Hop til indhold

Bella i Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Var forbi Bella i Fredericia.

massagen var ikke noget at komme for. stedet er ikke særlig anonymt, men lokalet var ok. 

Bella derimod lignede billeder fra AL, havde bestilt en time, og var ude af døren igen efter 1 time og 5 minutter - skulle have et hurtigt bad.

risiko for genbesøg, i høj grad! 

https://annoncelight.dk/showad/387710

• 4 weeks later...
Skrevet

Hvor i Fredericia besøgte du hende?

Jeg overvejer selv om jeg skal give hendes røv en tur :-)

• 4 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved hvad tillægget er for Bella's numse?

Skrevet

300 kostede det for Annas numse, da hun var i Vejle. Hun er nu samme sted som Bella, så mon ikke det også er 300

• 2 months later...
Skrevet

Lukker de klokken 22, når man ser på annoncen, eller lukker de klokken 18, når man står ved døren?

Skrevet
Habbo skrev, for 19 timer siden:

Lukker de klokken 22, når man ser på annoncen, eller lukker de klokken 18, når man står ved døren?

den bliver du nok nødt til at uddybe lidt mere.... jeg forstår simpelthen ikke spørgsmålet

• 2 months later...
Skrevet

Er der nogle der har været forbi for nyligt. Da deres Annoncelight ikke viser meget mere?

Skrevet

Så der er ingen der har været forbi, er rimeligt nysgerrig da jeg har været der 2 gange hvor jeg føler at jeg har fået en god behandling. Men vis det er lukket eller er taget på ferie så er det jo sådan det er:)

Skrevet

Har været der mindst 100 gange de senere år (ynglingsstedet) men tror ikke de findes mere, med samme ejer.

ved at Mutter startede endnu et sted i Horsens, måske hun kun har det nu.

har haft mange gode oplevelser på stedet tæt på Fakta 365. Bee,  Tukta osv. osv.

Skrevet
Mr1time skrev, for 41 minutter siden:

Har været der mindst 100 gange de senere år (ynglingsstedet) men tror ikke de findes mere, med samme ejer.

ved at Mutter startede endnu et sted i Horsens, måske hun kun har det nu.

har haft mange gode oplevelser på stedet tæt på Fakta 365. Bee,  Tukta osv. osv.

Okay mange tak:) havde været der sidst i juni. Så jeg undrede mig bare om der var nogle der viste noget. Kender du nogle andre steder i Fredericia som har den samme service 

Redigeret af Does

Skrevet
Does skrev, for 2 timer siden:

Okay mange tak:) havde været der sidst i juni. Så jeg undrede mig bare om der var nogle der viste noget. Kender du nogle andre steder i Fredericia som har den samme service 

Desværre, jeg bruger Nr. Åby nu

Skrevet
Does skrev, for 3 timer siden:

Skrevet
Ennig skrev, for 2 timer siden:

Ja det så jeg godt, men jeg syntes at jeg kunne komme frem til at de som havde lavet rufferi var lukket i 2024.

Skrevet
Does skrev, den 23.7.2025 at 02:47:

Ja det så jeg godt, men jeg syntes at jeg kunne komme frem til at de som havde lavet rufferi var lukket i 2024.

Ja november 2024 - 

jeg ved faktuelt at hende der havde fredericia også købte horsens nogle måneder forinden. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.