professionel attitude. 

Skrevet

Jennifer er en vidunderlig pige. :wub: Kunne sgu' nemt blive helt forelsket, men har desværre kun mødt hende til en enkelt time sidste år <3

Hendes annoncer måtte dog gerne komme op lidt tidligere, så man kan nå at planlægge efter hendes lokation, da hun kun har få dage og få steder, de dage hun arbejder :biggrin:

Spitzenklasse <3

Skrevet
KalundborgMature skrev, for 39 minutter siden:

Hendes annoncer måtte dog gerne komme op lidt tidligere, så man kan nå at planlægge efter hendes lokation, da hun kun har få dage og få steder, de dage hun arbejder :biggrin:

Det burde være muligt at planlægge 1 måned frem. Hun arbejder kun den første uge hver måned, og samme lokation hver sted samme uge dag, som jeg har forstået på hende:)

Skrevet
  • Author
McLovin skrev, for 5 timer siden:

Ja @JenniferRomantica er skøn. 
Jeg har dog ikke oplevet en professionel distance de gange jeg har besøgt hende. Selvfølgelig hvis du mener at hendes service niveau er tårn højt ift. branchens gennemsnit, så ja. 
Hun er ret chill, åben og nem at snakke med, så jeg har aldrig oplevet en kold og professionel attitude. 

Ja, med professionel mente jeg ikke nogen form for kølig eller ikke ønsket distance. Jeg mente at hun gør et flot job som du skriver. Det er dog stadig en professionel relation

Skrevet
KalundborgMature skrev, for 23 timer siden:

Jeg har ikke været så heldigt at jeg kunne få det til at passe, men det er en lækker tøs ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.