Ravi 17 Skrevet 2. December, 2024 Jeg kan ikke finde noget link til stedet. Læg gerne til om nogen har det: Jeg kom lit på impuls over et sted jeg tror hedder «Lucky» i Randers. Det ligger i en lille gade bagved kirken. Jeg havde set for mig en time massage med hj - Bare ligge og modtage. Inde i butikken blev jeg mødt av en ung og en lit eldre thai. Normalt ville jeg nok gå for den unge, meeen der var noget med et frækt blik og en kavalergang hos den ældre som gjorde at jeg valgte hinne. Massagen var helt ok og med pirren og tirren som gjorde at jeg var helt hård da vi skulde vende om. Når jeg så ligger på ryggen, kikker hun på mig og siger - Skulle du kun have med hånd? Det var det jeg var kommet for og betalt for, så jeg svarede at det kunne hun få bestemme… Hun stod og tenkte et lille magisk øjeblik … så begynte hun at tage sin kjole af. Hun så godt ud nøgen, selvom hun sikkert er ca 50 år, og med et par rigtig fine babser. Så klatrede hun op på brigsen, gav mig kondom på og satte sig grådig ned på min pik. Jeg skal love for det blev ridetur og hun nød det. Og jeg tror hun kom flere ganger for det blev rigtig vådt. Bagefter la jeg hinne på ryg, trak benene bagover og kneppet hinne helt i bund. Jeg overdriver ikke når jeg siger hun squirtet 10 ganger, nesten helt op i loftet. Til sidst blev jeg ordnet med en grådig BJ uden. Da vi var ferdige, blev jeg bedt med ud for at få lit at spise sammen. Det takket jeg dog pent nei til. En lit merkelig opplevelse, men absolutt rigtig sexed og dejlig. Jeg fik ikke hinnes navn - Er der flere som har besøgt hinne? Jeg kan dessverre ikke finde noget link til stedet. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 2. December, 2024 Gad vide om Cat er tilbage i de gamle lokaler- det kunne godt lyde som hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravi 17 Skrevet 2. December, 2024 Hun var høy, måske 180 cm. Jeg har aldrig møt cat, men hørt meget om hinne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 2. December, 2024 Ravi skrev, for 42 minutter siden: Hun var høy, måske 180 cm. Jeg har aldrig møt cat, men hørt meget om hinne. link please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravi 17 Skrevet 2. December, 2024 sergent-254 skrev, Lige nu: link please Hei - Jeg fant dessverre ikke noget link - Droppet bare ind fra gaden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 2. December, 2024 Ravi skrev, for 11 minutter siden: Hei - Jeg fant dessverre ikke noget link - Droppet bare ind fra gaden. hvad er adressen jeg kan besøge please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravi 17 Skrevet 2. December, 2024 sergent-254 skrev, for 9 minutter siden: hvad er adressen jeg kan besøge please Vi kan ta det på PM - smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 2. December, 2024 sergent-254 skrev, for 39 minutter siden: hvad er adressen jeg kan besøge please Jeg tror helt bestemt det er den Thai massage der ligger lige bag ved kirken Prøv evt at søge på cat her på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravi 17 Skrevet 2. December, 2024 Servciesboy skrev, for 4 minutter siden: Jeg tror helt bestemt det er den Thai massage der ligger lige bag ved kirken Prøv evt at søge på cat her på EG Det er rigtig - PM for nærmere beskrivelse av hvor det er - Jeg har ikke adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Felix6 5 Skrevet 3. December, 2024 Det lyder da ellers ret spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chefen123 8 Skrevet 3. December, 2024 Hvad kostede det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 217 Skrevet 3. December, 2024 Kender ikke til nogen "Lucky" bag ved kirken, men derimod "Nutty" på Vester Kirkestræde 10. Hun er virkelig en af de pænere piger, som både kysser og giver prostata massage samt ikke mindst blow uden. Priserne er helt normale. Massage delen er måske ikke hendes skarpeste kompetence, men det kompenserer stedets ejer "Emme" til gengæld rigeligt for. Hun er jo nærmest kendt for massage delen. Og hvis man insisterer på at knalde med hende, ja så mærker man også en vis erfaring her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg 13 Skrevet 3. December, 2024 Hej til jer alle, JO-JO, der ligger ganske rigtigt en butik "Lucky" Vester Kirkestræde 5 (altså i den del af gaden der ligger længst væk fra kirken). Jeg har endnu ikke selv haft fornøjelsen, men regner med at dette lille skriv giver et par tilbagemeldinger til opfølgning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravi 17 Skrevet 3. December, 2024 Jeg fik som sagt bare ind fra gaden og tænkte ikke så meget over hvad det hed, men mener temmelig sikkert der var Lucky. Spænnende at høre om fler har gode opplevelser der :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 27 Skrevet 4. December, 2024 Det hedder Lucky thai massage. Ligge lige efter vertshuset. Hun er en moden dame, helt slank med et par ok naturlige bryster, ikke store men pæne, Hun giver en rigtig god service. På alle fronter. Hun har ingen annoncer. For hun har nok at lave. Bestilte en time, og var der i over en time så tiden passer også, i kan rolig besøge hende hvis i er til modne damer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 157 Skrevet 6. December, 2024 Det kunne lyde som Joy, hendes thaifornavn er langt og starter med P. Hende kunne jeg også godt vælge frem for en yngre model. Måske nogen kan bekræfte, at det er hende? Hvis det ér, har hun været hos Enjoy og Emmee, og så vil jeg gerne snart besøge Lucky. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 27 Skrevet 6. December, 2024 fila skrev, 1 time siden: Det kunne lyde som Joy, hendes thaifornavn er langt og starter med P. Hende kunne jeg også godt vælge frem for en yngre model. Måske nogen kan bekræfte, at det er hende? Hvis det ér, har hun været hos Enjoy og Emmee, og så vil jeg gerne snart besøge Lucky. Det tror jeg også hun sagde hun hed, hun er et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1761 Skrevet 6. December, 2024 Ravi skrev, den 2.12.2024 at 14:49: Det er rigtig - PM for nærmere beskrivelse av hvor det er - Jeg har ikke adressen Hvisdu har været der, må du da også have adressen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 7. December, 2024 Er det ikke denne annonce? https://annoncelight.dk/showad/370576 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravi 17 Skrevet 7. December, 2024 massage er fedt skrev, for 2 timer siden: Er det ikke denne annonce? https://annoncelight.dk/showad/370576 Hei - Det er rigtig adresse ihvertfal. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 27 Skrevet 7. December, 2024 Hun giver en god service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansenårhus 7 Skrevet 1. Januar Nogle der ved om der er flere piger dernede? kan man bare komme ind fra gaden uden tid? er hun slank,? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 27 Skrevet 1. Januar Jeg tror kun der er hende selv. Ja og du kan bare gå ind fra gaden. Men hun snakkede om hun skulle til Sverige i julen, så ved ikke om hun er kommet tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravi 17 Skrevet 2. Januar Det var en pige mer da jeg var der. En yngre modell, men jeg valgte den ældre da det var noget i hinnes blik der sa at det ville blive en sjov omgang. Godt valg Fik også tilbud om begge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 217 Skrevet 2. Januar Der er vist noget der lige skal koordineres lidt, hvis det er Vester Kirkestræde 5. Hedder stedet ikke Hong Fa Thai massage..?? Jeg mener det er Joy og Baangawn, der er her. Deres side hedder: https://annoncelight.dk/showad/388194 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg