Hop til indhold
mulle15

Michelle fra sexdebut?

Recommended Posts

Der har været meget snak om, at man har kunnet få muligheden for at være sammen med Michelle fra sexdebut. Er det stadig muligt, eller er hun officielt stoppet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Nu ved jeg ikke, om Michelle har arbejdet som thaipige i Jylland, men jeg tror det ikke, så jeg har været flabet at flytte dit indlæg herhen.

Du må rette mig, hvis der er noget, der er gået min næse forbi.

Hvis ikke, så post venligst dine indlæg i rette fora. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Michelle fra sexdebut kunne for flere år tilbage (ca. 2008 vil jeg tro) ganske rigtigt besøges på diverse købehavnske bordeller (f.eks. pussygalores og paradispigerne) og vist nok også et sted i Jylland. På hendes profil på Paradispigernes hjemmeside var der link direkte til sexdebuts hjemmeside, så hendes tilknytning til prostitution var offentligt kendt. (man kan stadig finde hendes profil fra dengang via forskellige arkivsteder på internettet, f.eks. archive.org)

Hun var aktiv i ca. 1-2 år, og jeg har ikke set hende aktiv siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil meget gerne vide hvis nogen finder Michelle et sted, for hende vil jeg for alt i verden gerne besøge.

Besøgte Amanda engang i Odense, det var et sindssygt godt knald. Et af de bedste nogensinde.

Har ledt efter Clara men uden held. Nogen der kender nogen andre danske piger som har været med i film som man kan træffe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest akutfyr

Jeg vil meget gerne vide hvis nogen finder Michelle et sted, for hende vil jeg for alt i verden gerne besøge.

Besøgte Amanda engang i Odense, det var et sindssygt godt knald. Et af de bedste nogensinde.

Har ledt efter Clara men uden held. Nogen der kender nogen andre danske piger som har været med i film som man kan træffe?

Jeg melder mig lige på vognen her, det vil jeg også gerne vide. :) Det kunne være fedt at træffe en af de danske film piger. For ikke at hænge nogen ud, kan man bare sende mig en PB hvis det er. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

På Eromaxx er der dukket nye klip op med hende. Spørgsmålet er om de så er helt nye eller nogle gange. Det er onani video og hun udtaler hun ikke har lavet film før. Så måske er det gamle film? Måske nye?

Nogen der ved noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej faldt lige over den gamle tråd her  jeg besøgte hende som fast kunde for en 11-12 år siden i kbh , hun var virkelig dejlig og man fik virkelig topklasse sex hos hende:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gift M50 skrev, for 10 timer siden:

Hej faldt lige over den gamle tråd her  jeg besøgte hende som fast kunde for en 11-12 år siden i kbh , hun var virkelig dejlig og man fik virkelig topklasse sex hos hende:) 

Slet ikke misundelig :) er bare forgabt i hende <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Michelle eller Smilla som hun her på flere af de københavnske bodeller.... Hun har en drøm og fuck hvor jeg savner alt ligge mellem hende ben og slikke hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...