Sub 29 Skrevet 22. December, 2024 Jeg har været på endnu et besøg hos Dominaerne i Nordsjælland. Og kort fortalt. Ja de er gode for mig. Og legen bliver sjovere når vi har lært hinanden bedre at kende. https://annoncelight.dk/showad/415826 Jeg skrev til dem et par dage før mit besøg, og de svarede hurtigt. Min ønskeseddel kom hurtigt afsted og alt var godt. Men kort efter begyndte fantasierne at køre og endnu flere ønsker kom til. De svarede indlevende på alle mine beskeder. Jeg kommer til at tænke på en tidligere Domina, som nævnte at 1 ud af 10 SMS-skriverier bliver til en konkret aftale. Så respekt til alle som arbejder inden for Eroguides målgruppe. Dejligt at I svarer på vores alle vores spørgsmål, selvom vi er mange der falder fra igen. Men tilbage til Nordsjælland. Jeg træder ind af døren til den aftalte tid og møder de 2 herskerinder. Siden sidste gang, så har de skiftet tøjet ud med en mere passende garderobe. Tidligere mødte jeg dem i pænt tøj. Nu var det sort, skinnende og stramt. Flere gange under seancen var der en smuk kavalergang. Jeg forsøgte at kigge ud af øjenkrogen, da bryster er så skønne. Men øjenkontakten tænder mig også. Et smukt sted at være. Jeg oplever dem som meget empatiske og at de gerne vil imødekomme mine ønsker. Men omvendt så søger jeg at blive domineret og kontrolleret, så de spurgte måske en gang for meget om alt er godt. Et godt minde fra dagen var da mine arme og ben var bundet så jeg ikke kunne rører mig. De lå på hver side af mig. Den ene havde pisken i hånden og den anden kørte neglene ned over mig. Det var et batteri af fysisk smerte, øjenkontakt, berøringer, nærvær, verbal ydmygelse. Min fornemmelse er at den ene herskerinde har forkærlighed for at ødelægge Balls og ydmygelser. Hun svinger pisken hårdere og nyder at se en nervøs slaven vente på smerten inden de næste slag. Den anden herskerinde er mere fandenivoldsk og virker mere eksperterne. Fx da hun legede med stearin. Hun sætter sig ned ved siden af mig, Lyset kommer utroligt tæt på min brystvorte. Jeg når at tænke, at det alt for tæt på, Hun hælder stearinen ud over mig og jeg vrider mig i smerte. Jeg ser op i et smågrinende ansigt. Også gør hun det igen. Det forgår en i lejlighed og det sætter nogle begrænsninger for at blive fastspændt, ophængte ect. så jeg er lidt spændt på om de forsat kan finde på nye måder at binde/fiksere mig på. god jul til jer alle 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 757 Skrevet 22. December, 2024 Tak for en god anmeldelse. Ved du, om de tilbyder nogen form for afslutning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sub 29 Skrevet 23. December, 2024 Jeg ved at de gerne hepper og ser på. De er ikke dem som skriger "yesss, Cock in the house" og trækker en ind ved pikken og begynder. Jeg ved ikke om de giver "en hånd med", da det ikke har været relevant. Andre? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 168 Skrevet 26. December, 2024 Sub skrev, den 23.12.2024 at 06:54: Jeg ved at de gerne hepper og ser på. De er ikke dem som skriger "yesss, Cock in the house" og trækker en ind ved pikken og begynder. Jeg ved ikke om de giver "en hånd med", da det ikke har været relevant. Andre? Det gør de ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 390 Skrevet 26. December, 2024 Har du erfaringer med Prinsesserne? deres annonce er ikke aktiv. Så det bliver henvisning til en anmeldelse. Hvis ja, hvilket par dominaer er så værd at foretrække? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrBoots 1 Skrevet 30. December, 2024 (edited) Sub skrev, den 22.12.2024 at 09:42: Jeg har været på endnu et besøg hos Dominaerne i Nordsjælland. Og kort fortalt. Ja de er gode for mig. Og legen bliver sjovere når vi har lært hinanden bedre at kende. https://annoncelight.dk/showad/415826 Jeg skrev til dem et par dage før mit besøg, og de svarede hurtigt. Min ønskeseddel kom hurtigt afsted og alt var godt. Men kort efter begyndte fantasierne at køre og endnu flere ønsker kom til. De svarede indlevende på alle mine beskeder. Jeg kommer til at tænke på en tidligere Domina, som nævnte at 1 ud af 10 SMS-skriverier bliver til en konkret aftale. Så respekt til alle som arbejder inden for Eroguides målgruppe. Dejligt at I svarer på vores alle vores spørgsmål, selvom vi er mange der falder fra igen. Men tilbage til Nordsjælland. Jeg træder ind af døren til den aftalte tid og møder de 2 herskerinder. Siden sidste gang, så har de skiftet tøjet ud med en mere passende garderobe. Tidligere mødte jeg dem i pænt tøj. Nu var det sort, skinnende og stramt. Flere gange under seancen var der en smuk kavalergang. Jeg forsøgte at kigge ud af øjenkrogen, da bryster er så skønne. Men øjenkontakten tænder mig også. Et smukt sted at være. Jeg oplever dem som meget empatiske og at de gerne vil imødekomme mine ønsker. Men omvendt så søger jeg at blive domineret og kontrolleret, så de spurgte måske en gang for meget om alt er godt. Et godt minde fra dagen var da mine arme og ben var bundet så jeg ikke kunne rører mig. De lå på hver side af mig. Den ene havde pisken i hånden og den anden kørte neglene ned over mig. Det var et batteri af fysisk smerte, øjenkontakt, berøringer, nærvær, verbal ydmygelse. Min fornemmelse er at den ene herskerinde har forkærlighed for at ødelægge Balls og ydmygelser. Hun svinger pisken hårdere og nyder at se en nervøs slaven vente på smerten inden de næste slag. Den anden herskerinde er mere fandenivoldsk og virker mere eksperterne. Fx da hun legede med stearin. Hun sætter sig ned ved siden af mig, Lyset kommer utroligt tæt på min brystvorte. Jeg når at tænke, at det alt for tæt på, Hun hælder stearinen ud over mig og jeg vrider mig i smerte. Jeg ser op i et smågrinende ansigt. Også gør hun det igen. Det forgår en i lejlighed og det sætter nogle begrænsninger for at blive fastspændt, ophængte ect. så jeg er lidt spændt på om de forsat kan finde på nye måder at binde/fiksere mig på. god jul til jer alle Lyder vældig interesant…..Har luret lidt på deres annonce. Dejligt med nye muligheder og så i Nordsjælland. Kan du løfte sløret for hvilken by de huserer i ? Redigeret 30. December, 2024 af MrBoots 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sub 29 Skrevet 31. December, 2024 Jeg vil helst ikke fortælle hvor det er, da jeg ikke ved hvor "lokations angste" de er. Men det taget 22 min fra Helsingør st. Og 1 timer fra københavn H, med det offentlige. Ifølge rejseplanen.dk. Godt nytår. Husk alt lade eksperter affyre jeres raket i det nye år. Det kan svige hvis I for det i øjet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dørmåtten2610 12 Skrevet 11. Februar Jeg har lavet en aftale med dem på fredag glæder mig helt vildt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dørmåtten2610 12 Skrevet 15. Februar Af hjertet tak for en dejlig oplevelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 168 Skrevet 10. Juni (edited) Fejl Redigeret 10. Juni af Sharky Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg