Hop til indhold

Prisen for at slikke

Featured Replies

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 14 timer siden:
SweetKisses skrev, for 17 timer siden:

Men jeg står ikke og brokker mig til kassedamen eller de andre kunder i Føtex over at jeg er tvunget til at købe en hel bakke æg, selvom jeg kun skal bruge 2 æg

Vi skal med andre ord være vældig glade for, at vi ikke skal købe begge piger på vagt i lysthuset, som når man køber bøffer i Brugsen :P

Jeg er blot taknemmelig for at de ikke er vakuum pakket! :lol:

Skrevet
  • Author
Landsbytossen skrev, for 13 timer siden:

Jeg kan sagtens følge dig. Hvis du kun vil have ydelse A, så er det da trist at skulle købe en større pakke, hvor det er inkluderet.

Nu minder du mig om hvordan det er at købe bil, hvor man ikke kan få el-ruder bagi uden at betale 30k for en masse krom lister og gejl! :oops:

Jeg kan sagtens forstå piger der slet ikke tilbyder de helt korte møder og jeg bruger dem som sagt også kun til forret eller dessert til længere møder.

Det kunne aldrig falde mig ind at prøve at presse prisen eller få ekstra ydelser, men jeg har grænser for hvornår jeg finder prisen urimelig og det synes jeg er fair at kommunikere.

At andre er mindre betænksomme tænker jeg at kvinderne i branchen er vant til og nødt til at forholde sig til uanset hvad.

Skrevet
  • Author
cowgirl.90 skrev, for 5 timer siden:

Hvis jeg må svar det samme at jeg åbner døren kun fra en bookning af 1000 kr.

For min vedkommende vil jeg ikke står klar og gøre mig parat for kun at blev slikket. Den arbejde som gå forude og bagefter med fra at laver en aftale, booke værelse til det, holder godt tid mellem aftalen føre og efter for undgå at kunder mødes sig er det oftes ikke rentabelt. 

Måske kunne jeg godt gøre det for en stamkunde men så skal han være klar over at jeg bestemmer hvornår han kan få de 15 min slikke tid. Fordi en time er en time og starter ved 1000 kr. 

Tak for svar.

Det lyder til at din situation er lidt anderledes. Der er tale om piger på klinik, så de er på stedet og har betalt leje og udbyder i forvejen helt korte enkelt service møder, som blow eller hj.

Men hvis du kun tager 1000 i timen (lyder billigt, har jeg misforstået), så kan du sikkert godt forstå at jeg synes 800 spir for 15. slik er i overkanten. Timeprisen hos de piger jeg besøger er over det dobbelte af det du nævner og for mig er det hver en krone værd, det er bare sammenhængen imellem de forskellige priser og ydelser jeg synes det kniber lidt med.

Al ære og respekt, hvis man slet ikke har lyst til at sælge en given ydelse. 

Redigeret af Refresh

Skrevet
Refresh skrev, for 10 timer siden:

Det kunne aldrig falde mig ind at prøve at presse prisen eller få ekstra ydelser

Det tror jeg heller ikke du ville, tværtimod. Men mange andre ville med sikkerhed.

Skrevet

Jeg har opgivet at forstå prisstrukturen indenfor dette fagområde. 

For mig ville det logiske være at tiden (incl klargøring og efteroprydning) bør afgøre prisen og hvilke services der ydes er sekundære. Piger bør ikke tilbyde services de ikke ønsker/har ulyst til at levere.

Det der skal afgøre tillægspriser er med andre ord det der tager tid udover selve samværet. Rengøring efter golden shower osv. Almindelig personlig rengøring/bad og tid til at modtage og sige farvel. 

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 17 timer siden:

Jeg har opgivet at forstå prisstrukturen indenfor dette fagområde. 

For mig ville det logiske være at tiden (incl klargøring og efteroprydning) bør afgøre prisen og hvilke services der ydes er sekundære. Piger bør ikke tilbyde services de ikke ønsker/har ulyst til at levere.

Det der skal afgøre tillægspriser er med andre ord det der tager tid udover selve samværet. Rengøring efter golden shower osv. Almindelig personlig rengøring/bad og tid til at modtage og sige farvel. 

Grundlæggende er jeg enig, men jeg kan nu godt forstå f.eks. analsex, som mange nyder en gang imellem, men hvor mange gange på en vagt ville være for meget. 

På samme måde med fetishes, som man måske godt kan være i men ikke ligefrem nyder.

Så jeg er sådan lidt splittet.

Jeg kunne f.eks. aldrig finde på at tilkøbe kys, da det i mit hovede er en for intim ting at gøre for små penge og det ville fylde i mig at hun hellere var fri.

Men jeg køber stort set aldrig tillægsydelser. Er der ikke kemi, så er det uinteressant at lave noget specielt og er der kemi, så finder vi ofte ud af hvordan vi nyder hinanden bedst uden at skulle diskutere prisen.

Skrevet
Refresh skrev, den 16.1.2025 at 09:10:

Af og til har jeg bare sådan lyst til at slikke fisse og mærke en kvinde få orgasme af min tunge.

Hvis man kunne købe garanteret orgasme til kvinden som en tillægsydelse er jeg sikker på det kunne være et marked i hastig vækst! :P

Min erfaring er at jo højere forventning og ønske du har om at give GP’er orgasme, jo større er risikoen for at hun faker.

Skrevet
Sønderjyden68 skrev, for 4 timer siden:

Hvis man kunne købe garanteret orgasme til kvinden som en tillægsydelse er jeg sikker på det kunne være et marked i hastig vækst! :P

Min erfaring er at jo højere forventning og ønske du har om at give GP’er orgasme, jo større er risikoen for at hun faker.

Eller siger nej tak, hun kan ikke klare flere orgasmer i dag :wacko:

(jo, den er god nok)

Skrevet
  • Author
Sønderjyden68 skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror kun jeg har oplevet 2 fake og det var nu ret gennemskueligt. Med den ene tog jeg mig sammen og fik hende til at komme rigtigt... Så ku' hun fa'me lære at prøve at snyde mig ;)

Jeg har til gengæld overset et par stykker, som hun har fortalt mig om enten ved pillow talk eller senere møder.

Men jeg jagter dem nu heller ikke, jeg elsker bare at slikke og mærke hendes nydelse og så sker det nu engang ofte at hun kommer.

Men ja, de fleste fortæller at der ikke er ret mange der kan lige det...

En af mine favoritter hvad det angår griner altid på et helt speciel måde når hun er kommet. Hun virker lige dele imponeret og irriteret over at hun mister kontrollen når hun kommer sammen med mig :lol::wub:. Jeg har sagt hun bare kan holde igen, men så glor hun på mig som om jeg er idiot :D

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 2 timer siden:

Eller siger nej tak, hun kan ikke klare flere orgasmer i dag :wacko:

(jo, den er god nok)

Den har jeg ikke lige mødt, kun at hun ikke kunne få nr. 2 på de 30 min. vi havde sammen...

Det kunne hun så næste gang, men det er en anden historie ;)

• 2 months later...
Skrevet
SweetKisses skrev, den 16.1.2025 at 14:06:

Ja, det er da super træls, når man ikke bare kan få den ydelse man ønsker, uden at betale for alt det andet man ikke ønsker.. Jeg forstår godt din frustration, men sådan er det nu engang bare.. Desværre. ^_^

Skal jeg bruge 2 æg i en opskrift, så bliver jeg også nødt til at købe en bakke med 10 æg.... Så kan jeg vælge at bruge de resterende 8 æg (i det her tilfælde kan jeg gemme dem til en anden dag, det ved jeg godt du jo ikke kan hos en glædespige... :lol:) - eller jeg kan smide dem ud, fordi jeg jo ikke skal bruge dem... 
Men jeg står ikke og brokker mig til kassedamen eller de andre kunder i Føtex over at jeg er tvunget til at købe en hel bakke æg, selvom jeg kun skal bruge 2 æg... For de ville alligevel ikke kunne gøre noget ved det.. Jeg kunne måske søge til en bondemand, der tilbyder salg af løs æg - måske jeg var heldig at skulle betale mindre end for 10 i Netto... 

Når jeg køber en sodavand uden sukker, betaler jeg også sammen pris for den som sodavand med sukker... Men sådan er livet nu engang... :rolleyes:

Hold nu op hvor er det godt svaret :) Jeg sidder og griner og smiler og tænker "kan man søge på lækre GP´er med god humor". Elsker dit indlæg :)

Skrevet

Ja jeg betaler hvad der bliver forlangt og jeg forventer at måtte slikke den skønne uhæmmet smf. Og ja jeg kan slikke kusse i timevis smiler endnu mere frækt.

Og ja der er kvinder der faker og fidusen er jo at vi IKKE opdager det.

'Men der er også dem der nyder det, specielt at blive slikket.

Min ynglings thai spørger hver gang om jeg ikke nok vil sikke hende i numsen, og det gør jeg med glæde. Og drikker hendes sprøjt når jeg slikker hendes kusse så hun vrider sig. Og knepper hendes mund og meget andet, feks en finger i hendes numse.

Så en time går hurtigt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.