Hop til indhold

hvor ofte går gp'erne i bad?

Featured Replies

Skrevet

@JenniferRomantica

“Kommer til kort på faktuelle argumenter” ;)

Du har blot plukket i mit indlæg og ikke forholdt dig til substansen.

Måske har du ikke forstået hvad jeg skriver. Det kan også være jeg har udtrykt mig uklart. Det er jo det svære ved debat. Særligt den skrevne.

Fornemmer du også gerne vil have mig ud af forum nu. Du forsøger ihvertfald :) Men det er ok.

Jeg har ikke mere til denne tråd.

VH TheRealPeter

• Svar 52
  • Visninger 5.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Er jeg den eneste der bliver træt og få længere patter af at andres meninger er ugyldige fordi JEG har en tissekone.? Fåårk hvor er det belastende..  Det er fandemar hver gang jeg deltager i en d

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg bader når min gæst er ankommet - altså umiddelbart inden det sjove.. Så føler jeg mig mest ren og jeg er sikker på der ikke er noget at komme efter når jeg bliver slikket.. 

• Man solbader da. 

Skrevet

Kære @JenniferRomantica

Jeg kan se du har tilføjet til dit seneste skriv. Så det vil jeg trods alt godt lige kommentere på.

Mit eksempel på antallet af kunder var fiktivt (det troede jeg stod lysende klart) men jeg kan læse du har troet jeg omtalte dig (med de 3 kunder).

Det er fint du beskriver ting fra din egen dagligdag (herunder ofte anekdoter fra Saunaklubben. Hvis det var den på Ålekistevej, var det et dejligt sted :wub:) men igen er hele min pointe forskellighederne i branchen. De faktiske og de oplevede.

Så tag det nu ikke personligt. 

SÅ har jeg ikke yderligere til denne tråd og dukker kun op ved større misforståelser :)

PS: Ros til TS for emne. Blot en skam vi ikke er så mange deltagere i debatterne længere :(

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 3 timer siden:

Tror ikke du kan bygge din statistik på antal meninger i generel debat tråde. Dertil er for mange blevet smidt ud, der tillod sig at have andre holdninger end dig og dit følge :mellow: De debatter du deltager i er således ofte endt ukonstruktivt og så har nogle til sidst svaret dig ‘grimt’, er blevet anmeldt af dine kunder og derefter smidt ud. Det ødelægger (også) ‘Generel debat’ eller gør den i bedste fald blot ensidig, kønsløs og måske misvisende i forhold til virkelighedens debatemne. Nu bliver jeg sikkert også anmeldt…:D Og jo, jeg har læst flere heftige debatter og savner mange af de brugere der i øvrigt bidrog konstruktivt til EG. Men selvfølgelig skulle de have svaret dig pænt eller ladet den ligge. Det er jeg sådan set enig med admin i :huh:

Sikke da en omgang sludder du lægger for dagen her!

TheRealPeter skrev, for 2 timer siden:

Fornemmer du også gerne vil have mig ud af forum nu. Du forsøger ihvertfald :) Men det er ok.

Du er jo bevidst provokerende - synes du selv det er konstruktivt for debatten?

Du starter dine indlæg med at generalisere over GP'ernes hygiejne - det er der da helt naturligt forskellige holdninger og oplevelser med.

Men du får det til at lyde som det er mere reglen end undtagelsen - og du gør det bevidst fordi du ved hvordan det bliver taget imod!

Det er sgu da en underlig måde at debattere et iøvrigt relevant emne på!

TheRealPeter skrev, 1 time siden:

SÅ har jeg ikke yderligere til denne tråd og dukker kun op ved større misforståelser :)

Når du så bliver gået på klingen - så trækker du dig? :huh:

Skrevet

@Needy

Du har heller ikke læst mine indlæg. Suk.

Men du var ventet som opbakning til anden debattør. Kan se du lige skulle skrive lidt hyggesnak-indlæg først rundt omkring. Åh Gud :D

Hvad er dine egne erfaringer, hvis vi lige skal vende os mod emnet?

PS: Opfatter nu ikke at jeg bliver ‘gået på klingen’

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 1 minut siden:

Men du var ventet som opbakning til anden debattør :D

Jeg synes jeg har set dig før - gad vide om du er blevet smidt ud samme årsag og oprettet en ny profil bare for at så splid her på EG :huh:

For hvis det er tilfældet burde du jo smides ud igen - for du har tydeligvis INTET lært!

Mit indlæg har INTET med opbakning at gøre - men blot en konstatering af din måde at debattere på.

Så kan du provokere lige så meget du lyster - og hygge dig med det - men det eneste du opnår er en undren over HVORFOR?

Du ved udmærket godt - fordi du har været her før - at MINE erfaringer med købesex er meget begrænset - og hvis du og alle andre for den sags skyld - gerne vil vide det har jeg overhovedet ikke oplevet mangel på hygiejne fra GP'ernes side - snarere tværtimod!

Men jeg synes jeg mangler at få at vide hvad dine intentioner er med denne debat - og dit forsøg på at latterliggøre en som har bidraget med ufattelig meget i dette forum - i modsætning til dig.

Jeg synes det tenderer personangreb og det er ihvertfald ikke noget der kan bruges til noget som helst konstruktivt.

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 17 minutter siden:

@Needy

Du har heller ikke læst mine indlæg. Suk.

Men du var ventet som opbakning til anden debattør. Kan se du lige skulle skrive lidt hyggesnak-indlæg først rundt omkring. Åh Gud :D

Hvad er dine egne erfaringer, hvis vi lige skal vende os mod emnet?

PS: Opfatter nu ikke at jeg bliver ‘gået på klingen’

Jeg vil gerne melde ind, som en der med alle midler undgår bolle fabrikker og gør mig meget umage for at finde piger der er afklaret med deres job.

Jeg har aldrig været ude for manglende hygiejne, de over jeg har oplevet kommer alle sammen frisk fra bad og er altid rene og velduftende. Langt mere end mange "normale" piger jeg har mødt i tidens løb, men der er tingenes jo også tit lidt mere spontane og i kampens hede er et bad måske ikke det vigtigste.

Skrevet

@Needy

Nej jeg har først nyligt bemærket dig irt mange skriv relateret til et Sexevent.

Helt fint du forsvarer og kopierer Jessica, men skal vi ikke snart stoppe? 

PS: Du digter om min tidligere profil. Vil du venligst stoppe dine personangreb. 

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse om personangreb

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 2 minutter siden:

Helt fint du forsvarer og kopierer Jessica, men skal vi ikke snart stoppe? 

Gerne men det bestemmer du jo helt selv! :huh:

Skrevet

Er jeg den eneste der bliver træt og få længere patter af at andres meninger er ugyldige fordi JEG har en tissekone:ph34r::lol:.? Fåårk hvor er det belastende.. 

Det er fandemar hver gang jeg deltager i en debat herinde og andre har samme mening som jeg så det fordi disse "andre" ved jeg har en tissekone og gerne vil møde den og eller har mødt den i virkeligheden.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Needy skrev, for 8 minutter siden:

Gerne men det bestemmer du jo helt selv! :huh:

Du digter om min tidligere profil. Vil du venligst stoppe dine personangreb. Tak

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Er jeg den eneste der bliver træt og få længere patter af at andres meninger er ugyldige fordi JEG har en tissekone:ph34r::lol:.? Fåårk hvor er det belastende.. 

Det er fandemar hver gang jeg deltager i en debat herinde og andre har samme mening som jeg så det fordi disse "andre" ved jeg har en tissekone og gerne vil møde den og eller har mødt den i virkeligheden.. 

Det er så vanvittigt jo, hvis vi gerne vil møde dig, så er det jo faktisk ikke særlig svært at lave en aftale med dig, vi behøver ikke en gang erklære os enige med dig.

Men at vi bare kunne være enige med dig, det virker jo usandsynligt

Redigeret af Skilgannon

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 1 minut siden:

Du digter om min tidligere profil. Vil du venligst stoppe dine personangreb. Tak

Det har jeg svaret på :rolleyes:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Er jeg den eneste der bliver træt og få længere patter af at andres meninger er ugyldige fordi JEG har en tissekone:ph34r::lol:

Det korte svar må være NEJ - og jeg har ik engang en tissekone :lol:

Skrevet
Madame Illona skrev, for 19 timer siden:

@Mrbusiness har fulgt dit spørgsmål og hvilke svar der er kommet fra de andre brugere herinde Jeg syntes faktisk det er et meget personligt spørgsmål ….. Så længe pigen du besøger er fin og dufter dejligt Er det så ikke lige gyldigt om hvordan og om hvor vidt pigerne holder hygiejnen mellem gæsterne ? Ja jeg spørger bare 

Man kan god sige det har du egentligt ret i, men som kunde der har oplevet lidt af hvert -ved man, at alt kan virke som en blomsterlund lige ind til hun spreder benene... -så kan alt ændre sig. Men det er så ikke et bad det kan få det væk...  Og nok er det et "meget personligt spørgsmål" -men det er også et meget personligt sted, man som kunde får adgang til... Jeg personligt er ligeglad hvis pigen er "fin og dufter dejligt"  -det er bare et fåtal det gør det... -f.eks. gummilugt kan være meget gennemtrængende på mange piger. -så på en eller anden måde må vi som kunde "æde en kamel" mindst. Det er ikke for at anke over hygiejne eller mangel på samme -men det er bare nogen der ikke er "fin og dufter dejligt" og det er vel udmærket at få italesat... (tror ikke ts bebrejder nogen personligt) Ej helle de gp der er herinde.

Skrevet
Probator skrev, for 8 timer siden:

Du har måske ret i, at det er sådan nogle steder, men jeg har endnu ikke oplevet manglende hygiene, de steder jeg har besøgt.

Måske, måske ikke. Var udelukkende også kun min egen tanke og gæt.

Men er da glad for du ikke har prøvet det.:)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Er jeg den eneste der bliver træt og få længere patter af at andres meninger er ugyldige fordi JEG har en tissekone

Næh - nogle af os får "lange nosser" - men det kommer vist ud på ét.

Skrevet
Refresh skrev, for 8 timer siden:

Jeg har siddet i venteværelset og hørt pigen komme ud fra forrige kunde og være hos mig 5 min. senere, det efterlader ikke ret meget tid til et bad.

5 minutter er da nok til et hurtigt bad, man skal jo ikke nødvendigvis barberes og vaske tæer…..:rolleyes:

Skrevet
Slowman skrev, for 1 minut siden:

5 minutter er da nok til et hurtigt bad, man skal jo ikke nødvendigvis barberes og vaske tæer…..:rolleyes:

Pas på du ikke få skyld for at være en mindless efterfølger når du skriver sådan noget:P.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 25 minutter siden:

Pas på du ikke få skyld for at være en mindless efterfølger når du skriver sådan noget:P.. 

Jeg undrer mig bare over at nogen tvivler på det, for det er vel ofte den tid også kunder bruger på et bad, hvis det ønskes før eller efter hygge med den søde dame. 

Jeg besøgte en dejlig dame i Vejle hvor Jacuzzi var en del af “det sjove”. Der brugte vi mere end 30 minutter i badet og alligevel synes jeg det gik alt for hurtigt. Der er sgu dejligt. 

Redigeret af Slowman

Skrevet

Uha…glemmer ikke anmeldelsen om kunden der skulle til at slikke en i øvrigt lækker og populær pige på en god adresse. Han stoppede da han kunne fnulre gamle sædrester af området omkring fissen. Her havde en ‘skyller’ åbenbart ikke været nok :huh:

Men det er formentlig blot en undtagelse.

Find evt anmeldelsen i arkivet, hvis yderligere interesse. 

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 9 minutter siden:

Jeg bad dig jo om eksempler.. Du kan vel nemt finde den igen når du aldrig glemmer den^_^.. Hvad skal jeg evt søge på hvis du ikke gider selv at finde eksemplerne.? "Fnulre sæd" eller.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 2 minutter siden:

Uha…glemmer ikke anmeldelsen om kunden der skulle til at slikke en i øvrigt lækker og populær pige på en god adresse. Han stoppede da han kunne fnulre gamle sædrester af området omkring fissen. Her havde en ‘skyller’ åbenbart ikke været nok :huh:

Men det er formentlig blot en undtagelse.

Nu er der vel ingen der betvivler at der kan være undtagelser, men det generelle billede synes jeg står ret klart. Langt de fleste piger opleves rene og lækre af kunderne.

Der kan være flere grunde til at en pige anmeldes “dårligt” herunder at hun ikke har hygiejnen i top. Det kan skyldes at det passer. Det kan også skyldes at en kunde af en eller anden grund ønsker at miskreditere hende og så tænker jeg også der er kunder der kan fornemme og lugte noget de færreste ville bemærke. Vi er nok ret forskellige på dette punkt og vi opfatter dufte forskelligt.

En af de ting jeg kan savne hos GP’er, er en skøn duft af kvinde - kvindekøn, som kun opleves hos piger der har svedt lidt, tisse lidt (og tørret sig) gået lidt og ikke vasket sig i skridtet de seneste 8 timer. Den duft man oplever hos ens kone, kæreste eller en pige man har med hjem og kommer i clinch med før hun tager en skyller. Det er en skøn, skøn duft

Skrevet

@Slowman

Jeg har beskrevet mine egne oplevelser i mit første indlæg i tråden og jeg respekterer fuldt ud at man er nødt til at springe et bad over på en travl vagt. High-end pigerne som jeg foretrækker fremstår stadig søde, lækre og med en god energi. De dufter nu også altid ganske neutralt, hvilket er helt perfekt for mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.