Hop til indhold

Vip på annoncelight

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved det desværre ikke, men nu er jeg også nysgerrig :lol:

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 41 minutter siden:

Jeg ved det desværre ikke, men nu er jeg også nysgerrig :lol:

Ja HVOR stor er konkurrencen egentlig derinde tænker jeg bare:ph34r::lol:.. 

Skrevet

Er det noget at give penge for 

jeg ser alle annoncer og ikke kun VIP i det område jeg befinder mig i og lidt til Om pigerne jeg kan lide er der eller på vej

Eller om der er nye piger Har faktisk flere gange fundet nogle søde piger der aldrig blev VIP

Skrevet
superslikker skrev, for 21 minutter siden:

Umiddelbart ja. Så kan annoncen automatisk aktiveres hver dag. Så man ikke skal huske på det. Om det giver flere besøgende at være vip??

Skrevet
  • Author
superslikker skrev, for 25 minutter siden:

jeg ser alle annoncer og ikke kun VIP i det område jeg befinder mig i og lidt til Om pigerne jeg kan lide er der eller på vej

Eller om der er nye piger Har faktisk flere gange fundet nogle søde piger der aldrig blev VIP

Uden vip kan man kun have en meget kort tekst og vist nok kun 3 eller 5 billeder på sin annonce.. VIP er så ca 500 om måneden.. Men selv med vip så bruger jeg stadig mellem 3 og 10 points pr vagt.. 20 point koster 229 kr.. 

Jeg gider ikke 50 beskeder der spørger om ting jeg kunne skrive i annoncen og så slippe for 20 af beskederne:ph34r:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Kom til at lave en ny kommentar istedet for at redigere…

Redigeret af SiaUngQ

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Jeg gider ikke 50 beskeder der spørger om ting jeg kunne skrive i annoncen og så slippe for 20 af beskederne:ph34r:.. 

De spørger alligevel :rolleyes::lol:

Jeg prøvede faktisk her for lidt tid siden at min vip udløb og jeg først opdagede det senere på eftermiddagen. Da jeg kiggede antal besøgende på annoncen, var det 200 højere end dagen før hvor jeg havde haft vip. Jeg besluttede at vente en dag med at købe vip. Igen dagen efter var antal besøgende på annoncen højere end med vip. 

Jeg føler mig dog en smule bundet på hænder og fødder hvis jeg ikke kan oppe den når jeg keder mig… men jeg har overvejet at prøve at kører uden vip lidt tid..

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 11 minutter siden:

De spørger alligevel :rolleyes::lol:

Derfor jeg kun fjernede 30 af de 50:P:lol:..

At flere har set din annonce er ikke ensbetydende med at folk har fundet den forkortede tekst og de færre billeder lige så fristende som havde du haft en længere tekst og flere billeder.. Jeg har dog ikke oplevet som dig men jeg har også kun min annonce aktiv når jeg arbejder - plus minus et par dage før - så kan kun se forskel på når jeg har aktiveret min annonce og ikke aktiveret.. Aktiverer slet ikke hvis jeg ikke har vip.. 

Skrevet

@SiaUngQ jeg kan se hele din tekst og alle billeder på AL, så hvis du ikke er VIP så forstår jeg ikke hvad begrænsninger der er på en 'alm' annonce, andet end at den ikke dukker op øverst på forsiden med billeder? :)<3

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 19 minutter siden:

@SiaUngQ jeg kan se hele din tekst og alle billeder på AL, så hvis du ikke er VIP så forstår jeg ikke hvad begrænsninger der er på en 'alm' annonce, andet end at den ikke dukker op øverst på forsiden med billeder? :)<3

Jeg tror stadig hun har vip nu.. Det var vist bare en overvejelse indtil videre som jeg læser det<3.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror stadig hun har vip nu.. Det var vist bare en overvejelse indtil videre som jeg læser det<3.. 

Ok :).

Jeg prøvede også at søge min egen annonce frem og den dukker også op med med fuld tekst og billeder, men jeg har ikke købt VIP...??...:)

Skrevet
Pianistinden skrev, for 8 minutter siden:

Ok :).

Jeg prøvede også at søge min egen annonce frem og den dukker også op med med fuld tekst og billeder, men jeg har ikke købt VIP...??...:)

Jeg får også hele din annonce frem og kan se i bunden at du ikke er vip, da dit navn kun står med gråt og ikke sort <3

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Derfor jeg kun fjernede 30 af de 50:P:lol:..

:lol::lol::lol:

JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

At flere har set din annonce er ikke ensbetydende med at folk har fundet den forkortede tekst og de færre billeder lige så fristende som havde du haft en længere tekst og flere billeder.. Jeg har dog ikke oplevet som dig men jeg har også kun min annonce aktiv når jeg arbejder - plus minus et par dage før - så kan kun se forskel på når jeg har aktiveret min annonce og ikke aktiveret.. Aktiverer slet ikke hvis jeg ikke har vip.. 

Det har du ret i, men jeg tænker at jo flere der ser annoncen, jo flere interesseret er der i blandt :ph34r:<3 

Skrevet
Pianistinden skrev, for 4 timer siden:

Det var kun en overvejelse, køber vip for 30 dage af gangen <3 Har forsøgt 2 dage uden vip. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Uden vip kan man kun have en meget kort tekst og vist nok kun 3 eller 5 billeder på sin annonce.. VIP er så ca 500 om måneden.. Men selv med vip så bruger jeg stadig mellem 3 og 10 points pr vagt.. 20 point koster 229 kr.. 

Jeg tror du måske forveksler eroguide og annonceligt mht begrænsningerne :ph34r:<3

Skrevet

Nu hvor vi snakke om Anoncelight.

Hvorfor kan jeg ikke find min Annonce under min ,,næven,, Cowgirl90 men hvis jeg søger,, pianisten,, så kommer hendes Annonce med det samme. 

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor kan jeg ikke find min Annonce under min ,,næven,, Cowgirl90 men hvis jeg søger,, pianisten,, så kommer hendes Annonce med det samme. 

Det er nok fordi hendes navn indgår i annonceteksten, det gør det ikke på din annonce

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 40 minutter siden:

Jeg tror du måske forveksler eroguide og annonceligt mht begrænsningerne :ph34r:<3

Der står sådan her på annoncelight.. Men ja fuld tekst er der åbenbart alligevel:P..

IMG_4326.thumb.png.a0b4a62382c18888991472cd94db94ca.png

Skrevet

Nå men jeg fatter det ik at man vil have VIP hvis man er kendt 

Kan se at nogle har ca 1700 opslag på 7dag til en dags arbejde 

Hvor mange kan du nå at kneppe på en dag flere end de 1700 stk mænd JenniferRomantica ???

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Der står sådan her på annoncelight.. Men ja fuld tekst er der åbenbart alligevel:P..

IMG_4326.thumb.png.a0b4a62382c18888991472cd94db94ca.png

Åh ja, det kan da godt se. Det er 100 år siden jeg læst den tekst :lol:

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 2 timer siden:

Det er en af grundene til min annonce starter med “Hej mit navn er Sia” for det er super godt for algoritmen (aner ikke om jeg bruger ordet korrekt, men det lyder klogt:ph34r:) for så kommer ens annonce frem hvis de søger på navnet <3

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 9 timer siden:

Jeg føler mig dog en smule bundet på hænder og fødder

• Lige der bliver man jo lidt glad @SiaUngQ :twisted:
Skrevet
superslikker skrev, den 9.12.2024 at 22:57:

Kan se at nogle har ca 1700 opslag på 7dag til en dags arbejde 

Hvor mange af de 1700 tror du rent faktisk bestiller en tid.

Jeg tænker at det er under 1%

Skrevet
torben35 skrev, for 2 minutter siden:

Hvor mange af de 1700 tror du rent faktisk bestiller en tid.

Jeg tænker at det er under 1%

Det er stadig potentielt 10-15 aftaler...

Det lyder som en travl dag på kontoret ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.