Hop til indhold

Guide til sikkert sex

Featured Replies

Skrevet

Hej er ny inden for dette område og vil købe sig til noget sjovt (sex).

Hvad skal helst undgå at gøre for at ikke at blive syg af det?

Her tænker jeg brug af kondom som er et must.

Er der andet ? Slikke? Mund til mund?

Skrevet

Du har sikkert læst sundhedsstyrelsens ekspertvejledninger. 

Der er jo en risiko med alting som selvfølgeligt kan minimeres. 

Det gør man bl.a. ved at undgå kontakt med alle slags kropsvæsker, så hvis du vil minimere risikoen skal du bruge gummi også oralt. Lade være med at slikke og kysse. Undgå analsex (endetarmen er ikke skabt til sex og får derfor lettere rifter med risiko for kontakt med blod). 

Undgå sølle piger (fx narkomaner), som ikke har overskud til at passe på sig selv. Undgå også piger som tilbyder usikker sex.  

Tis og vask dig så snart du er færdig, brug gerne håndsprit også til kalorius. 

Og så vil jeg sige: test test test - bliv testet hyppigt det kan evt. gøres anonymt bl.a. på Bispebjerg og vær opmærksom på symptomer. 

Redigeret af PerBar

Skrevet
thomast2 skrev, for 31 minutter siden:

Hvor kommer du fra henne i området Hvis man må være nysgerrig

Skrevet
thomast2 skrev, for 21 minutter siden:

@thomast2 du har helt ret i at brug af kondom er et must for at undgå seksuelt overførte sygdomme. Hvad angår smitte ved oral sex så er risikoen mindst ved oralsex til dig (blowjob) og størst når/hvis du slikker pigen. Der er aldrig påvist HIV smitte gennem oralsex, men andre sygdomme kan smitte gennem oralsex. Kys kan også smitte -se efter om der er sår i/ved pigens eller din mund -yderligere kan du pådrage dig forkølelse/influenza/covid-19 ved kys, her kan du se efter almindelige tegn på forkølelse. 

Jeg går selv meget op i sikkerhed og slikker ikke pigerne eller modtager oralsex uden kondom, men jeg kysser meget gerne de søde GP'er :) hvis du følger de råd så er du godt dækket ind og i meget, meget lav risiko for at blive syg. Start eventuelt med at gøre op med dig selv hvilke risici du kan leve med og hvilke du ikke kan i forhold til dine præferencer, for nogle er oralsex uden kondom et must, andre skal slikke pigen før det er godt. Gør det før du besøger pigen -når først man er der, kan det være svært at være principfast i øjeblikket og det er ærgerligt at blive nervøs for eventuel sygdom efterfølgende.

Vælg også gerne en sød pige med gode anmeldelser så du får en god første oplevelse, senere kan du vælge lidt bredere, hvis du har lyst til at gå på eventyr. Jeg håber du kan bruge mine input.

Ærbødigst, Dr.Mabuse

Skrevet
thomast2 skrev, for 34 minutter siden:

Jeg tænker at du skal undersøge den slags via officielle kanaler istedet for at tage hvad du måtte få at vide af anonyme skribenter på et site omhandlende prostitution for gode varer. ;) 

Skrevet

Lige præcist. 
Ring til en af de off tlf linier som har professionelle udd folk til at rådgive dig. 

f eks 

Sexlinien - der kan du både ringe og skrive  

eller

sex og samfund 

så får du reel oplysning. Som du så selv kan tage stilling til og beslutte hvad du tør

vh

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 29 minutter siden:

Den sikreste vej mod kønssygdomme er afholdenhed og cølibat, God fornøjelse. 

- - ja det var så en rigtigt og sandfærdigt anbefaling til mænd - det kan ikke gøres mere sikkert.

- - hvad så med kvinderne?!?!?  - - jooee  ser du her er en anbefaling fra min ungdom som var i det forrige århundrede:P :  pigerne skal hele deres liv holde et kondom mellem knæene

Skrevet
Bear skrev, for 4 timer siden:

Jeg tænker at du skal undersøge den slags via officielle kanaler istedet for at tage hvad du måtte få at vide af anonyme skribenter på et site omhandlende prostitution for gode varer. ;) 

Lige præcis!

Skrevet

I det Thailandske skolevæsen var den officielle anbefaling ( i 2022, håber de er blevet klogere , men tvivler ), hvis du føler “lyst” så skal du spille fodbold :blink:

hvis de fulgte den, så ville Thailand være ubestridt verdensmester, igen og igen, og det er de ikke, men har afsindig mange teenage fødsler.

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 3 timer siden:

Den sikreste vej mod kønssygdomme er afholdenhed og cølibat

Sikkert rigtigt, men det lyder ubehageligt :(

Skrevet
Swarley skrev, Lige nu:

Sikkert rigtigt, men det lyder ubehageligt :(

Men ikke desto mindre rigtigt :)

Hver dag vi begiver os ud på vejene tager vi en risiko, det er bare et spørgsmål om prioritering..

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 4 timer siden:

Den sikreste vej mod kønssygdomme er afholdenhed og cølibat, God fornøjelse. 

Haha sandt nok, men man fristes næsten til at spørge hvad pokker lige netop du ved om afholdenhed og cølibat :P:biggrin:

Skrevet

Jeg kunne godt være interesseret i at høre fra folk der blev smittet fra sex med GP. Jeg tror det er et få tal. Særlig de GP piger der tilbyder Gangbang uden gummi, de må jo være rene eller behandlet inden de tilbyder en nyt event. Jeg har aldrig turde sådan en GP, selvom tanken er frækt, men gider ikke glide rundt i en anden mands sæd. 

I dag kan du jo anonymt vise nylig test på sundhed.dk app. 

Jeg var bekymret i starten og mod slutningen, ja symptomer når tankerne flyver, men aldrig været en positiv test for noget som helst. 

At undgå GPer der tilbyder uden, er jo fiktion, der er mange GPer der under bordet tilbyder ekstra ydelser også på de kendte bordeller. Ja i bliver sure, men det er sq faktum.

Redigeret af TheLegend

Skrevet
TheLegend skrev, for 11 timer siden:

At undgå GPer der tilbyder uden, er jo fiktion, der er mange GPer der under bordet tilbyder ekstra ydelser også på de kendte bordeller. Ja i bliver sure, men det er sq faktum.

For et par år siden havde jeg nok været uenig, men i dag hælder jeg til, at du nok har mere ret, end du tager fejl.

De fleste GPer annoncerer med, at sex altid er med kondom. Det er der også mange af dem, som holder fast i. Til gengæld er der også nogen, som enten på forhånd tilbyder sex uden kondom mod en merpris, eller også vælger (eller er indforstået med) at se bort fra gummiet, når først legen er i gang. For nylig var jeg hos en pige, hvor vi havde en hed omgang saftig sex med kondom, derpå en stund med afslapning, kæl og nus, og hun lagde derefter op til en omgang mere, hvor det var lige meget med kondomet. Fanme svært at sige nej til, men denne gang lykkedes det ved at skifte fokus til en 69’er i stedet.

Pointen er, at man som gæst har den udfordring, at man ikke kan vide med sikkerhed, om GPens krav om kondom gælder for alle gæster i alle tilfælde. Og hvad kan man så gøre ved det? Ikke ret meget.

Man kan vælge at tro på, at lige præcis hende, som man står over for, rent faktisk kun boller med kondom. Man kan også acceptere, at det nok er hendes udgangspunkt, men at undtagelser måske forekommer. Man kan også acceptere, at hun nok af og til dyrker sex uden, men selv insistere på at anvende kondom, når man er på besøg. Man kan også holde sig væk fra piger, som man enten ved eller har læst om har sex uden kondom. Man kan også helt holde sig væk fra GPer, eller nøjes med at besøge piger til en gang massage og håndjob.

Nogen gæster vælger det ene, andre det andet.

TheLegend skrev, for 12 timer siden:

Jeg kunne godt være interesseret i at høre fra folk der blev smittet fra sex med GP. Jeg tror det er et få tal.

Enig. Men det forekommer. Ligesom det også gør det, når folk scorer en ny partner, når man er i byen.

De andre gange, dette emne har været bragt op, har der været en del, som har skrevet, at de trods mange GP-besøg aldrig er blevet smittet. Det er jeg heller ikke selv, men jeg har heller ikke sex uden kondom. Men blow er næsten altid uden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.