Guest TheLegend Skrevet 31. December, 2024 Jeg har i mine yngre dage sprunget flere kondomer og også mistet et par oppe, som jeg dog fik taget ud efter da jeg kunne konstatere at det manglede. Selv om sex uden er bedre, så kan jeg ikke mærke forskel når heden er igang og klimax er på kanten. Jeg kender dog til venner som med vilje placere gummiet, så det konsekvent rammer hullet og dermed rulles det langsomt af og ender oppe i dig. Kondomet skal trækkes helt ned. Jeg har vanskeligt ved at forestille mig nogen fyre der ikke oplyser at gummiet faldt af. Ville cutte dem af på en blackliste. Desuden vil jeg også overveje om ikke også det klassificere som ghostning/sniger hvor gummiet tager af uden accept. Hvilket der jo er en del domme på. Men ikke sikker fyren kan mærke forskel hvis det er tæt på klimax, ikke at sige det når han trækker ud og kan se gummiet er væk, det er bare super ringe stil !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobstar 73 Skrevet 1. Januar Jeg har skrevet mit indlæg om 4 gange nu, og må bare erkende at jeg har brug for at skrive om min store pik som åbenbart aldrig glider ud af et kondom, tværtimod oplever jeg der bliver klemt så meget at det nærmest føles som en ring. Sætter mig ind i problemet og tænker at man umiddelbart skal vælge en mindre størrelse. Hilsen sådan en på ca 18 -20 cm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 194 Skrevet 1. Januar Jeg har en ide om hvorfor der ikke bliver sagt noget om et mistet kondom under et gangbang. Jeg kan forestille mig at det vil ødelægge en del af stemningen ved et gangbang, hvis man skal stoppe og søge efter et kondom inden den næste mand kan komme til. Men hvorfor man ikke siger det bagefter, er mig en gåde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 1. Januar (edited) Mennesker er jo forskellige og nogle er måske direkte bange for at sige kondomet er forsvundet, så GP pigen måske vil tro det er med vilje og andre vil sige det med det samme. Jeg selv har kun oplevet det en gang og sagde det med det samme, det var en GP som jeg havde været sammen med mange gange, hendes svar var, at det også føltes bedre end normalt, jeg kom ikke oppe i hende, men vi jokede med, at nu havde vi da prøvet sex uden kondom. Godt nytår Redigeret 1. Januar af KnudSan Manglende mellemrum 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14114 Skrevet 1. Januar (edited) superslikker skrev, for 21 timer siden: er en del der bruger penisring som ligner et kondom Man kan bruge kondomer som penisringe - bare bid toppen af - og så ned om kalorius - første gang jeg oplevede det til et gangbang - satte pigen, som var både moden og med store bryster, dog kondomet helt ned omkring mine nosser også - det var lidt nasty Redigeret 1. Januar af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 611 Skrevet 1. Januar Tinapigen skrev, den 31.12.2024 at 11:17: Jeg har et spørgsmål til jer mænd og ved heller ikke, om i er andre gp’ere der deler samme oplevelse.. Jeg har prøvet en enkelt gang at kondomet gled af oppe i mig, manden sagde noget med det samme og undskyldte rigtig meget. Tror han tabte det da han blev oppe i mig et stykke tid efter han var kommet. Han forsøgte at finde kondomet uden held. Jeg måtte selv lede lede efter kondomet og fik da også fat i det. I private sammenhænge har jeg oplevet et par gange ar kondomet er sprunget, men det er ved at være 30 år siden jeg sidst har "haft fornøjelsen" af et sprunget kondom. Kan ikke forstå hvorfor det ikke er naturligt at nævne et tabt eller sprunget kondom. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9507 Skrevet 2. Januar Tja.... umiddelbart kan man vel ikke undlade at tænke, at den slags ikke kun sker ved et uheld. Det er vist alment udbred at nogle er endda meget "opfindsomme" når det handler om at få "sneget" sig sex uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hyggeonkel 66 Skrevet 1. Februar Swarley skrev, den 31.12.2024 at 14:56: Jeg er lidt nysgerrig, hvordan kan du holde øje med det, tjekket du efter hver gang en mand trækker sig ud ellers står du lige ved siden af hende og stirre mens hun bliver knaldet, ellers må det vil være svært at kontrollere selv for end wingman. Men med god pli, burde man selv gøre opmærksom på dette, uheld kan ske at kondom falder af. Vi brugte altid farvede kondomer, oftest sorte, og der var det enormt nemt at se hvis kondomet røg af, også selvom jeg var et stykke væk, men til GB er der jp en masse folk omkring pigen, så om der er en fra eller til der kigger på det betyder intet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
superslikker 77 Skrevet 1. Februar Tinapigen skrev, den 31.12.2024 at 12:31: Det er en god opfordring, men jeg kan ikke se det er muligt til mine gangbangs… Så skal jeg have en til at kigge efter om alle har kondom på, når de trækker sig ud sorte kondomer hvem vil ik have en negerpik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinapigen 178 Skrevet 19. Februar Gangbang skrev, den 31.12.2024 at 20:44: Måske det fordi til de her “billige” gb i piger kun tænker på at få så mange fyre til at deltage som muligt at i mister overblikket og ikke lige kan følge med i hvad der sker omkring jer Tina måske du skulle hæve prisen til det du i virkenligheden er være og så kunne det jo være der måske nok kom lidt færre deltager men din indtjening ville nok være den samme og du kunne bevarer overblikket Mit råd er prisen op og lidt færre deltager Du tjener nok det samme godt nytår Det er pænt af dig at skrive, og tak for kompliment. Du er ikke den eneste der skriver, “at jeg er for billig” Og jeg er da enig… Men ud fra hvor mange der deltager til mine gangbangs, så tænker jeg problemet ligger et andet sted, i hvert fald ikke ved antal deltagere af mænd Det havde ellers været et luksusproblem, men absolut ikke tilfældet… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 22. Februar Tinapigen skrev, den 31.12.2024 at 12:28: Jeg elsker at afholde gangbangs og det er super svært at holde overblikket til disse events Ja ok så giver dit skriv mening. Ellers ville jeg også have tilsluttet mig holdningen. Hold øje med det når sex er afsluttet. Det er ikke alle som er helt mentalt tilstede lige efter en orgasme. Så tænker ikke de gør det med vilje. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1031 Skrevet 23. Februar Jeg har aldrig oplevet der er faldt af - men oplever at det springer - jeg tager den straks ud, og vi monterer et nyt, og hopper videre de gange det er sket, har jeg mærket det i samme sekund som det er sket. Jeg har udvekslet tlf. eller mail med pigerne, og efterfølgende gået til lægen, og har skrevet sammen med de pågældende piger- heldigvis har jeg aldrig oplevet , vi har givet hinanden en trist gave 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg