Hop til indhold
Ceylon

Natklubber med champagnepiger

Recommended Posts

Hvordan fungere det egenligt, med de natklubber med champagnepiger? Jeg har hørt at man betaler en entre ligesom på et diskotek. Der er en normal bar men almindelige ting og champagne til forskellige priser. Hvis man køber champagne skulle det give adgang til et værelse og en pige..

Men hvad får men egentlig for en champagne til 2000kr ? Og en champagne til 45000kr??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvad får men egentlig for en champagne til 2000kr ? Og en champagne til 45000kr??

 

Lommesmerter og en lang næse  :wink:

 

Fatter ikke at de bondefangerklubber stadig får lov at eksistere, men den sidste idiot er nok ikke født endnu.

 

Tag dog på FKK eller Flattrate i Tyskland og få virkelig value for money  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyldninger for at komme alene til Tyskland er svære for mig.. Men skal nok tænke over det. Eventuelt kan jeg jo bare sige jeg skal med og hore. Det er hun trods alt gået med til så mange gange før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Japan, Spanien, Argentina er nogle af de få steder jeg kan komme til uden for store søforklaringer.

 

Det giver vel også rige muligheder?? Både i Spanien og Argentina og i mindre udstrækning Japan? Du må meget gerne fortælle, hvis du har prøvet noget de pågældende steder....:-):-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Japan, Spanien, Argentina er nogle af de få steder jeg kan komme til uden for store søforklaringer.

 

Plejer du så ikke at flyve via Frankffurt (evt. kører til Hamburg og flyver derfra)? Tag afsted en dag eller 2 tidligere end nødvendigt og så har du et par dage til din rådighed - på hjemturen laver du så bare  samme nummer. Keine Hexerei - nur behändigkeit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu handler de jo om Champagne piger i Danmark, jeg ved godt hvor jeg finder gode piger i Spanien.. Men jeg er ikke så "modig" i udlandet, er bange for at blive rullet og smidt i en grøft.. Derfor har jeg slet intet forsøgt i Argentina.

I Japan er det blivet til at lade nogle fisk suge på frækkerten, men det er med smerter til følge, så det er nok ikke noget jeg kaster mig ud i igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken ydelse får jeg for en 2000kr champagne og en champagne til 45000kr ? Ikke at jeg agter at købe den til 45 kilo, men vil godt vide hvad jeg kan forvente.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken ydelse får jeg for en 2000kr champagne og en champagne til 45000kr ? Ikke at jeg agter at købe den til 45 kilo, men vil godt vide hvad jeg kan forvente.

 

Mig bekendt pigens selskab i baren. Ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Hvordan fungere det egenligt, med de natklubber med champagnepiger? Jeg har hørt at man betaler en entre ligesom på et diskotek. Der er en normal bar men almindelige ting og champagne til forskellige priser. Hvis man køber champagne skulle det give adgang til et værelse og en pige..

Men hvad får men egentlig for en champagne til 2000kr ? Og en champagne til 45000kr??

 

Ja hvad tror du? bondefangeri. Jeg har luret ganske få gange. Der er steder hvor der meget gang i den, og man kan mødes med pigerne udenfor til en mere normal pris, og der er huller, hvor der sidder et par næsten gymnasiepiger og venter på at en fuld japaner kommer forbi og overtrækker sin mastercard. Jeg har engang talt med en fyr, der arbejdede med en gruppe af misbrugere af disse klubber, og hvis normal købesex kunder kan være ude at svømme, så er det intet mod disse forbandede her på jord, der falder i der :o. Det er svært for os andre at se tiltrækningen, hverken lokalerne eller pigerne lugter specielt godt, og de ser heller ikke specielt godt ud.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Hvordan kan det koncept overleve?"

Konceptet overlever fordi det er legitimt at sige man har været på stripklub.

Derudover behøver mange ikke udløsningen men kan nøjes med bekræftelsen, måske krydret med en fræk dans på skødet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altså haft nogle sjove aftner på stripklub.

Ved Nytorv smed jeg engang ca 1500 for en time sammen med en pige.

Vi gik i private room hvor hun strippede og gav den vildeste lapdance. Bagefter oralsex.

På de gamle klubber på Vesterbro kan man dyrke sex for en 1000 hvis du lokker lidt og betaler kontant og ikke køber champagne.

Thai stederne kan man også få sex men det har jeg ikke prøvet

Redigeret af Doktor Sugardaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forresten tror jeg de putter noget Fantasy-lignende i din øl på feks Doll House i Istedgade.

Jeg blev en gang meget underlig efter to øl der.

Desto flere grunde til at drikke kolde fra kassen. Hvis det er snusket er jeg heller ikke så opsat på fadøl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu findes der jo mange forskellige stripklubber af meget variende kvalitet. Sevenheaven f.eks. huser meget, meget smukke piger.. primært østpiger, mens der er lidt længere imellem snapsene i de gamle klubber på Vesterbro. Jeg har aldrig selv købt champagne nogen af stederne, men har ofte set rige forretningsfolk vifte med kreditkort og pengesedler. Uanset prisen på deres champagneflasker har jeg aldrig observeret at de har fået andet ud af det end selskab af nogle smukke piger, der sidder på skødet af dem, piller dem lidt på pikken og prøver at overtale dem til enten en lapdance eller en flaske champagne mere. Har aldrig hørt om nogen der har fået sex ud af det, men kan forstå på Doktor Sugardaddy at det faktisk ER en mulighed.. ovenikøbet uden at købe dyre champagneflasker??

 

Hvis man kan lokke sex for en tusse ud af pigerne kan det da godt være man skal forsøge sig igen i de gamle klubber på Vesterbro.. selvom der er langt mellem snapsene er der stadig et par lækre modeller jeg gerne ville forhandle med :)

 

Hvor foregår akten Sugardaddy? Samme sted som man får privat dances?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes også det kunne være en oplevelse værd at få extras af en stripper, dog ikke mod skyhøje priser for dårlig mouserende hvidvin.

På 7th Heaven har jeg dog fået smidt brystvorterne ind i munden under en lapdance, og kender andre som har givet pigen lidt finger, men det et DEM der sætter grænsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Søde Bonobo jeg har prøvet for mange år siden. Jeg var sammen med en gammel rotte. Ikke dolce vita men mener det lå overfor kakadue bar, som var fuld af gamle koner jf ham. Men ihvertfald havnede med en smuk østblondine, som i bagspejlet måske var en smule ulovlig ung på et værelse. Jeg måtte minde hende om at bruge gummi og det var ikke særligt godt. Smuk men noget tid siden badet. 2.500 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Må hellere pointere, at min erfaring med sex købe eller ej, var meget begrænset dengang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det foregår i private room ude bagved. Er ret sikker på at champagne penge går i klubbens kasse mens de private aftaler måske kan puttes i egen lomme. Pigen på Nytorv fik vist skæld ud bagefter.

I kolbjørnsen gade Kakadu er der en sindssygt lækker dansk mulat. Hun vil ikke dyrke sex i klinikken men for 3000 kan du tage hende med på Hotel du Nord i samme gade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er forskellen i grunden på en champagnepige og en prostitueret?

 

Godt spørgsmål, men et svar kunne være:

 

En champagnepige gør det for champagne og en prostitueret for at få champagne  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tjaa, og hvordan de kan overleve, primært ved at selskaber slæber deres forretnings forbindelser derhen for at smøre dem.

en af mine kollegaers veninde, der er servitrise på sådan et sted, et af de mere pæne, fortalte at de var kommet til ved en fejl at slå 2 flasker champagne (12.000kr a pop)for meget ind og der var ingen i selskabet der opdagede det, man bruger jo firma kortet, så det var lige 24.000kr i drikke penge, til de refunderede pengene :)

og så er de barer der skænker frække fadøl (pigen bruger fissen til at tappe hanen med)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...