Hop til indhold

Hjælp, hun vil have børn med i legen!

Featured Replies

Skrevet

Er stødt på denne "glædespige" i midt tyverne, som tilbyder mænd at de kan tage deres unger med for at kigge på.
Hvordan forholder man sig til sådan noget?
Hun har ikke ansigt på sine billeder, og al kommunikation er via hjemmesiden med annoncen, samt en falsk mail hun har lavet, samt siden annoncen er på, er en med hvad der føles som nul moderation.
Men jeg har mødt hende, og hun er real nok. Men vi mødtes på en p plads hvor hun hoppede ind i min bil, så ingen adresse. Har kun hendes annonce og mail.
Synes det virker skørt, specielt fordi at hun var så åben og kølig omkring det, som om det er det mest normale i verdenen. Men er det overhovedet alvorligt/ulovligt nok til at melde? Og hvad nytter det når hun er så anonym?

PS: Jeg har ingen børn selv, hun fortalte blot lystigt om at hun gjorde det med nogen.

Redigeret af Mikkel4

Skrevet

Det er forhåbentlig fake for at lokke dig i fedtefadet, men uanset så bør du en tur enten på kommunen eller til Politiet med den viden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Altså jeg må indrømme at jeg er en smule rystet over det du skriver. 
Hvis det er rigtigt det du skriver kan jeg slet ikke forstå hvorfor du ikke tager kraftigt afstand fra det. Du spørger om det er alvorligt nok til at anmelde det… JA det er det. Og skulle vi ikke bare lade politiet beslutte om der er baggrund for at gå videre med den sag. 
Jeg bliver ked af det, rasende og på alle måder voldsomt oprørt over at nogen kan tilbyde at lade børn overvære et sexkøb. 
DU burde heller ikke være i tvivl. 

Skrevet
Mikkel4 skrev, for 31 minutter siden:

Er stødt på denne "glædespige" i midt tyverne, som tilbyder mænd at de kan tage deres unger med for at kigge på.
Hvordan forholder man sig til sådan noget?

Der bør klart anmeldes. Giv de kontakt info du har på hende, en go beskrivelse af hendes udseende. Politiet har jo mulighed for en “muldvarp” som laver en fake aftale med hende og som minimum får en alvorlig snak. 

Skrevet
YNWA skrev, for 42 minutter siden:

DU burde heller ikke være i tvivl. 

Unden at lægge ord i @Mikkel4 's mund, så læser jeg lidt i hans oplæg, som et spørgsmål om politiet vil tage det alvorligt nok til at han skal bruge tid til at kontakte dem, eller om han bare spilder sin tid. Man er jo ikke helt sikker på hvad politet vil bruge ressurser på i denne tid.

Jeg havde selv en veninde, der fik hendes cykel stjålet, men den havde GPS monteret, så hun kunne se at den befandt sig i en cykelkælder nogle gader derfra, hun kontaktede politet, da hun ikke vil gå ned i en mørk cykelkælder alene. Svaret fra politet var at det havde de ikke resurser til, pga. fodboldkamp. Så endte med at hun og to venner gik derned, hvor nogle unge fyre stak af, da de kom, men hvem ved hvordan det kunne havde udvilket sig ellers.

Det er i hvertfald sådan jeg læser @Mikkel4 oplæget.
Mit svar er, at det er alvorligt nok til at melde og selvom de måske ikke finder hende, så vil du i hvertfald vide at du gjorde det rigtige.

Skrevet
Mikkel4 skrev, for 2 timer siden:

Hvad ville du med hende?

Hvor gamle var de der omtalte unger?

Kunne det være en far som inviterer sin 15 årige søn med?

Tror du, at hun selv evt. har haft en belastet opvækst?

Redigeret af Probator
Tilføjelse.

Skrevet

Hvad mon Mikkel4´s bagtanker er.

Redigeret af h3h3h3h3

Skrevet

Jeg tænkte som @Probator om vi har nogen ide om hvor gamle disse børn er:ph34r:.. Dog synes jeg også at 15 år er for ungt-_-.. Jeg kan dog ikke udfra det beskrevne udelukke at barnet måske er 18 eller 21.. Det jo vel stadig farens barn uanset alder.. 

Skrevet
  • Author

Må indrømme at flere kommentarer irritere mig. 
Der er ingen "bagtanke", og jeg synes da ikke at det er nødvendigt at skrive at jeg tager afstand fra det, da det i min verden er en selvfølge.
Angel rammer til gengæld hovedet på sømmet ift pointen med mit spørgsmål.

Jennifer og Probater: Vi snakker helt små, under 6 år.
Og jeg ville ikke andet med hende end det sædvanlige, et hurtigt knald i bilen et øde sted. Vi endte dog med at sidde efterfølgende og småsnakke hvor hun nævnte det, da vi snakkede om underlige fetisher og kinks nogle folk har. Og hun havde fundet ud af at hun kunne tjene dobbelt op på denne måde, da der åbenbart er en del som er til den slags.
Snakkede med politiet i dag, men de sagde at der ikke er en sag, da det højst tænkeligt "bare" var snak, og med de sparsomme oplysninger jeg havde (22 år (siger hun, men hun ligner en på 19), lille spinkel pige på ca 165 cm og 55 kg med blond hår, hvilket passer på ca en tredjedel af de unge piger i DK) så kunne de ikke køre sag på det.

Skrevet
Mikkel4 skrev, for 22 minutter siden:

Jennifer og Probater: Vi snakker helt små, under 6 år.
Og jeg ville ikke andet med hende end det sædvanlige, et hurtigt knald i bilen et øde sted. Vi endte dog med at sidde efterfølgende og småsnakke hvor hun nævnte det, da vi snakkede om underlige fetisher og kinks nogle folk har.

Tak for dit mod, og dine yderligere oplysninger. Også tak for at du kontaktede ordensmagten. Nul fordømnelse herfra. Men ros for, at du faktisk har gjort noget.

Skrevet
Mikkel4 skrev, for 14 timer siden:

da der åbenbart er en del som er til den slags.

Spøjst for jeg har aldrig i mine 10 år I branchen fået sådan en forespørgsel.. Never.. Aaalt muligt andet mellem himmel og jord både hvor jeg skulle lades som om jeg var et lille barn og lignende.. Haft gæster der har fortalt at de tændte på små børn men aldrig nogen der har foreslået noget lignende.. Har endda haft en gæst der råbte " åh ja mor jeg kommer MOOOOAR" da han kom fordi han havde aldrig haft sex med andre end sin mor.. Så jeg kender til et par "specielle" lyster.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 4.12.2024 at 10:07:

Jeg tænkte som @Probator om vi har nogen ide om hvor gamle disse børn er:ph34r:.. Dog synes jeg også at 15 år er for ungt-_-.. Jeg kan dog ikke udfra det beskrevne udelukke at barnet måske er 18 eller 21.. Det jo vel stadig farens barn uanset alder.. 

Et barn er et menneske under 18 år. Det er også ulovligt at blufærdighedskrænke ens børn under 18 år ved bevidst at dyrke sex foran barnet.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 2 minutter siden:

Et barn er et menneske under 18 år. Det er også ulovligt at blufærdighedskrænke ens børn under 18 år ved bevidst at dyrke sex foran barnet.

Min 19 årige er altså stadig mit barn.. Selvom han er voksen.. Men der er jo kommet en klarificering^_^.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.