Hop til indhold
Ceylon

Natklubber med champagnepiger

Recommended Posts

ja man får en lang næse med champagnepiger.
 

Jeg har selv prøvet det, hvor jeg var på forretningsrejse med nogen kollegaer til Kroatien i kystbyen Split.
En aften havde vi fået lidt for meget at drikke, og ville derfor på stripklub.

Så vi tog derhen, hvor vi betalte entre på 100 kr.. Vi blev ført ned i kælderen af dørmanden Store "Stygge" Ivan.
Derefter satte vi os i et sofaarrangement, hvor vi hygget os med hver vores pige. Og med hygge mener jeg small talk og gramseri.

Da der så gik 5 minutter, så spurgte pigen Soulaima Smækmås om jeg havde lyst til noget at drikke, hvilket jeg sagde ja til.
MEN så spurgte Soulaima mig, om hun også måtte få lidt at drikke selv (OVERSAT til almindelig dansk: Har du lyst til de helt store lommesmerter du sen vil glemme?)
Jeg sagde selvfølgelig ja, det er helt fint med mig. Og ind kom tjeneren med en lille flaske Pommery champagne til hende.

Senere på aften fik jeg pludselig en dårlig mavefornemmelse omkring stedet, og sagde til de andre, at vi nok skulle se at komme hjem.
Så vi gik straks hen og betalte for vores drikkevarer i baren.
Og her fik jeg overraskelsen da jeg så regningen; 70 kr for min gin tonic OG 10.000 kr for Soulaima's flaske champagne.
Jeg sagde til ham tjeneren, at jeg kun fik en gin tonic, og at han havde lavet "en fejl" ved slå champagnen ind på min regning.

Her råbte han et eller andet på kroatisk, hvor Soulaima straks kom hen i baren, og hun fortalte, at det ikke var nogen fejl.
Men også Store "Stygge" Ivan var kommet ned i kælderen, hvor han blokeret for udgangen samtidig med han stod med korslagte arme, og havde i den ene hånd et baseball bat. 
Så jeg betalte selvfølgelig, da jeg ikke havde lyst til at "spille" baseball med Ivan.

Mine kollegaer betalte også 10.070 kr. (De havde også sagt, JA TAK til de helt store lommesmerter) for deres drink og deres piges champagne.


Og du sidder nok nu og tænker; Gerog du blev godt nok "taget i røven" den aften.
Ja, det gjorde jeg, og jeg har da lært af min fejl, selvom det er svært når liderligheden er udenfor kontrol.

 

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ka du lære det, ka du.

Altid rart at blive klogere, desværre nogle gange på den hårde måde.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja man får en lang næse med champagnepiger.
 

Jeg har selv prøvet det, hvor jeg var på forretningsrejse med nogen kollegaer til Kroatien i kystbyen Split.
En aften havde vi fået lidt for meget at drikke, og ville derfor på stripklub.

Så vi tog derhen, hvor vi betalte entre på 100 kr.. Vi blev ført ned i kælderen af dørmanden Store "Stygge" Ivan.
Derefter satte vi os i et sofaarrangement, hvor vi hygget os med hver vores pige. Og med hygge mener jeg small talk og gramseri.

Da der så gik 5 minutter, så spurgte pigen Soulaima Smækmås om jeg havde lyst til noget at drikke, hvilket jeg sagde ja til.
MEN så spurgte Soulaima mig, om hun også måtte få lidt at drikke selv (OVERSAT til almindelig dansk: Har du lyst til de helt store lommesmerter du sen vil glemme?)
Jeg sagde selvfølgelig ja, det er helt fint med mig. Og ind kom tjeneren med en lille flaske Pommery champagne til hende.

Senere på aften fik jeg pludselig en dårlig mavefornemmelse omkring stedet, og sagde til de andre, at vi nok skulle se at komme hjem.
Så vi gik straks hen og betalte for vores drikkevarer i baren.
Og her fik jeg overraskelsen da jeg så regningen; 70 kr for min gin tonic OG 10.000 kr for Soulaima's flaske champagne.
Jeg sagde til ham tjeneren, at jeg kun fik en gin tonic, og at han havde lavet "en fejl" ved slå champagnen ind på min regning.

Her råbte han et eller andet på kroatisk, hvor Soulaima straks kom hen i baren, og hun fortalte, at det ikke var nogen fejl.
Men også Store "Stygge" Ivan var kommet ned i kælderen, hvor han blokeret for udgangen samtidig med han stod med korslagte arme, og havde i den ene hånd et baseball bat. 
Så jeg betalte selvfølgelig, da jeg ikke havde lyst til at "spille" baseball med Ivan.

Mine kollegaer betalte også 10.070 kr. (De havde også sagt, JA TAK til de helt store lommesmerter) for deres drink og deres piges champagne.


Og du sidder nok nu og tænker; Gerog du blev godt nok "taget i røven" den aften.
Ja, det gjorde jeg, og jeg har da lært af min fejl, selvom det er svært når liderligheden er udenfor kontrol.

 

​Er du sikker på at du ikke har digtet hele historien selv? Lyder ret usandsynlig hele forløbet, navnene, stedet osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Er du sikker på at du ikke har digtet hele historien selv? Lyder ret usandsynlig hele forløbet, navnene, stedet osv.

​Navnene, er nogen jeg har digtet da jeg kun kan huske dem af udseende, og ikke deres navn.

Men hele forløbet er altså sandt.

Du da velkommen til at tage derned for at tjekke efter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Navnene, er nogen jeg har digtet da jeg kun kan huske dem af udseende, og ikke deres navn.

Men hele forløbet er altså sandt.

Du da velkommen til at tage derned for at tjekke efter ;)

​10000 kr hver ud af vinduet og du og dine kollegaer er ligeglad ? Betalte I med kreditkort ?

Jeg ville ikke betale uden en "klamp" og trusler som at gå til politiet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​10000 kr hver ud af vinduet og du og dine kollegaer er ligeglad ? Betalte I med kreditkort ?

Jeg ville ikke betale uden en "klamp" og trusler som at gå til politiet.

​Nej, vi var ikke ligeglade. Men der var også mere end en dørmand, og vi tænkte alle, at de var ude på grove løjer.
Og vi betalte med kreditkort. Jeg prøvet at få tabet dækket af min bank herhjemme, men de kunne intet gøre, da Kroatien ikke var det bedste land at samarbejde med når det kom til de kroatiske myndigheder (ikke medlem af EU på det tidspunkt).

Og ang. det at gå til politiet, det kan du godt glemme i et land som Kroatien, der er meget korrupt.
Vi slap i øvrigt for en bøde dagen inden da vi havde lejet en scooter hver, hvor vi kørte i den forkerte retning af en ensrettede gade samt at vi var beruset.
Vi kunne kun slippe for bøden ved at give dem en fjerdedel af bødens pris kontant til betjenten.

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nej, vi var ikke ligeglade. Men der var også mere end en dørmand, og vi tænkte alle, at de var ude på grove løjer.Og vi betalte med kreditkort. Jeg prøvet at få tabet dækket af min bank herhjemme, men de kunne intet gøre, da Kroatien ikke var det bedste land at samarbejde med når det kom til de kroatiske myndigheder (ikke medlem af EU på det tidspunkt).

Og ang. det at gå til politiet, det kan du godt glemme i et land som Kroatien, der er meget korrupt.
Vi slap i øvrigt for en bøde dagen inden da vi havde lejet en scooter hver, hvor vi kørte i den forkerte retning af en ensrettede gade samt at vi var beruset.
Vi kunne kun slippe for bøden ved at give dem en fjerdedel af bødens pris kontant til betjenten.

​Ideen med at true med politiet var at opnå et forlig dvs. betale mindre end de 10000 kr. fordi I ikke vidste at det kostede 10K for champagne til pigen.

Jeg tager dog sjældent kreditkort med til sådanne steder, kun en passende mængde kontanter, dvs. har jeg brugt pengene så er der ikke noget at gøre, de kan få de kontanter jeg har på mig ellers må de tage mig med til stationen, det er dog de færreste klubber som ønsker problemer ved at tæske gæsterne. Men som det mindste bør man forhøre sig om priserne inden man bestiller noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ideen med at true med politiet var at opnå et forlig dvs. betale mindre end de 10000 kr. fordi I ikke vidste at det kostede 10K for champagne til pigen.

Jeg tager dog sjældent kreditkort med til sådanne steder, kun en passende mængde kontanter, dvs. har jeg brugt pengene så er der ikke noget at gøre, de kan få de kontanter jeg har på mig ellers må de tage mig med til stationen, det er dog de færreste klubber som ønsker problemer ved at tæske gæsterne. Men som det mindste bør man forhøre sig om priserne inden man bestiller noget.

​Du kan være 100 på at både dommer, politichef og borgmester mv.  af og til mødes i klubben "for special treatement" + evt. lidt håndører - ellers ville sådanne klubber ikke kunne eksistere.

Selvfølgelig bør man sådanne steder spørge til priserne, men første gang man er sådanne steder, drømmer de færreste nok om at det er ren bondefangeri.

Der findes også beretninger om folk, der nok er sluppet med at betale, men som så er blevet eftersat, banket  og evt. røvet i en port, så det var svært at sætte klubben i forbindelse med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du kan være 100 på at både dommer, politichef og borgmester mv.  af og til mødes i klubben "for special treatement" + evt. lidt håndører - ellers ville sådanne klubber ikke kunne eksistere.

Selvfølgelig bør man sådanne steder spørge til priserne, men første gang man er sådanne steder, drømmer de færreste nok om at det er ren bondefangeri.

Der findes også beretninger om folk, der nok er sluppet med at betale, men som så er blevet eftersat, banket  og evt. røvet i en port, så det var svært at sætte klubben i forbindelse med det.

​Det er ret sandsynligt at alle er korrupte, jeg har været på klub i mange skumle lande og var meget op på priserne for ladydrinks. Nogle steder har de 2 menu-system, hvor regningen bliver fordoblet voldsomt når man betaler og så viser de bare den dyre menu frem.

Der er også strip-steder i KBH hvor champagnen koster op til 500.000 kr. Det korte og lange er at man ikke skal være fuld når man kommer på disse steder.

London og Prag er også en turistfælde med bondefangeri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ideen med at true med politiet var at opnå et forlig dvs. betale mindre end de 10000 kr. fordi I ikke vidste at det kostede 10K for champagne til pigen.

Jeg tager dog sjældent kreditkort med til sådanne steder, kun en passende mængde kontanter, dvs. har jeg brugt pengene så er der ikke noget at gøre, de kan få de kontanter jeg har på mig ellers må de tage mig med til stationen, det er dog de færreste klubber som ønsker problemer ved at tæske gæsterne. Men som det mindste bør man forhøre sig om priserne inden man bestiller noget.

​Men det er svært når man er fuld og mega liderlig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Navnene, er nogen jeg har digtet da jeg kun kan huske dem af udseende, og ikke deres navn.

Men hele forløbet er altså sandt.

Du da velkommen til at tage derned for at tjekke efter ;)

​Okay hvis du siger det. Jeg troede ikke på historien men lader tvivlen komme dig til gode. Synes godt nok der er smurt tykt på, men det er ikke fordi jeg ikke har hørt den slags historier før, så den kan godt være sand nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Okay hvis du siger det. Jeg troede ikke på historien men lader tvivlen komme dig til gode. Synes godt nok der er smurt tykt på, men det er ikke fordi jeg ikke har hørt den slags historier før, så den kan godt være sand nok.

​Den er sand.

Jeg gider ikke bruge tid på at skrive en falsk historie.
Jeg skriv det med det formål at gøre andre opmærksomme på det, hvis de har tænkt sig at gå på strip klub i udlandet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Japan, Spanien, Argentina er nogle af de få steder jeg kan komme til uden for store søforklaringer.

​Sig du skal til Spanien, men tag til Tyskland i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

​Okay hvis du siger det. Jeg troede ikke på historien men lader tvivlen komme dig til gode. Synes godt nok der er smurt tykt på, men det er ikke fordi jeg ikke har hørt den slags historier før, så den kan godt være sand nok.

​En af mine venner kan berette nogenlunde samme fortælling fra Tyskland. Dog kun 7K.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder ikke sjovt med den slags regninger. Er den slags bondefangeri også noget man kan støde på på FKK-stederne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søgte lige lidt på champagnepiger og fandt denne gamle artikel i Ekstra Bladet:

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article4408108.ece

Desværre kan jeg ikke se de omtalte links til anmeldelserne af de enkelte klubber - men flere af dem eksisterer vel næppe mere? Men ellers lyder det da ikke som om springet til en FKK-klub skulle være så stort - hvis man altså kunne få en mere udstrakt service end alm. strip i de private rum?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt også lige denne artikel:

https://www.denfri.dk/2014/06/night-clubbing/

Artiklen er ikke så gammel (2014) men historierne er gamle - historien om den kendte politiker fra Herning er vist sand nok, men klubben fik kun en kort levetid, da de ikke kunne leve af kun 1 kunde. Siden kom jeg ofte selv på stedet, da det var blevet til diskotek.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde Bonobo jeg har prøvet for mange år siden. Jeg var sammen med en gammel rotte. Ikke dolce vita men mener det lå overfor kakadue bar, som var fuld af gamle koner jf ham. Men ihvertfald havnede med en smuk østblondine, som i bagspejlet måske var en smule ulovlig ung på et værelse. Jeg måtte minde hende om at bruge gummi og det var ikke særligt godt. Smuk men noget tid siden badet. 2.500 kr.

​maxim bar

Del dette indlæg


Link til indlæg

min tidligere chef har prøvet det, og en en ven har prøvet noget tilsvarende i Kina......i første tilfælde havde han været der og også fået noget at drikke, men ikke det dyre...det var trukket senere samme aften. Der kom banken ind over, og da han kunne overbevise dem om, at godt nok kunne han bruge penge, men ikke så mange, på så lidt, lavede banken en sag, spærrede beløbet etc....hvorefter, det overskydende beløb blev refunderet..... I det andet tilfælde åd firmaet regningen ( tror det var i omegnen af 40.000 kr...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gerogs historie er meget almindelig især i Østeuropa, men til dels også i London, Paris, osv. 

Herhjemme risikerer du også en kæmperegning på klubber som Beverly Hills og Venus bar, men så er det også kun hvis du ikke tænker med det rigtige hovede. Pigerne er ofte direkte hustlere der går rigtig langt for få ekstra penge ud af kunderne. De fleste (alle) pigerne er klar på at sælge sig selv, og priserne varierer alt efter dato og antal kunder i klubben. Man skal dog være klar på at købe for et minimumsbeløb drinks/champagne (ca 2000 kroner) og vente til lukketid eller betale "for tabt arbejdsfortjeneste". De pæne klubber som Angels, 7th Heaven og Mirage tror jeg ikke du får extras medmindre du direkte scorer pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Hvordan kan det koncept overleve?

For 45 kilo kan man jo købe hvilken som helst pige man ønsker, og få langt mere end bare hendes selskab.

​De dyre flasker er udelukkende til hvidvaskning af penge - har du fx 500000 i narkopenge så kan du købe den flaske kontant. Hvis du så ejer baren selv så har du fået pengene ind i systemet. Det er hele formålet intet andet - der er jo ingen ved deres fulde fem der køber disse flasker for fornøjelsen eller smagens skyld. For 500000 kan man jo hyre et helt harem :-))) men det kan ikke anvendes til hvidvask

Del dette indlæg


Link til indlæg

​De dyre flasker er udelukkende til hvidvaskning af penge - har du fx 500000 i narkopenge så kan du købe den flaske kontant. Hvis du så ejer baren selv så har du fået pengene ind i systemet. Det er hele formålet intet andet - der er jo ingen ved deres fulde fem der køber disse flasker for fornøjelsen eller smagens skyld. For 500000 kan man jo hyre et helt harem :-))) men det kan ikke anvendes til hvidvask

​Er der ikke noget med at erhvervsdrivende ikke må modtage kontant betaling over et vist beløb?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

jo men så kører du det da bare ind fra en konto i afrika hvor man da lige kan smide en milliard millioner ind uden id

man kan kun fage idoter med regler

det er det idioter ikke forstår :-)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...