Hop til indhold
Guest Professoren

Esbjerg-Ringkøbing-Herning-Billund

Recommended Posts

Guest Professoren

Det ser ud til at omstændighederne vil føre mig ud i ovenstående firkant nogle gange her i foråret.

Er der nogen der kan anbefale en pige eller to, som de har erfaringer med indenfor de sidste par måneder?

Jeg er mest interesseret i piger over 30 - helst danske, eller som minimum nogle der er gode til engelsk. Om pigen er slank eller buttet tæller mindre end engagementet og færdighederne. Det er ikke afgørende om de har superfransk eller græsk på menuen, men det er absolut et plus. Det skal helst være et sted med mulighed for tidsbestilling - og ikke kun telefonsvarer og drive-in  :cool:

Jeg vil gerne slippe for at køre helt til fx Valhalla eller Bording.

Hvad siger I, gentlemen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

slikkesisse og cirkeline 2 friske dejlige piger der kan besøges sammen og hver for sig. der er skrevet om dem herinde og de kan besøges i nærheden af billund

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Jeps, har været der flere gange - med dem begge - og det var fornøjeligt, selv om de (eller var det mig?) ikke helt har kunnet leve op til den første gang.

Men dels vil jeg gerne prøve noget nyt, og dels kunne jeg godt tænke mig en (eller to) piger der var til græsk...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...