Assens5610 0 Skrevet 3. Januar Var forbi Bella i Fredericia. massagen var ikke noget at komme for. stedet er ikke særlig anonymt, men lokalet var ok. Bella derimod lignede billeder fra AL, havde bestilt en time, og var ude af døren igen efter 1 time og 5 minutter - skulle have et hurtigt bad. risiko for genbesøg, i høj grad! https://annoncelight.dk/showad/387710 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klunkebob 5 Skrevet 31. Januar Hvor i Fredericia besøgte du hende? Jeg overvejer selv om jeg skal give hendes røv en tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pit. 132 Skrevet 26. Februar Nogen der ved hvad tillægget er for Bella's numse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SvendPind 18 Skrevet 26. Februar 300 kostede det for Annas numse, da hun var i Vejle. Hun er nu samme sted som Bella, så mon ikke det også er 300 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Habbo 23 Skrevet 14. Maj Lukker de klokken 22, når man ser på annoncen, eller lukker de klokken 18, når man står ved døren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 73 Skrevet 15. Maj Habbo skrev, for 19 timer siden: Lukker de klokken 22, når man ser på annoncen, eller lukker de klokken 18, når man står ved døren? den bliver du nok nødt til at uddybe lidt mere.... jeg forstår simpelthen ikke spørgsmålet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Does 0 Skrevet 20. Juli Er der nogle der har været forbi for nyligt. Da deres Annoncelight ikke viser meget mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Does 0 Skrevet 22. Juli Så der er ingen der har været forbi, er rimeligt nysgerrig da jeg har været der 2 gange hvor jeg føler at jeg har fået en god behandling. Men vis det er lukket eller er taget på ferie så er det jo sådan det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1792 Skrevet 22. Juli Har været der mindst 100 gange de senere år (ynglingsstedet) men tror ikke de findes mere, med samme ejer. ved at Mutter startede endnu et sted i Horsens, måske hun kun har det nu. har haft mange gode oplevelser på stedet tæt på Fakta 365. Bee, Tukta osv. osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Does 0 Skrevet 22. Juli (edited) Mr1time skrev, for 41 minutter siden: Har været der mindst 100 gange de senere år (ynglingsstedet) men tror ikke de findes mere, med samme ejer. ved at Mutter startede endnu et sted i Horsens, måske hun kun har det nu. har haft mange gode oplevelser på stedet tæt på Fakta 365. Bee, Tukta osv. osv. Okay mange tak havde været der sidst i juni. Så jeg undrede mig bare om der var nogle der viste noget. Kender du nogle andre steder i Fredericia som har den samme service Redigeret 22. Juli af Does Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1792 Skrevet 22. Juli Does skrev, for 2 timer siden: Okay mange tak havde været der sidst i juni. Så jeg undrede mig bare om der var nogle der viste noget. Kender du nogle andre steder i Fredericia som har den samme service Desværre, jeg bruger Nr. Åby nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 54 Skrevet 22. Juli Does skrev, for 3 timer siden: Okay mange tak havde været der sidst i juni. Så jeg undrede mig bare om der var nogle der viste noget. Kender du nogle andre steder i Fredericia som har den samme service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Does 0 Skrevet 23. Juli Ennig skrev, for 2 timer siden: Ja det så jeg godt, men jeg syntes at jeg kunne komme frem til at de som havde lavet rufferi var lukket i 2024. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 54 Skrevet 24. Juli Does skrev, den 23.7.2025 at 02:47: Ja det så jeg godt, men jeg syntes at jeg kunne komme frem til at de som havde lavet rufferi var lukket i 2024. Ja november 2024 - jeg ved faktuelt at hende der havde fredericia også købte horsens nogle måneder forinden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg