mulle15 0 Skrevet 9. Marts, 2014 Der har været meget snak om, at man har kunnet få muligheden for at være sammen med Michelle fra sexdebut. Er det stadig muligt, eller er hun officielt stoppet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 9. Marts, 2014 Nu ved jeg ikke, om Michelle har arbejdet som thaipige i Jylland, men jeg tror det ikke, så jeg har været flabet at flytte dit indlæg herhen. Du må rette mig, hvis der er noget, der er gået min næse forbi. Hvis ikke, så post venligst dine indlæg i rette fora. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 10. Marts, 2014 Michelle fra sexdebut kunne for flere år tilbage (ca. 2008 vil jeg tro) ganske rigtigt besøges på diverse købehavnske bordeller (f.eks. pussygalores og paradispigerne) og vist nok også et sted i Jylland. På hendes profil på Paradispigernes hjemmeside var der link direkte til sexdebuts hjemmeside, så hendes tilknytning til prostitution var offentligt kendt. (man kan stadig finde hendes profil fra dengang via forskellige arkivsteder på internettet, f.eks. archive.org) Hun var aktiv i ca. 1-2 år, og jeg har ikke set hende aktiv siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TestPilot 13 Skrevet 12. Marts, 2014 Jeg vil meget gerne vide hvis nogen finder Michelle et sted, for hende vil jeg for alt i verden gerne besøge. Besøgte Amanda engang i Odense, det var et sindssygt godt knald. Et af de bedste nogensinde. Har ledt efter Clara men uden held. Nogen der kender nogen andre danske piger som har været med i film som man kan træffe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 12. Marts, 2014 (edited) Redigeret 12. Marts, 2014 af knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest akutfyr Skrevet 12. Marts, 2014 Jeg vil meget gerne vide hvis nogen finder Michelle et sted, for hende vil jeg for alt i verden gerne besøge. Besøgte Amanda engang i Odense, det var et sindssygt godt knald. Et af de bedste nogensinde. Har ledt efter Clara men uden held. Nogen der kender nogen andre danske piger som har været med i film som man kan træffe? Jeg melder mig lige på vognen her, det vil jeg også gerne vide. Det kunne være fedt at træffe en af de danske film piger. For ikke at hænge nogen ud, kan man bare sende mig en PB hvis det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 12. Marts, 2014 http://www.xvideos.com/video807867/danish_hottie_maria_dea_solo http://www.redtube.com/7905?utm_source=PBWeb&utm_medium=PT&utm_campaign=PBWeb Venligst landsbytossen - uden smartphone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TestPilot 13 Skrevet 1. Maj, 2014 På Eromaxx er der dukket nye klip op med hende. Spørgsmålet er om de så er helt nye eller nogle gange. Det er onani video og hun udtaler hun ikke har lavet film før. Så måske er det gamle film? Måske nye? Nogen der ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gift M50 0 Skrevet 15. Februar, 2021 Hej faldt lige over den gamle tråd her jeg besøgte hende som fast kunde for en 11-12 år siden i kbh , hun var virkelig dejlig og man fik virkelig topklasse sex hos hende:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 641 Skrevet 15. Februar, 2021 Gift M50 skrev, for 10 timer siden: Hej faldt lige over den gamle tråd her jeg besøgte hende som fast kunde for en 11-12 år siden i kbh , hun var virkelig dejlig og man fik virkelig topklasse sex hos hende:) Slet ikke misundelig er bare forgabt i hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 15. Februar, 2021 BigDick skrev, den 12.3.2014 at 12:26: http://www.xvideos.com/video807867/danish_hottie_maria_dea_solo http://www.redtube.com/7905?utm_source=PBWeb&utm_medium=PT&utm_campaign=PBWeb Venligst landsbytossen - uden smartphone Maria Dea, kan jeg huske jeg kneppede på Jagtvej i en jacuzzi back in the Days Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copenfun 9 Skrevet 15. Februar, 2021 Michelle eller Smilla som hun her på flere af de københavnske bodeller.... Hun har en drøm og fuck hvor jeg savner alt ligge mellem hende ben og slikke hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gift M50 0 Skrevet 16. Februar, 2021 hun gav byens bedste sutter uden overdrivelse:) fik sgu brugt nogle tusind om måneden dengang hos hende;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg