Hop til indhold

Jul :)

Featured Replies

Skrevet
  • Author
cowgirl.90 skrev, for 8 timer siden:

Jeg har det lignende som dig. Jul skal bare overstås helst uden drama og for meget stresse.... Hvis jeg være mig selv være jeg rejst 3 uge i en varm land som ikke kender jul... 

Men for børnes skyld gør man jo meget.. og hvis de få en godt advent tid og Jul kan man klappe sig som mor lidt på skulder. 

Ej heldigvis er da ikke så mange som jeg skal skuespiller over hvor fedt gaven fra de er mens de analyserer mig ind til hårspidser om jeg glæder mig virkelig. 

Den gave halløj er det værste uden det være advent tid jo nok ok. 

Jeg har det helt modsat :) 

Selvom jeg er alene og har voksne børn, så elsker jeg december… Julelys, pynt, nærvær, brændeovn og levende lys. Synes december er den hyggeligste måned på året, i hvert fald i mit hus :)  Ingen julestress her, kun hygge og nærvær <3

Rigtig god jul til dig <3

Knus 

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 10 timer siden:

har lige snakket med julemanden idag og aftalt han kommer forbi :lol:

Jeg har snakket med julemandens kone, hun kommer den 27 :wub:

Skrevet

Juleaften bliver det bare min hustru og jeg. Der er bestilt julemenu udefra og vi skal bare slappe af. Sådan er det hvert andet år og næste år er der så børn og børnebørn hjemme.

Ellers går jeg altid en del på jagt (altså med hunde og gevær efter ænder og fasaner) og mon ikke der bliver tid til lidt hanky panky også. Det tror og håber jeg da. 

Apropos jul og Thai piger. Holder Thaipiger jul? 

Redigeret af Slowman

Skrevet

Jeg siger farvel til familien den 20. december og kører til Ukraine med julegaver til børn nær frontlinjen.

Det er tredje jul i træk jeg holder på denne måde, og igen i år er det lykkedes at få indsamlet mere end 55.000 pakker til børnene.

Skrevet
  • Author
kaaldolmer skrev, for 2 timer siden:

Jeg siger farvel til familien den 20. december og kører til Ukraine med julegaver til børn nær frontlinjen.

Det er tredje jul i træk jeg holder på denne måde, og igen i år er det lykkedes at få indsamlet mere end 55.000 pakker til børnene.

Årh hvor er du sej!!! <3

Kæmpe respekt herfra :) 

Knus 

Skrevet
kaaldolmer skrev, for 6 timer siden:

Af hjertet tak <3

Jeg har selv valgt at støtte denne forening, og har gjort det i 2 år nu med 500 kr hver måned jeg får løn.

For 100 kr om året kan vi være medlem af foreningen, og ved at donere bidrager vi til nødhjælp som den kaaldolmer her rejser til Ukraine med:

Bevar Ukraine
https://bevarukraine.dk/ 

Kan varmt anbefale at støtte denne forening og dermed alle de frivillige der gør det som vi ikke gør, os der blot bidrager økonomisk.
Sørger for at nødhjælpen når frem til dem der trænger den mest i Ukraine.

Bliv medlem og hjælp med at foreningen bliver ved med at have medlemmer nok så bidrag kan forblive fradragsberettiget.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.