Hop til indhold

Vip på annoncelight

Featured Replies

Skrevet
Refresh skrev, for 7 minutter siden:

Det er stadig potentielt 10-15 aftaler...

Men af de 10 til 15 aftaler er det måske kun nogen få der rent faktisk bliver til noget på grund af at det ikke passer tidsmæssigt, hvis ikke pigen ikke føler sig tryg ved dem der skriver eller de er for useriøs.

Skrevet

Så hjælper det være VIP med billede af pigen så fatte de fast kunder først at lave en aftale eller hvad?? Og pigen som ik kan se kunderne blive mere tryk ved en aftale det tror jeg sgu ik

Det nok mere hvis hun kan se hvem der ringer /SMS at hun bliver tryk 

Skrevet

I sidste ende handler det vel om hvor mange reelle aftale og af hvad de står med i slutningen af måneden for at VIP kan svare sig. Det er jo bare én ekstra aftale på en måned og de 500 er tjent hjem igen - omvendt kan der være mere arbejde med at finde de reelle aftale med VIP fordi der er mere eksponering.

Skrevet
superslikker skrev, den 9.12.2024 at 22:57:

Nå men jeg fatter det ik at man vil have VIP hvis man er kendt 

Kan se at nogle har ca 1700 opslag på 7dag til en dags arbejde 

Hvor mange kan du nå at kneppe på en dag flere end de 1700 stk mænd JenniferRomantica ???

Sådan som den attraktive @JenniferRomantica arbejder får hun naturligvis virkelig mange opslag, for man ved aldrig hvornår hun er hvor og man skulle jo nødig misse at hun er i ens område, så jeg søger jævnligt:wub:

Nu er det så længe siden at hun har været i Nyborg, hvor jeg bor….. men hun er her idag 11. Dec…..

og så har jeg snue og ondt i halsen. Det er sgu ikke helt fair synes jeg. 

Spørgsmålet er om det overhovedet bliver jul så:o

om damerne er Vip eller ej er mig ligegyldigt. Jeg har relativt grundig research inden jeg laver aftaler og kan godt blive nysgerrig når der er meget korte invitationer, men billeder skal der gerne være eller en god anmeldelse

Redigeret af Slowman

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Så er vi to:P:rolleyes:.. 

Så skulle jeg jo have booket og taget romtoddy med. Det tænkte jeg ikke på:idea:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 9.12.2024 at 17:08:

fundet den forkortede tekst

Der er ikke max længde på AL.  Jeg har ihverfald en semi lang tekst og er kun VIP ind imellem. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.