Hop til indhold

hvor ofte går gp'erne i bad?

Featured Replies

Skrevet

Hej derude.
kunne godt tænke mig at høre jer ad om hvad i tror/kan fornemme med pigerne og deres bad.
selvfølgelig er der forskel fra pige til pige, men tror i størstedelen af pigerne tager en skyller efter HVERT besøg eller tror i at de godt kan nøjes med den vådserviet dernede også føler de sig klar til den næste?
som sagt er der ikke to piger som er ens, men hvilken fornemmelse har i fået med tiden af piger og deres rutiner med bad efter besøgene

• Svar 52
  • Visninger 5.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Er jeg den eneste der bliver træt og få længere patter af at andres meninger er ugyldige fordi JEG har en tissekone.? Fåårk hvor er det belastende..  Det er fandemar hver gang jeg deltager i en d

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg bader når min gæst er ankommet - altså umiddelbart inden det sjove.. Så føler jeg mig mest ren og jeg er sikker på der ikke er noget at komme efter når jeg bliver slikket.. 

• Man solbader da. 

Skrevet

Jeg ved ikke, hvor ofte GP'erne går i bad, men for hyppige bade er ikke godt for huden. Når det så er sagt, har jeg kun meget sjældent oplevet nogen former for uhygiejne. Hvordan de sørger for at holde sig friske og lækre på en lang dag, det er en hemmelighed blandt kvinder.

Skrevet

Jeg vælger i hvert fald at tro på, at pigerne tager en skyller mellem hver gæst med sæbe og vand. Det er måske en naiv tro, for ellers kommer jeg sgu nok til at ørgle, hvis det ikke er tilfældet for dem jeg besøger.

Skrevet

Hvis jeg var i tvivl om hun havde været under bruseren vil jeg holde mig væk. Jeg tager altid bad hos pigen og forventer det samme fra hende.

har hos alle lagt mærke til at der står intim sæbe eller neutral sæbe.

Skrevet

Jeg har ofte set dem jeg besøger tage et efter jeg selv har, imens jeg så tager tøjet på igen. Så jeg vælger bestemt at tro på største delen gør det. Der er selvfølgelig nok nogen som bare lige tager en "vådserviet" eller bare en hurtig lille vaske tur forneden kun, men det er nok kun dem på de østeuropæiske bollefabrikker. Eller dem så overbooker nærmest og tager en ny kunde 1 min efter man er gået. Det hænder jo tænker jeg.

Bare et gæt og min egen holdning selvfølgelig.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Har ofte oplevet dem jeg besøger som er de velkendte Danske Piger tage en skyller efter jeg har besøgt dem, jeg mener også at jeg har nævnt det som sidebemærkning i flere anmeldelser enten fordi man er endt under bruseren sammen hvilket er super hyggeligt ^_^ i min seneste anmeldelse skrev jeg også at hun tog en skyller imens jeg selv hoppede i tøjet. 

Som @Crabman skriver så giver det sig selv at det ikke nødvendigvis er normen på bollefabrikker, steder med rigtigt mange piger (3+ eller flere) der deler et badeværelse, steder hvor pigen skynder fordi næste kunde er på vej, og steder hvor kunder næsten møder hinanden på vej ind og ud af døren. 

Skrevet

Jeg bader når min gæst er ankommet - altså umiddelbart inden det sjove.. Så føler jeg mig mest ren og jeg er sikker på der ikke er noget at komme efter når jeg bliver slikket:P.. 

Skrevet

Selv om jeg ikke synes det er særligt fedt -må jeg indrømme, at jeg jævnligt har oplever, at kunne lugte tidligere kunder -enten direkte på kvinden eller på briksen eller i rummet... -det kan være svært at ignorer -også selv om jeg kun får massage -er det sgu ufedt... Har et par gange bedt dem skifte håndklæderne )stank af mandesved, og det der er værre). Og har undladt at slikke alligevel selv om hun bad mig om det -da der kom en duft af -f.eks. gammel sperm, stærk salmiakagtig duft, da hun sprete benene... -nok mest de steder der har åben 24/7

Mange er heldigvis meget renlige, og det er aldrig et problem.

Skrevet

Har aldrig oplevet noget urenligt eller ubehageligt

Skrevet

Tror man er bedst tjent med ikke at tænke nærmere over dette :D

Jeg har oplevet mange High-end piger der blot kører en lille vådserviet og derefter putter lingeriet på igen, klar til næste levende billede :) Selv efter en COB hvor der er blevet “malet” på fx brysterne. Køkkenrulle fjerner meget. 

Har naturligvis også oplevet at der er blevet vasket lokalt på kroppen der hvor festen er sluttet.

Jeg tror til gengæld - men ved det ikke - at langt hovedparten af pigerne tager et langt varmt bad når dagen/vagten er slut.

Hvor tit har I mødt en pige med vådt hår midt i en vagt (ved godt man kan bade uden at gøre håret vådt, men alligevel) ?

Det sagt, forstår jeg godt pigerne :) De har ofte travlt og om man skal vaske 1 eller 7 kunder af kroppen indenfor et kort tidsrum tænker jeg ikke gør den store forskel for velværet. Så hellere et enkelt langt varmt bad.

Flere kunder har formentlig også luret dette og man læser ofte her på forum at mange ønsker en tidlig tid ;)

Selv har jeg kun én gang bemærket kunden/kunderne før mig hos en pige. En i øvrigt velanmeldt, fræk, flot og supersød pige, men hun lugtede ganske enkelt af “sur diller” ud af munden :(

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet

Endelig er der også nogle der bader i parfume. “Du lugter som et helt bordel” er jo et hyppigt benyttet udtryk. Oftest ment som en joke :D

Denne trend vil jeg dog vurdere som værende fuldstændig på retur. 

Skrevet

Jeg har indtryk af, at de fleste piger gør sig umage med ikke at være for parfumerede, for at vi ikke bærer lugten med hjem. 

Skrevet
Mrbusiness skrev, den 9.11.2024 at 09:58:

som sagt er der ikke to piger som er ens, men hvilken fornemmelse har i fået med tiden af piger og deres rutiner med bad efter besøgene

Jeg bader før og efter.

DVS. hvis jeg har ti gæster bader jeg tyve gange på denne dag. Men  håret skal vaskes hver anden dag.

Skrevet

@Mrbusiness har fulgt dit spørgsmål og hvilke svar der er kommet fra de andre brugere herinde Jeg syntes faktisk det er et meget personligt spørgsmål ….. Så længe pigen du besøger er fin og dufter dejligt Er det så ikke lige gyldigt om hvordan og om hvor vidt pigerne holder hygiejnen mellem gæsterne ? Ja jeg spørger bare 

Skrevet
TheRealPeter skrev, den 10.11.2024 at 00:15:

Hvor tit har I mødt en pige med vådt hår midt i en vagt (ved godt man kan bade uden at gøre håret vådt, men alligevel) ?

Jeg bader som sagt før hver gæst.. Det kan flere brugere herinde skrive under på, men jeg vasker godt nok ikke håret hver gang.. Vasker det som regel dagen før faktisk hvor jeg normalt også farver mit hår.. 

Som du skriver så aner du det ikke og så skal man altså passe på med at udtale sig.. Jeg VED at alle de kollegaer jeg møder på mine vagter og dem jeg kender vasker sig efter hver gæst eller før hver gæst og nogle af dem begge dele.. 

Og fordi du har oplevet en del af rengøringen så det ikke ensbetydende med at rengøringen stoppede der.. Du aner ikke om pigen har taget et bad efter hun har fuldt dig ud af døren.. Få jeg sæd på mig så tørrer jeg det af med en vådserviet for at det ikke kommer alle steder hen og så bader jeg når jeg har lukket gæsten ud af døren.. Du springer til nogle konklusioner synes jeg.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Jeg har kun en eneste gang oplevet en pige der smagte lidt af pik (i munden) og min eneste tanke var at om lidt smager hun af min :wub:

Jeg anser de andre kunder som en fræk del af vores leg, så det er ikke et problem som sådan.

Det slukker mig mere, hvis hun smager af røg, hvilket er sket irriterende ofte.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg bader som sagt før hver gæst.. Det kan flere brugere herinde skrive under på, men jeg vasker godt nok ikke håret hver gang.. Vasker det som regel dagen før faktisk hvor jeg normalt også farver mit hår.. 

Som du skriver så aner du det ikke og så skal man altså passe på med at udtale sig.. Jeg VED at alle de kollegaer jeg møder på mine vagter og dem jeg kender vasker sig efter hver gæst eller før hver gæst og nogle af dem begge dele.. 

Og fordi du har oplevet en del af rengøringen så det ikke ensbetydende med at rengøringen stoppede der.. Du aner ikke om pigen har taget et bad efter hun har fuldt dig ud af døren.. Få jeg sæd på mig så tørrer jeg det af med en vådserviet for at det ikke kommer alle steder hen og så bader jeg når jeg har lukket gæsten ud af døren.. Du springer til nogle konklusioner synes jeg.. 

Hej @JenniferRomantica :)

Jeg betvivler slet ikke din vaskerutine eller dine kunders bekræftelse heraf. Dine kunder som så også er brugere/dine følgere herinde, kan jeg forstå. De er meget loyale, som altid (alt er ved det gamle på det punkt) :)Jeg respekterer 100% dine erfaringer i denne branche, men er også bevidst om at de kun udgør et hjørne af branchen, akkurat som mine erfaringer også kun udgør et hjørne. Et andet hjørne. Branchen er for udefinerbar til generelle konklusioner. Folk er forskellige. Erfaringerne er forskellige. Erkendelserne er forskellige. Det er vel også denne forskellighed TS er nysgerrig på? 

God dag…nu skal jeg i bad ;)

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 2 minutter siden:

akkurat som mine erfaringer også kun udgør et hjørne. Et andet hjørne. Branchen er for udefinerbar til generelle konklusioner. Folk er forskellige. Erfaringerne er forskellige. Erkendelserne er forskellige.

Din erkendelse var vel at du egentlig ikke vidste noget definitivt omkring det men bare spekulerede I det der ville give allermindst mening - i mit hoved - i forhold til baderutine.. Nemlig at LANGT HOVEDPARTEN af piger bare tager et enkelt bad i løbet af en lang vagt hvor vi sveder, bliver svedt på og meget andet.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Din erkendelse var vel at du egentlig ikke vidste noget definitivt omkring det men bare spekulerede I det der ville give allermindst mening - i mit hoved - i forhold til baderutine.. Nemlig at LANGT HOVEDPARTEN af piger bare tager et enkelt bad i løbet af en lang vagt hvor vi sveder, bliver svedt på og meget andet.. 

Omvendt må du også erkende at vi er mange der har andre erfaringer end det du beskriver. 

Jeg har siddet i venteværelset og hørt pigen komme ud fra forrige kunde og være hos mig 5 min. senere, det efterlader ikke ret meget tid til et bad. Jeg tænker også at der er lidt forskel på hvad man laver med den enkelte og at et mundskyld og en hurtig vaskeklud ofte kan gøre det. Men som regel er det mit indtryk at pigen kommer direkte fra badet.

Jeg går kun på danske klinikker og har aldrig haft noget videre at udsætte på hygiejnen (bort set fra røgsmag og et par episoder hvor værelset ikke stod kniv skarpt), men jeg er sikker på at der er steder med ringere vilkår, hvor hygiejnen ikke er i top.

Skrevet
Crabman skrev, den 9.11.2024 at 10:58:

Der er selvfølgelig nok nogen som bare lige tager en "vådserviet" eller bare en hurtig lille vaske tur forneden kun, men det er nok kun dem på de østeuropæiske bollefabrikker.

Du har måske ret i, at det er sådan nogle steder, men jeg har endnu ikke oplevet manglende hygiene, de steder jeg har besøgt.

Skrevet
Refresh skrev, for 51 minutter siden:

Omvendt må du også erkende at vi er mange der har andre erfaringer end det du beskriver. 

Hvem er i “mange”:ph34r:.? Synes ikke jeg læser mange i tråden her eller i anmeldelser der nævner dårlig hygiejne.. 

Da jeg var på klinik der gik jeg i bad når jeg smed pengene i en kuvert ved telen.. Så du kunne sikkert godt have tænkt jeg ikke havde badet^_^.. 

Og så tager en hurtigt skyller altså heller ikke meget mere end 5 minutter.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Hvem er i “mange”:ph34r:.? Synes ikke jeg læser mange i tråden her eller i anmeldelser der nævner dårlig hygiejne.. 

Da jeg var på klinik der gik jeg i bad når jeg smed pengene i en kuvert ved telen.. Så du kunne sikkert godt have tænkt jeg ikke havde badet^_^.. 

Og så tager en hurtigt skyller altså heller ikke meget mere end 5 minutter.. 

Tror ikke du kan bygge din statistik på antal meninger i generel debat tråde. Dertil er for mange blevet smidt ud, der tillod sig at have andre holdninger end dig og dit følge :mellow: De debatter du deltager i er således ofte endt ukonstruktivt og så har nogle til sidst svaret dig ‘grimt’, er blevet anmeldt af dine kunder og derefter smidt ud. Det ødelægger (også) ‘Generel debat’ eller gør den i bedste fald blot ensidig, kønsløs og måske misvisende i forhold til virkelighedens debatemne. Nu bliver jeg sikkert også anmeldt…:D Og jo, jeg har læst flere heftige debatter og savner mange af de brugere der i øvrigt bidrog konstruktivt til EG. Men selvfølgelig skulle de have svaret dig pænt eller ladet den ligge. Det er jeg sådan set enig med admin i :huh:

Der er da mange anmeldelser der nævner dårlig hygiejne? Der er tilmed anmeldelser der nævner at der ikke var bademulighed på stedet eller bruseren var i stykker :(

I øvrigt er det også lettere at bade mellem kunder hvis man har 3 kunder på en vagt, men har man en vagt på X antal timer og kunderne står i kø og indtægten skal hentes ind indenfor denne ramme, forstår jeg godt man springer badet over indtil endt vagt, eller måske kun lige løbende skyller de værste glædesdråber af. Helt fair :)

Men igen, det er en broget branche med mange forskellige piger, kunder, arbejdsformer osv. hvor der næppe kan drages ret mange generelle konklusioner og vi to - og alle andre - har måske derfor naturligt nok forskellige erfaringer.

Sådan er det og det er helt okay :)

VH TheRealPeter

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 41 minutter siden:

Tror ikke du kan bygge din statistik på antal meninger i generel debat tråde. Dertil er for mange blevet smidt ud, der tillod sig at have andre holdninger end dig og dit følge :mellow: De debatter du deltager i er således ofte endt ukonstruktivt og så har nogle til sidst svaret dig ‘grimt’, er blevet anmeldt af dine kunder og derefter smidt ud. Det ødelægger (også) ‘Generel debat’ eller gør den i bedste fald blot ensidig, kønsløs og måske misvisende i forhold til virkelighedens debatemne. Nu bliver jeg sikkert også anmeldt…:D Og jo, jeg har læst flere heftige debatter og savner mange af de brugere der i øvrigt bidrog konstruktivt til EG. Men selvfølgelig skulle de have svaret dig pænt eller ladet den ligge. Det er jeg sådan set enig med admin i :huh:

Der er da mange anmeldelser der nævner dårlig hygiejne? Der er tilmed anmeldelser der nævner at der ikke var bademulighed på stedet eller bruseren var i stykker :(

I øvrigt er det også lettere at bade mellem kunder hvis man har 3 kunder på en vagt, men har man en vagt på X antal timer og kunderne står i kø og indtægten skal hentes ind indenfor denne ramme, forstår jeg godt man springer badet over indtil endt vagt, eller måske kun lige løbende skyller de værste glædesdråber af. Helt fair :)

Men igen, det er en broget branche med mange forskellige piger, kunder, arbejdsformer osv. hvor der næppe kan drages ret mange generelle konklusioner og vi to - og alle andre - har måske derfor naturligt nok forskellige erfaringer.

Sådan er det og det er helt okay :)

VH TheRealPeter

Jeg synes lige pludselig du prøver at dreje det over på noget omhandlende min person hvilket jeg anser for værende total unødvendigt men argumentum ad hominem er vel ganske normalt når man kommer til kort på faktuelle argumenter.. Ikke desto mindre så finder jeg det lavt at ty til den slags fejlslutninger.. 

Jeg arbejder kun 5 dage i måneden ca hvilket betyder min indtægt skal tjenes ind på de dage.. Så jeg ved ikke hvad du egentlig mener med antallet af gæster og vagtens længde osv.. Der er jo 24 timer i døgnet og 7 gæster tager vel maks omkring 7 timer af de 24.. Skulle der ikke være tid til 7 stks 5 minutters bade eller hvad mener du.? 

Nu har jeg selvfølgelig kun lige tjekket de første to sider hvor jeg har søgt henholdsvis "dårlig hygiejne" og "lugter".. Det ene reelle resultat der kommer på "dårlig hygiejne" er en bruger der har besøgt 13 forskellige piger hvoraf en havde dårlig hygiejne hvilket vel meget dårligt kan kaldes "største delen".. "Lugter" kommer der også et reelt resultat der handler om en pige der tilbyder besøg i et solcenter.. Så jeg aner stadig ikke hvad du snakker om.. Du må meget gerne komme med eksempler på alle disse anmeldelser osv der nævner pigens dårlige hygiejne for jeg finder som sagt på 4 sider herinde (når man søger kommer der 25 resultater på hver side så det er jo 100 resultater) kun disse to eksempler på "fænomenet".. 

Redigeret af JenniferRomantica

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.