Hop til indhold

Sjoveste og respekløseste måde at spørge efter en møde fra Kunder

Featured Replies

Skrevet

Vi har masse sjove træde... Musik, skurrile Annonce tekster, jokes.

Men jeg synes det kunne være sjovet at læse fra jer GP,er hvad for sjove og også respektløse for spøgelser i få.. serførlige uden navne og telefonnumre. 

Ikke kun for at få lidt af grin også som eksempel hvad de dejlige mænder måske helst skulle undgå at sende. 

Jeg synes de slags beskeder igen og igen sjov alla.......

Sex, 15 min, i dag kl. 12.30, Aalborg, uden gummi, 300 kr. 

Eller 

I 30 min ved.... Bj 300kr og du skal sluge 

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 2 timer siden:

Og så siger de at romantikken er uddød! :lol:

Skrevet

Undskyld jeg spørger...og ud fra dit opslag, så bliver du nok fornærmet nu, MEN hvad er der sjovt og respektløst ved de opslag, som du nævner?'

Det er vel udbud og efterspørgsel og kunden spørger om du vil sælge en ydelse for dette beløb?

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 3 timer siden:

Vi har masse sjove træde

Ja, det har vi :P

Skrevet
Boblerogsex skrev, for 15 minutter siden:

Undskyld jeg spørger...og ud fra dit opslag, så bliver du nok fornærmet nu, MEN hvad er der sjovt og respektløst ved de opslag, som du nævner?'

Det er vel udbud og efterspørgsel og kunden spørger om du vil sælge en ydelse for dette beløb?

nej stop nu det er sgu da så respekt løst som det næsten kan blive det er da et andet menneske man henvender sig til 

Skrevet
Boblerogsex skrev, for 17 minutter siden:

Hvis du kigger på @cowgirl.90annonce (https://annoncelight.dk/showad/418502), så bør du kunne se at det efterspurgte er meget langt fra det hun udbyder både service og prismæssigt. 

At skambyde på den måde svarer til at sige "Du er jo luder, så gør du vel hvad som helst for penge".

Du ville sikkert også blive fornærmet hvis en fremmed uden yderligere forklaring foreslog at du skulle levere dit arbejde til under halv pris.

Jobbet som GP indebærer at man skal give meget af sig selv og det er derfor vigtigt at man kender og respekterer sine grænser. Et menneske der ikke udviser forståelse for det er respektløst.

Og så tænker jeg at mængden af den slags desperate beskeder gør det lidt tragikomisk i sig selv.

Redigeret af Refresh

Skrevet
  • Author
Boblerogsex skrev, for 4 timer siden:

Da er ingen presentation fra sig selv, ingen ,,hej med dig,, eller ,, afslut hilser,, . 

Kommunikation form hentyder allerede at de slet ikke tænker på at de er en menesker som udføre hvad de ønsker at blev lavere og skal lyde som en hund.

At det ikke en gang er en spøgersmåle eller for spøgelser det er order

At de tag det som medfører at kun fordi de vinker med penge at man lade alt falde med det samme.. 

Og det sidste giver en klar order hvad jeg skal selvom ,,det vidste du ikke,, i min Annonce stå at alt for gå med Kondom...dermed er det allerede en grund ikke at svare. 

Skrevet
cowgirl.90 skrev, 1 time siden:

Kommunikation form hentyder allerede at de slet ikke tænker på at de er en menesker som udføre hvad de ønsker at blev lavere og skal lyde som en hund.

Hvad har hunden nu gjort? Synes lige vi skal vise den respekt og tale ordentligt, både til og om den. For den kan jeg ikke selv gøre for, at den er født som hund.

Skrevet
Boblerogsex skrev, for 6 timer siden:

MEN hvad er der sjovt og respektløst ved de opslag, som du nævner?'

Henvender du dig selv til en pige på den måde da?

Skrevet

Åhh ha, det kan gå hen og blive en seriøst lang tråd :lol:

Kunne fylde de første 100 linjer med "knald gode tilbud" fra igennem tiden, men altså et lille udpluk :lol:

- har hørt du gerne vil være gravid. Så jeg vil gerne komme og sperme i dig gratis idag kl 13.... 

- tænkte på om du måske vil bytte med noget værktøj eller en Ipad... 

- jeg vil gerne giftes med dig. Du må gerne fortsætte med at arbejde, men du skal giftes med mig... (har aldrig mødt mennesket) 

- uden? 400kr. 

- tør anal voldtægt til dig? 500. 

- jeg kommer og knepper dig. Men mine penge bliver i bilen til vi er færdige. Så går jeg ned og henter dem og kommer med dem efter. Fordi jeg ikke vil snydes.... 

Men den bedste var dog: jeg kommer rundt som repræsentant for Eroguide. Vi kvalitets tjekker pigerne der bliver omtalt på vores site. Jeg ønsker en times gratis med alt du tilbyder. Mod at du bliver fremhævet på vores site og annoncer...

Skrevet
Refresh skrev, for 6 timer siden:

Hvis du kigger på @cowgirl.90annonce (https://annoncelight.dk/showad/418502), så bør du kunne se at det efterspurgte er meget langt fra det hun udbyder både service og prismæssigt. 

At skambyde på den måde svarer til at sige "Du er jo luder, så gør du vel hvad som helst for penge".

Du ville sikkert også blive fornærmet hvis en fremmed uden yderligere forklaring foreslog at du skulle levere dit arbejde til under halv pris.

Jobbet som GP indebærer at man skal give meget af sig selv og det er derfor vigtigt at man kender og respekterer sine grænser. Et menneske der ikke udviser forståelse for det er respektløst.

Og så tænker jeg at mængden af den slags desperate beskeder gør det lidt tragikomisk i sig selv.

Hej

jeg kan overhovedet ikke se der er noget galt i at spørge til ydelser eller pris - hvis man bare spørger i en ordentlig tone….

og den med en gp giver mere  af sig selv -  de jo selv valgt jobbet - nu tænker jeg ikke på alle de sørgelige tilfælde, men de har heller ikke selv valg.

jeg havde en lidt sjov oplevelse i 2024 - jeg mødte en gp der også er her på euroguide i Elgiganten, hun var ved at købe et tv, og hold da helt op, hun ville have rabat - den stakkels sælger var helt ude af den - det sjove er når hun skriver her, så skriver hun at hun blokerer og bliver sur og gal - hvis en mand spørg om en anden pris…

nu ved jeg godt der er forskel på en fisse og et tv - men en lidt sjov oplevelse, jeg smilte og gik videre.

i min optik må man spørge om alt - bare man gør det i en ordentlig tone. 

Skrevet

Sjovt, respektløst…

Spild af begges tid i hvert fald. 

“Mødes nu?” - midt om natten hvor jeg har lukket. 
“Vil gerne besøge dig har xxx kr.”, i forventning  jeg tilpasser ydelsen i stedet for de vælger fra menuen. 
Opkald når jeg kun modtager sms. 
Og i samme genre den som skriver ring mig lige op…. 

Skrevet

en pris er en pris det stå sort på hvidt hvorfor skal man så belemre eller spille pigens tid på noget man kan læse hvis man er for nærig eller ikke har råd så lad være med at kontakte hvis der står man kan spørge om en ydelse ja så er er det da okay at spørge bare man ikke  tæppebomber med alle muglige og umuglige senarier

Skrevet
  • Author

Ved ikke om det var den gang en fejl af en person....

Hejsa far og hund er klar til en tur i hunde skoven og kaffe

Eller

Jeg er murer... Skal vi bytte vores håndværkere ydelser?

Da jeg kun kommunikere på dansk og det stå i min Annonce er det hvergang en griner når de henvender sig på engelsk til mig. 

Skrevet
  • Author
SweetKisses skrev, for 43 minutter siden:

Der er også den helt simple: "knep?" 

:ph34r:

Klassiker...

Lina_bbw skrev, 1 time siden:

Vi kvalitets tjekker pigerne der bliver omtalt på vores site. Jeg ønsker en times gratis med alt du tilbyder. Mod at du bliver fremhævet på vores site og annoncer...

Haha... Man kan jo prøve det. 

Skrevet
Gbcr skrev, for 25 minutter siden:

en pris er en pris det stå sort på hvidt

ja, men jyder prutter jo nu engang :oops:

Skrevet
Lina_bbw skrev, for 1 time siden:

Men den bedste var dog: jeg kommer rundt som repræsentant for Eroguide. Vi kvalitets tjekker pigerne der bliver omtalt på vores site. Jeg ønsker en times gratis med alt du tilbyder. Mod at du bliver fremhævet på vores site og annoncer...

Nice try :lol:

Skrevet
fræk6 skrev, for 5 timer siden:

Hej

jeg kan overhovedet ikke se der er noget galt i at spørge til ydelser eller pris - hvis man bare spørger i en ordentlig tone….

og den med en gp giver mere  af sig selv -  de jo selv valgt jobbet - nu tænker jeg ikke på alle de sørgelige tilfælde, men de har heller ikke selv valg.

jeg havde en lidt sjov oplevelse i 2024 - jeg mødte en gp der også er her på euroguide i Elgiganten, hun var ved at købe et tv, og hold da helt op, hun ville have rabat - den stakkels sælger var helt ude af den - det sjove er når hun skriver her, så skriver hun at hun blokerer og bliver sur og gal - hvis en mand spørg om en anden pris…

nu ved jeg godt der er forskel på en fisse og et tv - men en lidt sjov oplevelse, jeg smilte og gik videre.

i min optik må man spørge om alt - bare man gør det i en ordentlig tone. 

Kæmpe forskel på at spørge om pris og skambyde i mit universet. 

Og at man tilmed foreslår at hun sætter livet på spil eller indtægten og bøvlet ved behandling af evt. sygdomme når det klart fremgår af hendes annonce at hun kun dyrker beskyttet sex er bare respektløst støj.

Selvfølgelig skal hun (og andre) behandle ekspedienter med respekt når de prutter om prisen på et tv, men der ud over er sammenligningen tåbelig. Det svarer nærmere til at en kunde foreslår medarbejderen i elgiganten at han kan "ligge det af" og det håber jeg vi kan blive enige om ville være upassende. 

Skrevet
Refresh skrev, for 3 timer siden:

Kæmpe forskel på at spørge om pris og skambyde i mit universet. 

Og at man tilmed foreslår at hun sætter livet på spil eller indtægten og bøvlet ved behandling af evt. sygdomme når det klart fremgår af hendes annonce at hun kun dyrker beskyttet sex er bare respektløst støj.

Selvfølgelig skal hun (og andre) behandle ekspedienter med respekt når de prutter om prisen på et tv, men der ud over er sammenligningen tåbelig. Det svarer nærmere til at en kunde foreslår medarbejderen i elgiganten at han kan "ligge det af" og det håber jeg vi kan blive enige om ville være upassende. 

Jeg er ikke enig med dig - hvis man selv vil have afslag - skal man og accepterer andre spørg om afslag - jeg ved ikke om nogle skambyder, 

det kunne være sjovt at vide hvad nogle vil have i rabat ??

personligt spørg jeg aldrig om rabat - jeg gør altid mit bedste, og oplever mange gange jeg får mere tid, eller at pigen lever sig med, og bliver tændt, og knalder med - jeg vil heller have en god oplevelse for de samme penge - jeg kan ikke bruge et afslag på 100 kr til noget som helst

den med at ligge den af - der forstår jeg ikke hvad du mener - min oplevelse var hun ville have et større afslag en ekspedienten allerede havde givet 

Skrevet
fræk6 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ikke enig med dig - hvis man selv vil have afslag - skal man og accepterer andre spørg om afslag - jeg ved ikke om nogle skambyder, 

Kig i det oprindelige opslag:

cowgirl.90 skrev, for 22 timer siden:

Sex, 15 min, i dag kl. 12.30, Aalborg, uden gummi, 300 kr. 

Eller 

Begge ydelser ville ift. @cowgirl.90øvrige priser formentlig koste min. 1.000 kr. og der bydes 300 og samtidig ønskes ydelser hun tydeligt har gjort opmærksom på i sin annonce hun ikke tilbyder.

Det er altså rystende, hvis man ikke forstår at det er latterligt og respektløst.

Og jeg er lodret uenig i at man fordi man selv prutter om et tv skal være klar til at forhandle om prisen på salg af seksuelle ydelser. På stort set alle andre produkter handler det kun om penge og i dit eksempel er det ikke engang den ansattes egne penge.

Prostitution kan stort set ikke sammenlignes med noget som helst andet fag, hvilket tydeligt og klogeligt fremgår af dansk lovgivning og vi der gør brug af det har et stort ansvar for at forstå netop det. 

Skrevet
Refresh skrev, for 12 minutter siden:

Kig i det oprindelige opslag:

Begge ydelser ville ift. @cowgirl.90øvrige priser formentlig koste min. 1.000 kr. og der bydes 300 og samtidig ønskes ydelser hun tydeligt har gjort opmærksom på i sin annonce hun ikke tilbyder.

Det er altså rystende, hvis man ikke forstår at det er latterligt og respektløst.

Og jeg er lodret uenig i at man fordi man selv prutter om et tv skal være klar til at forhandle om prisen på salg af seksuelle ydelser. På stort set alle andre produkter handler det kun om penge og i dit eksempel er det ikke engang den ansattes egne penge.

Prostitution kan stort set ikke sammenlignes med noget som helst andet fag, hvilket tydeligt og klogeligt fremgår af dansk lovgivning og vi der gør brug af det har et stort ansvar for at forstå netop det. 

Fair nok - du er af den holdning, jeg siger heller ikke man skal accepterer et bud -

min mening er også,  hvis det koster 1000 kr så byder man heller ikke 300 kr - jeg skrev jo  mere om dem der hyler op,  hvis en  mand der spørger pænt, om en lavere pris - ikke et  skambud - så er helvede løs 

så oplevede jeg helt tilfældigt, en der er aktiv her - der nærmest var uforskammede, over ikke at få yderligere afslag - hun var ligeglad med om han blev trukket i løn - det var jo netop hans levebrød at sælge varer - det er nemlig rystende og latterligt, at men har den holdning, og ikke forstår hvad en vare koster

jeg er nok ikke typen som dig der ukritisk forsvare gp - alt skal være ret og rimeligt, man skal ikke selv sige et og så selv gøre noget andet…. 

Skrevet

Ingen kan holde til at høre mange gange hver dag at de ikke er noget værd.

Nu handlede tråden jo om sjove beskeder. Min stam GP har vist min nogen SMSer nogen gange og det her var en af de lidt sjovere. Jeg har heldigvis glemt den præcise ordlyd, så ingen føler sig ramt, men det var omtrentlig det jeg så.

Sorte kys, 1500 kroner.
Det gør jeg ikke søde.
2000?
Ingen sorte kys søde.
3000 sorte kys??
Nej søde
4000 ???

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.