Hop til indhold

udeblivelse fra gangbang

Featured Replies

Skrevet

hvorfor melder folk sig til gangbang for så at blive væk det sidste jeg var til var tolv til meldt vi var fire der mødte op synes det er synd for pigen pigerne at de  bruger så meget tid på at sætte en fed oplevelse op til os mænd også bliver man væk selv om man har meldt sig til 

Skrevet

Tror det er samme grunde at nogle mænd booker tider hos GP'er og no-shower:

1. enten de synes det er frækt, men fortryder i sidste øjeblik

2. At de bare nogle røvhuller, som tror de har lov til at opføre sig sådan overfor pigerne.

3. Uheld/sygdom eller konen (med rette) er lidt mistroisk.

Derfor har jeg også fuld forståelse for at GP'erne ved sådan arrangementer tager depositum.

Skrevet
½angel skrev, for 1 time siden:

Derfor har jeg også fuld forståelse for at GP'erne ved sådan arrangementer tager depositum.

Præcist!

Depositum er det eneste rigtige at gøre, når nu så mange mænd som tilfældet er notorisk utroværdige.

Hvis mænd ønsker et tilbud om gangbang, må de derfor være villig til at tage en kalkuleret risiko ved at betale depositum.

Vil mænd ikke det bør de heller ikke kunne forvente at få mulighed for at deltage i gangbang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden:

Præcist!

Depositum er det eneste rigtige at gøre, når nu så mange mænd som tilfældet er notorisk utroværdige.

Hvis mænd ønsker et tilbud om gangbang, må de derfor være villig til at tage en kalkuleret risiko ved at betale depositum.

Vil mænd ikke det bør de heller ikke kunne forvente at få mulighed for at deltage i gangbang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kære ven

Forudbetaling er det eneste rigtige men feks på annoncelight bliver du smidt ud kræver du forudbetaling 

Jeg ved ikke hvad reglerne er på eroguide men tænker heller ikke de går ind for forudbetaling

Godt råd er at være tålmodig og de sølle skvat der tilmelder sig noterer du ned hver gang i din “sorte” bog og husk det skal være en bog med mange sider 

På et tidspunkt får du sorteret alle dem der ikke er værd at gemme på fra og så kører det hele lidt nemmere

Måske man skulle lave en fælles side hvor man smed alle useriøse mail/telefon nr ind så alle der prøver at arrangerer noge kunne gå ind og kigge 

Men for vores vedkommende ville det nok tage en hel weekend at ligge alt det ind

Skrevet
  • Author

er helt enig for synes sgu det er synd  og mega træls for dem der sætter disse events op og bruger tiden på det skal  bruge en masse spild tid på no shows det er sgu ikke iorden sætter selv stor pris på jer der der arrangere disse gangbangs i skal have stor ros og mange tak.<3

Skrevet
Gangbang skrev, for 15 minutter siden:

annoncelight bliver du smidt ud kræver du forudbetaling 

Så er det man skal tænke kreativt. Hvad nu med at lave en mulighed for at forudbetale et reservations gebyr, så man er sikker på en plads ?
Det er vel bare et spørgsmål om at kalde det noget andet. Evt en mulighed for på forhånd at have købt en sodavand (som måske er lidt dyr ) som ved fremmøde bliver fratrukket prisen, det er bare om at tænke ud af boksen.

Skrevet
Gbcr skrev, for 9 timer siden:

hvorfor melder folk sig til gangbang for så at blive væk

Nu er det ofte ikke helt billigt at deltage i et gangbang - så det kan være det har fundet et bedre tilbud.

Skrevet

Dårlig opdragelse. Det vist blevet et generelt problem i samfundet af folk melder sig til noget uden at dukke op. Det sker med jævne mellemrum at man kan læse i dagspressen at restauratører brokker sig over at folk udebliver fra deres reservationer. Det er jo gratis at udeblive, da der sjældent er depositum eller udeblivelsesgebyr.

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 33 minutter siden:

Nu er det ofte ikke helt billigt at deltage i et gangbang - så det kan være det har fundet et bedre tilbud.

det er stadig ikke en undskyldning for at blive væk uden afbud så andre ikke står og venter på man dukker op da der er stor forskel på gb og en til en aftaler vil jeg  mene at man  måske i første omgang måske ikke har sat sig ind i hvad gb er hvis man først melder sig til også vælger måske en til en aftale det kan ikke være prisen der afgør det da min erfaring er at det er meget rimeligt i forhold til den oplevelse man får men det er selvfølgelig  induviduelt 

Skrevet
Gbcr skrev, for 3 timer siden:

det er stadig ikke en undskyldning for at blive væk uden afbud

100% - men det er måske mest et Kjøwenhavner fænomen - og så yngre personer ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

100% - men det er måske mest et Kjøwenhavner fænomen - og så yngre personer ;-)

Tror desværre det er et generelt problem, der ikke har noget med geografi eller alder at gøre :blink: Det er i hvert fald min oplevelse og opfattelse… 

Skrevet

I stedet for en negativ liste kunne jeg forestille mig det modsatte - nemlig en liste med mænd, som har vist sig troværdige. Så ved arrangøren og pigen, at det er seriøst. Hvis man har kvalificeret sig til listen, kan man opnå nogle VIP fordele - ikke nødvendigvis rabat - men f.eks at blive lukket ind før de andre og få en drink med pigen, at være garanteret plads, osv.

/Cupid

Skrevet

man kan læse på min profile hvad jeg har været ud sat for sat på  mine turere til div evenet s og det er ikke meget langt fra virkelighed og der har også været forkelte opgang ,siddet fast i en elevator ,banket på den forkelte dør, flere gang er adressen kommet meget sent eller beskrivelsen så kan godt forstå mænd der giver op vi har jo en pikken der skal være stiv1til3timer

tænker også man ved hvem der kommer hver gang så er det bare at sælge varen til et par stykker andre husk piger det er ikke kun sex i sælger det er også liveskvaliteter og oplevelser i sælger Vi mænd kan bidrager til den gode stemning hvis vi får lov eller tør Måske lave en lille afrundning om hvad der sker i DK

og jeg takker de flest gang dem der ik kom eller går tidligt men nogle steder fortryder man det ?? 

mrDURACELL

Skrevet
  • Author
cupid skrev, for 2 timer siden:

I stedet for en negativ liste kunne jeg forestille mig det modsatte - nemlig en liste med mænd, som har vist sig troværdige. Så ved arrangøren og pigen, at det er seriøst. Hvis man har kvalificeret sig til listen, kan man opnå nogle VIP fordele - ikke nødvendigvis rabat - men f.eks at blive lukket ind før de andre og få en drink med pigen, at være garanteret plads, osv.

/Cupid

Sådan lister findes men synes bare det er sjældent at man rent faktisk bliver kontaktet selvom man har givet alle oplysninger men kan også godt forstå at den der står for at arrangere et GB har et liv ved side af og ikke kan bruge hele tide på at arrangere og holde styr på os deltager. Talte med en engang som havde prøvet at lave en netop sådan liste og som havde sendt besked ud det eneste problem var så at en deltager havde taget fejl af hans egen og samlevers emaile som hun sagde det var en kedelig oplevelse og det kan jeg godt forstå selv om det jo ikke var hendes skyld at det var en forkert opgivet emaile 

Skrevet

Ja jeg er selv i gang med at få oprettet ny mail så det er nemmere for mig at kunne skrive til de seriøse. Engang imellem vil jeg også arrangere arrangementer kun for dem. Og på sigt vil helt nye skulle sende en sms som bekræftelse også. Fundet ud af det hjælper lidt 

Skrevet

Forudbetaling på det halve af beløbet er vejen frem. Ja, de kan se dit navn, men du også også se det navn du betaler til.

Træls at spilde tid med planlægning og så nogen blir væk. Intentionen om at komme, har ikke været der for mange. De er kun interesseret i af få adresse og så hive i banditten ved tanken om at være med.

Det er det samme med dem der blir væk hos gper

Skrevet

Nu leger jeg lige djævlens advokat.  
Tror det ville hjælpe meget på en mere seriøs målgruppe hvis arrangementerne lå uden for os arbejdsommelige liderlige hankøns arbejdstider.  
Synes ofte at se, at gangbangsene bliver afholdt tidligt formiddag / eftermiddag på en røv syg hverdag i stedet på en lørdag/søndag hvor der er chance for at flere deltagere har fri for job.

Derudover så er gangbangs vel det nye. Eller måske har jeg været uopmærksom før i tiden. Konkurrencen er jo ben hård. I hvert fald i hovedstaden, hvor der i nogen uger bliver afholdt 3-4 (hvis ikke flere) gangbangs af forskellige kvinder. Så der er kamp om hvor mændene vil smide deres 1500-2000 kroner henne. 

Skrevet
McLovin skrev, for 4 timer siden:

Tror det ville hjælpe meget på en mere seriøs målgruppe hvis arrangementerne lå uden for os arbejdsommelige liderlige hankøns arbejdstider.

Jeg syntes at pigerne er gode til at lægge disse GB, på forskellige tidspunkter for at alle skal have mulighed, det er ikke alle der arbejder 7-15. Problemet er jo ikke tiden eller antal men udeblivelse, der findes nok også useriøse i weekenden.

McLovin skrev, for 4 timer siden:

Konkurrencen er jo ben hård. I hvert fald i hovedstaden, hvor der i nogen uger bliver afholdt 3-4 (hvis ikke flere) gangbangs af forskellige kvinder. Så der er kamp om hvor mændene vil smide deres 1500-2000 kroner henne. 

Du har nok ret i at konkurrencen er større i kbh, men udeblivelser ses jo over hele landet. Der er nok nogle der har tilmeldt sig et GB, og så kommer der et andet opslag som er mere interessant, og er der flere opslag er der nok nogle der shopper rundt desværre.

Gangbang skrev, den 17.1.2025 at 08:42:

Forudbetaling er det eneste rigtige men feks på annoncelight bliver du smidt ud kræver du forudbetaling 

Jeg har set et der i nogle opslag står depositum, så det må men vil gerne tage. Men her mister pigerne jo anonymiteten.

Prøver-igen skrev, for 16 timer siden:

Forudbetaling på det halve af beløbet er vejen frem. Ja, de kan se dit navn, men du også også se det navn du betaler til.

Men så mister pigerne jo anonymitet, som jeg tror en del gerne vil have.

I bund og grund handler det om brådne kar, samt opdragelse og pli. Tror desværre ikke der findes en endegyldigt løsning, måske en sammenblanding af ovenstående forslag fra andre bruger kan bruges. Og så må de enkelte piger finde en løsning der virker bedst for dem.

Skrevet

Jeg ligger ikke skjul på, at jeg har en positiv-liste <3

Den er for dem som jeg kender, og som jeg ved, jeg kan stole på. Dem der altid holder deres aftale, skaber god stemning og bidrager til et godt event. Og jeg prioriterer dem altid blandt de tilmeldte. 

Dem der aflyser flere gange i træk eller skriver, men hvor det aldrig rigtig bliver til noget - de bliver omvendt flag'et. Og ønsker de at tilmelde sig, bliver de bedt om at betale det fuldt beløb forud. Baseret på deres adfærd, ligger min tillid til dem ligger på et meget lille sted. Alternativt er man velkommen i døren på dagen, hvis der skulle være ledige pladser til overs. 

Det er virkelig frustrerende at blive brændt af. Det tror jeg vi alle kender. Og derfor differentierer jeg, og vælger gæsterne med omhu. For alles skyld - det giver bare et bedre event <3

Skrevet

Jeg har også en liste med dem som ved jeg kan regne med - de får altid buddet om booking af tid, før end jeg gør min annonce “offentligt”.

Men ja om man fatter hvorfor folk booker for så at udeblive - og man kan blive overrasket hvor mange der har syge børn, selv bliver syge eller bliver kaldt på arbejde lige netop den dag hvor de har booket tid :D

Men heldigvis er der mindst lige så mange søde, trofaste og respektfulde mænd der ude - tak til jer <3

Skrevet
  • Author

Var til GB idag 8 bekræftelser på deltagelse en 2 timer før 2 af os mødte op endnu en gang tak til alle tastatur krigerne :blink:

Skrevet

Desværre er det bare en del af gamet - som det også er at besøge en gp - der ikke yder den aftalte service - hvem har ikke prøvet det - eller at 30 min bliver forkortet 

Hvis der skal indføres et forudbetalt beløb - så skal vi også indfører, at  vi mænd betaler 50 % af det aftalte beløb først, og afregner efter modtaget ydelse bagefter ????

selv forstår jeg ikke nogle gider tilmelde sig et gb,  og ikke møde op - jeg forstår så heller ikke, de gp der ikke yder det der er aftalt, de får ikke flere besøg evt. en dårlig anmeldelse her.

jeg tror desværre bare det sådanne det er 

Skrevet
cupid skrev, den 17.1.2025 at 20:56:

/Cupid

Har tænkt samme tanke med en positivliste, men det kræver desværre bare at et seriøst site (som f.eks. dette) vil/gider administrere det, for at det har nogen værdi.

Håber det sker en dag :)

Skrevet

Forudbetaling/depositum ville jeg personligt ikke gøre over MP, da jeg gerne vil bevare en vis anonymitet, og det er jeg stensikker på GP/SB også vil. 
Kunne man i stedet aftale en bankoverførsel til alm. bankkonto? Der kan man jo hverken se afsender eller modtagernavn. Hvad siger I andre til den idé? Både piger og mænd…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.