Hop til indhold

Gigolo anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Maja tager både far & søn i en 3kant :P

Nille, jeg er desværre ikke til, gamle mænd :sad:  Kun hvis det er George Clooney :P 3 kanter har jeg altså heller ikke prøvet. Det koster sikkert ekstra, og det tror jeg ikke, jeg holder til alligevel. Jeg er jo lidt op i årene selv :sad:

• Svar 55
  • Visninger 7.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Som eneste pige herinde, der ikke er lyserød, synes jeg det er overdrevet cool at der er gigoloer at finde også. Der er/bør være plads til alle herinde, uanset om der ikke-lyserøde piger eller lyserød

• nu ved jeg ikke lige hvor høj Morten er - men jeg ville da ikke have noget imod at "bytte" og skrive en anmeldelse - så kunne han skrive en retur...    bytte bytte købmand lever i bedste velgående -

• Hehe, kom lige til at tænke på, om det mon var en ide, at afholde en gigolo-anmeldelses-konkurrence, hvor præmien er en halv time med en gigolo ??   Men så skal vi nok have admin til at oprette et f

Skrevet

Tror du falder for aldersgrænsen Blue:-) men hey, hvis jeg synes du er lækker, så køber jeg dig gerne:-) melder du dig frivilligt som gigolo? 

Måske ;)

• 11 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.