Hop til indhold

Sjoveste og respekløseste måde at spørge efter en møde fra Kunder

Featured Replies

Skrevet
latinas4ever skrev, for 2 timer siden:

Ingen kan holde til at høre mange gange hver dag at de ikke er noget værd.

Nu handlede tråden jo om sjove beskeder. Min stam GP har vist min nogen SMSer nogen gange og det her var en af de lidt sjovere. Jeg har heldigvis glemt den præcise ordlyd, så ingen føler sig ramt, men det var omtrentlig det jeg så.

Sorte kys, 1500 kroner.
Det gør jeg ikke søde.
2000?
Ingen sorte kys søde.
3000 sorte kys??
Nej søde
4000 ???

Hun må gerne sende ham mit nummer...

For 4 klik lægger jeg gerne enten mås eller tunge til :lol:

Skrevet
Refresh skrev, for 8 timer siden:

Hun må gerne sende ham mit nummer...

For 4 klik lægger jeg gerne enten mås eller tunge til :lol:

Held og Lykke med at få de 4 klik. 
Det er med henvendelser, præcis som med annoncer lyder det for godt til at være sandt, er det ikke sandt. Og nogen bare skriver og skriver af årsager jeg kun kan gætte på. Uden nogen intention om besøg. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 40 minutter siden:

Held og Lykke med at få de 4 klik. 
Det er med henvendelser, præcis som med annoncer lyder det for godt til at være sandt, er det ikke sandt. Og nogen bare skriver og skriver af årsager jeg kun kan gætte på. Uden nogen intention om besøg. 

Pokkers :wacko:

Så må jeg vel tilbage på arbejde...

Skrevet
Refresh skrev, for 20 timer siden:

Det svarer nærmere til at en kunde foreslår medarbejderen i elgiganten at han kan "ligge det af" og det håber jeg vi kan blive enige om ville være upassende. 

Aarh - hvis nu ekspedienten er en sød pige har jeg da ikke noget problem med at "ligge det af" :lol:

Skrevet
Needy skrev, den 22.1.2025 at 10:35:

Aarh - hvis nu ekspedienten er en sød pige har jeg da ikke noget problem med at "ligge det af" :lol:

Jeg synes også du skal ligge det af, Needy. Men husk at Elgiganten er ejet af Currys PLC og at det jo ikke er den søde pige ved kassen der skal profitere af din betaling. Som investor hører jeg hvad du siger. Hvis du kan bøje dig lidt fremover, tak.

Fin pointe med at der er forskel på hvad der bliver budt og faktisk at møde op.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.