Hop til indhold

Dolores, en 18 årig skønhed

Featured Replies

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 2 minutter siden:

Forstår jeg ikke, linket leder mig bare ind på hovedsiden

Hmm for mig virker linket

Skrevet

Jeg fik mailet da hun tog afsted først hun var jeg. Der fik jeg svar at hun var frisk samt hvornår hun ville være tilbage. Da jeg skrev om et træf, der fik jeg ikke svar.

• 3 months later...
Skrevet

Ser ud til at Dolores kommer tilbage i sommerferien. Hun kan bookes via hendes personlige side https://dolores.gg/. Der er andre billeder af skønheden.

Redigeret af Erhvervsmand1
Stavefejl

• 10 months later...
Skrevet

Jeg synes fortsat ikke at se nogle anmeldelser af denne unge skønhed.

Jeg kan dog sige at alderen kan ikke passe, at hun fortsat er 20 år…

Men det ændre ikke ved at jeg hæver nogle brødre der har besøgt hende måske kan opdatere med oplevelserne.

Skrevet

Umiddelbart tror jeg godt du kan stole på alderen - hun startede for to år siden og var 18. Meget flot pige og meget dygtig i sengen. Hvis du ser på nympho er det anmeldelser.

Skrevet

Jeg tror hun er en af de få, hvor alderen faktisk passer 100%. Af flere grunde. Hendes udseende, hendes "giggly" grin. Hun gik fra 18 til 19 for et år siden. Og da jeg mødte hende for en måneds tid siden, spurgte jeg hende i en indskudt sætning, hvor gammel hun var, og hun svarede at hun fyldte 20 til maj, og det virkede ret ærligt.

Men ja, der er anmeldelser på Nympho. Hun er rigtig sød og flot. Høj og spinkel. Jeg har været glad for at besøge hende. Du booker via en formular, så du slipper for hele spørgsmålet om "god kommunikation". Eneste minus er at hun kun kommunikerer via email. Så det skal du kunne læse på din telefon.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.