hkohko 453 Skrevet 6. Januar Jeg mødtes med Julia idag og sikke on oplevelse! https://nympho.link/n22301/7565/julietta Da jeg blev lukket ind af døren mødte jeg præcis pigen som på billederne. Gude smuk! Sådan "for godt til at være sandt"-smuk. Og da jeg så først fik et lille kram og derefter et stort velkomstkys på munden inden der var udvekslet penge, vidste jeg godt hvad klokken var slået. Vi fik afregnet, jeg fik mig et hurtigt bad og så startede hvad jeg med sikkerhed kan kalde dette års vildeste sexoplevelse. Jeg vil helst ikke dele alle detaljerne, men nøgleord inkluderer grådige kys, intens øjenkontakt, dybt blowjob, kæresteoplevelser og vild analsex Efter et meget intenst forløb var jeg blevet lidt træt og havde virkeligt svært ved at komme. Men hun var helt opsat på at jeg ikke skulle gå uforløst hjem og hun tog initiativ til flere ting vi kunne prøve og til sidst efter en ihærdig kamp lykkedes det. Når jeg har sådan en dag plejer der ellers ikke at være andet at gøre end at gå hjemme og sove lidt og så prøve igen senere, men vi kom s'gu i mål! Under lidt pillowtalk fik jeg oplevelsen af at hun er meget åben og afklaret omkring hvad hun laver og selvom hendes engelske ordforråd er lidt begrænset så havde vi det virkeligt hyggeligt. Julia er en fantastisk pige og får en kæmpe anbefaling med herfra! 17 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrxxxscor 218 Skrevet 6. Januar hkohko skrev, for 22 minutter siden: Jeg mødtes med Julia idag og sikke on oplevelse! https://nympho.link/n22301/7565/julietta Da jeg blev lukket ind af døren mødte jeg præcis pigen som på billederne. Gude smuk! Sådan "for godt til at være sandt"-smuk. Og da jeg så først fik et lille kram og derefter et stort velkomstkys på munden inden der var udvekslet penge, vidste jeg godt hvad klokken var slået. Vi fik afregnet, jeg fik mig et hurtigt bad og så startede hvad jeg med sikkerhed kan kalde dette års vildeste sexoplevelse. Jeg vil helst ikke dele alle detaljerne, men nøgleord inkluderer grådige kys, intens øjenkontakt, dybt blowjob, kæresteoplevelser og vild analsex Efter et meget intenst forløb var jeg blevet lidt træt og havde virkeligt svært ved at komme. Men hun var helt opsat på at jeg ikke skulle gå uforløst hjem og hun tog initiativ til flere ting vi kunne prøve og til sidst efter en ihærdig kamp lykkedes det. Når jeg har sådan en dag plejer der ellers ikke at være andet at gøre end at gå hjemme og sove lidt og så prøve igen senere, men vi kom s'gu i mål! Under lidt pillowtalk fik jeg oplevelsen af at hun er meget åben og afklaret omkring hvad hun laver og selvom hendes engelske ordforråd er lidt begrænset så havde vi det virkeligt hyggeligt. Julia er en fantastisk pige og får en kæmpe anbefaling med herfra! Sjovt, sad lige og lurede hende af - måske et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Apex 65 Skrevet 6. Januar (edited) Warm recommendations from here as well. Supernaughty little girl and not conscious of time at all. Had a 30 minute appointment that went over due to problems on my end. No rush at all from her. Redigeret 6. Januar af Apex 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bennyhill.cph 0 Skrevet 8. Januar Har hun ikke været her før under et andet navn måske? Syntes pigen ser bekendt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyeveje 16 Skrevet 8. Januar Hej. Super anmeldelse. Ved du om hun arbejder alene, eller om hun er sammen med andre piger. Der er lige pludseligt dukket 4-5 piger op på samme stil i Kbh S. Tænkte om der måske er en fællesnævner for dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1788 Skrevet 9. Januar Mrxxxscor skrev, den 6.1.2025 at 19:49: Sjovt, sad lige og lurede hende af - måske et besøg værd super, men unødvendigt at citerer hele indlægget, blot for at dele dine tanker 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrxxxscor 218 Skrevet 9. Januar Gløden skrev, for 3 minutter siden: super, men unødvendigt at citerer hele indlægget, blot for at dele dine tanker Haha, ja, så det godt - it mongol 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asger87 319 Skrevet 9. Januar Ved i om hun giver sorte kys? Og om hendes dominans er til den mere kink side, fx inkl. spyt i hendes ansigt og voldtægtleg, spermlege, modtagelse af urin? Den slags. Nogen som har talt med hende om det/har erfaring med hende på de punkter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobstar 70 Skrevet 9. Januar hkohko skrev, den 6.1.2025 at 19:26: Jeg mødtes med Julia idag og sikke on oplevelse! https://nympho.link/n22301/7565/julietta Hvor er det ca. på Amager? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 46 Skrevet 9. Januar Sikke en fin anmeldelse og positive ord. Hende må jeg tjekke ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kami 5 Skrevet 9. Januar hkohko skrev, den 6.1.2025 at 19:26: Jeg mødtes med Julia idag og sikke on oplevelse! https://nympho.link/n22301/7565/julietta Da jeg blev lukket ind af døren mødte jeg præcis pigen som på billederne. Gude smuk! Sådan "for godt til at være sandt"-smuk. Og da jeg så først fik et lille kram og derefter et stort velkomstkys på munden inden der var udvekslet penge, vidste jeg godt hvad klokken var slået. Vi fik afregnet, jeg fik mig et hurtigt bad og så startede hvad jeg med sikkerhed kan kalde dette års vildeste sexoplevelse. Jeg vil helst ikke dele alle detaljerne, men nøgleord inkluderer grådige kys, intens øjenkontakt, dybt blowjob, kæresteoplevelser og vild analsex Efter et meget intenst forløb var jeg blevet lidt træt og havde virkeligt svært ved at komme. Men hun var helt opsat på at jeg ikke skulle gå uforløst hjem og hun tog initiativ til flere ting vi kunne prøve og til sidst efter en ihærdig kamp lykkedes det. Når jeg har sådan en dag plejer der ellers ikke at være andet at gøre end at gå hjemme og sove lidt og så prøve igen senere, men vi kom s'gu i mål! Under lidt pillowtalk fik jeg oplevelsen af at hun er meget åben og afklaret omkring hvad hun laver og selvom hendes engelske ordforråd er lidt begrænset så havde vi det virkeligt hyggeligt. Julia er en fantastisk pige og får en kæmpe anbefaling med herfra! Had vil du skyde hendes alder til at være?Synes ikke hun ligner en på 22, men rettere i 30’erne. Eller er det bare mig der er helt ved siden af? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Twain 240 Skrevet 9. Januar Tak for en god anmeldelse @hkohko Men hvad med alderen? @dhnmdst skriver om Julia/Julietta: Nummer et i den pågældende tråd er Julietta. Twain Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 840 Skrevet 9. Januar Skulle du betale extra for kys? Ved godt det nok kan være individuelt fra kunde til kunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mega Happy 245 Skrevet 11. Januar Kan bekræfte den gode anmeldelsen! Har besøgt hende i dag. HUN er FOR VILD! - tror ikke hun har en bremse ... Men, tilmed er hun simpelthen også sød og imødekommende ... Så, man skal lige huske at være det samme ... Hvis man er til petit-slim-fit blondiner - så, skal man se at komme afsted! NB. Man skal ikke betale ekstra for kys! Men, for owo. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Girafgert 33 Skrevet 11. Januar Mega Happy skrev, for 29 minutter siden: Kan bekræfte den gode anmeldelsen! Har besøgt hende i dag. HUN er FOR VILD! - tror ikke hun har en bremse ... Men, tilmed er hun simpelthen også sød og imødekommende ... Så, man skal lige huske at være det samme ... Hvis man er til petit-slim-fit blondiner - så, skal man se at komme afsted! NB. Man skal ikke betale ekstra for kys! Men, for owo. Når du siger hun ikke har en bremse, hvad betyder det så? Ift. kinks eller hvordan? Prøvede du at tilkøbe hendes slavepige/dominans pakke og hvis ja hvad gik det ud på? Er hun submissive og kan klare man tager fat og kontrollerer hende eller vil hun selv helst bevare al kontrol? Håber det er ok jeg spørger 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mega Happy 245 Skrevet 11. Januar Girafgert skrev, for 3 timer siden: Er hun submissive og kan klare man tager fat og kontrollerer hende eller vil hun selv helst bevare al kontrol? Håber det er ok jeg spørger Selvfølgelig - er det ok at spørge, min ven. Og, pga. mine delvise tømremænd og flyvende endorfiner efter besøget - kom jeg nok til at skrive i kodesprog: ja, hun er "sub" - som helt i top - dog, IKKE "slavepige" - derfor min sidste sætning ... Alle har en grænse - og det var måske mere en opfordring til IKKE at finde den - for jeg vil gerne besøge hende igen ... (Hun minder mig i høj grad om Filippa/Anastasia; hvis nogle husker hende - og synes selv det er lang tid siden; jeg har haft en lignende oplevelse med en med så lækker petit blondine) Så - håber hun bliver her nogle uger endnu ... og ikke blive for "træt" ... Hun har selv speederen - så, - der er ikke nogen grund til at prøve at finde bremsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Girafgert 33 Skrevet 11. Januar Tusind tak for svaret broder! Jeg må besøge i næste uge. Selvfølgelig skal man behandle pigen ordentligt. Det er klart! Derfor jeg spørger ind til grænserne for at være helt afklaret og ikke komme til at træde over dem. Så er legen også alt andet lige sjovere Jeg prøver også altid at afklare det direkte med pigen, hvis jeg er i humør til det mere avanceret, men det kan godt være svært nogle gange pga. deres engelske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 563 Skrevet 12. Januar (edited) Eng med @Girafgert. Jeg tænker at der er noget "fishy" med anmeldelser der roser piger op i skyerne som kinky, vilde, etc, men som ikke kan / vil afsløre vad der gør dem kinky eller vilde eller noget. Så får jeg (og måske andre) vurdere om vi vil besøge pigen eller avvente en reell(?) anmeldelse. Redigeret 12. Januar af Karsteng 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 303 Skrevet 12. Januar Pas på! Der er fare for både afhængighed og at man går fra hus og hjem fordi alle ens midler bliver brugt hos hende…. Så fantastisk er hun 10/10 hele vejen rundt. Var i tvivl om jeg ville dele min oplevelse eller have hende for mig selv :)…. Resten må man selv besøge for at opleve 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 794 Skrevet 2. Marts Det ser ud til at jeg blev undtagelsen, der bekræfter reglen. Ansporet af de gode anmeldelser bookede jeg en time til besøg. Jeg var ikke så imponeret. Lidt middelmådig sex, men meget lækker pige. Noget sparsom med kys og i starten lukkede hun mig ikke rigtigt ind i varmen, løftede ikke rigtigt benet så det var svært at komme til. Det blev dog bedre hen ad vejen måske skulle hun bare varmes op. Hendes hår var dullet op og hun var ikke så glad for at jeg rørte ved det. Hun gjorde vel alt det man kan forvente, men uden den store kemi. Afslutning i munden var ok ramte lidt forbi og hun fik lidt af det i øjet og på hagen. Det var der ingen ballade over. Some you win some you loose - jeg var tydeligvis ikke så heldig som de ovenstående brødre. Kommer jeg igen? Det tror jeg ikke. Jeg besøger nok nogen af de andre søde piger, hvor kemien er bedre. K 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg