Hop til indhold

hvor ofte går gp'erne i bad?

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden:

Jeg bad dig jo om eksempler.. Du kan vel nemt finde den igen når du aldrig glemmer den^_^.. Hvad skal jeg evt søge på hvis du ikke gider selv at finde eksemplerne.? "Fnulre sæd" eller.? 

Gadepigerne bader formentlig heller ikke mellem kunder, hvis man skal kigge på en lidt større gruppe der trods alt også er en del af branchen. Her kan jeg ikke henvise til konkret anmeldelse, men udelukkende til den ulykkelige situation de fleste er i :(

• Svar 52
  • Visninger 5.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Er jeg den eneste der bliver træt og få længere patter af at andres meninger er ugyldige fordi JEG har en tissekone.? Fåårk hvor er det belastende..  Det er fandemar hver gang jeg deltager i en d

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg bader når min gæst er ankommet - altså umiddelbart inden det sjove.. Så føler jeg mig mest ren og jeg er sikker på der ikke er noget at komme efter når jeg bliver slikket.. 

• Man solbader da. 

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 17 minutter siden:

Gadepigerne bader formentlig heller ikke mellem kunder, hvis man skal kigge på en lidt større gruppe der trods alt også er en del af branchen. Her kan jeg ikke henvise til konkret anmeldelse, men udelukkende til den ulykkelige situation de fleste er i :(

Igen-igen vil jeg gerne bede om link til den før omtalte anmeldelse og alle de mange anmeldelser der nævner dårlig hygiejne.. Svesken på disken som man siger:P.. 

Skrevet
TheRealPeter skrev, 1 time siden:

High-end pigerne som jeg foretrækker fremstår stadig søde, lækre og med en god energi. 

Hyg dig med High-end pigerne<3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.