Hop til indhold

Esbjerg-Ringkøbing-Herning-Billund

Featured Replies

Skrevet

Det ser ud til at omstændighederne vil føre mig ud i ovenstående firkant nogle gange her i foråret.

Er der nogen der kan anbefale en pige eller to, som de har erfaringer med indenfor de sidste par måneder?

Jeg er mest interesseret i piger over 30 - helst danske, eller som minimum nogle der er gode til engelsk. Om pigen er slank eller buttet tæller mindre end engagementet og færdighederne. Det er ikke afgørende om de har superfransk eller græsk på menuen, men det er absolut et plus. Det skal helst være et sted med mulighed for tidsbestilling - og ikke kun telefonsvarer og drive-in  :cool:

Jeg vil gerne slippe for at køre helt til fx Valhalla eller Bording.

Hvad siger I, gentlemen?

Skrevet

slikkesisse og cirkeline 2 friske dejlige piger der kan besøges sammen og hver for sig. der er skrevet om dem herinde og de kan besøges i nærheden af billund

Skrevet

slikkesisse og cirkeline 2 friske dejlige piger der kan besøges sammen og hver for sig. der er skrevet om dem herinde og de kan besøges i nærheden af Billund

http://www.voksenlisten.dk/Slikkesisse

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Skrevet

Jeps, har været der flere gange - med dem begge - og det var fornøjeligt, selv om de (eller var det mig?) ikke helt har kunnet leve op til den første gang.

Men dels vil jeg gerne prøve noget nyt, og dels kunne jeg godt tænke mig en (eller to) piger der var til græsk...

Skrevet

Er de ikke begge under 30?

professoren søger piger over 30.

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.