Hop til indhold

Prisen for at slikke

Featured Replies

Skrevet

Af og til har jeg bare sådan lyst til at slikke fisse og mærke en kvinde få orgasme af min tunge.

Det er åbenbart ikke noget der sælges meget af, for ensidig oralsex fra manden er ikke på menukortet på nogen at bordellerne.

Det resulterer i at jeg betaler for gensidig fransk når lysten melder sig, hvilket rammer min retfærdighedssans.

Jeg tænker at det mere rimeligt burde takseres som et blow, men hvad tænker i? Meget gerne input fra piger også. 

Og er der andre der af og til smutter forbi blot for at slikke?

Skrevet

Det er som regel inkluderet i de grundlæggende øvelser for den tid man betaler for. Har kun en enkelt gang oplevet at en pige ikke ville have oral til hende.

Skrevet

Når vi som par annoncere for salg af os begge til MMQ eller Q alene så starter prisen altid på 1000 kr og op efter om det kun er oral eller sex - prisen aftales eller fastsættes alt efter ønsker og tiden der ønskes ..   

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 30 minutter siden:

Det er som regel inkluderet i de grundlæggende øvelser for den tid man betaler for. Har kun en enkelt gang oplevet at en pige ikke ville have oral til hende.

Jeg mener, når man kun vil slikke og ikke knalde...

Skrevet
Refresh skrev, for 46 minutter siden:

Jeg tænker at det mere rimeligt burde takseres som et blow, men hvad tænker i? 

Pigerne sælger en vare, og de bestemmer, hvad den skal koste, og på hvilke betingelser.

Refresh skrev, for 46 minutter siden:

Jeg elsker at slikke en lækker fisse, men nej.

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 7 minutter siden:

Pigerne sælger en vare, og de bestemmer, hvad den skal koste, og på hvilke betingelser.

Både ja og nej. Jeg skal købe den vare og vælger jo også hvad jeg vil betale. Jeg føler mig på ingen måde nærrig, jeg synes bare det er mærkeligt at det koster det samme når hun overhovedet ikke skal røre ved min pik.

Det virker for mig som om at man her ikke har taget stilling til en ydelse og at den derfor prissættes tilfældigt.

Var ude for at en pige på klinik gav mig en pris, men kom tilbage og sagde at stedets politik var en anden pris.

Det var så samme pris, som hvis vi skulle knalde og jeg takkede pænt nej tak, men fik da lige en omgang voksenskældud af telen for at have spildt deres tid!

Som jeg oplevede det syntes pigen at en pris var fair, men fordi det er lidt usædvanligt og ikke står på menuen blev det overtakseret.

Redigeret af Refresh

Skrevet

Det er dejligt at slikke, men jeg er helt sikker på at når jeg har slikket vil jeg bestemt også have så meget lyst at jeg ønsker selv at få udløsning, så nej, jeg kunne ikke kun købe at slikke en pige.

Skrevet

Hos mig betaler du for tiden, ikke hvad du vil, udover de ydelser der kræver ekstra forberedelse/rengøring. 
Min forberedelses tid er den samme uanset om du vil slikke eller knalde eller bruge legetøj på mig. 
En malers løn er også, tidsmæssigt, den samme uanset om det er stuen eller soveværelset han maler. 
Hvis det er en fast gæst hos mig, så kunne vi sikkert finde ud af noget, men det skal være mig der foreslår det :)

Skrevet
Refresh skrev, for 21 minutter siden:

Både ja og nej. Jeg skal købe den vare og vælger jo også hvad jeg vil betale.

Nej. Sælgeren/pigen bestemmer prisen og betingelserne for den udbudte vare/ydelse.

Refresh skrev, for 21 minutter siden:

Det virker for mig som om at man her ikke har taget stilling til en ydelse og at den derfor prissættes tilfældigt.

Ja. Sælgeren/pigen bestemmer prisen og betingelserne for den ønskede vare/ydelse.

Skrevet
Refresh skrev, for 1 time siden:

at slikke fisse og mærke en kvinde få orgasme af min tunge

Er orgasme en del af aftalen? Det tror jeg nemlig ikke, du kan finde en pris på ret mange steder ;-)

Skrevet

Enig med @CamillaHusmor

Mange steder er det primært tiden der betales for. 
Og helt hårdt sat op er der mere forberedelse og efterarbejde ved oral til pigen. Som til et bj. 
Fissen skal være helt ren, ofte nybarberet etc. 
Bj er der ofte ikke berøring af kvinden. Og der skal helt basalt kun børstes tænder. 
Det er hårdt sat op. Og langt de fleste piger (inkl mig selv) tager så vist jeg ved, bad mellem hver kunde uanset ydelse. 
Og ingen groft sat op. Hvorfor skal vi sælge en ydelse og tjene mindre end vi kunne ha gjort med samme tids forbrug. 
Sidsbemærkning til sammenligning og måske forståelse, du bestiller en burger men skal ikke have agurk og tomat i, det bliver prisen ikke mindre af. Vil du ha ekstra fyld koster det. 

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 19 minutter siden:

Er orgasme en del af aftalen? Det tror jeg nemlig ikke, du kan finde en pris på ret mange steder ;-)

Nej, det et noget det bare sker. Ikke altid, men tit nok.

Det er netop en del af spændingen om hun føler sig tryg nok til at kunne komme.

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 54 minutter siden:

Hos mig betaler du for tiden, ikke hvad du vil, udover de ydelser der kræver ekstra forberedelse/rengøring. 
Min forberedelses tid er den samme uanset om du vil slikke eller knalde eller bruge legetøj på mig. 
En malers løn er også, tidsmæssigt, den samme uanset om det er stuen eller soveværelset han maler. 
Hvis det er en fast gæst hos mig, så kunne vi sikkert finde ud af noget, men det skal være mig der foreslår det :)

Al ære og respekt for det, og hvis der kun var en pris for 15 min. så ville jeg heller ikke finde det uretfærdigt. 

Men på klinikkerne er der forskellige priser på hvad der foregår i de helt korte aftaler og der bliver jeg ramt af følelsen af at blive udnyttet lidt fordi de ikke har forholdt sig til oral til pigen.

Skrevet
Refresh skrev, for 4 minutter siden:

Nej, det et noget det bare sker. Ikke altid, men tit nok.

Det er netop en del af spændingen om hun føler sig tryg nok til at kunne komme.

OK :-) Bare du ikke kræver pengene tilbage, hvis det ikke lige kører ;-)

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 9 minutter siden:

OK :-) Bare du ikke kræver pengene tilbage, hvis det ikke lige kører ;-)

Aldrig. Jeg køber ikke en ydelse, jeg køber muligheden for at skabe noget sammen med kvinden.

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 30 minutter siden:

Enig med @CamillaHusmor

Mange steder er det primært tiden der betales for. 
Og helt hårdt sat op er der mere forberedelse og efterarbejde ved oral til pigen. Som til et bj. 
Fissen skal være helt ren, ofte nybarberet etc. 
Bj er der ofte ikke berøring af kvinden. Og der skal helt basalt kun børstes tænder. 
Det er hårdt sat op. Og langt de fleste piger (inkl mig selv) tager så vist jeg ved, bad mellem hver kunde uanset ydelse. 
Og ingen groft sat op. Hvorfor skal vi sælge en ydelse og tjene mindre end vi kunne ha gjort med samme tids forbrug. 
Sidsbemærkning til sammenligning og måske forståelse, du bestiller en burger men skal ikke have agurk og tomat i, det bliver prisen ikke mindre af. Vil du ha ekstra fyld koster det. 

Jeg elsker eksemplet med burgeren fordi jeg faktisk bliver ramt lidt af det samme der.

Fair nok at man ikke kan komme under udbudspris, men hvis man fjerner noget og tilføjer noget andet, så ville det være ordentligt at modregne differencen. Det ville jeg selv gøre, hvis jeg havde en cafe.

Når vi køber pizza skal vi have ekstra ost på den ene og mindre på den anden og så synes jeg det er forkert at jeg skal betale ekstra :lol:. Jeg kan godt selv høre det lyder lidt neurotisk.

Jeg tjekkede lige menukortet hos de steder jeg besøger (jeg køber aldrig blows) og kan se at forskellen på blow og gensidig fransk er ret lille, så det handler egentlig mest om principper. Omvendt betyder det vel at oralen til kvinden anses for en mindre ting (koster en hund at tilføje til et blow).

Redigeret af Refresh

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 1 time siden:

Det er dejligt at slikke, men jeg er helt sikker på at når jeg har slikket vil jeg bestemt også have så meget lyst at jeg ønsker selv at få udløsning, så nej, jeg kunne ikke kun købe at slikke en pige.

Jeg bruger det gerne hvis jeg har en lækker aftale dagen efter som opvarmning eller efter et lækkert møde, hvor hun er på vagt dagen efter, til lige at mærke hvad mødet skabte.

Redigeret af Refresh

Skrevet
Refresh skrev, for 3 timer siden:

Af og til har jeg bare sådan lyst til at slikke fisse og mærke en kvinde få orgasme af min tunge.

Det er åbenbart ikke noget der sælges meget af, for ensidig oralsex fra manden er ikke på menukortet på nogen at bordellerne.

Det resulterer i at jeg betaler for gensidig fransk når lysten melder sig, hvilket rammer min retfærdighedssans.

Jeg tænker at det mere rimeligt burde takseres som et blow, men hvad tænker i? Meget gerne input fra piger også. 

Hvis du bestiller en hel ½ time, kan du som regel selv bestemme, hvad du vil bruge den til, medmindre du har specielle ønsker, der kræver lidt ekstrabetaling - og hvis fisseslik er en af dem - så ville jeg vælge et andet sted/anden pige.

Nogen steder/nogen piger kræver de også ekstra for CIM - men med kondom koster det normalt ikke ekstra - og følelsen er næsten den samme ;-)

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Hvis du bestiller en hel ½ time, kan du som regel selv bestemme, hvad du vil bruge den til, medmindre du har specielle ønsker, der kræver lidt ekstrabetaling - og hvis fisseslik er en af dem - så ville jeg vælge et andet sted/anden pige.

Nogen steder/nogen piger kræver de også ekstra for CIM - men med kondom koster det normalt ikke ekstra - og følelsen er næsten den samme ;-)

Jeg skulle have været mere præcis, jeg taler om et helt kort "enkel service" møde.

Jeg bestiller ellers altid 30 min. eller mere og der er oral til hende en helt fast del. Jeg ville aldrig besøge en GP, hvor det ikke var på menuen. Vi springer faktisk tit oralen til mig over fordi det bare er dejligt at knalde når hun er kommet. 

Skrevet

Ja, det er da super træls, når man ikke bare kan få den ydelse man ønsker, uden at betale for alt det andet man ikke ønsker.. Jeg forstår godt din frustration, men sådan er det nu engang bare.. Desværre. ^_^

Skal jeg bruge 2 æg i en opskrift, så bliver jeg også nødt til at købe en bakke med 10 æg.... Så kan jeg vælge at bruge de resterende 8 æg (i det her tilfælde kan jeg gemme dem til en anden dag, det ved jeg godt du jo ikke kan hos en glædespige... :lol:) - eller jeg kan smide dem ud, fordi jeg jo ikke skal bruge dem... 
Men jeg står ikke og brokker mig til kassedamen eller de andre kunder i Føtex over at jeg er tvunget til at købe en hel bakke æg, selvom jeg kun skal bruge 2 æg... For de ville alligevel ikke kunne gøre noget ved det.. Jeg kunne måske søge til en bondemand, der tilbyder salg af løs æg - måske jeg var heldig at skulle betale mindre end for 10 i Netto... 

Når jeg køber en sodavand uden sukker, betaler jeg også sammen pris for den som sodavand med sukker... Men sådan er livet nu engang... :rolleyes:

Skrevet
  • Author
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Men jeg står ikke og brokker mig til kassedamen eller de andre kunder i Føtex

Jeg brokker mig som sådan ikke, jeg deler mine følelser og dermed lidt af forklaringen på hvorfor jeg ikke køber netop det produkt så tit.

Dels for at høre om andre har det som jeg og for at gøre opmærksom på at der er noget i prisstrukturen der i hvert fald gør at jeg lægger færre penge i butikken. 

På samme måde som jeg gør opmærksom på at man mister mig som kunde, hvis man tager samme pris for at en mand leverer et møbel i min entre direkte i gadeplan, som hvis de skulle være to mand om at bære den til 4. sal.

Hvis ikke der er nogen der gør opmærksomme på hvordan de oplever produkter, service og pris er der jo ikke nogen der kan tage højde for det.

Jeg har tidligere skrevet om prisen for par og også der oplever jeg piger i branchen der er kede af at gå glip af kunder de rigtig gerne vil have fordi klinikkernes priser er som de er.

Skrevet
SweetKisses skrev, for 3 timer siden:

Men jeg står ikke og brokker mig til kassedamen eller de andre kunder i Føtex over at jeg er tvunget til at købe en hel bakke æg, selvom jeg kun skal bruge 2 æg

Vi skal med andre ord være vældig glade for, at vi ikke skal købe begge piger på vagt i lysthuset, som når man køber bøffer i Brugsen :P

Jeg har god appetit og kan godt spise 2 bøffer, men jeg foretrækker en hel time med samme pige frem for to piger i en halv time :wacko:

(har dog været fristet --- hvis man kunne få to på 55 kg til samme pris som en på 110 kg)

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Jeg kan sagtens følge dig. Hvis du kun vil have ydelse A, så er det da trist at skulle købe en større pakke, hvor det er inkluderet.
Tænker jeg tilbage kan jeg huske at have læst at nogle piger har valgt kun at sælge hele eller halve timer, hvor alt er inkluderet, da der ellers er kunder som køber en halv times med alm. sex, og så pludselig også vil have mega fransk eller tungekys lagt til, og så er hun nødt til at bede om X kr. yderligere, og så skal pungen findes frem og hun skal rende ud med pengene, hvilket kan være ødelæggende for stemningen - i sådanne situationer er det bedre at sælge hele timer eller hele ydelser, da jeg kan forestille mig at der er en del kunder der vil forsøge at få forskellige ydelser gratis, når de kun har betalt for fx fransk til hende, men det er da kedeligt for dig.

Edit: Og omvendt, skulle en GP lave en pakke med fx dansk og gensidig fransk, hvor pakken er prissat efter hvad dansk koster, og det franske er lagt gratis til, så vil der sikkert også være kunder der vil prøve at få det danske billigere, da de ikke vil have eller give fransk, og derfor ikke kan se en grund til hvorfor de skal betale "den høje pris", som egentlig er den normale pris for dansk.

Redigeret af Landsbytossen

Skrevet
Refresh skrev, for 7 timer siden:

Jeg elsker eksemplet med burgeren fordi jeg faktisk bliver ramt lidt af det samme der.

Fair nok at man ikke kan komme under udbudspris, men hvis man fjerner noget og tilføjer noget andet, så ville det være ordentligt at modregne differencen. Det ville jeg selv gøre, hvis jeg havde en cafe.

Når vi køber pizza skal vi have ekstra ost på den ene og mindre på den anden og så synes jeg det er forkert at jeg skal betale ekstra :lol:. Jeg kan godt selv høre det lyder lidt neurotisk.

Jeg tjekkede lige menukortet hos de steder jeg besøger (jeg køber aldrig blows) og kan se at forskellen på blow og gensidig fransk er ret lille, så det handler egentlig mest om principper. Omvendt betyder det vel at oralen til kvinden anses for en mindre ting (koster en hund at tilføje til et blow).

Om caféerne burde være villige til i det mindste at bytte ingredienser?… De gør det ikke i hvert fald, og er ekstra besværligt for dem at huske denne burger skal tilberedes anderledes. 

Tja sådan er min prisliste så i hvert fald ikke sat op. Omvendt koster det ikke meget at opgradere fra blow til mere. 

Skrevet
Refresh skrev, for 16 timer siden:

Jeg mener, når man kun vil slikke og ikke knalde...

Hvis jeg må svar det samme at jeg åbner døren kun fra en bookning af 1000 kr.

For min vedkommende vil jeg ikke står klar og gøre mig parat for kun at blev slikket. Den arbejde som gå forude og bagefter med fra at laver en aftale, booke værelse til det, holder godt tid mellem aftalen føre og efter for undgå at kunder mødes sig er det oftes ikke rentabelt. 

Måske kunne jeg godt gøre det for en stamkunde men så skal han være klar over at jeg bestemmer hvornår han kan få de 15 min slikke tid. Fordi en time er en time og starter ved 1000 kr. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.