Hop til indhold
Rejsenetværk

Gigolo anmeldelser

Recommended Posts

Nu er der også gigoloer herinde :cool:

Hvad med en gigolo anmeldelse af en hustru eller kæreste til en af de mandlige anmeldelere herinde ;)

http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=members&section=view&module=list&filter=11

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe Jasmin du kender da en fra Chatten :P

hehehe....  ja :) 

ej jeg synes faktisk det er en kærkomment tiltag at drengene også er kommet på... både for "fællesskabet" og for det faktum at der rent faktisk også er en del kvinder der betjener sig af "no strings" 

hvis jeg selv var 20 år ældre og ikke var i "branchen" - så ville jeg selv bruge dem fordi jeg er så inkarneret single som jeg er...  der er det jo det helt rigtige :) 

og jeg synes det er fedt at Logan og Morten at de er her med deres profiler - det er cool 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Jasmin - den dag du mangler, skriver du bare - du kommer sq ikke til at betale en krone :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jasmin - den dag du mangler, skriver du bare - du kommer sq ikke til at betale en krone :D

Noget tilsvarende burde indføres på fars dag. :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som eneste pige herinde, der ikke er lyserød, synes jeg det er overdrevet cool at der er gigoloer at finde også. Der er/bør være plads til alle herinde, uanset om der ikke-lyserøde piger eller lyserøde drenge (hvad farve har de egentligt?) Det er jo dybest set noget værre fis(se) at der kun er mænd, der vil købe piger. Drenge jeg giver sgu gerne en femmer, hvis I byder jer:-) nej seriøst. Selvfølgelig går det begge veje. Det er måske bare lidt tabubelagt at tale om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som eneste pige herinde, der ikke er lyserød, synes jeg det er overdrevet cool at der er gigoloer at finde også. Der er/bør være plads til alle herinde, uanset om der ikke-lyserøde piger eller lyserøde drenge (hvad farve har de egentligt?) Det er jo dybest set noget værre fis(se) at der kun er mænd, der vil købe piger. Drenge jeg giver sgu gerne en femmer, hvis I byder jer:-) nej seriøst. Selvfølgelig går det begge veje. Det er måske bare lidt tabubelagt at tale om.

du er nu ikke den eneste pige der ikke er lyserød

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Og her er fagforeningens sang

Og så faldt jeg over denne i søgningen efter ovenståenede.

Prøv lige at se de bryster-uhhh hvorfor er der al det seletøj fremme nu???? Havd skal det til for??

Næ må vi få fri dressur ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Maja køber du og anmelder en gigolo oplevelse :???:: :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja Rejse, det burde jeg jo næsten, når jeg er fortaler. Men sagen er, at man køber det, man gerne vil have, men ikke kan få gratis. Jeg får som regel det jeg vil have gratis. Men måske burde præcis jeg og ikke en af de lyserøde teste produktet:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gør det Maja!

Og de herres priser er noget mere tilgængelige for en almindelig pengepung, end hos flertallet af de pink-piger herinde :wink:

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gør det Maja!

Og de herres priser er noget mere tilgængelige for en almindelig pengepung, end hos flertallet af de pink-piger herinde :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

burde priserne ikke være omvendt så pigerne var billiger end fyrene.fyrene kan vel ikke betjene 5-15 piger om dagen som pigerne kan

Del dette indlæg

Link til indlæg

burde priserne ikke være omvendt så pigerne var billiger end fyrene.fyrene kan vel ikke betjene 5-15 piger om dagen som pigerne kan

udbud og efterspørgsel sweetie :)

"burde" er ikke for de frie markedskræfter *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilke frie markedskræfter i den her branche - noget der ligner får vi nok først hvis rufferiloven ophæves.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

nu er det altså ikke os alle der har bagmænd der trækker i trådene :) og jeg er da billigere end gennemsnittet på klinikkerne og dyrere end der hvor man virkelig kan sige "du får hvad du betaler for" :)

Så det er da frie kræfter der har sat mine priser... dem har jeg selv valgt og styrer helt selv ud fra markedet... så for mit vedkommende er det da frie markedskræfter..

og jeg koster da ca det dobbelte for en time ifht en dejlig date med en gigolo :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok Jasmin - men jeg bliver altså ikke den første der skriver en anmeldelse af en oplevelse med en Gigolo på EG, men brug selv overskuddet på det - jeg har før investeret i at kunne skrive i oplysningens tjeneste på ukendt grund i Hamburg:-)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu ved jeg ikke lige hvor høj Morten er - men jeg ville da ikke have noget imod at "bytte" og skrive en anmeldelse - så kunne han skrive en retur... 

bytte bytte købmand lever i bedste velgående - især i det private erhvervsliv  *gg*

her kunne vi da virkelig have glæde af (tvær)fagligt samarbejde :)  Logans type er desværre ikke så meget mig selv om han virker enormt sympatisk så det skulle nok være Morten jeg skulle anmelde hvis det var *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

hahaha....  ja det kunne være jeg skulle give ham tilbuddet *gg*

gad vide hvordan de anmeldelser ville blive modtaget *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

der ville i hvert fald være en gruppe der ville synes det var et hit.. 

Morten skal i hvert fald være velkommen til at kontakte mig... jeg er frisk...  han virker jo lækker nok.. og hvis billederne holder nogenlunde - så er han jo dejlig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anmeldelserne gælder da ikke, hvis de er gensidige. Så ville de jo ikke være troværdige.... Jasmin må til lommerne og købe en omgang hygge med Morten :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...